Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 249 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Na tohle se fakt nedá nereagovat....
VS píše:
d-4 o víkendě omezit počet spojů do Obřan
Ano možná, ale je to takovej kousek, že to tak odhadem vyrovná cca 2 kola na 12. Opravdu výrazné posílení pro tuto linku.
VS píše:
a-77 o víkendě jen po 60min.(kromě začátků a konců směny)
Nevím zda špatně nevidím, ale 77 jezdí o víkendech po hodině (kromě začátků a konců směn).
VS píše:
o víkedně dát na d-6 jen 1xT, totéž spoje ke Hřbitovu u d-2
Nic se tím neušetří, kilometr jako kilometr.
VS píše:
d-11 večer a o víkendě jen do Černých polí
Souhlasím s ds, že by interval 15 nebo 20 minut by byl pro síliště skutečně výhra. Myslím, že i v Rumunsku to jezdí častěji.
VS píše:
znovu nezavádět a-61, když bude t-29.
Pokud občas přečteš "Bez naděje", tak bys zjistil, že se nic takového neplánuje.
VS píše:
mimo špičku omezit poloprázdnou a-64
Mimo špičku jezdí po půl hodině, takže by měla jezdit jednou za dvě, tři nebo čtyři hodiny?
VS píše:
Spíše je potřeba posílit úseky, kde jezdí hodně lidí(Lískovec, v budoucnu Kampus, d-12, Lesná,Vinohrady, Líšeň, a-40 apod.).
To je pravděpodobně jasné každému i v DP. Jen, kde na to vzít? Tvůj ozdravný program (viz výše) mi spásu pro požadovaná řešení nepřipomíná. Spíše bych ho ohodnotil jako otravná negativa s minimálními efekty.

P. Haluza píše:
Já jsem kdesi vyčetl, že po zprovoznění Pisárek bude jezdit t-25 jen na Starou osadu. To jako v úseku Stará osada--Novolíšeňská bude jen t-26 v intervalu 8 nebo nedejbože 10 minut? No to teprv bude nářez
A když už jsem v ráži. Tohle se psalo, ve kterých "kravských rozhledech". To by snad nenapadlo nikoho.... nebo snad ano?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ale na d-6 by o víkendu opravdu bohatě stačila sóla. Jezdím s ní celkem často a K2 je tam opravdu zbytečná. Většinou jede max 20 lidí.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Aladin píše:
ds: jestli je 60 min zrůdný interval je mi úplně jedno, pokud v těchto spojích jezdí 5 lidí a jinde si lidi cestou z práce každej den musí rozplácnout obličej o sklo v napraným busu.... je sice fajn mít namalovanej synchrinizovanej grafikon, ale doprava je snad pro lidi (a dle jejich potřeb) a ne pro plánovače tras a uspokojování jejich pravidelností v grafikonech...

kolik činí taková úspora? potom můžeme dopravní obslužnost některých oblastí zrušit úplně.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Aladin: Jen bych podotknul, že někdy o prázdninách jsem jel v pracovní den odpoledne a-77 z Úzké do Slatinky celou cestu sám, takže pokud by se některé spoje zrežijnily, taky by se ušetřily vzkm, bo režijní spoje se do nich nezahrnují.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
ds: jestli je 60 min zrůdný interval je mi úplně jedno, pokud v těchto spojích jezdí 5 lidí a jinde si lidi cestou z práce každej den musí rozplácnout obličej o sklo v napraným busu.... je sice fajn mít namalovanej synchrinizovanej grafikon, ale doprava je snad pro lidi (a dle jejich potřeb) a ne pro plánovače tras a uspokojování jejich pravidelností v grafikonech...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ad přeplněná 53- bodlo by cokoliv pro,ale propustnost samotné Technické kolem strojárny a přes Technologičnyj park je bída.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS: pokud DPMB nemá zájem řešit přeplněnost hlavních linek, tak absolutně nemáš zájem brát ohled na cestující, kteří bydlí jinde než ty.

Souhlasit se dá snad jen s tou 4, která o víkendu opravdu vozí vzduch po Obřanech. Ale sóla na lince na Starou osadu, 15 min. interval pro sídliště Lesná (když na Halasovo nám. přijíždí napaječ 57/66 každých 7 min.), zrůdný 60 min. interval.... - toto v MHD toto nemá co dělat. Takové omezení nadělá vždy víc škody než užitku.

