Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 103 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Kde by se jako t-27 točila v Juliánově???
Není to překlep?? :lol:
Mimochodem ta Mifkova mi nepříde tak špatná je to kousek z Nám. Karla IV. a navíc to tam hezky zpadá do krajiny mezi domy.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Problém Líšně ... co jsem tam tak posledně byl ... a co si tak možná pamatuju ... t-26 určitě natáhnout až na Jírovu ... no a co takhle t-27 Stará Osada - Pálavské nám. - Čejkovická (- Novolíšeňská) - Juliánov ... a na novolíšeňské by nic nekončilo, protože tam ta smyčka je opravdu malá ... jenom by to sloužilo k otočení :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Aspoň už nekončí KT8ky v kopci... :|

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ta parodie na prestup na mifkove se ani nemuze povazovat za prestupni uzel. V podstate pouzitelny pouze v jednym smeru.Navic na jirovy zatim konci vic linek (vcetne ids jmk), prestup v obou smerech.
Mifkova je jenom to ze se ze vsech spatnych reseni vybralo to s nejmensima nasledkama. Jinaj je to k nicemu.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Taky nechápu proč ještě a-45 dělá ten závlek na Jírovu přestoupit z d-8 se dá klidně na Mifkově. V současnosti je to asi jen proto, že a-45 občas končí na Jírově tak aby nebyl zmatek

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
ds píše:
Bylo by to krásné (příkladem je Česká, kde by bylo potřeba mít zastávku u Kozlů a před Ústavním soudem), ale zrovna na Jugoslávské to technicky nejde.

No já doufám že když už se tam v tom budou hrabat, že to rovnou udělají ... nebo snad ne?

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ad troli na Jírovu: Nezbytná nutnos, ve špičce se na Novolíšeňské objevuje až 6 trolejbusů, i 3 kloubové, a ty postaávají na silnici v obou směrech, blokují zastávku 45ky...a je to nebezpečné.

79 by mohla být v pohodě ukončená na Novolíšeňské, 45ce by se dal zrušit ten "Jírovský" závlek, a Jírova má 4 proudy + odstavnou plošku u ústí - tam se 26+151 a průjezd 78 musí vejít - 56ky stejně postávají na silnici z druhé strany


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bylo by to krásné (příkladem je Česká, kde by bylo potřeba mít zastávku u Kozlů a před Ústavním soudem), ale zrovna na Jugoslávské to technicky nejde.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já myslím, že kombinovat číslo písmenem přinese jen zmatek, to je lepší nechat jen číslo. vedení linek 12 a 13 bych neměnil. Jedním z důvodů kromě provázanosti je i to, že nástupiště před Grandem je docela z ruky a lidi z české by spíš používali d-13 která staví přímo v uzlu. Jinak ke zmatku v uzlech. Myslím, že tam kde se linky křížív různých směrech(Jugoslávská, Česká....)by bylo nejlepší nechat zastávku vždy na každém směru pouze směrem z uzlu. Odpadlo by dvojí stavění na Jugoslávské a kdo přesedá bude mít možnost použít maximum linek jedoucích jeho směrem. příklad takového řešení je zastávka Čtvrtě. 8-)

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
K tomu bych ještě dodal takový smutný paradox. Město proklamuje na krásných křídových papírech, jak je potřeba snížit hustotu IAD a zvýšit podíl MHD, tzn. víc lidí v MHD. A když ono opravdu přibývá počet cestujících (ale naprosto nezávisle na snahách města, hlavní důvody jsou vyšší počet studentů a nákupní cesty "za levnějším rohlíkem"), tak si s tím město neví rady. A to ještě chce uměle zvyšovat zatížení MHD přesunem nádraží...

