Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 101 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
kuba píše:
Nestačí, že tam jezdí Tišnov?


Právě o to mi jde...lepší by bylo, kdyby víc spojů zajišťoval DPmB, o tom, že tam jezdí regionálky samozřejmě vím, si pořádně přëčti zprávu,jak říkám, nevím, jaká je ze strany Kníniček poptávka, ale rozhodně bych ocenil, kdyby to tam jezdilo aspoň každou hodinu a ne dva spoje ráno a dva odpoledne, nebo jak toje...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Falkon píše:
A mě zase pro změnu napadla otázka, proč je to s Kníničkami vlastně udělané tak špatně? Chápu,že tam jezdí regionálky, ale vozy DPmB tam jezdí strašně málo...nevím, jestli si to teda DPmB může dovolit,ale tak se ptám, nevíte o tom někdo něco, esi by se to nedalo upravit jako prodloužení (nyní již neexistující) linky 54...pak by mohli 54ku obnovit v klasické trase Žebětín (Bartolomějská) - Bystrc (Zoo) - Kníničky (U Luhu), ve špičce na příklad v intervalu 20/30 minut...nevím, na kolik jsou Kníničtí citliví na dopravu...

Nestačí, že tam jezdí Tišnov?


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
A mě zase pro změnu napadla otázka, proč je to s Kníničkami vlastně udělané tak špatně? Chápu,že tam jezdí regionálky, ale vozy DPmB tam jezdí strašně málo...nevím, jestli si to teda DPmB může dovolit,ale tak se ptám, nevíte o tom někdo něco, esi by se to nedalo upravit jako prodloužení (nyní již neexistující) linky 54...pak by mohli 54ku obnovit v klasické trase Žebětín (Bartolomějská) - Bystrc (Zoo) - Kníničky (U Luhu), ve špičce na příklad v intervalu 20/30 minut...nevím, na kolik jsou Kníničtí citliví na dopravu...


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Jenom mě napadlo, když jsem byl ve čtvrtek projet 52, jestli by nebylo vhodnější potkávat busy opačných směrů spíš na Bartolomějské než na Ríšově?
Na Ríšově zastavují dva autobusy opačných směrů v rozmezí 1 minuty u jednoho označníku, na Bartolomějské jsou dva...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
martas píše:
a musim dodat ze ja si mislel ze puvodni trasa bude tak ze pred hrbitovem zahne doprava a nak projede na risovu takovej okruzni zavlek to sem nevedel ze je naka bartolomejska ale vyuzita ta zastavka je urcite sem tam byl vzdycky a nekdo vystupoval na te zastavce aji na z.hrbitove
Ale návazností mezi linkama je už hafo a ne vždy se setkávají s pochopením, takže bych je do Žebálu určitě nepřidával.... myslím, že si to sedne, ale peopola pak nebude mít radost, že nechodí stížnosti :lol:


Offline
162
27 lis 2006 20:25
a musim dodat ze ja si mislel ze puvodni trasa bude tak ze pred hrbitovem zahne doprava a nak projede na risovu takovej okruzni zavlek to sem nevedel ze je naka bartolomejska ale vyuzita ta zastavka je urcite sem tam byl vzdycky a nekdo vystupoval na te zastavce aji na z.hrbitove


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Libi se mi ten navrh co pise pepola k trasam 52/54 ale ty lidi bydlici v okoli bartolomejske a risove budou urco chtit aby tam jezdili busy na obe konecny takze bych to udelal tak ze 52 by jezdila na trase mendlovo nam.-kohoutovice - zavlek bartolomejska- risova a 54 zoo - ecerova - zavlek bartolomejska - risova ten prestup mezi linkami bych udelal na risove s tim ze bude shodny interval a navaznost mezi 54 od zoo a 52 smer mendlak kurzu tam urco zustane stejne protoze jak sem se dival pauzy se ted vykonavaj vzdy jakna mendlaku tak u Zoo je tam hafo kurzu taky skrz zavlek do kninicek nekerych spoju


