Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 104 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1018 má do VP tak blízko??!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
kuba: Tak za mě nemluv. Myslel jsem opravdu 1018. Počátkem prázdnin byla psaná mezi nevypravovanými vozy, které dojíždí km do VP/GO nebo vyřazení, tedy 1635+6, 1069, 1101 a další...
Vypravena byla pravděpodobně kvůli potřebě vozů (s transparenty).


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ne, někdo psal, že je 1018 odstavená, ale není, včera d-4/x5.

Dnes v 13:05 nehoda 1123 (7/3) při výjezdu z Masarykovy s autem. Asi 10 minut blokována Masarykova. Za 1123 vyjela 7434 50011. A zároveň přestal rozbržďovat vlek 1302 na d-x5, takže tam musely ještě 2331 a 2348.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Zdeněk píše:
tak tu odstavenou 1018 jsem viděl dneska u Grandu na čtyřce

Nechci mluvit za manila, ale podle mě to byl překlep, když tu všichni ostatní mluví o 1108.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
tak tu odstavenou 1018 jsem viděl dneska u Grandu na čtyřce


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Navíc zatím platí zákaz rozebírání 1100, je možné, že i ta projde dílnami.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Do VP toho půjde... (1072, 1108 i 1090...)


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Fixi píše:
1090 pujde na VP? A taková 1108? I 1072 už má asi pomalu na další VP, ne?
1108 měla VP někdy okolo r.2004 ne?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
manil píše:
Budou muset dát do kupy 1039. Navíc po 1069 a 1101 bude s vyřazováním na delší dobu konec.


1090 pujde na VP? A taková 1108? I 1072 už má asi pomalu na další VP, ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pepola píše:
Nevím,jak to dopadne,až 1101 vyřadí,protože v posledním předprázdninovém týdnu dva dny po sobě Pisárky nevypravily jeden kurz.Důvod:Nejsou vozy!

Budou muset dát do kupy 1039. Navíc po 1069 a 1101 bude s vyřazováním na delší dobu konec.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Nevím,jak to dopadne,až 1101 vyřadí,protože v posledním předprázdninovém týdnu dva dny po sobě Pisárky nevypravily jeden kurz.Důvod:Nejsou vozy!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hafan007 píše:
Jak to vypadá s odstavením 1101? Ve výpravnosti je poslední záznam 29.6.2007 tak jestli už náhodou odstavená nejni :-(

Je odstavena stejně jako 1069, 1018, 1635+6 a další. Předpokládám ale, že jsou odstaveny jen kvůli jejich nepotřebnosti a že se po prázninách ještě na krátko vrátí do provozu.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Hafan007 píše:
Jak to vypadá s odstavením 1101? Ve výpravnosti je poslední záznam 29.6.2007 tak jestli už náhodou odstavená nejni :-(

je


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Jak to vypadá s odstavením 1101? Ve výpravnosti je poslední záznam 29.6.2007 tak jestli už náhodou odstavená nejni :-(


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Vario LF2 můžu zatím posoudit jen podle fotek, ale pro mě je to daleko lepší vůz než Anitra, která mně konstrukčně nevyhovuje. Trojwana je hezké vozítko, dokud to člověk nevidí zevnitř na vlastní oči...
Je to můj osobní subjektivní názor, ale na Ančích mi vadí naprosto nevhodné první a čtvrté dveře. Nejvíce lidí se kumuluje v NP části, kde je v létě například na d-11 opravdu příjemná jízda. A to nemluvě o nepohodlné jízdě v koncových článcích, kdy to s člověkem hází do stran. To si vždycky raději počkám na plečku K2.

Nynější stav tratí těmto vozům nesedí. Pevné moderní podvozky klidně, ale ne na zastaralých tratích.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Podle Edy dnes 1077 na zkušebních jízdách po VP.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pepola píše:
Dnes jsem měl možnost vidět vůz 1062,takříkajíc "z nadhledu".Na střeše jsou velké plochy totálně prorezlé...Půjde letos na VP nebo ámen?

1062 je K2P, takže rušení asi ne a VP je otázka kdy...


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Dnes jsem měl možnost vidět vůz 1062,takříkajíc "z nadhledu".Na střeše jsou velké plochy totálně prorezlé...Půjde letos na VP nebo ámen?


Aha, já jsem si to špatně přečetl, sorry :oops:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
manil píše:
SYN: Vario LF2 má všechny podvozky hnané. 1 měnič má na střeše předního článku, 2 na zadním

pd:
Jeden měnič na předním článku, dva měniče na zadním.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
jsou tam 3 menice celkem , kazdej na jeden podvozek.


A jak jsou ty dva měniče zapojené, když to má 3 hnací podvozky? Případně, nebylo by schéma?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN: Vario LF2 má všechny podvozky hnané. 1 měnič má na střeše předního článku, 2 na zadním


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Vyzbroj by nemel byt problem, staci nekam pod vz (do vozu ) nacpat dalsi trakcni kontejner. Problem je v K2Bez vetsich uprav kloubu (jako u K3) tam nepujde nacpat trakcni podvozek. A to uz se u takovych vraku nevyplati. Vetsina vozu uz je zrala na recyklaci na konzervy a ne na dalsi reko.
Chce to za ne nakoupit novy Np vozy a tyhle maximalne prodat nekam na vychod, poku to nekdo vubec jeste bude chtit.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Trochu mi tu nevycházejí počty, že by snížení průměru kol o 180mm umožnilo snížit počet schodů na 1? Kolik že jich tam teď je - tuším tři, při rozdílu výšek 900mm - 350mm? To by asi nestačilo, ještě by museli přijmout i nějaké jiné opatření...
Ale jinak idea zajímavá, samzřejmě nižší průměr kol potenciálně umožňuje se dostat s podlahou níž, ale zase zhoršuje trakční vlastnosti že. U K2 by to šlo částečně kompenzovat pohonem všech tří podvozků (ovšem zůstává tu lahůdka kterou výzbroj použít na 3 podvozky), ale na brzdy by to rozhodně bylo slabší, možná by to stačilo nevím...
Ty problémy by asi byly řešitelné ale vyšlo by z toho něco co s originálem nemá skoro nic společného, čímž by ztratilo výhodu částečné kompatibility dílů, ale nová šalina by to pořád nebyla. Navíc náklady na vývoj, a riziko že se to nedotáhne do konce... prostě nemyslím si že by se do takového rizika někdo u nás pustil.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 00:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]