Kromě poslední věty souhlas. Pokud by to nádraží bylo v Horních Heršpicích nebo v Maloměřicích, tak větší zatížení MHD je bez diskuse... Pokud by ale nové nádraží pomohlo přidat na významu městské železnice (tak, aby se daly zkrátit intervaly třeba na 15 min.), může se naopak MHD ulevit... Ale nechci začínat OT o přesunu nádraží, to už jsme řešili 100x...


ds píše:
a studentů? tam bude nárůst nejméně na dvojnásobek. On je rozdíl taky v celkové hybnosti obyvatel - dřív byla MHD vlastně jen na cestu do hokny a zpět , proto obrovský rozdíl špička-sedlo. Dnes už to vůbec neplatí. Takže i když se můžu mýlit, myslím že porovnávat nároky na MHD jen podle počtu obyvatel může být hodně zavádějící.

Áno... něco takového jsem tu psal :wink:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
To je ale dost zavádějící údaj - sice roste počet lidí s trvalým bydlištěm Brno klesá, ale počet lidí zde zaměstnaných / studujících přibývá. Úbytek obyvatel lze přičíst spíš suburbanizaci, ale přes den i tito přespolní používají MHD...
A treba kamarad pracoval v pocitacove firme, kde 80% zamestnancu sice bydlela v Brne, ale meli v obcanskem prukazu Ostravu, Frydek, ...

Co se tyce linkoveho vedeni tramvaji, tak to neni vymysleno spatne. Jakakoliv zmena sice par lidem neco prinese, ale celkove bude spis k horsimu. Tehdy, kdyz se to zavadelo, tak to presne ukazalo, ze mnohem lepsi je mene linek v hustem intervalu, nez hromada linek jezdicich jednou za uhersky rok. Ted by se spis melo mesto zamyslet nad zvysenim kapacity. A to zefektivnenim rizeni nekterych krizovatek za ucelem zvyseni propustnosti a rychlosti a postupna orientace na 40-45m dlouhe soupravy (argument, ze to zakon zakazuje neberu).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
a studentů? tam bude nárůst nejméně na dvojnásobek. On je rozdíl taky v celkové hybnosti obyvatel - dřív byla MHD vlastně jen na cestu do hokny a zpět , proto obrovský rozdíl špička-sedlo. Dnes už to vůbec neplatí. Takže i když se můžu mýlit, myslím že porovnávat nároky na MHD jen podle počtu obyvatel může být hodně zavádějící.


ds: myslím, že ti "noví přespolní" MHD moc nepoužívají. A počet zaměstnaných není vyšší - v porovnání třeba s rokem 1990.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
Jak přestane rozvíjet? Počet obyvatel posledních 15 let trvale klesá...

To je ale dost zavádějící údaj - sice roste počet lidí s trvalým bydlištěm Brno klesá, ale počet lidí zde zaměstnaných / studujících přibývá. Úbytek obyvatel lze přičíst spíš suburbanizaci, ale přes den i tito přespolní používají MHD...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Datel píše:
Herard: orientační cedule na hlavním skoro netřeba měnit, vždyť se v podstatě nic nezměnilo..., vše jezdí (snad krom čtyřky - jedním směrem) furt stejně!


Ono asi nejde o to, že se nic nezměnilo, ale o to, že když dojede nějakej nebrňák, tak je nahranej.


pd píše:
Jak přestane rozvíjet? Počet obyvatel posledních 15 let trvale klesá...

K tomu bych ještě dodal takový smutný paradox. Město proklamuje na krásných křídových papírech, jak je potřeba snížit hustotu IAD a zvýšit podíl MHD, tzn. víc lidí v MHD. A když ono opravdu přibývá počet cestujících (ale naprosto nezávisle na snahách města, hlavní důvody jsou vyšší počet studentů a nákupní cesty "za levnějším rohlíkem"), tak si s tím město neví rady. A to ještě chce uměle zvyšovat zatížení MHD přesunem nádraží...


Rop píše:
... a za několik let buď nebude kapacita stačit nebo se Brno přestane rozvíjet ....

Jak přestane rozvíjet? Počet obyvatel posledních 15 let trvale klesá... :wink:


Fathom píše:
Ani 8A, ani P8, stačí pouze 8. Je to obdobný případ jako u d-4 nebo d-2.
Je-li linka stoprocentně peážní, jde o stejnou linku, jen ve zkrácené variantě.

