Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 225 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229  Další
Autor Zpráva
Mno přestup z okružních 44/84 na d1 je na Bráfově, využití busů pro Jundrovské mi připadá trošku luxusní, stejně většina lidí v Jobsku bydlí mimo dosah Veslařské, naopak těch 5 min. navíc se mi opravdu zdá dost.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil : ale to by se asi minulo účinkem posílení a-50, které je potřeba z Osové a od nemocnice Bohunice (jednodušší by bylo prodloužit a-69 k zastávce Kohoutovice hájenka, takhle by tou linkou v úseku Osová - Nemocnice Bohunice jelo i více než 5 lidí). Výhodou trolejbusu by bylo, že z Osové nebo od nemocnice by bylo přímé spojení ke všem zastávkám v Kohoutovicích, nejen na Bellovu...

Titlis : myslel jsem samozřejmě průjezd přes Kroftovu a Veslařskou, časově to vychází takto :
přes Žabovřeskou : Přívrat - Pisárky = 8 min.
přes Jundrov : Přívrat - Pisárky = 13 minut
Uznávám, že by to byl asi problém :cry: , pro mě je ale otázka, jestli to nevyváží jedno přestupní místo na tramvaje do Bystrce - těžko říct....


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Já bych ten dopravní proude nepřeceňoval, spíš bych to viděl na oddělené linky t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová (provázaně s a-50 a t-37) a t-34 Mendlovo nám. - Optátova - Přívrat - Česká, se zajížděním na Vychodilovu (samozřejmě jako náhrada za a-61). Nicméně, i když jsem příznivcem trolejbusů, za výrazně levnější variantu náhrady a-61 bych považoval vedení 44/84 přes Jundrov - místo motání se po Žabovřeskách by autobusy jezdily do rozumného přestupního místa Vozovna Komín, odlehčily by a-67 a časově by to vycházelo dost podobně. Dosud to nebylo možné kvůli obtížnému odbočování v křižovatce Pisárky, ale tento problém v roce 2007 zanikne. A vzhledem k tomu, že na rekonstruované křižovatce by měl být přestup z trolejbusů na a-44/84 víceméně bezproblémový, myslím že zachování t-x25 by bylo zbytečným luxusem.

A když jsme u té x-25, neodpustím si jednu poznámku - proč o víkendech zajíždí na Vychodilovu t-36 a ne t-x25? Z České do Kohoutovic tím stejně jezdí málokdo a takhle by remcající důchodci z Vychodilovy měli i při závlecích pouze z centra přímou návaznost na d-1 k Hlavnímu nádraží ! Argument, že t-x25 je provizorium, neberu - 3 roky jsou dlouhá doba a po jejím zrušení se stejně bude muset Vychodilova nějak řešit, protože samotná t-36 stačit nebude.


K té t-28 - myslím, že by bylo lepší něco jako t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Mendlovo nám. a t-35 Mendlovo nám. - Kamenný vrch - Kohoutovice - Mendlovo nám., a na Osovou zachovat t-25. Ale asi by se to zase nelíbilo radním v Kohoutovicích a Lískovci :-|


Já bych okružní busy už raději nikam nevláčel, aby sk zachovaly svou atraktivitu jako přímé a rychlé spojení bez nutnosti cestovat přes centrum. Obávám se, že by se ten jundrovský závlek mohl minout účinkem. Ale pro upřesnění bych rád věděl, zda ve svém návrhu opravdu uvažujete trasu identicou s a-67, nebo by okružní busy odbočily kolem Opelu zpět ke Kozákovi (84), resp. by z okruhu zamířily k Opelu (44).


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já bych ten dopravní proude nepřeceňoval, spíš bych to viděl na oddělené linky t-28 Mendlovo nám. - Kohoutovice - Kamenný vrch - Osová (provázaně s a-50 a t-37) a t-34 Mendlovo nám. - Optátova - Přívrat - Česká, se zajížděním na Vychodilovu (samozřejmě jako náhrada za a-61). Nicméně, i když jsem příznivcem trolejbusů, za výrazně levnější variantu náhrady a-61 bych považoval vedení 44/84 přes Jundrov - místo motání se po Žabovřeskách by autobusy jezdily do rozumného přestupního místa Vozovna Komín, odlehčily by a-67 a časově by to vycházelo dost podobně. Dosud to nebylo možné kvůli obtížnému odbočování v křižovatce Pisárky, ale tento problém v roce 2007 zanikne. A vzhledem k tomu, že na rekonstruované křižovatce by měl být přestup z trolejbusů na a-44/84 víceméně bezproblémový, myslím že zachování t-x25 by bylo zbytečným luxusem.

A když jsme u té x-25, neodpustím si jednu poznámku - proč o víkendech zajíždí na Vychodilovu t-36 a ne t-x25? Z České do Kohoutovic tím stejně jezdí málokdo a takhle by remcající důchodci z Vychodilovy měli i při závlecích pouze z centra přímou návaznost na d-1 k Hlavnímu nádraží ! Argument, že t-x25 je provizorium, neberu - 3 roky jsou dlouhá doba a po jejím zrušení se stejně bude muset Vychodilova nějak řešit, protože samotná t-36 stačit nebude.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Sice je to teď trochu off-topic, když už ale x25 nemá svou diskuzi tak dám ten návrh sem.Co by ste řekli zachování x25(třeba pod číslem 29) po dokončení křižovatky? Česká-Přívrat náhrada za t-34,Přívrat-Optátova spojení Komína s Českou,Přívrat-Kohoutovice snad využívaný spojení těchto oblastí a konečně Bellova-osová posila(potřebná) pro narvanou a-50.Myslím že by se šikla. Většina lidi s ní pochopitelně na Českou nejezdí, rači použijou x37 na mendlák+tram, ale je docela využitá i tak.Mohl by to být novej přeparavní směr a spojení Žabiny-Jundrov-kohoutovice by se mělo zachovat.Z České jede dost lidí do Jundrova, ale prázdná není ani dál.A co se týče posily pro a-50, tak ta je potřeba.Určitě je to tohle je docela dobrej nápad. navíc by se využili traťe na Veslářské a Chironové.
jhen by to chtělo nakoupit nějaký nový vozy, nejlíp Solárisy Trolína 12m s dieselagregátem, jestli je možno ho mýt i v solárech.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pd: já to nemyslel nijak zle, jen jsem odkazoval na pramen této informace...

