Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 105 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Při prodloužení 25 a 26 by na Jírově nekončila ani 56 ani 79 - nabízí se trasování 45 přes Klajdovku a zrušení 56. Pak je místa bohatě.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Izidor píše:
Trolejbusy na Jírovu-ano všemi deseti. Zvážit by se v tomto případě měla i úprava smyčky zde,páč jak víme ,zde končí 79,56,151+projíždí 78,45 a ony trolejbusové linky 25+26. Napájení by se předpokládám vedlo od metrostanice šaliny.

Ve smyčce jsou 2 nástupiště (podobně jako na České neba v Židenicích na nádraží). Autobusy se můžou odstavovat na parkoviště. Úprava by stačila menšího rozsahu, pokud by byla vůbec nutná.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Trolejbusy na Jírovu-ano všemi deseti. Zvážit by se v tomto případě měla i úprava smyčky zde,páč jak víme ,zde končí 79,56,151+projíždí 78,45 a ony trolejbusové linky 25+26. Napájení by se předpokládám vedlo od metrostanice šaliny.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Pokud by se ten trolejbus protáhl až na Kolejní, tak by to bylo mnohem víc než šotoatrakce.
To me taky napadlo, ale hlavni cil linky 32 je obsluha stredu Kralova pole. Prodlouzeni na Kolejni by do ni presunulo cast studentu z linek 12 a 13 a interval ani sola by nebylo to ono. Lepsi reseni je posilit tramky.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
jj, o jirove neni sporu. Ale zasnit se muzu, ne? :-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tam zatím stačí, že se bude protahovat tramvaj. Taky bych dal přednost prodloužení v Líšni na Jírovu. Smyčka na Novolíšeňské je maličká a trolejbusy v podstatě končí nelogicky na okraji sídliště.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pokud by se ten trolejbus protáhl až na Kolejní, tak by to bylo mnohem víc než šotoatrakce.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Rop píše:
Mě napadla jedna myšlenka ....
t-32 ... protáhnutí ze Srbské až k Technickému muzeu ... po cestě udělat ještě jednu zastávku ... a smyčku bych šoupnul do míst kde je teď tramvajová smyčka, která se bude rušit :-)

a současně natáhnout kablíky až do prostoru muzea :-)
Ta smycka u technickeho muzea se bude rusit proto, ze v miste vjezdu do ni bude nova silnice o 1,5m nize, nez je ted. Takze ta t-bus smycka by musela byt ve stoupani, coz neni uplne to prave pro ostavovani vozu. Nejaky smysl by to ale melo, kdyby se udelala jeste jedna nova zastavka mezi Srbskou a technickym muzeem. Bez teto zastavky by to byla jen soto-atrakce.

Daleko dulezitejsi je dle meho nazoru protazeni v Lisni na Jirovu.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Mě napadla jedna myšlenka ....
t-32 ... protáhnutí ze Srbské až k Technickému muzeu ... po cestě udělat ještě jednu zastávku ... a smyčku bych šoupnul do míst kde je teď tramvajová smyčka, která se bude rušit :-)

a současně natáhnout kablíky až do prostoru muzea :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jen se chci zeptat, jestli platí ta avizovaná varianta odklonů v létě při výluce na České? jestli opravdu pojedou d-12/13 do mas.čtvrti a d-4 do Štef.čtvrti s 1xT? Jak budou vypravovány vozy na linky přes prázdniny, bude jezdit d-3 s 2xT6 přes Pisárky a Masarykovu?


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
OT: Ještě k tomu divnýmu slovu: Google jich našel 56!


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
pepola píše:
Je zájmem nás z Kohoutovic, aby dopravní obslužnost městské hromadné dopravy byla co nejvyhovující...???...toto slovo neznám!

OT: Taky jsem se nad tím pozastavil, mohli vynechat j. Co víš, třeba je to Kohoutovický nářečí. :-D Myslím, že všichni pochopili, že to má být ve zkratce nejvíce vyhovující.


