Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 103 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
A ještě jedna věc - na současném nádraží je ohyzdná nemožnost rozumně zaparkovat, přitom pár vyvolených projíždí po nádražní ulici, která by si vysloveně zasloužila být pěší zónou. V případě AN u grandu tudy naopak projede mnohem víc autobusů, protože spousta vozidel neprojede viaduktem...
Moznost slusne zaparkovat na soucasnem nadrazi chybi - hlavne za ucelem nekoho vyzvednout od vlaku. Trochu to ted supluje Vankovka, ale neni to to prave.

V pripade nadrazi v centru se nabizi akorat postavit nejake patrove parkoviste u Tesca. Mozna mezi nadrazim a tescem by se dalo jit 1-2 patra do hloubky. Do vysky to moc nepujde, nebot v tom miste by byly potreba 3 nove nastupni hrany.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
To určitě ano, stejně tam jezdí už teď nejvýznamější dopravci a lidi prostě do centra chtějí, s tím se smiřte, nebo budete za sociální inženýry.
A když píšu centra, myslím historického centra, ty řeči o rozšíření a jižním centru jsou bohapusté bláboly. Centrum bylo je a vždycky bude vymezeno hradebním okruhem, i kdyby se tisíc Venclíků stavělo na hlavu a ušima odstrkávalo.


Nevím proč do toho tahat Venclíky (nejste náhodou s panem bývalým rektorem příbuzní ;-) ), ale mraky lidí kolem Tesca a Vaňkovky svědčí o tom, že centrum se prostě pomalu začíná rozšiřovat tímto směrem. Lidi do centra chtějí z jediného důvodu - protože je tam dopravní uzel. Dopravci nejezdí z Prahy na Zvonařku jen kvůli tomu, že město nedokázalo 30 let udělat přeložku tramvaje na Plotní! Kromě toho obsluhuje rozvíjející se oblast 2 linkami, které odjíždí z různých nástupišť. Tahle oblast prostě byla systematicky zanedbávána a obětována a pokus o záchranu se nazývá sociálním inženýrstvím.

Když jsme u té spádovosti do centra ohraničeného hradebním okruhem - z Mendlova nám. nebo Staré osady pokračuje do centra tak polovina lidí. Při vhodné nabídce tangenciálních spojů může být blábolem naopak to centrum. Zvonařka je od současného centra opravdu kousek, jako dálka to vypadá jen kvůli nevyhovujícímu spojení. Pokud hlavní argument bude, že když se ta přeložka neudělala za 30 let, tak se neudělá nikdy, potom se nemá smysl pouštět do žádné rekonstrukce.

A ještě jedna věc - na současném nádraží je ohyzdná nemožnost rozumně zaparkovat, přitom pár vyvolených projíždí po nádražní ulici, která by si vysloveně zasloužila být pěší zónou. V případě AN u grandu tudy naopak projede mnohem víc autobusů, protože spousta vozidel neprojede viaduktem...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
adam_r píše:
Vetsina lidi chce nekam, odkad je dobra vazba na MHD, coz Zvonarka momentalne neni, zatimco Grand ano.


Přesně tak. A i kdyby to nádraží bylo třeba v Bystrci, ale jezdila tam x linek tramvají v krátkém intervalu, lidi by tam jezdili.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
goldfinger píše:
To určitě ano, stejně tam jezdí už teď nejvýznamější dopravci a lidi prostě do centra chtějí, s tím se smiřte, nebo budete za sociální inženýry.
A když píšu centra, myslím historického centra, ty řeči o rozšíření a jižním centru jsou bohapusté bláboly. Centrum bylo je a vždycky bude vymezeno hradebním okruhem, i kdyby se tisíc Venclíků stavělo na hlavu a ušima odstrkávalo.
Vetsina lidi chce nekam, odkad je dobra vazba na MHD, coz Zvonarka momentalne neni, zatimco Grand ano.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
ds píše:
"autobusák naproti grandu..."

To už snad proboha ne!