Tram : naopak by se snad mělo vyzkoušet, jestli ty kopce doopravdy nevyjede, od toho zkušební provoz je, proto mi t-26 a t-x25 přijdou jako docela logické umístění


ds píše:
Jojo, taky jsem to na k-reportu četl :lol:

Všichni třeba K-report nečtou...


A co t-34..Sice by tam byl nanic,ale co :-D ...


Anonymous píše:

Tak v tom případě je ideální linka "X", která rozváží svačiny po vozovně :lol:


Aspoň lidi toho slinťáka jen tak neuvidí...


Tram píše:
VS píše:
ds píše:
A na zkušební provoz to bude vyjíždět ze Slatiny nebo z Komína? Má mrznout a sněžit, tak si prožije peklo :twisted:


Už je v Komíně, včera snad nějaký testy a vyjede asi až o víkendě buď na t-x25 nebo t-26.


Na t-x25 nebude.Je tam kopec do Kohoutovic..Na t-26 taky tam je kopec na Vinohrady.Sami jste to psali :twisted: !!!


Tak v tom případě je ideální linka "X", která rozváží svačiny po vozovně :lol:


VS píše:
ds píše:
A na zkušební provoz to bude vyjíždět ze Slatiny nebo z Komína? Má mrznout a sněžit, tak si prožije peklo :twisted:


Už je v Komíně, včera snad nějaký testy a vyjede asi až o víkendě buď na t-x25 nebo t-26.


Na t-x25 nebude.Je tam kopec do Kohoutovic..Na t-26 taky tam je kopec na Vinohrady.Sami jste to psali :twisted: !!!


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jojo, taky jsem to na k-reportu četl :lol:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
A na zkušební provoz to bude vyjíždět ze Slatiny nebo z Komína? Má mrznout a sněžit, tak si prožije peklo :twisted:


Už je v Komíně, včera snad nějaký testy a vyjede asi až o víkendě buď na t-x25 nebo t-26.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
A na zkušební provoz to bude vyjíždět ze Slatiny nebo z Komína? Má mrznout a sněžit, tak si prožije peklo :twisted:


pd píše:
Kousek za Zvonařkou, dnes nákladní nádraží, původně bylo nádražím Brněnsko-rosické dráhy. A tam do těch míst by mělo být odsunuté hlavní nádraží, no zvykejme si... :-x


Díky pd...A kdy si vyjede ten 25Tr :-? ?Asi zítra.Snad bude dobrej... :-P


Kousek za Zvonařkou, dnes nákladní nádraží, původně bylo nádražím Brněnsko-rosické dráhy. A tam do těch míst by mělo být odsunuté hlavní nádraží, no zvykejme si... :-x


Anonymous píše:
Už to přijelo na Brno-Dolní, dnes cca v 14:00 hodin


A kde je Dolní... :oops: ?


Už to přijelo na Brno-Dolní, dnes cca v 14:00 hodin


Pokud vím, tak neodložilo. Dnes nebo zítra by měla 25Tr dorazit, teda pokud cestou někde nezhoří, že :twisted:

A to na tom Slovaňáku se stáva častěj? Se mi moc nezdá, že by řidič nic neřekl a jel zpátky..


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
Podle stránek spvd by se v Brně měl na přelomu ledna a února (26.1.-6.2.) předvádět kloubový trolejbus 25Tr.

Už přijel? Nebo se to nějak odložilo?


Nedávno se mi na lince 32 stala divná věc. Chtěl jsem jet normálně ze Slovaňáku na Českou. Troleják přijel, číslo, směr jízdy jako vždy. Řidič ale kousek za zastávkou Slovanské nám. II. zastavil, vystoupil, přehodil faje a bez upozornění se rozjel zpátky na Srbskou. Lidi se divili, nadávali, nezbylo než na další zastávce vystoupit a čekat na další 32 a doufat, že to tentokrát vyjde. Nebylo to poprvé, co se tohle stalo...


Ona se ze Slatiny vůbec stává exotika a šrotiště. Slyšel jsem že se tam nejvíc šetří na údržbě ze všech vozoven a ty vozy taky podle toho vypadají. Chudáci cestující. Nevíte kdo to tam teď vede? Slyšel jsem taky že se už konečně podařilo vykopnout toho komunistu Tesaříka. Nevíte někdo víc???


pd píše:
No když se vozy renovují do původního stavu, tak se tam někdy zpětně dosazují takové detaily, jako plán linek, tarifní informace, dobová reklama atd.. Takže 3235 bude patrně odpovídat stavu okolo roku 2002 a ten plánek už tam nechali, no... Ale neber mě moc vážně :-D


3235 není sama.Videl jsem to i na dalsích Slatinských Trolejbusech.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Pamatujete na spam od Šmerdy??? :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 kvě 2024 00:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]