Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 96 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Ojin píše:
No kdyby byl nehorázný nadbytek trolejbusů (a to není a nebude, takže berte jako scifi), tak by se možná dalo uvažovat o tom rozdělit okružní linky 44, 84 na dvě linky, západní trolejbusová např. t-24 Mendlovo nám. - Hlinky - Jundrov - Přívrat - Kr. Pole n. (vynechaný úsek kolem Velodromu by mohla nahradit přeložená a-52) a a-44 Kr. Pole n. - Stará osada - Zvonařka - Mendlovo nám. A když už by tak končila v Krpoli u nádraží, tak by se mohla navázat např. na linka a-42 a pokračovat do Řečkovic (patrně oběma směry přes Tylovu) případně s linkou a-53, ale to by toho jezdilo přes Slovaňák zbytečně moc. A koneckonců na Mendláku by se mohla spojit s linkou a-52, která už je teď dost vyhlídková a měli bychom krásnou linku, která objede takřka celé město jenom za něco málo přes hodinku a půl :-D
To je aspoň romantika :wink:


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No kdyby byl nehorázný nadbytek trolejbusů (a to není a nebude, takže berte jako scifi), tak by se možná dalo uvažovat o tom rozdělit okružní linky 44, 84 na dvě linky, západní trolejbusová např. t-24 Mendlovo nám. - Hlinky - Jundrov - Přívrat - Kr. Pole n. (vynechaný úsek kolem Velodromu by mohla nahradit přeložená a-52) a a-44 Kr. Pole n. - Stará osada - Zvonařka - Mendlovo nám. A když už by tak končila v Krpoli u nádraží, tak by se mohla navázat např. na linka a-42 a pokračovat do Řečkovic (patrně oběma směry přes Tylovu) případně s linkou a-53, ale to by toho jezdilo přes Slovaňák zbytečně moc. A koneckonců na Mendláku by se mohla spojit s linkou a-52, která už je teď dost vyhlídková a měli bychom krásnou linku, která objede takřka celé město jenom za něco málo přes hodinku a půl :-D

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
chat-maniac píše:
Je něco co jsem neřekl???

Opakování, matka moudrosti? :-k

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Remington píše:
jestli tu řešíte to že busy jezdí přes jundrov tak je to kvůi vystavbě MÚK a zároven výjezdy z tunelů dobrovského (ale to asi určitě víte) no a autobusy jezdí jundrovem pač ta jejich původní trasa je v odpoledních hodinách dost zacpaná....no a co bych k tomu řekl...nevadí mi to :-D

Je něco co jsem neřekl???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

82
09 zář 2007 12:37
Kousek od koneèné šaliny è. 1
jestli tu řešíte to že busy jezdí přes jundrov tak je to kvůi vystavbě MÚK a zároven výjezdy z tunelů dobrovského (ale to asi určitě víte) no a autobusy jezdí jundrovem pač ta jejich původní trasa je v odpoledních hodinách dost zacpaná....no a co bych k tomu řekl...nevadí mi to :-D

_________________________________
T2 a IKARUS 280 4EVER !


Offline
200
27 pro 2004 12:45
no já se obávám, že na tento "patentovaný vynález" si nenechají šáhnout... :cry: , každopádně se shodnem, že alespoň ve špičce pracovních dnů, cca 14.00 až 17.30, by tento úsek měli vrátit do původního režimu t-27... k diskuzi je možná interval, který by se tu nasadil...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
wazowski píše:
Jundrov má teď (narozdíl od minulosti, kdy tamtudy jezdily pouze busy 61, 67) docela luxusní přímé spojení se všemi nejdůležitějšími uzly v Brně.

A tak to má být :-)
Teď ještě urychleně spravit tu dooslenou dopravu z Vinohrad na osadu. Hlavně odpoledne směrem na sídl to je katastrofa.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
ds píše:
Příště nezakládej nové téma, dá se to řešit v linkách a linkovém vedení.


Tak to se omlouvám, nevím kdy se může a kdy nemůže založit nové téma.

chat-maniac píše:
A taky když Jundrovu zrušili linku 61 na Mendlák, tak taková náhrada.


Jundrov má teď (narozdíl od minulosti, kdy tamtudy jezdily pouze busy 61, 67) docela luxusní přímé spojení se všemi nejdůležitějšími uzly v Brně.

