Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 236 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Právěže by 5ka stála v Štef.čtvrti 10 minut, tj. na každé koleji po 1 soupravě + 1 souprava právě odjíždějící z nástupní zastávky, to už by se tam vlezlo?


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bob píše:
Anonymous píše:

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.

Máš možná pravdu, ale na tu d-5 to nejde kvůli smyčce na Štefánikově čtvrti, což je velká škoda. Pokud se někdy dočkáme prodloužení pětky na Lesnou, tak se to snad vyřeší


Vyřešit by se to dalo výstavbou měnírny v Lískovci a d-5 by si dělala přestávky tam a 2xT by se tak nehromadily ve Štef.čtvrti.Co je s tou měnírnou???? Furt se o tom mluvilo a ono stále nic.


Anonymous píše:

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.

Máš možná pravdu, ale na tu d-5 to nejde kvůli smyčce na Štefánikově čtvrti, což je velká škoda. Pokud se někdy dočkáme prodloužení pětky na Lesnou, tak se to snad vyřeší


Anonymous píše:
Na Mifkové přístřešek není...

A nestrida se poto uz na Jirove?

Ano, střídá se na Jírově. Na Mifkově by to zatím asi nešlo, není pro to uzpůsobena


Tak jsem spočítal kolik to při 5/10 minutovém intervalu dělá vozů u každé linky. Doba stání na konečných je 10-14 min (v případě 6 + 7 a 9 + 11 jde o střídání vozů mezi linkami na konečných Kr. Pole, nádr. a Lesná)

1: 52 T
2: 18 K
3: 20 T
4: 16 T
5: 17 K
6: 8,5 K
7: 8,5 K
8: 18 KT
9: 7,5 K
10: 5 K
11: 9,5 K
12: 16 T
13: 16 T

Celkově to dělá 120 T, 74 K, 18 KT. No to je celkem dobrý výsledek, zbývá spoustu vozů T (KT) na linky 5 a 9.


Na Mifkové přístřešek není...

A nestrida se poto uz na Jirove?


PvvS píše:
Panove a jak by steresili rozdilny vozovny ? Pisarecky ridic/medlanecky vuz ? Nebo skoleni na ruzny vyzbroje ? Ne kazdej ridic ma skoleni na vsechny typy vozu a vyzbroji.


Pisárecký ridic/medlanecky vuz je argument z rodu "nikdy se to tak nedelalo".

No a s temi vyzbrojemi by to v Brne pravda mohl byt problem, ale co brani tomu, aby (zpocatku treba jen nekde) jezdily na lince/provazanych linkach jen kompatibilni vozy, pripadne pouceni ridici.


Anonymous píše:
... a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?

Na Mifkové přístřešek není...

Bacil: myslíš u 44/84 ty střídané přestávky? To se mi nezdá, na 44/84 přece řidič za 30 minut nedostane svůj vůz zpátky. Tak možná za hodinu..
Jo, a ten výpadek v pondělí, nejdřív výpadek na serveru, pak se poškodila v databázi jedna tabulka.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Panove a jak by steresili rozdilny vozovny ? Pisarecky ridic/medlanecky vuz ? Nebo skoleni na ruzny vyzbroje ? Ne kazdej ridic ma skoleni na vsechny typy vozu a vyzbroji.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Anonymous píše:
Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz.

Je zajimave, ze u leteckych spolecnosti tomu tak neni, a to je Airbus rozhodne drazsi nez plesniva T3.

Jestli ono v pripade dopravnich podniku neplati spise pravidlo, ze se prestavky timto zpusobem organizuji odjakziva.


Možná, že právě proto, že vozový park vypadá tak, jak vypadá, je užitečné, že když už jednou řidič zjistí, jaké "mouchy" jeho vozidlo má, tak už s ním pak jezdí delší dobu. Pokud jsou ty airbusy v perfektním stavu, jeden jako druhý, tak je pak pilotovi vlastně jedno, s kterým zrovna letí :wink:


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz.

Je zajimave, ze u leteckych spolecnosti tomu tak neni, a to je Airbus rozhodne drazsi nez plesniva T3.

Jestli ono v pripade dopravnich podniku neplati spise pravidlo, ze se prestavky timto zpusobem organizuji odjakziva.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
adam_r píše:
Anonymous píše:
Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz. Ale samozrejme v pripade nedostatku vozu/prostoru tyto situace nastavaji. V Brne naposled myslim pri vyluce na Krenove (kvuli tomu spadlemu domu).

V Praze se treba delali tzv. stridane prestavky. Ridic byl u Zizkovske vozovny vystridan, sel na prestavku, a kdyz se za 30 min. vracel jeho vuz z Hrdlorez, tak vystridal zpet. Naposled se to delalo v dobe povodni, kdy jezdilo vse, co melo kola, a byla snaha drzet co nejvic vozu na trati. Co jsem tak cetl na PRTkach, tak se o tom opet uvazuje (nedostatek vozu).


Pokud vím, byla snaha tímto způsobem řešit a-44/84, ale právě z praktických důvodů (a hlavně odpovědnosti řidiče, jak uvedeno výše) se od toho upustilo - tedy jsou-li moje informace v této věci správné.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anonymous píše:
Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T


Je to hlavne kvuli zodpovednosti ridice za prideleny vuz. Ale samozrejme v pripade nedostatku vozu/prostoru tyto situace nastavaji. V Brne naposled myslim pri vyluce na Krenove (kvuli tomu spadlemu domu).

