Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1217+1218 mají opět reklamu na Partr.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Včera a dneska jezdí na zkušebce 1217 v bílém.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No nemyslim ze sehnat dneska TV14 je nejak jednoduchy. Navic i ten trojclanek bude progressi


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS: Zvláštní je, že všechny Szegedské T6A2H mají TV14, nejsem si jistý, zda si s progressem bude rozumět... Výměna kvalitní výzroje v T6 je, myslím si, pro chudý dopravní podnik příliš nákladná.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
MKzB píše:
Další dotaz pro "techniky":
Napadá mě, zda by se T6 daly zhodnotit následjící rekonstrukcí.
2xT6 + NP článek z kachen => Jendosměrná kachna
2xT6 PX + NP článek ==> Obousměrná kachna

V případě obousměrný bych nedělal 5. dveře úplně vzadu, aby mohla zůstat původní kabina.

Mno scifi sice pekny, ale uz se realizuje. V szegedu bastlej z vlecnaku B6A2 motorovy vleky s progress vyzbroji, pantecem, akorat zcela bez kabiny.
A pokud vim tak uz je hotova vykresova dokumentace na vyuziti 2*B6A2 a jednoho NP clanku na vytvoreni 3dilneho np vozidla. Trakcni podvozky pochazeji z T4D a TB4D z nemecka, pac B6A2 z rostocku byly netrakcni a navic pouze na 1000mm.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
MKzB píše:
Další dotaz pro "techniky":
Napadá mě, zda by se T6 daly zhodnotit následjící rekonstrukcí.
2xT6 + NP článek z kachen => Jendosměrná kachna
2xT6 PX + NP článek ==> Obousměrná kachna

V případě obousměrný bych nedělal 5. dveře úplně vzadu, aby mohla zůstat původní kabina.


Z technickeho hlediska, byt to sice slo, byt komplikovane, ale z ekonomickeho hlediska je to naprosta blbost. Tak slozita uprava, navic vozu se stale vysokou ucetni hodnotou, se nikdy nemuze zaplatit!


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mě šlo o to použít skříně, který jsou po 10 letech provozu ještě v dobrým stavu.
Než bastlit kačenu de novo, tak to už radši odousměrnou trojwanu.
V případě dveří by byl problém akorát v "zadním" článku. Obousměrný Astry taky mají jenom troje dveře. Neznám sice přepravní specifika jejích provozovatelů, ale určitě to funguje. Vycházím z toho, že většina lidí nastupuje do předních částí šalin.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
A nebylo by kdyz uz jednodussi tu kacenu zbastlit "z ciste vody" na papirech neceho co se vyrazuje a nezbavovat se vcelu pouzitelnych salin?
Vo co de, mame malo kacen (no nejaka se urcite uzije to jo) nebo moc T6 (to asi tezko) nebo jen sotousovska touha videt vzniknout neco zajimaveho, originalniho? Pokud by tomu bylo tak doporucuji sponzorsky dar na uskutecneni takoveho prani, jinak to zavani mrhanim penez...

Jo a mimochodem, 30m salina se ctyrma dverima, to je dost sila nemyslis?


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Ale fuj, přece bychom nezbastlili takové krásné elegantní vozy :shock:
Další specialitka v již tak roztříštěném vozovém parku, ale v DPmB je možné vše..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No když to v Parsu dělají z T3, tak proč by to nemělo jít z T6. Ale jestli by se tato do budoucna velmi zajímavá akce uskutečnila (i když v to moc nevěřím), určitě bych přitom zrovna vyměnil dveře za skládací.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Další dotaz pro "techniky":
Napadá mě, zda by se T6 daly zhodnotit následjící rekonstrukcí.
2xT6 + NP článek z kachen => Jendosměrná kachna
2xT6 PX + NP článek ==> Obousměrná kachna

V případě obousměrný bych nedělal 5. dveře úplně vzadu, aby mohla zůstat původní kabina.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
1220 má podezřele naleštěný zářivě oranžový pantec.

...již delší dobu, stejně jako 1216, už to tu někde bylo :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1220 má podezřele naleštěný zářivě oranžový pantec.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
tramvaják píše:
včera na d-2 kolem půl 8 na hlavním nádraží T6A5 1215+1216. Nevím proč to na té d-2 jezdilo.


Rání přejezd na d-3 dělá jedno kolo jako d-2


Offline
470
01 zář 2005 23:14
včera na d-2 kolem půl 8 na hlavním nádraží T6A5 1215+1216. Nevím proč to na té d-2 jezdilo.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
OT: Veru tak me napada kterym klackem je tazeno 600V? Vzdycky zapomenu kde je zem a kde je kabl...neni to nahodou pravej spolu s vysilacem na RIS?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1217+1218 jsou na VP


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Honny píše:
(polo)pantograf je jako pod proudem? oO

Jj , cela konstrukce je pod proudem az po izolatory, na kterych stoji na streche.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
(polo)pantograf je jako pod proudem? oO

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Kamil píše:
Na železničních vozidlech už to nařízení o žlutých pantografech neplatí. Při opravách je teď natírají všechny šedou barvou. Takže na tramvajové pantografy by se ta šedá snad mohla také aplikovat.


Na železnici je jiná elektrika a platí tam jiné normy? Nevím, ptám se.
Jinak šedá barva se používá v kabelech pro označení fáze.


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Na železničních vozidlech už to nařízení o žlutých pantografech neplatí. Při opravách je teď natírají všechny šedou barvou. Takže na tramvajové pantografy by se ta šedá snad mohla také aplikovat.


je to skutečně lakování kvůli normě jak píše PvvS. Střecha není elektricky živá část!!!!, cedule "plech střechy je vodič" upozorňuje na prostý fakt, že je defakto uzemněn a tedy nikde na střee není bezpečno. Tu normu zajímavě doplňují současné trolejbusové sběrače - rovněž žluté, které elektricky živé nejsou. Je to spíš o zvyku a o výraznosti.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
PvvS píše:
Elektricky ziva cast. Vystrazna zluta barva.


Ano, ale stačí se podívat na množinu x tramvají, které určitě mají žlutý pantec, ovšem pod nánosem spadaného uhlíku, tudíž některé celé černé. Z toho vyplývá, že toto nařízení/normu/předpis vymyslel člověk nepřemýšlící. Navíc elektricky živá část je v podstatě celá střecha...kde žlutý nátěr v podstatě splňují pouze dvě reklamní kotasovky na SA :-D.

Na druhou stranu se to čas od času vyčistí, jako příkladně nyní donedávna zasviněná dvojice 1655+56.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Filip Daněk, Miky: Můžete prosím psát příspěvky až potom, co zapojíte mozek? Nicneříkající příspěvky akorát zasviní diskuzi. Děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Elektricky ziva cast. Vystrazna zluta barva.

Hm, no jasně, krásně vidět :twisted:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ds a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 19:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]