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Je to trochu myšleno do budoucna, kvůli výstavbě VMO (opět :-) ) v Žabinách a výstavbě a napojení tunelů Dobrovského na VMO. A taky když Jundrovu zrušili linku 61 na Mendlák, tak taková náhrada.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Příště nezakládej nové téma, dá se to řešit v linkách a linkovém vedení.
Trasa je trvale dočasná nebo dočasně trvalá, vyber si :). Jízdní doba je tuším +5 minut.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
Je změna trasy linek a-44,84 trvalá, nebo se po nějakých rekonstrukcích (ani nevím přesně kde, že se to dotýká obou linek, které se od sebe v daném místě oddělovaly) vrátí zpět do své původní trasy? Jaký má vliv změna trasy přes Jundrov na jízdní dobu?

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Falkon píše:
Kuba Díky...no, já to četl už předtím...paměť už mi vynechává:)...

Inženýři, je to moc dlouhý, abych ten text četl, ale Nemocnice Bohunice není rozhodně z této kategorie. Je placen z části městem v rámci infrastruktury (silnice, chodníky, sítě) a Masarykovou univerzitou (E-projekty, granty atd.). Takže DPMB a KORDIS se jen vezou a taky do toho nemohli moc kecat.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Kuba Díky...no, já to četl už předtím...paměť už mi vynechává:)...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Falkon píše:
mimochodem, jsem nezasvěcený, ale kdože to vlastně platí? IDS JMK? (myslím ten terminál v Nemocnici Bohunice)

http://idsjmk.cz/aktuality/TI070730.pdf


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
ds píše:
půlhodinový interval na 72 by přes den byl k ničemu. žádná systémová pomoc a-44/84 to není, bylo by to jen nahodilé posílení - projeté km bez efektu. Srovnávat zatrolejování Jundrova a terminálu u Nemocnice - to jsou hrušky s jabkama. Peníze na terminál Bohunice jdou z úplně jiné kapsičky a DPmB se to netýká, bude to jen obsluhovat.


Fajn, fajn...to jsem nevěděl...mimochodem, jsem nezasvěcený, ale kdože to vlastně platí? IDS JMK? (myslím ten terminál v Nemocnici Bohunice)
A co se týče tý 72...já psal TŘEBA...na jednu stranu by to byla výhoda posílení 44/84, ale zase na druhou stranu, uznávám, že 30min interval by nestačil...jenže řekni to dopravnímu podniku, že?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
půlhodinový interval na 72 by přes den byl k ničemu. žádná systémová pomoc a-44/84 to není, bylo by to jen nahodilé posílení - projeté km bez efektu. Srovnávat zatrolejování Jundrova a terminálu u Nemocnice - to jsou hrušky s jabkama. Peníze na terminál Bohunice jdou z úplně jiné kapsičky a DPmB se to netýká, bude to jen obsluhovat.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Johnny5 píše:
Co třeba 72 ne od Semálu do Řečkovic (dá se řešit posílením 42), ale místo části trasy 67 do Jundrova? Delší posila okružek, ale hned se však nabízí otázka co večer nebo o víkendu. Je to jen momentální nápad bez vnitřního vyvážení všech pro a proti, takže vůbec nebrat vážně :-)


Předně si spíš myslím, že by 72 mohla jezdit v prac. dny celodenně (mimo špičku třeba s půlhodinovým intervalem) (případně i o víkendu například opět s půlhodinovým intervalem - věnujte prosím pozornost především slovu případně - upozorňuji především ty, kteří si přečtou obal a kritizují, ale nechci se nikoho dotknout), což by zajistilo posílení okružních linek atraktivněji a nejen po část dne, potom bychom se mohli bavit o případném přetrasování.
(vím, že to byl nápad bez vnitřních vyvážení pro i proti, neodpustím si ovšem poznámku, proč vést další linku souběžně s 44/84/67 - neříkám ovšem ani to, že je to lepší či horší, než ji vést částečně s 41/42/71)

Emperror píše:
Mně by se ale už víc líbilo Jundrov zatrolejovat.

