Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 104 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ještě jsem zapomněl na 13/3 - vůz s předepsanými transparenty.
Při výjezdu jede z Mendlova nám do Bystrce jako linka 3 a při zátahu jede zpět jako linka 1. Přitom v celém úseku Mendlovo nám. - Ečerova jezdí linka 1 a linka 3 pouze v jeho části. Jistě by bylo výhodnější i výjezd označit jako linka 1.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Fathrom: A co 26 a 35 (od září)? 27 a 26?
Nebo trajfy jedoucí z České do vozovny Komín/z vozovny Komín na Českou se taky nepřečíslujou na 29, přitom všechny trajfy z Komína mají tabla. Přiznávám, že ve směru do vozovny, by mohly dělat problém dvě nástupiště na České, ale ve směru na Českou by to šlo naprosto bez problému a tyto spoje by byly uvedeny v JŘ i na zast. Vozovna Komín a Hlavní.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Citace:
ne 8A, ale P8.

Ani 8A, ani P8, stačí pouze 8. Je to obdobný případ jako u d-4 nebo d-2.
Je-li linka stoprocentně peážní, jde o stejnou linku, jen ve zkrácené variantě.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
ne 8A, ale P8. Plonkove km stejne nejsou. Pro 12 do Rooseveltovou jsem vsemi deseti, nicmene obavam se po prelozeni 4 pres Svobodak je 13 na usek Silingrak-nadrazi trochu malo.
12 a 13 jsou v useku Nadrazi - Kr. Pole jeden celek, ktery neni dobre delit. Navic jizda jednim smerem tak a druhym onak by prinesla vice zmatku, nez vyhod.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Když to vezmu postupně, tak na Šilingrák by jely kromě d13 ještě d5,6,7, na Nových sadech není frekvence zrovna nejvyšší a na nádr. už d12 dojede,tak kde by byl problém?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ne 8A, ale P8. Plonkove km stejne nejsou. Pro 12 do Rooseveltovou jsem vsemi deseti, nicmene obavam se po prelozeni 4 pres Svobodak je 13 na usek Silingrak-nadrazi trochu malo.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na to spojení Česká - Malinovského nám. existuje jednoduchý recept - d12 ve směru do Komárova přes Rooseveltovu. Kaštani by na roli nemuseli přebíhat od nástupiště ke spojce u Grandu. Opačným směrem bych dvanáctku nechal přes Husovu, jednak kvůli souběhu se třináctkou a jednak kvůli levému odbočení na Moraváku.
Jinak posila z Novolíšeňské proč ne, pokud by byly plonkové vozokm, ale žádná nová linka, ale ukončit na Nových sadech a mohlo by se to jmenovat 8A.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
No jo ... ale cesta trvá skoro 15 minut

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Existuje - d-4 dokonce celodenní. Byl to jeden z významných argumentů pro zachování trasy přes nám. Svobody.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Mě napadla myšlenka (blbost možná) Novolíšeňská - Hlavní nádraží - Malinovského nám. - Česká (a pak už kamkoliv) ... škoda že tam nikde poblíž není žádná smyčka ... každopádně spojení Česká - Malinovského nám. neexistuje a opačně jenom večer 4kou

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
spis posilit jiny smer (ceska/moravak...)


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Tak to bych ju neukončoval na Nových sadech ale dotáhl až na Červikovu.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Jak vás tak poslouchám, co takhle udělat posilovou špičkovou linku 14 z Novolíšeňské na Nové sady(případně St. Lískovec či mendlák)? Určitě by se to uživilo d-8 bývá ve špičce narvaná i do Lískovce. Navíc kdybych byl z Vinohrad možná bych taky volil alternativu t-26 a d-8(14) než se mačkat na Staré osadě. Je totiž rozdíl mačkat se vtrolejbusu dvě stanice než celou cestu na Starou osadu.8-)

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Rop píše:
Ale on to myslel jinak ... Mifkova - Starý Lískovec by jezdily normálně ... a posila by byla Novolíšeňská - Starý Lískovec ... kdyby to jelo o 2 minutky dřív než normální spoj tak by to ulehčilo dopravě :-)

No já bych teda řekl, že to myslel stejně jako PvvS. Je to celekm logické.
Lidi z Novolíšeňské by se nemuseli mačkat do již obsazených tramvají, protože by jim tam do toho najížděly prázdné.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Ale on to myslel jinak ... Mifkova - Starý Lískovec by jezdily normálně ... a posila by byla Novolíšeňská - Starý Lískovec ... kdyby to jelo o 2 minutky dřív než normální spoj tak by to ulehčilo dopravě :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
jednoduche, odlehceni zbyvajiciho useku. Ona novosilenska je vcelku narocna zastavka, pac se na ni do salin snazi jeste nacpat i vinohrady. Vyhoda posilove linky uz se jednou ukazala, kdyz d-13 jezdila do lisne. Akorat lidi zvykli na dlouhy hranaty skatule se bali nastupovat do kratkych dvojitych vozu, ktery na ne navic maji malo dveri.
Navic na posileni nejsou potreba dalsi KT8, ale staci i K2 .