To určitě ano, stejně tam jezdí už teď nejvýznamější dopravci a lidi prostě do centra chtějí, s tím se smiřte, nebo budete za sociální inženýry.
A když píšu centra, myslím historického centra, ty řeči o rozšíření a jižním centru jsou bohapusté bláboly. Centrum bylo je a vždycky bude vymezeno hradebním okruhem, i kdyby se tisíc Venclíků stavělo na hlavu a ušima odstrkávalo.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Rop píše:
Tak když už jste u toho tematu .... tak chcete opravit (narovnat) staré nádraží? Ono se s tím totiž musí něco dělat .... zabezpečovací zařízení na nádraží je spíš do muzea než do provozu ... jinak kde chcete u nádraží zaparkovat? U tesca? tam není místo už teď .... a co chcete dělat s tou planinou mezi nádražím a zvonařkou? Tam totiž nikdo stavět nebude pokud tam nepovede MHD .... a jiné MHD než co tam jezdí teď (čili Úzká - Zvonařka) ... osobně si taky myslím, že centrum města by si zasloužilo něco lepšího než ušmudlané koleje .... a osobně se těším na situaci (v případě, že se nebude stavět nové nádraží) až se bude předělávat to staré a Brňáci budou nadávat, že se mělo radši udělat to nové :-D .... Nebo snad vy chcete aby ten hnus který je vidět z vlaku v úseku Židenice - Hl. nádr. byl zachován? Nemyslíte si že je to trochu špatná vizitka hlavního města moravy? Zvětšit centrum města (které by s novým nádražím sahalo opět až k novému nádraží, takže by nádraží bylo v centru, jenom by to centrum bylo trochu větší) nechcete? No je to váš boj ... problém je že nádraží moc Brňáků nepužívá a těch tisíců studentů a pracovníků dojíždějících odjinud se nikdo nezeptá .... jak krátkozraké :roll:


Já bych byl pro nové nádraží v odsunuté poloze. Místo starého by se případně mohli nechat jen dvě-tři koleje pro místní lokálky a IDS. Jenže v tom případě by jsme se nezbavili spleti kolejí,...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
VS píše:
Ona se mi celá koalice na radnici vůbec nelíbí, prosadí si stadion v Lískovci u kampusu, kde má být vědecký institut místo vhodné plochy u Lužánek.


Přesně tak, taky to nechápu. Zrovna tak, jak se pořád hádají, kde vybudují aquapark, že brno žádný nemá,.... Přitom by stačilo na zrekonstruované Kraví hoře udělat ještě jeden velkej bazén pro plavce. Popřípadě nějakej tobogán. Místa je tam na to dost. Je to super velké modení koupaliště se spoustou ploch k ležení a sportu. má jen jednu "malou" nevýhodu. Není si tam kde zaplavat, protože všechny tři bazény jsou tak pro neplavce a jsou narvaný k prasknutí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
"autobusák naproti grandu..."

To už snad proboha ne!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nedávno jsem šel pro něco do Šimic - kolem ulice Klíny, kudy vede nákladový průtah. Ten rachot z vlaků je neskutečný, nechápu, jak tam někdo může bydlet a to by tam ještě odsunovači chtěli přistavět další 2 glajze, tedy blíž k barákům! To je skutečně zvěrstvo chtít takhle znehodnotit rezidenční lokalitu.

To už je skutečně lepší, aby stávající rola zůstala. Trať z Majlonta do Heršpic včetně zasypaného viaduktu se dá spravit a ne že ne, i za cenu, že by se část provozu musela dočasně hodit přes Dolní. aspoň by si kaštani vyzkoušeli, jak úžasné by odsunuté nádraží bylo.

Když už se tady někteří odvolávají na študáky, mám pocit, že většina bydlí na severu či severozápadě (Kohoutova, Palačák, Tauferky, Kouničky) a na ně je to z odsunutého mnooohem dál.

Přerovku lze řešit nezávisle na rekonstrukci HBf, což je výhoda NvC, protože u odsunuté polohy toto nelze a navíc tam dochází ke zbourání památkově chráněných Fuchsových jatek. Osobně se mi nejvíc líbí varianta vymístění nákladového průtahu za Svitavu a podél dálnice novou jižní spojkou napojit na ferdinandku.

Autobusák bych dal spíš naproti Grandu na dvě patra - spodní pro linky na jih, horní pro linky na sever. Výjezd na MMO by snad nevadil.