A co tomu brání vlastně? Že by peníze? Tomu nevěřím, když DPmB může (pardon) rozhazovat na nový přestupní termínál nemocnice Bohunice, tak tohle bych řekl je "chuťovka"...pak bych si to potom představoval asi následovně: Trbus Jundrov-Mendlák (možná někam dál, aby tam toho zas nekončilo tolik...co třeba do Mas. čtvrti?)
A taky by se mi líbilo,kdyby vrchem přes hlinky pouštěli jen trajfy a bus nechali spodem po Křížkovského-Velodrom-Rivoška...no, ale to už je jenom detail...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
jzb píše:
Johnny, nemám dokonalý přehled o ostatních linkách, ale protože 44/84 jsou pro mě jedinou rozumnou možností, jak se dostat z baráku, řtak si jich všímám. Od roku 1997 se zde počet spojů vytrvale snižuje (při pohledu na jř z roku 97 a ten dnešní se musím pousmát) a žádná kompenzace se neděje.
Vím že se snažíte zrušit spoje, které "vozí vzduch" (někdy!), jen mám obavy, abychom zanedlouho nedosáhli stupně, který je k vidění v ústeckém kraji na vlakových tratích.
Takové absurdnosti nás snad nečekají. Co tak pozoruji korekce v počtech spojů na některých linkách za delší časové období, tak se téměř vždy jednalo o úsporu, které byla jinde využita s výrazně vyšším efektem. A těch příkladů by bylo na desítky. Jinak v roce 1991 nebo 1992 to taky nebyla na okružkách žádná sláva :-) jiné snížení počtu spojů se zase týkalo nasazení kloubáků za sólo.... ->
ds píše:
Počet spojů se sice snižuje, na druhou stranu okružní linky získaly v posledních letech v nejvytíženější části trasy posilu v podobě proložení s linkou 72.

K dokonalosti chybí protáhnout provoz 72 ráno cca do 9 a odpol. do 19 hod., s tím že ty poslední 2 hodiny by místo do Černovic mohla jezdit na Zvonařku. Taky by neškodilo ráno mezi 7.-9. hod. mezi Semilassem a Hudcovou jet přes Skácelovu a Techn.park, natřískané autobusy na 53 by poděkovaly....
.... další příklad nastínil ds. Právě v této souvislosti a také díky několika včerejším příspěvkům se třeba nabízí možnost kombinace zakončení některých linek v SV sektoru města (Kr.Pole, Žabovřesky, Jundrov). Co třeba 72 ne od Semálu do Řečkovic (dá se řešit posílením 42), ale místo části trasy 67 do Jundrova? Delší posila okružek, ale hned se však nabízí otázka co večer nebo o víkendu. Je to jen momentální nápad bez vnitřního vyvážení všech pro a proti, takže vůbec nebrat vážně :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Počet spojů se sice snižuje, na druhou stranu okružní linky získaly v posledních letech v nejvytíženější části trasy posilu v podobě proložení s linkou 72.

K dokonalosti chybí protáhnout provoz 72 ráno cca do 9 a odpol. do 19 hod., s tím že ty poslední 2 hodiny by místo do Černovic mohla jezdit na Zvonařku. Taky by neškodilo ráno mezi 7.-9. hod. mezi Semilassem a Hudcovou jet přes Skácelovu a Techn.park, natřískané autobusy na 53 by poděkovaly....


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Johnny, nemám dokonalý přehled o ostatních linkách, ale protože 44/84 jsou pro mě jedinou rozumnou možností, jak se dostat z baráku, řtak si jich všímám. Od roku 1997 se zde počet spojů vytrvale snižuje (při pohledu na jř z roku 97 a ten dnešní se musím pousmát) a žádná kompenzace se neděje.
Vím že se snažíte zrušit spoje, které "vozí vzduch" (někdy!), jen mám obavy, abychom zanedlouho nedosáhli stupně, který je k vidění v ústeckém kraji na vlakových tratích.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
jzb píše:
To prodloužení intervalu večer velmi vítám. Konečně tím totiž padl poslední argument proti pořízení osobního automobilu. :evil:

To by mohl být pro DPMB docela dobrej kšeft, za 4 zrušené odjezdy provize z jednoho prodaného auta. Ani bych netušil, že ta rozhodnutí mohou padat tak rychle....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
kolem Lidlu u Zetoru nejezdí ani 42 ani 67, cílem daného textu nebylo vyjmenovat všechny brněnské řetězce...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
ds píše:
OP píše:
ds: Ja bych 67 spojil s 42: velke Tesco - male Tesco - Tesco Kr. Pole - Tylova (Lidl) - Globus :-D


Hehe zdaleka jsi nepostihl všechno: Avion - Baumax Hněvkovského - Lidl Hněvkovského - Lidl Zvonařka - Tesco, Spar Vaňkova - Kaufland Sportovní - Tesco Kr.Pole - Lidl Tylova - Globus... To by pro některé důchodce mohla být zábava na celý den :)

A Lidl u Zetoru je vosk? :-D


Offline
520
03 dub 2006 14:42
To prodloužení intervalu večer velmi vítám. Konečně tím totiž padl poslední argument proti pořízení osobního automobilu. :evil:


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
OP píše:
ds: a jeje, ted to vypada, ze preferuju jen nektere obchodni retezce :-)
I okruzky ted budou plne intervalove unifikovane -> 10 min interval mezi 18--20 h se meni na unifikovanych 15 min, ach jo :-(

No jo, nezadržitelná globalizace.... nebuď smutnej.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 08:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]