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
pepola píše:
Takhle to taky původně mělo být.Linka 52 se nelíbí hlavně obyvatelům Žebětína.Tak byly myšleny i příspěvky...
Já znám zrovinka 3 obyvatele Žebětína a jeden bydlí i v těch činžácích. Negativní reakci jsem nezaznamenal, ba naopak. Jediná připomínka byla na chybějící spoj kolem páté ze Žebětína směr Bystrc.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Emperror píše:
Ještě jsem dostal takový nápad s tím Žebětínem. Nechat a-52 v původní trase s konečnou na Ríšově a obnovit a-54 (v intervalu a-52) která by končila na Bartolomějské bez závleku na Ríšovu. Z Křivánkova náměstí by se stala přestupní zastávka. Určitě by to šlo sladit, aby se tam obě linky potkaly a byla možnost přestupu. Navíc co do počtu vozů by to podle mě bylo srovnatelné se současným stavem. Na Bartolomějské jsem nebyl, ale je-l tam málo místa tak by tam a-54 jen projížděla a veškeré stání by bylo v zoo kde je dost místa (vzhledem k délce a-54 by to myslím bylo reálné).

Takhle to taky původně mělo být.Linka 52 se nelíbí hlavně obyvatelům Žebětína.Tak byly myšleny i příspěvky...
Pořád jsem si myslel,že bude jezdit tak,že před hřbitovem uhne doprava a obslouží tam tu řadu nových činžáků.A ne,že pojede do podnikatelského baroka,kde má každý auto.Ospravedlnit by to šlo jen tehdy,pokud by se za hřbitovem vybudovala silniční propojka,takže by busy vlastně hřbitov obkroužily a obsloužily jak ty činžáky,tak i Bartolomějskou.Ale s tou půdou za hřbitovem jsou asi jiné plány,potažmo je moc "horká" (cenově)...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Johnny5 píše:
O tom, že by si lokalita kolem "Kouniček" nějakou obsluhu zasloužila není vůbec sporu. Je jen otázka zda nějaký Tbus, který by mohl evokovat myšlenku na náhradu tramvajové tratě do Masaryčky anebo minibus jedoucí z centra při obsluze Pellicovy se Špilberkem anebo modifikace stávající linky 51 místo ukončení na Barvičce.
Ona prvni iniciativa musi vzejit od mistni radnice a od mistnich lidi. Pokud bude v lokalite zajem, tak linka muze byt klidne zitra.

Johnny5 píše:
Příspěvkům o 52 moc nerozumím. Kritika současného stavu je motivována více tím, že to nevyhovuje lidem ze Žebětína+okolí anebo se to jen nelíbí šotoušům? prostě ta linka vypadá na naše poměry nějak divně a zase nám vypadlo číslo :-D
Videl bych to na bod cislo 2 8-)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Oceňuju Manilovu argumentaci k tramvaji na Mírák i k jednoznačné nereálnosti jejího prodloužení dolů na Březinku, kde nemohou jet bez doprovodu ani invalidní vozíky (viz dopravní značka tam umístěná). O tom, že by si lokalita kolem "Kouniček" nějakou obsluhu zasloužila není vůbec sporu. Je jen otázka zda nějaký Tbus, který by mohl evokovat myšlenku na náhradu tramvajové tratě do Masaryčky anebo minibus jedoucí z centra při obsluze Pellicovy se Špilberkem anebo modifikace stávající linky 51 místo ukončení na Barvičce. Mít tak koule křišťálové a vědět co je nejreálnější....

Příspěvkům o 52 moc nerozumím. Kritika současného stavu je motivována více tím, že to nevyhovuje lidem ze Žebětína+okolí anebo se to jen nelíbí šotoušům? prostě ta linka vypadá na naše poměry nějak divně a zase nám vypadlo číslo :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rušení tramvajové trati na Míráku je nesmysl. O rušení jsem kdysi taky cosi zaslechl, ale když si místní ortodoxně proti všemu protestující občanské sdružení ve svých čmáranicích na nástěnce v Brněnce na Míráku kreslí koleje, tak už to snad nemůže zastavit nic.