A utopie VRT - tam bych preferoval severní zaústění právě kvůli úvrati cajzlov - Wien.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
pd píše:
1) do teď nebyl magistrát ani nikdo jiný schopný zveřejnit vedení MHD k novému nádraží.

Schéma tras MHD na stránkách Brna visí už několik let (ne tak návrh linek). Návrh tras mi přijde docela rozumný (koleje od Nových sadů a od dnešní Zvonařky s pokračováním do Heršpic, trolejbusové tratě na Mendlák přes Křídlovickou a do Bohunic přes Vojtovu a ul. Vinohrady). A jak už poznamenal tuším Goldfinger jinde, po zkušenosti se Zvonařkou si nikdo nedovolí postavit nádraží bez vazby na MHD.

ad 2) jižní varianta má problém s úvratí Praha - Vídeň a severní s počtem nástupišť.

ad 3) autobusák velikosti Zvonařky nechce snad nikdo. :-) Pro město je výhodnější mít autobusák poblíž VMO, aby se ne-městské autobusy pletly v ulicích co nejméně.

ad 4) jakékoliv nádraží se zachovanou přerovkou znamená, že těžko se budeme zbavovat aut na Plotí, Opuštěné, ... , protože ta výrazně komplikuje vykřižování ŽUB a VMO na jihu města (a tím pádem se dá čekat, že vymístění VMO z Opuštěné bude trvat déle).

Mě je celkem jedno, kde nádraží bude, ale jeho odsun mi dává větší smysl. ;-)


Nebude fungovat dál, ale spadne... když se začně stavět nové nádraží, tak do toho starého nikdo nedá ani korunu.
Když uprostřed stavby dojdou peníze, tak se to nějak provizorně dokončí, aby to mohlo jakž takž fungovat. Akorát se bude x-let procházet zakonzervovaným staveništěm, k nádraží budou jezdit akorát tak autobusy, a tak podobně...


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě se na odsunu právě líbí, že když uprostřed stavby dojdou peníze, tak se to prostě nechá ležet jak to komu upadne od ruky a přitom stávající nádraží bude fungovat nezměněně dál. Jinak myslím, že lepší zácpa na plotní než na nových sadech

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě se na odsunu právě líbí, že když uprostřed stavby dojdou peníze, tak se to prostě nechá ležet jak to komu upadne od ruky a přitom stávající nádraží bude fungovat nezměněně dál.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


ad Pavel:

Já jsem pro zachování v centru, s odsunutým bych se taky smířil, kdyby někde byl aspoň náznak jistoty, že z odsunutého nádraží nevznikne nějaké nedostavěné provizorium, které se bude 30 let dodělávat.

1) do teď nebyl magistrát ani nikdo jiný schopný zveřejnit vedení MHD k novému nádraží.
2) na VRT budou tunely tak jak tak, navíc nevím proč by ke stávajícímu nádraží musela vést přes Kohoutovice... viz mapa
3) autobusák velikosti Zvonařky tam nechceme, proč? (já osobně bych něchtěl něco jako ÚAN Zvonařka vůbec nikde...)
4) Nádraží mimo centrum = těžko se budeme zbavovat aut na Plotí, Opuštěné, ...

Mě se prostě návrh odsunu nádraží absolutně nelíbí.

8-)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Já jsem sice pro odsun, i když i s přisunutým nádražím bych se smířil, pokud by se udělalo pořádně a ne jen polovičatej paskvil koalice Nádraží v centru. Pár zajímavých bodů k návrhu nádraží v centru
1) do teď nebyla schopna koalice zveřejnit jak povedou koleje v jejich návrhu. Přerovka byla v prvním návrhu zrušena, pak se udělal druhý návrh, kde Přerovská trať zůstala. Když jsem dal na diskusi dotaz, jak ty koleje povedou, tak mi pan Bartík odpověděl, že s tím mají technický problémy to zveřejnit a že se o to pokusí. Hlavně že tam dali obrázky visualizace.
2) jejich návrh počítá již od začátku s tím, že se VRT budou dávat pod zem, ptám se proč, že by nedostatečný počet kolejí (nemluvě o tom, že i po rekonstrukci zůstanou úvraťové koleje). A kolik by stál takový tunel od Kohoutovic do středu města a kdo by ho zaplatil?
3) Opravdu chceme přesunout autobusové nádraží k Tescu? Neodporuje to IDS? A bude takové autobusové nádraží stačit?
4) Nádraží v centru = těžko se budeme zbavovat aut na Nádražní, Nových sadech

