Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 152  Další
Autor Zpráva
Izzy: pokud by ses s RT6S opravdu svezl, a ne jen prošel, tak by sis všiml, že až tak luxusní není. Na čtyřkách nad podvozky se zrovna moc dobře nesedí, RT6N1 je v tomhle ohledu pohodlnější.

A Pragoimex s KOSem by možná co k čemu aj byli, akorát odběratelé chcou radši klasické podvozky. Leda by ty nižší podvozky musely být levnější, pak snad možná....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pokud by Pragoimex s KOS byl co k cemu nebyl by problem si sehnat licencovane podvozky s mensim prumerem kol (rekneme 520mm) a zavazat je pod stavajici vuz coz by melo za nasledek snizeni VP casti na rozdil jedineho schodu a to uz by byl vuz schopny konkurovat...bohuzel wana a jeji klony s klasickymi podvozky jsou slepou cestou ktere jednou budeme litovat...kdyz wana tak podlaha ve vysi narovinu RT6S - kdo se v ni nekdy svezl ci jen prosel uzna ze jeden schod co tam je je naprosto luxusni a s RT6N se nemuze rovnat...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN: Dnešní návštěva Czech Raildays mě o kvalitě 2w přesvědčila. Zevnitř vůz působí celistvým dojmem a není tak dlouhý, jak 3w. Myslím, že Vario LF2 je ideální jako náhrada K2, případně ve dvojicích na vytížené linky (místo trojčat).


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
PvvS píše:
Ono jiny reseni nez opravy neni, nastesti je tu vetsina useku i s provozem IGK, kde tu rychlost snizit nejde. A pokud jsem videl , tak ani pri totalni reko, jako letos ceska se NEPOCITA s uprvou geometrie oblouku. Pricemz je to ta nejlevnejsi a nejrychlejsi moznost jak to udelat.Dokonce ani upravy zastavek nebyly zahrnuty.


Tak to je dost hrůza, kdy jindy to už upravovat než při úplné rekonstrukci? Teď by to skoro nic nestálo (trochu počítání a trochu jinak ohnuté kolejnice), jestli se to bude muset někdy předělávat tak budou náklady mnohonásobně vyšší! To se oplatí udělat hned i pokud je reálná možnost že to nebude nutné (a ono to asi dřív nebo později nutné bude) :!:

Proti jednowaně nic nemám, je celkem fajn (až na příliš vysoké osazení NP čáasti sedadly, ale to je problém volby interiéru), ale 2W a 3W mi připadají přecejen divné, samozřejmě se můžu plést. Proto si myslím že by to chtělo jednu někde na půl roku vypůjčit, než zase obvyklou metodou zakoupit 4ks testovací série...


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Nedávno jsem cestoval vozem 1131 a napadlo mě,jak pozoruhodný je to vůz.Zadní článek je starší než přední(ex Blava), a přitom v předním jsou kulaté krabice pohonů dveří.První dveře jsou asi nejkřivější v Brně a přitom nad čelním sklem je rýna,která se normálně po tak fatálních nehodách,jakou si určitě prošla 1131, už nemontovala...
Pak mě dále napadlo,že když se 1132 opravila použitím zadního článku z jiného vozu(1089),tak proč se stejným způsom neopravila též 1070??Do obou těchto vozů 1132 i 1070,bylo vraženo hodně peněz při reko,tak právě postup s vozem 1070 vůbec nechápu...


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Ono jiny reseni nez opravy neni, nastesti je tu vetsina useku i s provozem IGK, kde tu rychlost snizit nejde. A pokud jsem videl , tak ani pri totalni reko, jako letos ceska se NEPOCITA s uprvou geometrie oblouku. Pricemz je to ta nejlevnejsi a nejrychlejsi moznost jak to udelat.Dokonce ani upravy zastavek nebyly zahrnuty.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
DP nic s tratěma dělat nebude. Radši sníží rychlost, nebo najde nějáký jiný řešení a v tom to právě je.

LF2 má s K2 společný akorát to, že je šalina a že má pantograf.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Eda píše:
Wany nejsou řešením problému, wany jsou zmírněním následků. Porchetry jsou zhoršením následků problému.

V cem ? Ze dp bude muset zacit delat neco s tratema ? Nebo ze tu nebudou jezdit 15 reinkarnace stary K2 ?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Schod pod sedadlama u Citybusu bych do toho moc nepletl, tady je řeč úplně o jiném problému. V CB jde o dostupnost sedadla, ne o zabrání místa na stání. Když bych to teda bral z tohoto hlediska, tak by trojwana byla opět lepší, než něco s jedním NP (příp. srovnatelná s Porchetrou - +- stejný podíl NP), protože by bylo více dostupnějších prostor (3 NP, místo jedné).

