Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Bambi píše:
Mohl by mi někdo poradit čím je specifikovaný "vzor 1999" u trolejbusů 14TrR?

BMHD píše:
Doplňující specifikace vozů 14TrR "vzor 1999":


* dosazení zářivkově podsvětlených transparentů BS 110
* ponechání původních ovladačů na pultě řidiče
* první modernizované vozy tohoto vzoru nemají osvěžovací jednotku kabiny řidiče Trav-l-Cool, na některé vozy dosazena později
* některé z vozů mají ponechány původní (pouze vyměněné) hliníkové lemy blatníků
* pomocné pohony prvních vozů tohoto vzoru -> původní elektromotor MG 132 (600 DC) pohání přes řemeny původní čepradlo serva a původní alternátor (celé soustrojí je repasováno), nově dosazený kompresor Hydrovane je přes pružnou spojku přímo poháněn repasovaným elektromotorem MG 112 (600 VDC)
* pomocné pohony následných vozů tohoto vzoru -> původní elektromotor MG 132 (600 DC) pohání přes řemeny původní čepradlo serva a původní alternátor (celé soustrojí je repasováno), nově dosazený kompresor Hydrovane je přes pružnou spojku přímo poháněn asynchronním elektromotorem Siemens, napájeným ze spínaného statického měniče Di-Elcom (600 DC / 380 AC)

Zdroj: http://www.bmhd.cz/vozpark/reko_14tr.php


Offline
33
18 dub 2007 14:03
Brno - Slatina
Mohl by mi někdo poradit čím je specifikovaný "vzor 1999" u trolejbusů 14TrR?


To se mi ani nechce věřit že 3277 už jde na opravu toho laku. Stála v Komíně dva měsíce. "Síťky" jsou pozůstatek původního záměru provozovat vůz bez stahováků pouze s lany po "rumunském" způsobu (jedno společné lano, posuvné kladky na sběračích, lano uvázáno na kastli na bočnici) a měly sloužit jako ochrana proti zaklesnutí lana do větraček. Poté, co bezstahovákový provoz Drážní úřad neschválil (naštěstí), ty mříže tam už zůstaly. Jednoho krásnýho dne se na to naštvu a voškubu to, vypadá to s něma otřesně.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
3227 přetažen do Husovic,kde se stal "ozdobou" nádvoří.Vypadá pomalu hůř,než vedle stojící 3209...(Má jen levý sběrač)Navíc je tam odstaven i 3277 a na něm mě zaujaly síťky nad střešními klapkami.K čemu vlastně slouží?Proti hmyzu asi ne?


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
3279 už dnes bez reklamy na trolejbusové sympozium.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda - povedený úlovek :applause:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dneska kolem 10. hodiny se mi poštěstilo chytnout na Cejlu 3222, ale vjelo mi tam auto :twisted:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nápravy se mění z důvodu značné poruchovosti původních náprav HNT. Tyto nápravy totiž z dlouhodobého hlediska nevydrží trolejbusové kroutící momenty a dochází k některým únavovým vadám, (třeba praskne poloosa, takže řidič volá, že "na tachometru mám 60 a stojím v zastávce" (snímač pro rychloměr je totiž na hřídeli trakčního motoru)) Výhledově budou všechny vozy Rábové (ono už jich moc nezbývá, viz evidence).
Staniční brzda na páčku je asi fakt na prd. Muzejní 21Ab to má zase pro změnu na vypínač, umístěný na pultíku, kde je i ovládání dveří.
Staniční brzda není zatím schválena, takže je pouze na vyřazené 3204. Pokud by někdy došlo ke schválení (ovšem moc optimisticky to nevidíme), bylo by možno úpravu dělat i systematicky během provozu, tak jako jsme montovali transparenty Buse - to bylo hotové za půl dne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda píše:
A to by se potom staniční brzdy dodělávaly do všech 14Tr (jako se třeba těď montují Ráby do 21Tr), a nebo jenom při GO (VP)?

Oni se mění nápravy na 21Tr? Pročpak? Něco bylo špatně?
Verusha píše:
...

Nejel jsem, nemůžu posoudit. Sám určitě víš jak je brzda udělaná u Delfína že jo :-? Tak snad to bude přínosem.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A to by se potom staniční brzdy dodělávaly do všech 14Tr (jako se třeba těď montují Ráby do 21Tr), a nebo jenom při GO (VP)?


Jenomže na trolejbuse je staniční brzda poněkud jinak. Prošlápneš pedál brzdy do plna a vůz zůstane stát, do té doby, než zadáš jízdu. Výhodu takové staniční brzdy pochopíš, pokud bude mít jeden den službu s vozem 21Tr a druhý den službu s vozem 14Tr, kde půjde pedál brzdy jen trochu víc ztuha. Věř, že bys okamžitě přehodnotil názor. Vedoucí technického provozu byl nápadem dát staniční brzdu na 14Tr zprvu poměrně "neosloven", poté, co se po vozovně projel ve vraku 3204 s naistalovanou staničkou, byl zcela nadšen. Slovní "anketa" mezi řidiči jednomyslně prokázala, že všichni by staniční brzdu ve 14/15Tr uvítali s nadšením. Brání tomu tedy už jen úředničina.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Verusha píše:
je na ní zkušebně namontována staniční brzda a prochází to schvalovacím řízením, což je na dlouho.

