Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 98 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
470
01 zář 2005 23:14
Emperror píše:
Ještě k tomu mému tramvajovému sci-fi Počet souprav v bahnu vyšel 250. Pro zájemce přikládám tuto síť, je z bahnu 3.70 beta 6. Těch trolejbusů si moc nevšímejte, dělal jsem je sám, a jsou neaktuální.

Mno zajímavé 22 s vlekem do KOMÁROVA


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Je to optimální umístění na stížnosti důchodců .... když Purkyně žijí tak do půlnoci a pak co hodinu se potuluje kolem sebranka mladých alkoholiků (pardon chtel jsem napsat akademiků) :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
888
21 led 2006 12:26
sajtr píše:
No, s tím domovem důchodců bych moc nevyhrožoval. Postřehli jste někdo, co se to staví u Purkyňových kolejí u točny Červinkova? Dovedete si představit šalinu plnou studentů a důchodců?

Již je postaveno .. No, že bych byl zrovna nadšenej, to se říct nedá. #-o hlavoudozdi


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Návštěvník píše:
Ahoj.Tady je můj návrh na autobusové linky.Na nové linky by byli dávány BUSy ze zrušených.

a-40 Tuřany-Úzká.10min.,sóla,kloubáky.
a-41 Ořešín-Ivanovice-(Kuřim).10min.,sóla.Do Kuřimy po 40min.
a-42 Hlavní nádraží-Líšeň,Mifikova.15min.,sóla.
a-43 Kr.pole-Vranov(-Lelekovice).30min.,sóla.Do Lelekovic po 60min.
a-44 beze změn.
a-45 Lesná,Haškova-Vinohrady-Mariánské údolí.10min.,sóla.
a-46 beze změn.
a-47 Úzká-Chrlice(přes Staré Černovice).10min.,sóla,kloubáky.
a-48 Prace-Komárov.50min.,sólo.
a-49 beze změn.Pouze prodloužit interval na 15min.
a-50 prodloužit na Zvonařku.
a-51 Mas.čtvrť-Šlapanice.22min.,kloubáky.
a-52 Masarykův Okruh-Žebětín-Úzká.10min.,sóla.
a-53 beze změn.
a-54 Žebětín-Popůvky-Ústřední hřbitov.20min.,sóla.
a-55 Žebětín-Kníničky.30min.,sólo.
a-56 Líšeň,hřbitov-Horníkova-Stará Osada.10min.,sóla.
a-57 Útěchov-Slatina,sídliště.10min.,sóla,kloubáky.
a-58 Jundrov-Krematorium.30min.,sólo.
a-59 --- Zrušit ---
a-60 --- Zrušit ---
a-61 --- Zrušit ---
a-62 --- Zrušit ---
a-63 --- Zrušit ---
a-64 Otmarov-Chrlice-Dvorsk.20min.,sóla.
a-65 --- Zrušit ---
a-66 beze změn.
a-67 prodloužit do Olympie.
a-68 --- Zrušit ---
a-69 --- Zrušit ---
a-70 Bosonohy-Slatinka.20min.,sóla.
a-71 --- Zrušit ---
a-72 Globus-Carrfour- Obřany.10min.,kloubáky.
a-73 Řečkovice,hřbitov-Faměrovo náměstí.10min.,sóla.
a-74 --- Zrušit ---
a-75 Stará Osada-Podolí.20min.,sóla.
a-76 Letiště Tuřany-Letiště Medlánky.30min.,sóla.
a-77 --- Zrušit ---
a-78 beze změn.
a-79 beze změn.
a-84 beze změn.

A dále posilové šaliny:

d-P1 Vozovna Medlánky-Vozovna Komín.15min.Pouze ve špičce.K2.Nájezdy dále na d-3.
d-P5 Švermova-Zemědělská.15min.Pouze v ranní špičce.2xT.Dále nájezdy na d-5 směr Pisárky.
d-P8 Švermova-Novolíšeňská.10min.Pouze ve špičce.K2.Z Novolíšeňské do vozovny.
d-P12 Zvonařka-Kr.pol.Červinkova.10min.Pouze ve špičce.Různé.
--------------------------------------------------------------------------------------
Také by ale došlo k přetížení smyčky Švermova proto by d-7 byla vedena takto:
--------------------------------------------------------------------------------------
d-7 Kr.pole,nádraží-Švermova.
--------------------------------------------------------------------------------------
Do Švermovy by zajížděla pouze od 9:00 do 13:00 a od 18:00 do 23:00.Jinak by jezdila do Pisárek

Ta a-43 je dobrý návrh, ale zrušit a-60 a a-71, tak to je vážně blbost a na co zakládat d-P5 aby jezdila na Zemědělskou? To spíš d-P11, která by jezdila následovně:

d-P11 Zemědělská* - Kernerova*- Malinovského nám.(n) - HL.Nádraží - Nové Sady - Šilingrovo nám. - ČESKÁ- Moravského nám. - Dětská nemocnice - Jugoslávká - ZEMĚDĚLSKÁ (v)