Právěže tak je to špatně, zkrácená varianta by měla být označená jinak. Celkem rozumný způsob je rozlišení zkrácených variant počátečním písmenem konečné, takže zkrácené varianty dvojky by mohly být třeba 2N, 2U nebo 2H. Podobně by se daly rozlišit závleky. Stejné písmeno je pak použité jako poznámka u příslušného odjezdu v jízdním řádu. Takhle je to celkem srozumitelné i pro normální cestující. Nevím, proč se to už aspoň u autobusů nezačalo používat, když už všechny mají tabla...


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Hegrard píše:
to by se hodilo skoro na vsech uzlech, na každé větší křižovatce by člověk neznámý místních poměrů nemusel nahlížet všude možně za roh, jestli tam náhodou není další zastávka s pro něj vhodnou linkou.

Úplná krize jsou léta neobnovované orientační tabule třeba na Úzké nebo směrovky k nástupištím tramvají v podchodu...

Tak třeba jenom na trase d-12,13 Hlavní nádraží - Krpole:
Hlavní nádraží, Nové sady, Šilingrovo nám, Česká, Konečného nám., Skácelova, Červinkova ... to je dost ... nemyslíte si?

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
goldfinger píše:
Kolik lidí jezdí ze Šilingráku na rolu? Většina si raději dojde přes zelňák pěšky, to bych nedramatizoval a z České je jedno, kterým směrem pojedou, dokonce přes Maliňák to bude o něco rychlejší

No minimálně dneska se do šaliny natlačilo 15 lidí ...
Osobně jsem spíš pro větší počet linek než aby linka jezdila jinudy ... problém je že koleje nejsou nafukovací ... a za několik let buď nebude kapacita stačit nebo se Brno přestane rozvíjet ....

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Herard: orientační cedule na hlavním skoro netřeba měnit, vždyť se v podstatě nic nezměnilo..., vše jezdí (snad krom čtyřky - jedním směrem) furt stejně!


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ale třeba na Mendlově nám. jsou panely, o kterých mluvíte. Obávám se ale, že 30.6., popř. 1.9. tam zůstanou ty stejné.


Offline
3
06 čer 2007 20:46
Rop píše:
Možná by stálo za zmínku když už jsme u té naprosté nepřehlednosti v dopravě ... na hlavák umístit pár cedulí z kterého nástupiště jede která tramvaj kterým směrem (což by se vyplatilo na více zastávkách) ... třeba Krpole nádraží ... Brňák chodí automaticky .... ale pokud někdo přijede do krpole na nádraží vlakem a má dále pokračovat a-84 ... tak je v pr*** jak Baťa s dřevákama .... :roll:


to by se hodilo skoro na vsech uzlech, na každé větší křižovatce by člověk neznámý místních poměrů nemusel nahlížet všude možně za roh, jestli tam náhodou není další zastávka s pro něj vhodnou linkou.

Úplná krize jsou léta neobnovované orientační tabule třeba na Úzké nebo směrovky k nástupištím tramvají v podchodu...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kolik lidí jezdí ze Šilingráku na rolu? Většina si raději dojde přes zelňák pěšky, to bych nedramatizoval a z České je jedno, kterým směrem pojedou, dokonce přes Maliňák to bude o něco rychlejší


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Brno je známý naprostými nepřehlednostmi v MHD ... takže když už tak dvanáctku přes maliňák ... a z šilingráku na hlavák ať lidi jezděj třeba na bobech .... je to z kopce ... hurá ...

Možná by stálo za zmínku když už jsme u té naprosté nepřehlednosti v dopravě ... na hlavák umístit pár cedulí z kterého nástupiště jede která tramvaj kterým směrem (což by se vyplatilo na více zastávkách) ... třeba Krpole nádraží ... Brňák chodí automaticky .... ale pokud někdo přijede do krpole na nádraží vlakem a má dále pokračovat a-84 ... tak je v pr*** jak Baťa s dřevákama .... :roll:

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 02:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]