Bohužel, stávající sloupy veřejného osvětlení na trolejbus použít nejdou. Trolejbusová linka by sice byla perfektní, ale spokojil bych se se sólo autobusy v desetiminutovém intervalu (špička). Vedení z kampusu se mi nelíbí, nohem lepší destinace je mendlák. Jak jsem již psal, pěkné by to bylo jako změna trasy 51, klidně s konečnou na zvonařce nebo na úzké.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Emperror:
Člověče, ty mi mluvíš z duše, takhle bych si to představoval i já...na Bartolomějské jsem byl a místa je tam dost, nevím, kdo si na co stěžuje, i když je pravda, že možná by to zrdžovalo projíždějící auta, co tam jezdí na stavbu, nebo co to tam vzadu za těma baráíkama dělaj, osobně jsem tam ještě nevystoupil, jen jsem projížděl kolem...ale rovnou říkám, že zacovat (nebo teď už spíš obnovit) 54ku by byl nejgeniálnější nápad DPmB za poslední dobu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
goldfinger píše:
Trolejbus ze Slovaňáku (s nějakou návazností na a-53) přes Tábor, Mučednickou, Březinovu, nám. Míru, Lerchovu, gelbec, Lipovou na Kampus by byl atraktivní studentskou linkou.
Otazka je, jestli radeji neudelat linku Kolejni - Skacelova - Pisarky - Kampus. Tahat to za kazdou cenu pres Namesti miru je dle meho nazoru zbytecne. Navic tedy Kampus v Liskovci patri pod Masarycku a kampus na Kolejni pod VUT.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Trolejbus ze Slovaňáku (s nějakou návazností na a-53) přes Tábor, Mučednickou, Březinovu, nám. Míru, Lerchovu, gelbec, Lipovou na Kampus by byl atraktivní studentskou linkou.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ještě jsem dostal takový nápad s tím Žebětínem. Nechat a-52 v původní trase s konečnou na Ríšově a obnovit a-54 (v intervalu a-52) která by končila na Bartolomějské bez závleku na Ríšovu. Z Křivánkova náměstí by se stala přestupní zastávka. Určitě by to šlo sladit, aby se tam obě linky potkaly a byla možnost přestupu. Navíc co do počtu vozů by to podle mě bylo srovnatelné se současným stavem. Na Bartolomějské jsem nebyl, ale je-l tam málo místa tak by tam a-54 jen projížděla a veškeré stání by bylo v zoo kde je dost místa (vzhledem k délce a-54 by to myslím bylo reálné).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Falkon: Pod zem bych nehazel šalinu a nedělal z toho metro, ale ty lidi a udělal z toho krchov.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To já jsem vždycky snil o prodloužení z Náměstí míru přes Wilsonův les, nadjezdem nad domy pod ním s naojením na nadjezdu d-1 za zastávkou bráfova. Na tomto mezilehlém úseku by možná byla další zastávka v Masarykově čtvrti, ale pak už nic až zastávka Stránského. Výhodou by bylo rychlejší spojení na českou než přes Žabiny. Jsem si samořejmě vědom ,že toto řešení je nereálné bylo to jen takové snění. V současnosti bych nechal tramvaj na Náměstí Míru, kdy by se dalo přestoupit na níže zmiňovaý trolejbus který by však nekončil v Pisárkách, ale třeba u Kampusu. Lidi by dotoho neměli tolik mluvit . Chtějí kvalitní dopravu tak my jim dáme vybrat ze tří možností, já bych zde doporučil trolejbusy(nečadí a nepotřebují tolik místa co tramvaj). Být na jejich místě tak se nerozmýšlím. Co je hezčího než mít před domem trolejbusovou trať či dokonce smyčku? To je to nejhezčí co může být, zvlášť, když je to klidná čtvrť, tam je prostě hřích nemít trolejbusy. 8-)
Ještě k tomu tunelu pod Špilasem - já z územního plánu pochopil, že vjezd má být už na Moraváku v místě zastávky d-5. Na české už podpovrchově.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
No problem je jak otočit tykadláka v Pisárkách .... i když za mostem je lesa dost takže by se tam někam dala zaseknout smyčka :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Pavel píše:
Tak co vím, tak se stejně má tramvajová trať do Masarykovy čtvrti rušit. Co jsem viděl návrhy tratí, tak prakticky všude již nebyla (např. územní plán, plán linek na stránkách o odsunu nádraží). Nevím důvod, ale myslím, že to bude kvůli plánovanému tunelu pod Špilberkem (Mendlovo nám. - Komenského nám.), který tam naopak je. Samozřejmě kdoví jestli se vůbec nějakýho tunelu dožiju.
Puvodni plan pred 20 lety pocital s nahrazenim trolejbusem protazenym az na tabor. Dlouho to zustalo v uzemnim planu. Pri tehdejsim mnozstvi cestujicich to bylo realne. Dnes je diky intervalu 5 minut, bazenu na kravi hore, fakulte elektrotechniky na Uvoze, ... pocet cestujici takovy, ze by prevedeni na gumokol bylo problematicke. Co uz prosaklo, tak se s trati nadale pocita. Navic se planuje reko Nam. miru pri kterem se pocita s tramvajovou smyckou = zachovani tramvaje se mysli vazne.