Wany nejsou řešením problému, wany jsou zmírněním následků. Porchetry jsou zhoršením následků problému.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Stat na schodech, opravdu idealni. U citybusu vadi i schod u sedadel, a tady najednou sou snad i vyhodou ?
Podle me sou 2w a 3w jenom ukazkou neochoty prejit na neco lepsiho a starat se o to.
Kazda zmena chce svy, nemusi se hned rekonstruovat cela sit, ale postupne se predelavat musi . Wanovani neni reseni problemu, jenom jeho presouvani dal. Ted se mozna par milionu usetri, ale pozdeji se vyhodi podstatne vic. I pro vozy s klasickejma podvozkama se upravy trati projevi v klidnejsim chodu .

vcelku se mi i zacina libit pristup prahy. Krome jednotny recyklace na T3R.P (i kdyz s vyhradama) , se proste vezme koncepce a jede se podle ni. Tady se vypise rizeni na nakup dostatecnyho poctu NP tram, ze kteryho se nakonec vyklube , jenom par vozu rocne . Opravdu, tady je to jeden krok kupredu a 3 zpatky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To by bylo ohromný. Každý 30metrový vozidlo, by NP část mělo jinde. Když už jedna NP, tak uprostřed.

Vy si myslíte, že když se budou nakupovat Porchetry, tak se s tratěma bude dělat něco víc než teď? Já myslím, že ne. Každý prázdniny 1-2 rekonstrukce. Víc nic. Akorát budem jezdit po horším a horším svršku. Fakt supr.

Mě se koncepce wan líbí. Nevím, proč by neměli lidi ve VP nad podvozkama stát, zas tak málo místa tam není, aspoň 4 metry čtverečné určitě.
Schody podle mě budou taky využité. Když bude šalina narvaná, tak on si tam někdo stoupne (když si na schody stoupne dnes v KT8D5N, proč by si na ně zítra nestoupl ve 3waně), a když nebude, tak je to jedno. I kdyby ty schody nebyly využité, tak ta ztráta bude oproti klasické koncepci zanedbatelná - navíc máme plochu 4 schodů, a to muže být tak (30x80) x 4 (cm2), tj 9600cm2 = 0,96 m2. Kolik to může být reálně lidí? 4, maximálně 5 a to není zas tak závratné číslo, například oproti tomu, co se ztrácí při spojování vozů do souprav, nebo při přidání pár sedadel, místo plochy na stání.
Shrnuto a podtrženo, wana u mě v současné době vítězí a klidně bych ji zvolil, jako stěžejní vozidlo pro obnovu tramvají DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Zlaťák píše:
Co si mám představit pod pojmem "přechodnice"?

Uprava nabehu a vybehu obluku, pro lepsi prijezd pevnyvh podvozku. Neco co se od dob 2napravovych vozu pozapomelo.

http://fast10.vsb.cz/mahdalova/doprstav/pred10fs.pdf


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
PvvS píše:
No 2wana nam krasne zkulturni cestovani. Misto 12 (3+3+3+3)schodu v celym vozidle , tu najednou mame 18 schodu (3+6+6+3). Navic vz rozdelenej na 5 oddelenych casti, pricemz ta stredni s kloubem se bude vozit vetsinu casu prazdna. V ramci pomoci nekolika cestujicim zhorsime dostup vetsine ? U solo vozu to jeste beru, ale cpat to vsude uz je nesmysl .To uz se rovnou muze udelat superwana, ktera bude mit NP i zadni plosinua jedinej kdo bude na schodech bude ridic. Neboli podvozky spojeny Np castma.
Kdyz uz, tak radsi variantu Parsu s pouze jednou Np casti v prednim clanku. Temahle modernizacema se jenom priblizujem rusku a nekterym postsovetskym zemim. Vdyt uz i madari, polaci nakupuji normalni NP vozy a upravuji sit.

A opet to nicemu nepomuze. Pokud se pod Xwanu budou zavazovat nove pouzity podvozky KOMFOR, kde misto klasicky kolibky je prenos sil vytvarenej ojnickovym systemem, tak je to dalsi atyp do stavu. Jedina vyhoda je ze DP opet nemusi nic delat s tratema, pac je to stejnej tank jako T3, K2 a klony. Takze opet zadny prechodnice, zadny vetsi upravy rozchodu v oblouku, pripadne pouziti vetsiho zlabku v obloucich. Proc modernizovat trate, kdyz vozidlum to staci ?
Pak to bude vsude jak v pisarkach, kde slozitejsi nastroje jak kladivo a nytovaci kleste maji snad jenom na nastence.