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Izidor píše:
Ještě k Osmičče byly by tu od věci -ve špičce- nějaké posilové spoje s ukončením na Novolíšeňské-na úseku Mifkova-Masarova se vůz zaplní jako nic a na Novolíšešké je pak tlačenice.


Teda, nerozumím tomu, ale na první pohled se to zdá krásně nelogické - tramvaj je v jistém úseku zaplněná, takže přidáme posilové spoje, ale nenecháme je do tohoto úseku zajíždět, asi aby se nepřeplnily? Hmmm, zajímavé... :-?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych byl pro ukončit a-79 na Novolíšeňské - jednu linku to snad zvládne. Měla by tím pádem návaznost i na tramvaj. Dále ptom a-56 k Zetoru nebo vést všechny a-45 do Mariánského údolí případně i vynechat závlek na Jírovu - možnost přestupu na Mifkově. :wink:

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Hmm, trasování 45 po 56 a tu pak zrušit, to by bylo jedno z řešení. Jízdní doba Jírova St.osada je u obou linek zbruba na stejno. Ze starky se taky často kryjí odjezdy na Líšeň u 78/56 vs. 45 v rozmezí 1 až 2min.
Ještě k Osmičče byly by tu od věci -ve špičce- nějaké posilové spoje s ukončením na Novolíšeňské-na úseku Mifkova-Masarova se vůz zaplní jako nic a na Novolíšešké je pak tlačenice.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Malá klajdovka - Růženin dvůr... Hm, tak to je zásadní přepravní proud. Edit: spíš by důchodci držkovali, že jim nic nejede k poliklinice Židenice.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba - protestovat bude vždycky někdo


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
vojtik píše:
Tož to by byl asi problém, protože na mstě bývalé smyčky Houbalova už stihli postavit parkoviště a místní by asi proti zrušení parkoviště protestovali :-x

Vzhledem k tomu, že jsem se na tomto místě vyskytoval jen 1x v životě a to navíc v roli cestujícího v projíždějícím autobuse, tak jsem do této problematiky nezasvěcen.

ds píše:
jen pro jistotu - myslel jsem Velkou Klajdovku :-)
prostě místo trasy Novolíšeňská - Bartákova - Rotreklova přes Strnadovu, Elplovu a Klajdovku místo 56.

V tom případě by ovšem ztratily přímé spojení zastávky Malá Klajdovka a Růženin dvůr! Pokud tam někdo jezdí (např. z Malé Klajdovky na Strnadovu), jistě by protestoval!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
jen pro jistotu - myslel jsem Velkou Klajdovku :-)
prostě místo trasy Novolíšeňská - Bartákova - Rotreklova přes Strnadovu, Elplovu a Klajdovku místo 56.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
kuba píše:
Nabízí se též využití smyčky Houbalova, která dříve sloužila jako konečná 78 před prodloužením do Židenic na nádraží.
Tož to by byl asi problém, protože na mstě bývalé smyčky Houbalova už stihli postavit parkoviště a místní by asi proti zrušení parkoviště protestovali :-x


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
ds píše:
Při prodloužení 25 a 26 by na Jírově nekončila ani 56 ani 79 - nabízí se trasování 45 přes Klajdovku a zrušení 56. Pak je místa bohatě.

79 bys ukončil u Zetoru? 45 přes Klajdovku stojí za zamyšlení, ale jezdily by zde potom 2 linky a přes Juliánov do Líšně žádná.
Spíš si myslím, že by bylo vhodnější prodloužit 56 na Novolíšeňskou nebo k Zetoru, když už uvolňovat smyčku na Jírově. 79 by v tom případě mohla končit u Zetoru s návazností na 56 a 45 v úseku Novolíšeňská - Jírova by byla zbytečná - přes Slevárnu Zetor? Nabízí se též využití smyčky Houbalova, která dříve sloužila jako konečná 78 před prodloužením do Židenic na nádraží.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 01:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]