*... linka by jela bez cestujicích od 9:00 až do 11:30 (n) ... nástupní zastávka (v) ... vystupní zastávka

Na lince by byly vypravovány tyto vozy s kurzama:

Medlánky: 011/50 - 2xT3; 011/52 - KT8D5N, K3R; 011/54 - 2xT6, 2xT3; 011/56 - 2xT6, 2xT3
Pisárky: 011/51 - 2xT3R, 2xT3; 011/11 - K2, Anitra

Jezdila by v Pracovní dny a Pracovní dny/prázdniny od 6:00 do 21:00


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ještě k tomu mému tramvajovému sci-fi Počet souprav v bahnu vyšel 250. Pro zájemce přikládám tuto síť, je z bahnu 3.70 beta 6. Těch trolejbusů si moc nevšímejte, dělal jsem je sám, a jsou neaktuální.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
LADA píše:
...z toho 80% ma hokejku schpnejsi i dve.

To už je lyžař!(Podle žargonu trolejbusáků).


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
sajtr píše:
Postřehli jste někdo, co se to staví u Purkyňových kolejí u točny Červinkova?

Jo. Skoro každej den jsem chodil okolo. Zničili dětem hřiště.

P.S. Katapult, Až... (2006): Co děti? Mají si kde hrát?


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
No, s tím domovem důchodců bych moc nevyhrožoval. Postřehli jste někdo, co se to staví u Purkyňových kolejí u točny Červinkova? Dovedete si představit šalinu plnou studentů a důchodců?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
PvvS píše:
12-14 ? To neni az tak kriticky obdobi ne ? Akorat je provoz studaku na obed.


A nejenom studaku co takova t-34 když jede celej domov duchodcu tusim na Makovskeho nam do zavodni jidelny.Kamos co jezdi na trajfu v Komine tak velmi rad na jednom tomto odjezdu pousti Žadame mlade a svezi aby pustily stare a nemohouci aorat ze v tom trajfu je tak 99,9% duchodcu od 70 a vejs z toho 80% ma hokejku schpnejsi i dve.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS píše:
12-14 ? To neni az tak kriticky obdobi ne ? Akorat je provoz studaku na obed.


No psal v pátek. Většina študáků odjíždí nejpozději ve čtvrtek domů.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
12-14 ? To neni az tak kriticky obdobi ne ? Akorat je provoz studaku na obed.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Jenom mě napadla taková ... věc: Posílit provoz na určitých vytipovaných linkách v pátek odpoledne, zhruba mezi 12:00 a 14:00. Pro začátek by to bylo vhodné spíš na linky jako 12, 53 (případně 60 a 61). Změna by se týkala zkrácení intervalu na cca 4 minuty v úseku Červinkova - Zvonařka. Smysl by to mělo podobný, jako ranní posílení 12 do Krpole, ovšem, přibyla by tabulka v JŘ dotčených linek pro PÁTEK. Vlastně podobně jako v Praze na metru.
Zajímají mě vaše názory, nešetřete kritikou, i já jsem spíše skeptik...


Falkon píše:
... co (když pomineme finanční částky a zatížení silnice) brání DPmB v obnovení této trasy; věřím, že by tramvajemi (fujto slovo, kdo to vymyslel,lepší sou klasický šaliny) byla rozhodně hojně využívaná, ...


No už ty první dva důvody jsou celkem podstatné, i když jsou v závorce. A to využití by asi taky nebylo zrovna slavné, když tam dneska stačí 75 po 10 až 20 minutách... navíc 75 by asi zůstala, nahoru do Obřan něco jezdit musí, tak by to byl akorát zbytečný souběh.

Jinak v blízké aktualizaci fotogalerie bude pár fotek z této zrušené tratě :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Falkon píše:
Že by lidi, co nutně potřebují na Maloměřičák? Koneckonců, jak říkám, v archivu tahle trasa byla, takže ji musel využívat aspoň někdo...nedaj se tam aspoň navážet zaměstnanci (nevím, co tam všechno přesně je, ale tak by to mohlo být třeba jako desítka - např. jednou za hodinu či za půl hodiny by se tam protáhla trojka, podle toho, jak by se to využívalo...)

a nebo tu trasu udělat tak, že by to nekončilo v Maloměřicích, ale na Mostecké, to by se mi vyloženě hodilo při jízdě do školy...

od toho je z osady a-75, pripadne z mesta d-4 .Tenkrat nebylo napojeni z hnusovic.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm , a ja , kdyz budu platit vetsi dane, tak pozaduju prvni tridu . A jak se bude odlisovat ten , kdo plati dane , a kdo je trebas dlouhodobe na podore/nemocensky, je invalida ? To si pro salinkartu budu chodit s vyplatnici ? Nebo kdyz bude zdarma, tak jak se z ni pak dostanou ruzny boveraci, kofoly a podobny individua?
A ja chcu jet obcas autem, pac doprava do prace mi na jiny pracoviste rano zabere 3 prestupy a o hodinu min spanku. Autem sem tam za 20 minut. Ne jak s DP za hodinu a neco.

