Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 143    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 143  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kdo ještě nezaznamenal, 1704 je na GO.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1720:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/065187.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/065188.jpg


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1720 opět na zkušebních jízdách.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
1729 dnes v 11:15 jako ZJ kousek za zastávkou Husitská směr Medlánky.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Když nám vyjela ta 1718 :wink: ...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6645
21 pro 2005 17:01
1727 u Janackova divadla smer VM jako sluzebni jizda kolem 12:45.


Offline
21
01 dub 2006 20:38
Dnes ráno 1718 na zkušebce,viděna na Pekařské.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Práce na znovuzprovoznení KT8 1718 a 1732 se chýlí ke konci. Brzy bude možno oba vozy opět vidět v ulicích Brna. 1708 (nyní bez reklamních polepů) je v začátcích opravy.


Offline
Uživatelský avatar

1414
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
1727 zkušební jízda...

Obrázek
Obrázek

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pepola píše:
Nejhorší je,že poškozuje i lak autobusů,protože v Medlánkách je teď recyklační myčka s jedinou společnou vanou pro obě trakce.Např. dostat to z čelního skla nebo ze zrcátek dá trochu fušku...Má to konzistenci podobnou včelímu medu,když to zaschne...

Tak to je Mafra. Z důvodu, jaký popisuješ se vozidla po projetí myčákem musí opláchnout vodou.


Offline
Uživatelský avatar

3743
28 úno 2006 19:00
manil píše:
Co je ta agresivní kapalina, co poškozuje lak? Mafra?? Pokud vím, tak se nic jiného na vnějšek nepoužívá.

Nejhorší je,že poškozuje i lak autobusů,protože v Medlánkách je teď recyklační myčka s jedinou společnou vanou pro obě trakce.Např. dostat to z čelního skla nebo ze zrcátek dá trochu fušku...Má to konzistenci podobnou včelímu medu,když to zaschne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pd: Předpisy se neměnily, jen zástupci DPMB rozhodli, že 600V propojka není potřeba.

Bratislavský způsob se používá i v Košicích (u spřažených T6A5), jejich KT8 jezdí ze stejného důvodu taky na zadní pantograf. Ostatní města toto neřeší. Soupravy T3SUCS v bývalém sovětském svazu, T6 v německu a jiných zemích apod jezdí téměř výhradně na přední ptg. Maďarský Miskolc při obratu KT8 na úvrati ptg nemění, vždy se jen přestartuje z druhé kabiny, takže KT tam jezdí i na přední, i na zadní... Spřažené Szegedské T6A2H jezdí na přední i na zadní. Při naší návštěvě jezdily všechny na přední, ale na fotkách jsou k vidění i na zadní.

PvvS: Propojení T3RF je funkční.
Co je ta agresivní kapalina, co poškozuje lak? Mafra?? Pokud vím, tak se nic jiného na vnějšek nepoužívá.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS píše:
.
V ba se nyni jezdi na predni zberac z duvodu problemu se stavenim a blokaci vyhybek.


A ten problém objevili až te´d? vždy´t tam na zadní jezdili aspoň 10 let.


Offline
Uživatelský avatar

9331
10 čer 2004 11:19
Hmm , ja jeste v nasi republice nevidel soupravu T3, ktera by mela prenos 600V mezi vozama.Pokud vim , tak jediny vyjimky jsou T3RF, u kterychje to udajne ale pod vozem odpojeno, ovsem kontakty na sprahle a 3jity odpojovac zustaly. V Sk je to bratislavska souprava T3S.

Jinak v praze se vyhybky ve velkym prevadeji na radiovy hazeni, proudovych ubyva.

Co se tyce umyvani strech, tak na odstraneni uhliku se pouziva dost agresivni kapalina, ktera poskozuje lak. Proto je rozdil umyvat 2 strechy a jednu strechu.
V ba se nyni jezdi na predni zberac z duvodu problemu se stavenim a blokaci vyhybek.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
b1 píše:
On je nejaky rozdil umyvat strechu prvniho vozu nebo umyvat strechu druheho vozu?