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
OP píše:
Ad Doprava od 30. 6., resp. 1. 9.:
Oficialni dokument z dopravniho odboru DPMB je na http://www.kohoutovice.cz/mhd-od-1-7-2007
Vzhledem k tomu, ze do zari je jeste dlouha doba, zkuste sve pripominky adresovat pisemne na Vas UMC...
Je zájmem nás z Kohoutovic, aby dopravní obslužnost městské hromadné dopravy byla co nejvyhovující...???...toto slovo neznám!


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Ad Doprava od 30. 6., resp. 1. 9.:
Oficialni dokument z dopravniho odboru DPMB je na http://www.kohoutovice.cz/mhd-od-1-7-2007
Vzhledem k tomu, ze do zari je jeste dlouha doba, zkuste sve pripominky adresovat pisemne na Vas UMC...


Offline
200
27 pro 2004 12:45
VS: ... ušetřit vzkm na úkor Kohoutovic... a proč ne nyní na úkor třeba právě Kohoutovic. Na Vinohradech takto nedávno zrušili kromě rána t-27 a napsalo se, že to je nahrazeno jinou troli linkou t-26(u které nedošlo k žádnému posílení !) a tak lidi dneska sice každej den stojí na Staré osadě jak debi.... a čekají než přijede jednou za 10 min v systému "grupa" 2 až 3 narvaná soustava t-26-tek najednou (ta poslední je většinou už použitelná)... DP ušetřil, lidi jsou ##MLUVÍM SPROSTĚ## a nadávají , starosta Městské části slibuje... a DPmB je v klídku... a ty Kohoutky dopadnou podobně. Řeknou, že tam je t-29 a na t-37 dají jeden a půl násobný interval proti původnímu s tím, že si přece nyní tak můžeš zajet na Českou bez přestupu. Pořád ale ještě Kohoutky dopadnou líp než Vinohrady, tam to DPmB na těch vzkm škrábnul postatně víc (t- 27 ne že by jezdila v dvojnádsovným intervalu, ale 3/4 dne nejezdí vůbec... :-(..., v Kohoutkách ta t-37 bude jezdil dál celý den... :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ano, ta linka byla alternativou pro kohoutovice kdyz nebyla prima 37. Ale hodne lidi ji vyuzije v relaci Nemocnice / Kampus - Privrat a timto smerem, tak proc je nutit k vyhlidkove jizde pres Kohoutky? Kazdopadne by se hodilo udelat pred Antroposem prestupni zastavku.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Ale prd. Vsadím se že se přepravní zvyklosti záhy vrátí do normálu - pokud je ten tvůj dopravní proud skutečně podložený, pár proudloužených 37 to spraví. Na tak kopcovitou linku jako je 50 se kloubáky stejně nehodí, navíc budou na 60 potřeba i tak! Od 1.9. se má v kampusu otevřít mnoho dalších učeben, navíc 60 zůstává jako hlavní obsluha nemocnice - bývala hodně využitá už předtím než existoval Kampus.


Je trochu zvláštní, že mimo špičku bude v úseku Bellova-Osová interval 7,5min. a ve špičce 10min. t-29 je prostě v jižní části trasy hlavně pro obsluhu Kohoutovic a ne pro spojení ke kampusu. Stejně v tom vidím snahu DP zase ušetřit ty vzkm na úkor kohoutovic. Linka 29 zůstává hlavně díky kladným ohlasům z Kohoutovic a takhle tam z toho nebudou mít nic. Proč protahovat ve špičce t-37 nebo dál nějak jinak komplikovat? To je jak s tou d-4 večer lidi zůří, že nejede přes Masarykovu, ve dne zase, že nejede po Husové. Totéž a-52 do Bystrce. proč v tom dalt ještě věčí bordel než je. Proč má někdy jet přes kohoutovice a jindy ne? Pokud mají celý Kohoutovice jezdit hlavně přes Mendlák, tak ať je na t-37 interval 3 min. jako předtím., klidně i při vypravení částečně v autobusech.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ale prd. Vsadím se že se přepravní zvyklosti záhy vrátí do normálu - pokud je ten tvůj dopravní proud skutečně podložený, pár proudloužených 37 to spraví. Na tak kopcovitou linku jako je 50 se kloubáky stejně nehodí, navíc budou na 60 potřeba i tak! Od 1.9. se má v kampusu otevřít mnoho dalších učeben, navíc 60 zůstává jako hlavní obsluha nemocnice - bývala hodně využitá už předtím než existoval Kampus.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Ta úprava linky 29 se takto jeví jako velmi rozumný nápad - lze tak využít oba směry, kdy odpoledne by trolejbusy jely nevyužité z kouhoutovic a ráno naopak. A pokud by ve špičkách chyběla kapacita na lince 50 (což IMHO nehrozí), je to řešitelné protažením vybraných spojů 37 k nemocnici nebo až na Osovou.

