Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 158 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Dispečer píše:
1657:
Dneska sem tu 1657 potkal na Tomkaci a ta CVR je celkem povedena:)


Offline
69
20 zář 2006 18:49
1657:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nj, kdyby Hafan bezhlavě neopisoval z k-repu....
Jinak můžu potvrdit. Opravdu je to modro bílá RK Oskar.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ds to info jsem začal asi já, blbě koukám....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hafan: panebože, at žije JPP :twisted:


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
Hafan007 píše:
1657 má novou CVR Vodafone :) , jezdí na d-4


Není to Vodafone, ale realitní kancelář Oskar :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Hafan007 píše:
1657 má novou CVR Vodafone :) , jezdí na d-4

20/4


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
1657 má novou CVR Vodafone :) , jezdí na d-4


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
1668 dnes na zkušebce :o)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
mauricio píše:
proti hluku to nepomůže, pokud tam je 40 let starej podvozek, designově se mě to nelíbí (leda snad na Variu), mě spíš zajímalo, jestli to jde a co se proto musí udělat.


Ale pomuze. Staci tu plechovou plentu (bez vyrezu samozrejme) z vnitrni strany opatrit nejakym absorbcnim povrchem. Treba izolacni pena nebo guma s hodne clenitym povrchem atd. Nestacil by si se divit jaky je to rozdil.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Podvozek (ani motory v něm umístěné) sám o sobě hluk nedělá, spíše kontakt kola a kolejnice (při jízdě).
Pokud by měl být podvozek celý krytý, stačilo by vyměnit část plenty nad podvozkem za jinou (bez výřezu), to je celé.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
proti hluku to nepomůže, pokud tam je 40 let starej podvozek, designově se mě to nelíbí (leda snad na Variu), mě spíš zajímalo, jestli to jde a co se proto musí udělat.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Designu to opravdu spise uskodi (vec nazoru), ale na hluk by to melo vliv pri vhodnem provedeni dost zasadni. Levne by to ale urcite nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No prakticky to asi nikomu nepomůže, mě se to dost líbí, ale to je otázka názoru.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Není to spíše zbytečné? Designu tu příliš nepřidá a o nižší hlučnosti se na naších tratích taky mluvit nedá...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím že ne. Ale výmluva DP proč to neudělat by spočívala zřejmě ve finančním hledisku. Proč by se to za peníze mělo měnit, když to není nutné? atd... a přístup k odbržďování by byl taky složitější (což už je možná lepší a pochopitelnější argument).
Ale bylo by to pěkné, kdyby všechny T-(K-)-čkové tramvaje měly kryté podvozky.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
je konstrukčně a technicky složité u T3 (i kotasů) a T6 při VP dodělat plenty na podvozky? Je to nějaký větší zásah do rámu nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
...na Nových Sadech...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
renda píše:
dnes na zkušebce 1667

V 7:56 jsem ji viděl na Nových Sadech směr Mendlovo nám.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
dnes na zkušebce 1667


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1610 je již opravována v Medlánkách, ve vozovenské dílně.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Skrini tu je navic.. Kdyz nic jinyho, tak skolnak, T3M v medlankach. Pripadne si muzou spachat prvni a jedinecnou T2G.R ...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Škoda, že se dříve nezajímali o nějakou skříň. Těsně po té nehodě šla v Praze na šrot 8200. Akorát je otázkou, nakolik se lišila a kolik by za ni chtěli.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
manil píše:
...R.PV je kompletní vozidlo, skříň je VarCB3...
Kupovat skříň z Krnova pro SUCS s TV8 (za zachování původní výzbroje) mi přijde nehospodárné. Mnohem levnější je někde schratsit klidně i starší skříň T3, kde bude nutno provést opravu v rozsahu GO za použití maxima komponentů z původní tramvaje.
Navíc už je to zbytečné řešit, když 1610 jde do opravy.

Hlavne pokud vim , nejde TV8 do krnova narvat, pac ten jaxi nevlastni diru na zrychl. Mozna by tam sel kontejner TV14.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1657: zpět v provozu (včera 22/4)
trojče: odstaveno
1551: stále v dílnách na opravě kabeláže druhého podvozku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 12:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]