Co se týká d-12 - její přeplňování je dost skokovou záležitostí a v rámci možností mi to teď během dne přijde ok. Ještě k dopravě na VUT - mezi 7.30 a 8.30 hrubě nestíhá 53 v úseku Skácelova - Technická. Tady by myslím docela bodlo v danou hodinu přeložit linku 72 v úseku Semilasso - Žitná přes Skácelovu a Technickou (po rekonstrukci mostu).


Offline
520
03 dub 2006 14:42
IMHO
Omezení spojů je zajímavé a překvapivě účinné řešení. Protože víkendové zdvojnásobení intervalů (byť v koncových úsecích), jak navrhuje VS, spolehlivě odradí min 50% cestujících. A bude možno spoje zrušit úplně.
Takhle to přece nejde dělat! Současná přepravní kapacita sítě (počty vozů) je nedostatečná a takovýmhle přesouváním se nemůže nic vyřešit...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
A-78 uz je misty i tak za trest, vyletni linka okolo brna. Jeste ji tahnout pres vinohrady a muzou se na ni prodavat turisticky listky.Mno a co tedy udelat opacny extrem ? Linka Palavak- novosilenska, s tim ze ve spicce bude d-8 posilena trebas K2 z mistni smycky ?
Problem je ze ve spicce budou dratolezy furt stat v zidenicich v kolone a posileni se bude konat v davkach po 2-3 vozech naraz.


Vedení posilových spojů na d-8 z Lískovce na Novolíšeňskou není špatnej nápad, ale zase nebudou vzkm. DP nemá absolutně žádnej zájem řešit přeplněnost hlavních linek jako d-8 a když tak polovičatě(5 souprav na d-12 navíc by mělo jezdit až do 18.30h). Vždycky se najde nějakej důvod proč to nejde. Vinohrady mají se zrušením t-27 opravdu smůlu, bohužel to obesr.li zrovna tam. Jsou rozhodně lepší způsoby jak šetřit než takhle:

d-4 o víkendě omezit počet spojů do Obřan

a-77 o víkendě jen po 60min.(kromě začátků a konců směny)

o víkedně dát na d-6 jen 1xT, totéž spoje ke Hřbitovu u d-2

d-11 večer a o víkendě jen do Černých polí

znovu nezavádět a-61, když bude t-29.

mimo špičku omezit poloprázdnou a-64

Spíše je potřeba posílit úseky, kde jezdí hodně lidí(Lískovec, v budoucnu Kampus, d-12, Lesná,Vinohrady, Líšeň, a-40 apod.).


Offline
Uživatelský avatar

9293
10 čer 2004 11:19
VS píše:
Kdyby aspoň a-78 vedli přes sídliště Vinohrady a ne okrajem, když je tak málo trajfů? Nebo ať obnoví t-27 jako autobusovou linku aspoň v odpolední spičce od 13.30 do 18h. a samozřejmě že nechat i ráno od 5 do 8h.


A-78 uz je misty i tak za trest, vyletni linka okolo brna. Jeste ji tahnout pres vinohrady a muzou se na ni prodavat turisticky listky.Mno a co tedy udelat opacny extrem ? Linka Palavak- novosilenska, s tim ze ve spicce bude d-8 posilena trebas K2 z mistni smycky ?
Problem je ze ve spicce budou dratolezy furt stat v zidenicich v kolone a posileni se bude konat v davkach po 2-3 vozech naraz.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
P. Haluza píše:
Já jsem kdesi vyčetl, že po zprovoznění Pisárek bude jezdit t-25 jen na Starou osadu. To jako v úseku Stará osada--Novolíšeňská bude jen t-26 v intervalu 8 nebo nedejbože 10 minut? No to teprv bude nářez


Kdyby aspoň a-78 vedli přes sídliště Vinohrady a ne okrajem, když je tak málo trajfů? Nebo ať obnoví t-27 jako autobusovou linku aspoň v odpolední spičce od 13.30 do 18h. a samozřejmě že nechat i ráno od 5 do 8h.