Btw přispěl Kaufland něco na prodloužení 69 nebo postačilo výhružné mávání holemi od nejdisciplinovanější skupiny voličů?


Tak to pak je potřeba na a-50 nasadit kloubáky, který už na a-60/61 nebudou potřeba, pokud tam bude int.5.min.

Mám v Kohoutkách známé a ti všichni jezdí spodem přes Čtvrtě a Osovou. Hodně lidí ze zadních Kohoutovic si oblíbilo trasu(a-50,t-29)+d-8 k nádraží a Dp jim ji chce v odpolední špičce, když jezdí nejvíc lidí z práce do Kohoutovic vzít. Nebydlím tam, ale často tam jezdím a mám potvrzený, že je to pro lidi ze zast.bellova, Talichova, Pavlovská a Jírovcova dobrá cesta.

Rozhodně je lepší jet od nádraží d-8 s přestupem na osové do t-29,a-50 než se na mendláku ládovat do narvané t-37, kterou ještě navíc jezdí i lidi z České. Pokud je spojení přes Rybnickou nezbytný, tak ať se zavdede špičková linka t-28 Voz.Komín-Veslařská-Rybnická-Nem.Bohunice a nebere lidem z Kohoutek spojení na který si za ty 3 roky zvykli. t-29 je v jižní části hlavně pro Kohoutovice a ne pro přimé spojení pro studenty do Žabin, Komína a Jundrova, stejně z Kounicové pojedou d-12,13 na Konečného nám. a pak t-25,26.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ta úprava linky 29 se takto jeví jako velmi rozumný nápad - lze tak využít oba směry, kdy odpoledne by trolejbusy jely nevyužité z kouhoutovic a ráno naopak. A pokud by ve špičkách chyběla kapacita na lince 50 (což IMHO nehrozí), je to řešitelné protažením vybraných spojů 37 k nemocnici nebo až na Osovou.

Btw přispěl Kaufland něco na prodloužení 69 nebo postačilo výhružné mávání holemi od nejdisciplinovanější skupiny voličů?


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Tak este neco popis k nekterym linkam

Stručný popis:
Linka 25 se obnovuje v původní předvýlukové trase se zakončením v terminálu Nemocnice Bohunice. Ve smyčce Osová je z technického hlediska možno ukončit pouze jednu trolejbusovou linku (viz linka 29 níže). Směrová vazba z přestupního uzlu Osová směr Mendlovo náměstí je zajištěna tramvajovou linkou 5 a nemusí být tedy suplována další linkou, což představovalo původní ukončení linky 25 na Osové před výlukou.

Linka 26 se bez výjimky obnovuje v původní předvýlukové trase.

Linka 29 je zachována v současné výlukové trase, která sdružuje několik významných dopravních funkcí. V dobách delších sedlových intervalů autobusové linky 50 (15 a 20 minut) doplňuje vazbu mezi MČ Kohoutovice a MČ Nový Lískovec k páteřní tramvajové trase do přestupního uzlu Osová. Na základě nepřehlédnutelného množství pozitivních ohlasů a požadavků především obyvatel MČ Kohoutovice je zachováno atraktivní a rychlé spojení do Žabovřesk, případně do zastávky Klusáčkova (úřady MMB). Současně také zajišťuje obsluhu ulice Veslařské a nabízí přímé spojení z MČ Jundrov do centra města. V neposlední řadě nahrazuje část kapacity linky 34 v úseku Přívrat - Česká (cca 50%). Pro zatraktivnění této linky i pro uživatele Univerzitního kampusu je vedena v ranní špičce směr Osová a v odpolední špičce směr Česká přímou a rychlou trasou ulicí Rybnickou, což zvyšuje potenciální využití této linky a současně zachovává výše uvedené dopravní funkce.

