Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 162 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Hal píše:
No to bude pekny maso, 5 minut a s tim ze budou sola, je nedostacujici. To se akorat na Koniklecove budu divat na plne traify.
No tak by mě zajímalo k čemu je P25 k Nemocnici, tam zas tolik lidí nejede - daleko potřebnější je to na KV.

Navíc jsem si naivně myslel že ušetřím cestou přes Pisárky na 84. Takhle teda budu vesele jezdit dál 29.

No a o víkendech... 37 7/8 minut, což je myslím dostačující ale 26 po čtvrthodinách...

Jinak souhlasím s Halem, na koniklecové to bude asi sada. Já naštěstí nastupuju na Oblé.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nevím proč zavádět P25... Kdyby tohle byla 35, která akorát na Čtvrtích odbočí jinam...


Offline
489
13 čer 2004 23:04
ds píše:
interval 26 se mi zdá být zřejmý - 10 minut základ, 5 minut ráno do města a odpoledne z města.
No to bude pekny maso, 5 minut a s tim ze budou sola, je nedostacujici. To se akorat na Koniklecove budu divat na plne traify.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Osová se dá využít jako smyčka ala nám. Míru. 25 a 29 s tím jsem spokojenej, ale škoda, že t-29 už pojede jen v prac. dny. 44/84 vidím jako dobrou obsluhu Jundrova. Nabízí spojení na mendlák a díky nim je zajištěna obsluha Veslařské i když nejezdí t-29. T-35 se ve špičkách myslím hodila. Podle mě je zbytečné posilovat T-26 v celé trase aby se t-35 nahradila.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hal píše:
No ja sem teda zvedavej na interval na t-26 protoze bez t-35 to muze byt hodne velke maso. No a-44/84 pres Jundrov vidim jako prevedeni linky do stavu vyletni linky po vsech zakoutich Brna. No a hlavne sem zvedavej jak se vedjou t-25 a 29 na Osovou.


interval 26 se mi zdá být zřejmý - 10 minut základ, 5 minut ráno do města a odpoledne z města.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6352

konecne den bez aut..


Offline
489
13 čer 2004 23:04
No ja sem teda zvedavej na interval na t-26 protoze bez t-35 to muze byt hodne velke maso. No a-44/84 pres Jundrov vidim jako prevedeni linky do stavu vyletni linky po vsech zakoutich Brna. No a hlavne sem zvedavej jak se vedjou t-25 a 29 na Osovou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Změny jsou docela zajímavé oproti dříve avizovanému je navíc 44/84 přes Jundrov, P25 a neobnovení 35. Troufám si odhadnout, že 44/84 už se na Žabovřeskou nevrátí (a není to žádná škoda...).

Jinak pokud správně počítám, odpolední P25 znamená posílení linky 26 (18 spojů do hodiny místo současných 15).


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Pokud se to tady již vyskytlo, tak se omlouvám, ale nemám momentálně čas procházet všechny diskuse. Na stránkách dpmb je již nový bez starostí se změnami od 1.září


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
to mauricio: Já to toky četl. Je dobrý si to aspon jednou přečíst, pak se máš čím ohánět. V případě šourala bych použil: Cestující je povinnen včas nastoupit a vystoupit z vozidla. Mími slovy: Na dobíhače nečekám a kdo nestihl vystoupit, ten se prostě vrátí.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Dneska jezdily autobusy podle speciálního příkazu "zákaz větrání"? Jel jsem několika (cca 8) B700/900, vevnitř na padnutí jako obvykle, větráky stály.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
mauricio píše:
on někdy někdo ty přepravní řády četl?

Ja jo a mimo jine cestuji nastupem do vozidla uzavira prepravni smlouvu a je povinnen znat Prepravni podminky. Jak to kdo dodrzuje je vec druha, ael timhle je to osetreny.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
on někdy někdo ty přepravní řády četl?


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Radek Havlík píše:

Je to taky tím,že důchodci v Brně mají takovou teorii:Počkám,až to zastaví!Pak se teprve šourají ke dveřím,kde už logicky ti z venku nastupují.Pokud řidič vidí v zrcátku,že kaštani zvenku jsou všichni vevnitř,zavírá a rozjíždí se.A to je právě příležitost pro našeho šourala,kterému se podaří tu či onu končetinu vsunout mezi zavírající se dveře!
Přitom v Přepravním řádu je jasně řečeno:Cestující je povinen se připravit k výstupu.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Radek Havlík píše:
sice neni z Brna
http://www.novinky.cz/krimi/autobus-vla ... iheeu.html
ale chtěl bych poznamenat že někdy v roce 1982 tušim mamka řikala že řidič školního busu přivřel menší dítě a že mu přivřel hlavu a jednu ruku vláčel ho po zemi.Všude plno krve.Lidi na něj řvali a utíkali za nim a on ne a ne zastavit.