Mě se prostě návrh koalice Nádraží v centru absolutně nelíbí


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Mno dalsi pohled:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/do ... ?id=478592


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
44,84 ani jedno nejede "do města" ... spojení té oblasti a české nebo i toho stávajícího hlaváku je 0 ... proč ... protože tam nic není .... a kdyby tam bylo tak se tam musí natáhnout autobus, který by jezdil od nikud nikam .... ten by se tam nevyplatil .... tramvaje lze natáhnout a snad bychom se dočkali i nějaké té smyčky v centru ...

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych byl taky pro odsun. Zdá se mi, že je lepší postavit nové nádraží tam, kde teď nic není, než na kdovíjak dlouho omezovat provoz na stávajícím nádraží. Navíc z pohledu člověka který se nestará o to kolik to bude stát je pro mě jakékoliv rozšíření tramvajových tratí velmi lákavé. :wink:

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Přesně tak. Spíše by měli udělat referendum na všech vysokých školách apod.
Na té planině mezi Úzkou a Zvonařkou by se i stavělo, jen kdyby byla jistota, že ty stavby nebudou ve veřejném zájmu za pár let vyvlastněny a sbourány. Zavédst tam MHD je ten poslední problém. A-44,84 tudy jezdí.
Viadukt je slepenina dvou. Po půlkách by to možná šlo spravit.
A dle neověřené informace se EU už taky přestává líbit to neustálý ořezávání projektu.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Tak, tak.... a Zlatuška jako největší odborník na dopravní stavby opět nezklamal :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
přesně tak jak píše Rop... mám v této věci stejný názor


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Tak když už jste u toho tematu .... tak chcete opravit (narovnat) staré nádraží? Ono se s tím totiž musí něco dělat .... zabezpečovací zařízení na nádraží je spíš do muzea než do provozu ... jinak kde chcete u nádraží zaparkovat? U tesca? tam není místo už teď .... a co chcete dělat s tou planinou mezi nádražím a zvonařkou? Tam totiž nikdo stavět nebude pokud tam nepovede MHD .... a jiné MHD než co tam jezdí teď (čili Úzká - Zvonařka) ... osobně si taky myslím, že centrum města by si zasloužilo něco lepšího než ušmudlané koleje .... a osobně se těším na situaci (v případě, že se nebude stavět nové nádraží) až se bude předělávat to staré a Brňáci budou nadávat, že se mělo radši udělat to nové :-D .... Nebo snad vy chcete aby ten hnus který je vidět z vlaku v úseku Židenice - Hl. nádr. byl zachován? Nemyslíte si že je to trochu špatná vizitka hlavního města moravy? Zvětšit centrum města (které by s novým nádražím sahalo opět až k novému nádraží, takže by nádraží bylo v centru, jenom by to centrum bylo trochu větší) nechcete? No je to váš boj ... problém je že nádraží moc Brňáků nepužívá a těch tisíců studentů a pracovníků dojíždějících odjinud se nikdo nezeptá .... jak krátkozraké :roll:

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Zlatuska je zapskly podplaceny politik - dostal funkce a uz se zacina chovat stejne, za co ODS kritizoval ne-li hure. Hnedka zacal cpat Komete 40 mega. Pritom ostani sporty sou na pokraji krachu. Tedka protalcil basketu Zabinam 3 mega mimoradnou dotaci. Pritom z fondu podpory sportu dostanou dalsi penize, ale v porovnani s jinymi kluby je dotace pro ne 4 nasobna. Ne nahodou manazer Zabin Hamza je taky v Komete.