K tunelu pod Spilberkem: Vjezd ma byt v oblasti zastavky Komenskeho namesti. Ale tam je dost prostoru jak pro vjezd do tunelu, tak i pro pokracovani trati na Nam. Miru.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
manil píše:
Hafan: Jaktože na Kraví Horu nemůže "většina" vozů? Naopak tam můžou úplně všechny!

Aha. Tak to se omlouvám. Já měl za to že tam nemůžou zrychlovačový K2ky, K2R.01, K2R.02 a trojče..Sypu si popel na hlavu a ještě jednou se omlouvám :oops:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Rušení stávajících tratí je broskvovina. Věčná škoda neexistence spojky SO - Selská. Šalina do Masaryčky prostě patří a netluče se ani s tuleněm pod Špénou. Spojení nám. Míru - Žabovřesky bych viděl ještě velkoryseji - Pisoárky - Lipová - Lerchova - nám. Míru - Březinova - Mučednická - Slovanské náml. Trakce buď minibusy na plyn, nebo trolejbusy - dráty nejsou akorát na Lipové (unesly by stávající sloupy VO převěsy?), na Lerchově + složité křížení na gelbecu a sešup Březinovou na Tábor). Nemyslím si, že by taková linka vozila luft - na trase jsou koleje Vinařky, Kouničky, Tauferky + univerzita + veterina.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Tak co vím, tak se stejně má tramvajová trať do Masarykovy čtvrti rušit. Co jsem viděl návrhy tratí, tak prakticky všude již nebyla (např. územní plán, plán linek na stránkách o odsunu nádraží). Nevím důvod, ale myslím, že to bude kvůli plánovanému tunelu pod Špilberkem (Mendlovo nám. - Komenského nám.), který tam naopak je. Samozřejmě kdoví jestli se vůbec nějakýho tunelu dožiju.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rop:
Proti trolejbusu nelze nic mít, ale kdo by to zaplatil...
Osobně si myslím, že přímo relace NM <-> Tábor by moc intenzivně využívána nebyla (ikdyž by to samozřejmě bylo vysoce vítané). Jde mi mj. o denní spojení Pisárek s Vaňkovým náměstím a Náměstím Míru. Klidně by to mohla být modifikace linky a-51. Místo po Úvoze a Tvrdého by jezdila přes Pisárky a z Vaňkova náměstí by pokračovala přes NM do Žabovřesk, Králova Pole atp.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Mě tak napadlo ... aby se netahali autobusy na Nám. Míru ... co tam natáhnout trolejbusy? ... Linka řekněme takto:
Nám. Míru - (ulicí Březinova a Mučednická, určitě by se tam místo pro dvě zastávky našlo) - Tábor - (ulicí Tábor a na rohu s Kounicovou udělat zastávku) - (na rohu Tábora a Chodské udělat zastávku Šelepova) - Charvatská - Slovanské nám. - Husitská - Semilasso - Královo pole, nádraží

Jenom je škoda že zastávka Klusáčkova je až o ulici dál ... jinak by z toho byl luxusní přestupní uzel :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 03:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]