V Praze se treba delali tzv. stridane prestavky. Ridic byl u Zizkovske vozovny vystridan, sel na prestavku, a kdyz se za 30 min. vracel jeho vuz z Hrdlorez, tak vystridal zpet. Naposled se to delalo v dobe povodni, kdy jezdilo vse, co melo kola, a byla snaha drzet co nejvic vozu na trati. Co jsem tak cetl na PRTkach, tak se o tom opet uvazuje (nedostatek vozu).


Proč vlastně pořád nikoho nenapadlo, že je zbytečný, aby řidič seděl 20 min na konečné v svým voze a stály tu třeba 4 vozy. Proč raději nestojí jenom 2, řidiči by si střídali vozy a chodili by si sednout do těch přístřešků, který sou na každý konečný?
Ušetřilo by se pár vozů a navíc by odpadly takovýty problémy, jako že se do smyčky nevlezou soupravy 2*T

Připadné zpoždění a nestihnutí odjezdu zpět se snad dá pokrýt záložními busy


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
BS170 píše:
VS píše:
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Dnes se prý kolem osmé hodiny ranní na d-5 objevila souprava z d-3 ev.c.1663+64.Je to pravda nebo si jenom spoluzáci ze me utahují.Mylsím si ze tam nebyla.Co by tam delala???Kdyz uz tak z d-9 nebo 11 :oops: .Dky za odpoved.. :wink:


Je to dost nepravděpodobné... :wink:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Tak jsem tu přes víkend nebyl a včera se mi sem nepodařilo dostat (nějaký problém serveru?), tak až teď bych chtěl reagovat na ty, co reagovali v pátek na mě. Já bych byl samozřejmě taky nejradši, aby byla pořád taková kultura cestování jako v pátek, ale berme realitu, jaká je. Je mi jasné, že je trochu problém, že by některé spoje musely vyjíždět z Pisárek místo z Medlánek a naopak, takže by s tím bylo dost práce, ale myslím, že by se to vyplatilo a počáteční provozní chaos by se za chvíli usadil. Jinak moje představa byla asi taková, že cca stejný počet K2, který by se nasadil místo 2×T3, by sám byl nahrazen sólo T3, takže by spotřeba K2 byla stejná a uspořily by se vozokilometry z T3. Řešení krkolomné, ale pořád lepší, než ty tlačenice, které dnes na různých místech jsou (myslím v době, kdy probíhá normální školní rok i semestr).


VS píše:
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Dnes se prý kolem osmé hodiny ranní na d-5 objevila souprava z d-3 ev.c.1663+64.Je to pravda nebo si jenom spoluzáci ze me utahují.Mylsím si ze tam nebyla.Co by tam delala???Kdyz uz tak z d-9 nebo 11 :oops: .Dky za odpoved.. :wink:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Sice bych na té d-5 moc rád viděl 2xT, zvlášť když na tak strmé Pekařské nemají K2 vůbec co dělat.Stačí se kdykoliv i když je sucho podívat na oblouk na Šilingráku.Jestli sou ty d-5 nejplnější ráno, tak proč nepřidat o pár spojů víc třeba ráno po 3,5 min. provázaně s d-7 2-3 min.


Honza píše:
Linky rozhodně nejsou obsazovány vždy z 60% (podle DPmB je 70% maximum) :-D, Jezdím d-3 do SŠ a rozhodně jezdí zaplněná různě v pondělí nebo ve středu-někdy si sednu, ale stane se, že stojím i na schodech !!! Zrušil bych "posilové" odjezdy z Komína d-11 v 7:39 a 7:49 protože jsou na prd. Ten druhý:arrow: jede z vozovny, je v něm kosa jak v Rusku. Jezdím s nima, jen protože si sednu :-?
Jinak s tou vaší slavnou d-5 - ve špičce jezdí stejně poloprázdná, jako d-2 ke krchovu, d-7 a d-6 a d-4 do Obřan a 10 na Stránskou skálu a mnohé spoje a-44,84....

Jinak: Dnes v cca 8:00 si řidič přivezl služebákem (asi svou mladou) na Konečňák, stejně jako služ. a-54, který jel nakoupit do OBI.


...Tak se ráno svez d-5.Je naravná k prasknutí tak tady nevykládej nesmysli :evil: !!!


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
Linky rozhodně nejsou obsazovány vždy z 60% (podle DPmB je 70% maximum) :-D, Jezdím d-3 do SŠ a rozhodně jezdí zaplněná různě v pondělí nebo ve středu-někdy si sednu, ale stane se, že stojím i na schodech !!! Zrušil bych "posilové" odjezdy z Komína d-11 v 7:39 a 7:49 protože jsou na prd. Ten druhý:arrow: jede z vozovny, je v něm kosa jak v Rusku. Jezdím s nima, jen protože si sednu :-?
Jinak s tou vaší slavnou d-5 - ve špičce jezdí stejně poloprázdná, jako d-2 ke krchovu, d-7 a d-6 a d-4 do Obřan a 10 na Stránskou skálu a mnohé spoje a-44,84....

Jinak: Dnes v cca 8:00 si řidič přivezl služebákem (asi svou mladou) na Konečňák, stejně jako služ. a-54, který jel nakoupit do OBI.


PvvS píše:
vek pod 15 . Hodne je starsich .


Jinak , venujte se spis MHD , na to je tahle diskuse


:arrow: SPravne.Uz ho radsi nenute.dyz nechce tak neche. :idea:


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
vek pod 15 . Hodne je starsich .


Jinak , venujte se spis MHD , na to je tahle diskuse


PvvS píše:
Fixi píše:
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


jenom castecne ....


jenom castecne co? :?:


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


jenom castecne ....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No vida, takže věk pod 15 let zůstává mezi uživateli zachován! Hurá BS170. Chytřejší a s lepším nickem než Romík .. :lol:

Fixi


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 12:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]