U nas v Novem Liskovci zeleni vladnou uz druhe volebni obdobi, zadny valny prinos nevidim. Jeste doted nedojednali s mestem vybudovani noveho sberace destove vody. Bez neho se neda postavit ani jedno nove parkovaci misto. Misto potrebnych veci se Drapalova a spol. montuji do veci mimo mestskou cast - R43 atd.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Zášť pana bývalého rektora, který si s vítězem voleb v Brně odmítl podat ruce, je myslím dostatečně známá.

Narážel jsem na to, jak zastupitel, nijak nepoznamenaný studiem stavebnictví nebo územního plánování, dokáže po letmém prostudování obsáhlé odborné studie vyvozovat tak jednoznačné závěry. Vyvolává to ve mě jen přesvědčení, že tato drahá studie posloužila jen k tomu, aby si pan profesor kopnul do svých politických protivníků.

Protože vyřizování účtů (a objektivně, současná diskuse o ŽUB nic jiného není - v tom si zelení a modří nemají co vyčítat) za 20 mld. Kč není zrovna dobrý nápad, mám obavy, že rekonstrukce nádraží by měla být uložena k ledu do okamžiku, kdy se podaří najít konsensus napříč politickými stranami. V opačném případě se další 4 roky bude vypracovávat nová studie a nové územní rozhodnutí.

Zajímala by mě jedna věc, o které se pořád málo mluví a považuji ji za námět k diskusi. Jak si představujete provoz IDS JMK během 10 let případné rekonstrukce ŽUB v přisunuté poloze - tedy na Nových sadech. Těžko si představit rekonstrukci rozpadajícího se viaduktu přes Křenovou za plného provozu. Na všech diskusích jen čekám na vyvrácení mé doměnky, že případná rekonstrukce nádraží způsobí takový odliv cestujících, že nové už nebude potřeba...[/b]


Co se týče osoby bývalého pana rektora, tak muj otec s nim má dostatek negativních zkušeností z jeho působení na FI. Na radnici se chtěl dostat hlavně proto, že mu končí senatorství a potřeboval nějakou trafiku, tak si založil hnurí Brno2006 a vyšlo mu to. Původně to chtěl zkusit přes Sz, ale paní Drápalová a ostatní ho tam moc nechtěli. K studii se nemá co vyjadřovat dokud to neni prostudováno a nedivím se že i Onderka dost zuřil. Pokuď je pravda co říká, tak mě to ani nepřekvapilo, že údajně nezávislé posouzení může vyjít jinak než ve prospěch přísunuté varianty. Argumenty typu přílišné zatížení náklaďáky se zeminu při osunu radši ani nebudu komentovat. Můj názor na odsun a souhlas s ním je známý. Ona se mi celá koalice na radnici vůbec nelíbí, prosadí si stadion v Lískovci u kampusu, kde má být vědecký institut místo vhodné plochy u Lužánek.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zášť pana bývalého rektora, který si s vítězem voleb v Brně odmítl podat ruce, je myslím dostatečně známá.

Narážel jsem na to, jak zastupitel, nijak nepoznamenaný studiem stavebnictví nebo územního plánování, dokáže po letmém prostudování obsáhlé odborné studie vyvozovat tak jednoznačné závěry. Vyvolává to ve mě jen přesvědčení, že tato drahá studie posloužila jen k tomu, aby si pan profesor kopnul do svých politických protivníků.

Protože vyřizování účtů (a objektivně, současná diskuse o ŽUB nic jiného není - v tom si zelení a modří nemají co vyčítat) za 20 mld. Kč není zrovna dobrý nápad, mám obavy, že rekonstrukce nádraží by měla být uložena k ledu do okamžiku, kdy se podaří najít konsensus napříč politickými stranami. V opačném případě se další 4 roky bude vypracovávat nová studie a nové územní rozhodnutí.

Zajímala by mě jedna věc, o které se pořád málo mluví a považuji ji za námět k diskusi. Jak si představujete provoz IDS JMK během 10 let případné rekonstrukce ŽUB v přisunuté poloze - tedy na Nových sadech. Těžko si představit rekonstrukci rozpadajícího se viaduktu přes Křenovou za plného provozu. Na všech diskusích jen čekám na vyvrácení mé doměnky, že případná rekonstrukce nádraží způsobí takový odliv cestujících, že nové už nebude potřeba...[/b]


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 20:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]