No mně se stalo taky asi 6-8 let dozadu, že jsem na Konečnýho nám. nastupoval do trolejbusu a nějak se stalo, že nastoupila jen jedna moje noha a jedna ruka a trolejbus zavřel dveře a rozjel se. Ujel asi 5m Lidi řvali, já s kamarádem v tu chvilku z toho měl docela srandu.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
sice neni z Brna
http://www.novinky.cz/krimi/autobus-vla ... iheeu.html
ale chtěl bych poznamenat že někdy v roce 1982 tušim mamka řikala že řidič školního busu přivřel menší dítě a že mu přivřel hlavu a jednu ruku vláčel ho po zemi.Všude plno krve.Lidi na něj řvali a utíkali za nim a on ne a ne zastavit.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
jzb, goldfinger: Díky, že nejste lhostejní ke svému okolí... Další z taktik méně přizpůsobivé menšiny je: "to je rasizmus..."

hafan007: nejvíc mě v prohlášení pobavilo:

"D 391 Vodovodní přípojka DP pro závlahu tramvaje"


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Těší mne, že v tom nejsu sám:)
Cikánská taktika 1: lidi jsou lhostejní a neřeknou nic, můžeme si teda dělat co chceme
Cikánská taktika 2: Pokusy o odvedení od tématu nesmyslnými poznámkami (typicky v obchodě při okřikování cigáňat jejich reakce "Je to tvůj obchod??")
Většinou stačí ustát tyto dvě věci a jste vítězem. A ocituji nejdůležitější větu od Goldfingera:
goldfinger píše:
Nebojte se.

Díky, konec OT:)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Dnes ve 21.15 nastoupila do x6 na Antonínské (ev.č. i kurs jsem zapomněl) za huronského řevu banda asi desetiletých cigošů, doprovázená známou kostelní somračkou téhož etnika (v neděli žebrá u sv. Tomáše) a obsadila všechny sicny v zadní části vozu. Poněvadž bylo hulákání skutečně nesnesitelné, důrazně jsem je okřikl. Vzápětí se zvedl řidič z kabiny a celou verbež z vozu vykázal. Posílám mu poděkování, že mne v tom nenechal, ostatní cestující byli očividně taky rádi. Vzkaz ostatním - nebojte se.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
http://du-praha.cz/view.php?cisloclanku=2007070010


No však ta klima taky může jet na snížený výkon, podle okolní teploty.


no pozor, to topení má tento výkon jako maximální, ale v praxi toho nikdy nedosáhne. Děje se tak akorát po zapnutí, než se to všechno ohřeje, pak to termostaty vyhodí do elektroniky a ta potom řídí výkon tak, aby se to nepřehřálo. Konkrétně v 22Tr je výkon topení řidiče ovládán třemi stykači, které podle potřeby spínají víc nebo míň topnic; ve vozovém topení je v každé jednotce IGBT tranzitror, který impulzně spíná. výkon do tří do série zapojených topnic. Takže to by musela být ukrutná zima, aby všechno valilo naplno.


Takže 25 kW... když to porovnáme s topením (22Tr podle Verushy 12 + 6 x 3 = 30 kW), tak je to celkem podobné. Topení potom musí sežrat taky těch 50% navíc a nikomu to nepřijde blbé...

Když je v našich zeměpisných šířkách obvyklé vybavovat vozy topením pro cestující, tak by stejně tak měly být vybavené klimatizací pro cestující.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Jeste k ty klime :
Jenki na K-reportu píše:
Ještě něco malého ne téma klima aneb zkušenosti z Trií pro USA.

Na voze jsou 4 obrovské klimy pro cestující + 2 menší pro řidiče. Toto vše "žije" ze sítě 3x460V 60Hz, kterou živí 2 statické měniče od ABB.

Podkladem pro následující čísla jsou jednak teoretické výpočty, jednak praktické pokusy co jsem si udělal. Uváděné proudy z troleje jsou čisté přírůstky od stavu, kdy je veškerá ventilace a klimatizace vypnutá.

Klimatizace běží plně automaticky bez zásahu řidiče. Jejím úkolem je udržet ve voze 23°C, a to až do venkovní teploty 32°C (tj. "pouhých" 9°C rozdíl). Pokud je venkovní teplota vyšší může být o to vyšší teplota ve voze.

Pokud vůz jenom větrá je jeho spotřeba ze 750V sítě asi 3A, takže celkem zanedbatelná.

Pokud vůz chladí, je spotřeba kolísavá podle aktuálního počtu chladících jednotek (vše je řízeno automaticky). Dá se zjednodušeně říct, že při 25°C je odběr kolem 15A, při tropech typu 38°C to jde k 30A.

Měření příkonu ukázalo, že při 25°C je průměrný trvalý příkon klimatizací cca 15kW, při 38°C cca 25kW. Oboje bylo měřeno při zavřených dveřích a bez cestujících. Při oficiálním testu klimatizací, kdy byly vevnitř instalovány topná tělesa a hrnce s vařící vodou (imitace cestujících) byl trvalý příkon opět kolem 25kW - prostě klima chladila co to šlo.

A teď malý energetický výpočet. Tramvaj Trio má spotřebu - vezměme spíš tu horší hodnotu z různých výzbrojí a DP - 2,5 kWh/km. Oběžná rychlost tramvají bývá kolem 18 km/h, takže za hodinu "sežere" Trio nějakých 45kWh. No a pokud k tomu přidáme klimu naplno tak to je plus dalších 25kWh, takže nárůst spotřeby o více než polovinu!!!

To celkem odpovídá zkušenostem z Portlandu (tramvaj i rychlodráha MAX), kde mi - per huba - prozradili, že rozdíl mezi dny, kdy se jen větrá a dny, kdy se klima nezastaví je oněch +50%.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
goldfinger píše:
myslím že stavba je tak ve dvoutýdenní předstihu.

Proto si dělníci dají 14ti denní dovolenou, aby to náhodou nebylo dřív :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 lis 2024 18:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]