Ona se cpe staniční brzda aji do takových vraků jako sou 14Tr??? Proboha proč? Je nějaký velice rozumný důvod k tomuto kroku? Už na těch slavných Cityhnusech si tam připadám jako cvičená opička, která si nejprve zasukuje pazoury když z blinkru šahá na volant, pak zase rychle musí pustit volant a najít tu slavnou brzdu, druhá ruka už zase musí být nachystaná na otvíraní dveří. Je to prostě nesmysl. Stačí blokace při otevřených dveřích a hotovo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


3204 a 3206 jsou zatím v Komíně, údajně 3206 má být přetažena do Husovic a tam zlikvidována. Postupně z ní zatím bereme součástky, chystám se osobně na větší "nájezd" na vůz, pár věcí se nám z toho bude ještě hodit. předpokládám, že na DOD už by tam být neměla; 3204 ale asi ano, protože je na ní zkušebně namontována staniční brzda a prochází to schvalovacím řízením, což je na dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Verusha píše:
Jirik - pod pojmem "zlikvidována" jsem si představoval, že vůz je komplet ve šrotě. Jelikož jsem dnes na kole projížděl Husovicemi, viděl jsem za plotem 3208, celou, pouze očesanou. Ale stále stojí na kolech, stále je to kastle s podlahou, stropem, chyběj akorát okna a dveře + interiér. Čili vůz rozhodně nebyl zatím zlikvidován, jak píšeš. čímž se tedy nevylučuje, že se tak stane o nějakém nejspíš víkendu.


Ano taky jsem se to poté dozvěděl, že vůz je teprve na dílně a berou se z vozu funkční díly apod. Jsem předpokládal, že vůz už je pryč. Tak se omlouvám za zmatení. Jinak nevíte někdo, jak to vypadá s 3204 a 3206? Jestli budou na DOD Komín, přitomné? Děkuji.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Verusha píše:
Jirik - pod pojmem "zlikvidována" jsem si představoval, že vůz je komplet ve šrotě. Jelikož jsem dnes na kole projížděl Husovicemi, viděl jsem za plotem 3208, celou, pouze očesanou. Ale stále stojí na kolech, stále je to kastle s podlahou, stropem, chyběj akorát okna a dveře + interiér. Čili vůz rozhodně nebyl zatím zlikvidován, jak píšeš. čímž se tedy nevylučuje, že se tak stane o nějakém nejspíš víkendu.


No aby ses nedivil -- v tom stavu, jak popisuješ, může být klidně vyslána i na linku. :lol: :lol: :lol:


Jirik - pod pojmem "zlikvidována" jsem si představoval, že vůz je komplet ve šrotě. Jelikož jsem dnes na kole projížděl Husovicemi, viděl jsem za plotem 3208, celou, pouze očesanou. Ale stále stojí na kolech, stále je to kastle s podlahou, stropem, chyběj akorát okna a dveře + interiér. Čili vůz rozhodně nebyl zatím zlikvidován, jak píšeš. čímž se tedy nevylučuje, že se tak stane o nějakém nejspíš víkendu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Verusha píše:
některé vozy totiž vypadají jak prodejna tabák-noviny.

Tak tak, je to hnus.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Ty fólie s atestem nicméně nazabránily dalšímu a dalšímu lepení novin, izolep a podobných nechutností na skla. Některým vozům se tak poškodily i ty atestované fólie, takže občas nezbyde, než strhnout i je. A není tam nic. A dobře tak, nevážili jste si originál fólie, nebudete tam mít nic. Osobně se přiznám, že noviny, lepenku, kusy papundeklu a izolepy prostě trhám a likviduju, některé vozy totiž vypadají jak prodejna tabák-noviny.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Me to jen uplne bodalo do oci...nebrat vazne kolego :lol:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Izzy píše:
V rozích dekuji...

Ale no tak, sme brňáci tak mluvme brněnsky :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
chat-maniac píše:
...na čelním skle v rohách...


V rozích dekuji...


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Na trolejbusech se tonovaly folijí skla tuším Kolem loňského jara.Některé vozy TR14 mají přední skla Originál ve vrchní části zatmavené do zelena(3253,3237, aj)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
pepola píše:
Dnes jsem jel vozem 3506 a všiml jsem si,že má nádherně tónované čelní sklo!To je vlastní výroba osádky nebo že by DP?

Jestli jste si ještě nevšimli, začali nám tunit vozítka :-) Karosy 900 na čelním skle v rohách, boční okýnko horní část. Karosy 700 boční okýnko ještě víc. Trolejáky sem ještě pořádně neviděl. Dali nám tam protisluneční fólie, protože už jim asi došla trpělivost nad řidičhomemade stínítkama, takže fólie mají samo atest 8SD. Řekl bych dobrá věc, s tímhle zabodovali.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Jirik píše:
Tak Tr14 ev.č. 3208 zlikvidována dne 28.4.07. Na jejím místě nyní odstaven vůz ev.č. 3258 po nehodě. Vozy ev.č. 3209 a 3211 stále stojí na svém místě.

Přikládám foto vozu ev.č. 3209, který prozatim čeká na likvidaci. (fotografováno včera 30.4.07)

Při pohledu z druhé strany by bylo vidět,jak vůz doslova vrůstá do asfaltu!(Prázdná rozpraskaná LP pneu).


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Dnes jsem jel vozem 3506 a všiml jsem si,že má nádherně tónované čelní sklo!To je vlastní výroba osádky nebo že by DP?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 15:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]