Nektery napady mi pripadaji jak od 10letyho ditete.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Tom píše:
Nechápu proč mhd není hrazená 100% z daní. Konkurence tu není, takže tržní princip stejně nebude. Argument, že někdo chce jet autem neberu, ať zaplatí za to, jak nám devastuje ŽP ve městě. Lidí, kteří vůbec nikam necestují a platí daně asi moc nebude...


Peníze?
Vždy´t není ani na obnovu vozovýho parku.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Emperror píše:
PS: MHD zadarmo, dotovaná státem je dobrá věc, už jen z ekologického hlediska úbytkem automobilů v provozu, ale zde zatím nereálná.


Nechápu proč mhd není hrazená 100% z daní. Konkurence tu není, takže tržní princip stejně nebude. Argument, že někdo chce jet autem neberu, ať zaplatí za to, jak nám devastuje ŽP ve městě. Lidí, kteří vůbec nikam necestují a platí daně asi moc nebude...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tenkrát to využívaný bylo, nejezdila a-75, tu protáhli na Starou osadu právě po zrušení této tratě.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Tom píše:
To Falkon:
Prodloužit trať ke křižovatce Svatoplukova x Rokytova by smysl mělo, ale dál? Kdo by tím jezdil...


Že by lidi, co nutně potřebují na Maloměřičák? Koneckonců, jak říkám, v archivu tahle trasa byla, takže ji musel využívat aspoň někdo...nedaj se tam aspoň navážet zaměstnanci (nevím, co tam všechno přesně je, ale tak by to mohlo být třeba jako desítka - např. jednou za hodinu či za půl hodiny by se tam protáhla trojka, podle toho, jak by se to využívalo...)

a nebo tu trasu udělat tak, že by to nekončilo v Maloměřicích, ale na Mostecké, to by se mi vyloženě hodilo při jízdě do školy...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tak to neopravím, nechce mě to tam už pustit.
PS: MHD zadarmo, dotovaná státem je dobrá věc, už jen z ekologického hlediska úbytkem automobilů v provozu, ale zde zatím nereálná.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Naposledy upravil Emperror dne 20 srp 2007 20:49, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Zlaťák píše:
To nějak nechápu


To jsem zpomněl smazat mám to totiž ve wordu a tam to je barevně odlišený a tohle je legenda. Opravím to jsem to.

Tome!
Tohle je dělaný pro určitou budoucnost, pokud by vzrostla potřeba větší kapacity na některých tratích, tento systém by v současnosti ideální nebyl. Je to tam v úvodu napsané. Proto je to taky sci-fi, jakýsi můj ideál.

Falkon!
Tento úsek tratě byl bohužel zrušen v roce 1985 právě z důvodu výstavby VMO(dnešní Svatoplukova ulice, její rozšíření a. t. d.) Tuhle jsem si říkal, že to tam mohli nechat, protože po levé straně ve směru od staré osady je u domů trochu místa, takže to mohlo bejt klidně z části v segregované trase, ikdyž, přiznejme si ,trochu nacpaný. já se znám a vím, že mám blbej odhad.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
38
19 srp 2007 14:46
To Falkon:
Prodloužit trať ke křižovatce Svatoplukova x Rokytova by smysl mělo, ale dál? Kdo by tím jezdil...


Offline
38
19 srp 2007 14:46
To Emperror:
Počet souprav za 10 min podle tebe:
Lískovec: 6
Bystrc:5
Královo pole,semilasso:5

To by znamenalo tam všude nasadit K aby to nejezdilo prázdný. Nebo dat mhd zadarmo a pak by jí třeba využívalo víc jak 50 % obyvatel brna a okolí.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Když už jste u těchto sci-fi (i když pojem "vědecko-fantastický...no, neřešme tp) rád bych se zeptal na jednu věc ohledně zrušení jistých kolejí.
Jde mi o to, proč byly zrušeny koleje v trase Maloměřický Most - Stará Osada (koukal jsem do archviu a v jednu chvílu tam byla propojka...samozřejmě, to byla ještě Stará osada jinde; nebo se to možná nejmenovalo Stará Osada, ale rozhodně to byly Židenice) a zrovna k tomu doplním dotázeček, co (když pomineme finanční částky a zatížení silnice) brání DPmB v obnovení této trasy; věřím, že by tramvajemi (fujto slovo, kdo to vymyslel,lepší sou klasický šaliny) byla rozhodně hojně využívaná, například by se tam mohla prodloužit linka č.3, dvojka by mohla zůstávat na Osadě (taky se mi líbila smyčka Rokytova:))
No,kdybyste k tomu měl někdo bližší info, rozhodně mi dejte vědět...díky.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Emperror píše:

1 – linka jede přes Hlavní nádraží
1 – linka nejede přes Hlavní nádraží



To nějak nechápu


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 05:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]