No střechu ne, ale ono to taky hodně padá od prvního vozu na přední sklo druhého vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
chat-maniac píše:
Ale je zajímavý, že třeba v takové Praze jezdí T6A5 jenom na přední pantec u soupravy. Jakto? Proč ne i u nás?

Pokud JA vim, tak ej to kvuli tomu, ze v praze se porad pouziva stare zpusob staveni vyhybky, tj. zarazenim/nezarazenim odporu do stavecicho obvodu, cili v pripade druhyho pantecu by mohlo dojit k podhozeni, ale envim proc u T3 tomu tak neni v Praze.


Offline
Uživatelský avatar

3794
08 čer 2005 23:12
pd píše:
V Bratislavě se jezdilo na zadní hlavně proto, aby nemuseli umývat střechu prvního vozu.
On je nejaky rozdil umyvat strechu prvniho vozu nebo umyvat strechu druheho vozu?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Zlaťák píše:
No protože oni mají silové propojení mezi vozy. V Bratislavě zas druhý vůz "tlačí" první.


Co to je zha blbost? Bud se zaspal dobu anebo i pokud jedou T6 na zadni ptg obe jsou pod proudem zadne tlaceni predniho vozu prvnim :lol:


Jedině v Brně nemají spřáhla T6 propojku na 600 V. Brno je kupovalo jako poslední, nejsem si ale jistý, jestli se tehdy opravdu změnily předpisy nebo to někdo z bezpečnostních důvodů zamítl (při násilném rozpojení vozů třeba při nehodě by na spřáhle mohlo být živých 600 V).
Tam kde propojku mají, tak je jedno, na který sběrač se jezdí, přes to spřáhlo se napájí oba vozy. V Bratislavě se jezdilo na zadní hlavně proto, aby nemuseli umývat střechu prvního vozu. Teď už se tam asi 2 měsíce jezdí taky na první.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7608
17 pro 2006 22:32
Brno
Zlaťák píše:
No protože oni mají silové propojení mezi vozy. V Bratislavě zas druhý vůz "tlačí" první.

Hmm Bratislavský způsob velice zajímavý :-)
Proč má Praha udělaný vozy tak a my tak? Jejich spešl přání?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
chat-maniac píše:
Ale je zajímavý, že třeba v takové Praze jezdí T6A5 jenom na přední pantec u soupravy. Jakto? Proč ne i u nás?

No protože oni mají silové propojení mezi vozy. V Bratislavě zas druhý vůz "tlačí" první.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7608
17 pro 2006 22:32
Brno
PvvS píše:
V brne krome jinyho je na prednim ovladani vyhybek. Mezi soupravami neni (az na vyjimku) elektricky spojeni siloveho napeti.

Ale je zajímavý, že třeba v takové Praze jezdí T6A5 jenom na přední pantec u soupravy. Jakto? Proč ne i u nás?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


U KT8 (a vůbec u tramvají) ani moc nehrozí, že by se stržením předního sběrače zdemoloval i zadní.


Offline
Uživatelský avatar

9331
10 čer 2004 11:19
V brne krome jinyho je na prednim ovladani vyhybek. Mezi soupravami neni (az na vyjimku) elektricky spojeni siloveho napeti.


Offline
Uživatelský avatar

107
29 říj 2006 21:13
Brno-Řečkovice
Proč se u KT8 jezdí na přední sběrač? Uznávám, že to vypadá mnohem líp, ale třeba železniční lokomotivy jezdí ve většině případů na zadní (uhlík z troleje nepadá na vůz, při přetržení troleje lze dojet na přední...). Tak mě jen tak napadlo, jestli je nějak dané... :wink:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3558 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 143  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 bře 2025 07:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]