Kdyz uz tajovyhle vozy tak, jednosmerny v provedeni jako modernizovany kachny , s jednim NP prostorem uprostred. At je aspon umisteni jednotny.


Já říkám pořád, že jedna nízkopodlažní část by stačila )kočárek, invalida,....). Ale raději hned v prvním článku. Už z pohledu výhledu řidiče.


Co si mám představit pod pojmem "přechodnice"?


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
No 2wana nam krasne zkulturni cestovani. Misto 12 (3+3+3+3)schodu v celym vozidle , tu najednou mame 18 schodu (3+6+6+3). Navic vz rozdelenej na 5 oddelenych casti, pricemz ta stredni s kloubem se bude vozit vetsinu casu prazdna. V ramci pomoci nekolika cestujicim zhorsime dostup vetsine ? U solo vozu to jeste beru, ale cpat to vsude uz je nesmysl .To uz se rovnou muze udelat superwana, ktera bude mit NP i zadni plosinua jedinej kdo bude na schodech bude ridic. Neboli podvozky spojeny Np castma.
Kdyz uz, tak radsi variantu Parsu s pouze jednou Np casti v prednim clanku. Temahle modernizacema se jenom priblizujem rusku a nekterym postsovetskym zemim. Vdyt uz i madari, polaci nakupuji normalni NP vozy a upravuji sit.

A opet to nicemu nepomuze. Pokud se pod Xwanu budou zavazovat nove pouzity podvozky KOMFOR, kde misto klasicky kolibky je prenos sil vytvarenej ojnickovym systemem, tak je to dalsi atyp do stavu. Jedina vyhoda je ze DP opet nemusi nic delat s tratema, pac je to stejnej tank jako T3, K2 a klony. Takze opet zadny prechodnice, zadny vetsi upravy rozchodu v oblouku, pripadne pouziti vetsiho zlabku v obloucich. Proc modernizovat trate, kdyz vozidlum to staci ?
Pak to bude vsude jak v pisarkach, kde slozitejsi nastroje jak kladivo a nytovaci kleste maji snad jenom na nastence.

Kdyz uz tajovyhle vozy tak, jednosmerny v provedeni jako modernizovany kachny , s jednim NP prostorem uprostred. At je aspon umisteni jednotny.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A porscheschroty ne? Obě jsou ze stejnýho hnízda, jedna za 18 a druhá bez 2 za 20. Děkuji, ale kolejový brus nechci, to opravdu raději více wan, pěkně vypadají, procento nízké podlahy je vyhovující ajezdí bez závad. Klidně víc vleků (ideální pro d2).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
doufam ze tohle nikdy nenastane. To uz radsi dalsi anitry.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jsem zvědav, kdy vyřazené Kdvojky začnou nahrazovat Varia LF2. Já myslm, že to na sebe nenechá dlouho čekat....


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
chat-maniac píše:
Nemáš náhodou fotku?? Musel to být docela zajímavej, šotouspokojivej pohled, jak jedou dvě služebky a mezi nima šrot....

Bohužel...Ta druhá to jistila asi 10 metrů odstup,protože vzadu na 1073 nic nesvítilo(byla lehce zkanibalizovaná).


Offline
489
13 čer 2004 23:04
manil píše:
V Pisárkách také postrádám 1063, kolej u plotu s výstavištěm je prázdná.


1063 byla sesrotovana ve stredu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
pepola píše:
Zezadu to jistila ještě 4122.Odbočení do vozovny Medlánky se konalo přesně v 7.09.

Nemáš náhodou fotku?? Musel to být docela zajímavej, šotouspokojivej pohled, jak jedou dvě služebky a mezi nima šrot....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
1096 (v unifiku) dnes na zkušebce, +- 7:30 jela od hlanvího nádraží směrem na mendlák


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V Pisárkách také postrádám 1063, kolej u plotu s výstavištěm je prázdná.

Jinak v brzké době půjde do šrotu 1061, jako budka pro posunovače místo ní poslouží buď 1553 nebo 1554 (po příslušných "opravách", jako vyplnění chybějících oken, zavedení sítě 220V apod.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
renda píše:
Pisárky přišly o svůj další muzejní exemplář u plotu: 1073
tažena dnes před 7:00 hod. (táhla 4121) směr šrot.

Zezadu to jistila ještě 4122.Odbočení do vozovny Medlánky se konalo přesně v 7.09.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Pisárky přišly o svůj další muzejní exemplář u plotu: 1073
tažena dnes před 7:00 hod. (táhla 4121) směr šrot.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2P 1048 je v dílnách na VP.

btw: dneska byla na d-2 i 1628+9.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 00:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]