Linka 35 se bez výjimky obnovuje v původní předvýlukové trase.

Linka 37 se bez výjimky obnovuje v původní předvýlukové trase.

Linka 50 je zachována v dlouhodobě stabilizované trase (výlukou nebyla ovlivněna).

Linka 52 je v nové trase vytvořena sloučením stávajících linek 52 a 54. Uvedené je motivováno téměř neřešitelným požadavkem na obsluhu staré a nové obytné lokality v MČ Žebětín linkami MHD jak z Mendlova náměstí, tak i z Bystrce. Spojená trasa tento požadavek bezezbytku naplní a navíc částečně řeší zlepšení dopravní obsluhy obytné lokality Kamechy minimálně pro 1.etapu bytové výstavby.

Linka 60 se převádí do standardního obousměrného režimu se zrušením okružního zakončení. Mimo rozšíření dopravní obsluhy do další části budovaného Univerzitního kampusu (lokalita u internátů) se tímto řešením eliminuje přenášení případných provozních zpoždění ze směru centrum -> Nemocnice Bohunice i do opačného směru Nemocnice Bohunice -> centrum zařazením vyrovnávacích časů.

Linka 61 je doplněním a nezbytným posílením páteřní linky 60, která zajistí obsluhu ulice Kamenice a navíc i CTP Office Parku Spielberk při ulici Holandská.

Linka 68 se bez výjimky obnovuje v původní předvýlukové trase.

Linka 69 v nové trase i nadále naplňuje dopravní funkci napaječe z Bosonoh k tramvajové dopravě ve Starém Lískovci. Následně sdružuje formu místní dopravní obsluhy Starého Lískovce k přestupním uzlům Osová a Nemocnice Bohunice, včetně napojení obchodního centra v ulici Kamenice, s rozšířením této lokální obsluhy i pro část MČ Bohunice.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No však přejíždět z jedné linky na druhou snad můžou jistě již teď, stačí jen převlíknout číslo, takhle v tom lidi budou mít bordel, už teď si dokážu představit jízdní řád, kde každý druhý spoj bude končit v Žebětíně, jiný zas v jiné smyčce..


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ives píše:
No tak můžou posílit a-54. 2 linky do Žebětína mi přijde jako logické řešení, Sjednocením vznikne jen nějaký patvar a-52, na které se stejně žádné vozokilometry neušetří.. Navíc lidé chtějící jet do centra asi dají přednost šalině jedoucí přímo než vyhlídkou přes Žebětín, ještě 2 závleky..

Cilem te nove 52 bude asi nejak rozumne obslouzit __vsechny__ zastavky v Zebetine jak od Mendlu, tak od Bystrce. Je docela mozne, ze to vzniklo na navrh radnice v Zebetine. Vpodstate se jedna o 2 linky, s okamzitym prejezdem z jedne na druhou. Nikdo urcite nepocita s tim, ze by se to pouzivalo v relaci Bystrc - Kohoutovice.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ives píše:
No tak můžou posílit a-54. 2 linky do Žebětína mi přijde jako logické řešení, Sjednocením vznikne jen nějaký patvar a-52, na které se stejně žádné vozokilometry neušetří.. Navíc lidé chtějící jet do centra asi dají přednost šalině jedoucí přímo než vyhlídkou přes Žebětín, ještě 2 závleky..

Myslím že důvod je jiný, a to snaha lidí v Žebětíně zbavit se odstavených autobusů - stejně tam není žádné zázemí. Jinak pokud by současné 52 a 54 měly obsloužit obě smyčky, najede se víc km.


Offline
162
27 lis 2006 20:25
ja si mislim ze zatim to bude tak jak to je ten to plan bude az casem


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 19:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]