To se opravdu t-25 plánuje jen v trase Nemocnice Bohunice-St.Osada? to bude na obou koncích zkrácená? V Bohunicích bude stejně muset až na osovou souběžně s t-29, protože u nemocnice ještě není ten plánovanej termínál. Do 31.8 je tam stejně výluka a od 1.7 pojede jen t-26 na Kamennej vrch společně sbusovou a-35.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Tade: taky bych rek, ze usek Mendlak-Uvoz se na znehodnoceni deleneho intervalu podili nejvic. Kdyz nektere (kazdy 2.--3.) trolejbusy maji uz na Tvrdeho zpozdeni 2 minuty (je jedno jestli kloub nebo solo) a na Uvoze na ceka 50--60 studentu, zpozdeni proste nema sanci nikde dohnat a rozhozeni intervalu se tahne az na Vinohrady.
Je to o tom, jestli odjizdejici 26 slusne ceka na dobihajici lidi z x35/x37, jestli na SSZ padne zelena, jestli je krizovatka na Mendlaku zablokovana tramvaji (ridic hazi vyhybku rucne), jestli je ridic dost oprskly, aby na Uvoze jel v levem pruhu a pred Tvrdeho se cpal co praveho...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Hm tak v tom případě doporučuji toto opatření doprovodit zrušením linky 51, protože pak i důchodci budou na Źlutém kopci rychleji pěšky. Jednoduchá řešení mají vždycky nějaký háček.
To je resitelne. Vetsina aut stejne potrebuje pokracovat dale po Uvoze, tedy by museli tu 51 pustit. Pokud by se to nekomu nezdalo, tak se da na konci bus pruhu do leveho IGK pruhu umistit ostruvek, a tim padem by 51 jedouci bus pruhem se mohla za timto ostruvkem zasunout vlevo. Ale pripada mi to jako kravina. Fungovalo by to i bez toho. Auta se totiz potrebuji dostat vpravo a tam by jim ta 51 zavazela. A nebo prelozit 51 z Mendlaku po Lipove.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No a třeba na lince 49 mezi Modřice, náměstí a Modřice, drůbež jedu po komunikaci, na kterou mají nákladní vozidla zákaz vjezdu. A bus je co? Nákladní vozidlo že :-) A těch míst je....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
pepola píše:
Každý City-bus -elis porušuje zákon(!),když při jízdě do a z Mokré Hory jede přes tamní mostek!Na mostku je totiž už asi čtvrt roku značka 8 t , Jediné vozidlo 10 tun. Přitom např. Citybus 12M má potovostní hmotnost: která činí u starších vozidel 11 380 kg, u novějších 11 200 kg.Takže každým průjezdem tamtudy se porušuje silniční zákon!(Nehledě k tomu,že těžko někdo bude zastavovat IGK,aby na mostku byl sám...)


No třeba v Újezdu u Brna je mostek v havarijním stavu, kde je nosnost cca 3,5 tuny, a běžně tudy jezdí Boršč na lince 610 :lol:
(Podotýkám, že tam není žádná tabule o výjimce.)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Každý City-bus -elis porušuje zákon(!),když při jízdě do a z Mokré Hory jede přes tamní mostek!Na mostku je totiž už asi čtvrt roku značka 8 t , Jediné vozidlo 10 tun. Přitom např. Citybus 12M má potovostní hmotnost: která činí u starších vozidel 11 380 kg, u novějších 11 200 kg.Takže každým průjezdem tamtudy se porušuje silniční zákon!(Nehledě k tomu,že těžko někdo bude zastavovat IGK,aby na mostku byl sám...)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tade píše:
Podle mého názoru by se názoru by tam stačilo udělat pruh pro trajfy a je pokoj.

Hm tak v tom případě doporučuji toto opatření doprovodit zrušením linky 51, protože pak i důchodci budou na Źlutém kopci rychleji pěšky. Jednoduchá řešení mají vždycky nějaký háček.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Verusha píše:
No pánové, a lepší to nebude, protože aut přibývá, ale preference MHD nenarůstá úměrou. Jediný místo, kde se na lince 26 dá mluvit o preferenci, je za Čápkovou ten asi dvěstemětrovej vyhrazenej pruh
...kterej se stejně moc nedá požít, protože auta vedle najedou moc blízko a u zastávky Úvoz jsou ještě kanály (z nichž jeden teď je zatarasenej červenobílou zábranou => objíždění...)


No pánové, a lepší to nebude, protože aut přibývá, ale preference MHD nenarůstá úměrou. Jediný místo, kde se na lince 26 dá mluvit o preferenci, je za Čápkovou ten asi dvěstemětrovej vyhrazenej pruh


Offline
69
08 zář 2006 14:22
ds píše:
Aladin : Jezdím poměrně dost pravidelně v úseku Konečného nám.- Merhautova a dělený interval funguje tak na 90%. Pořád lepší než namíchat kloubáky a sóla bez odlišení, pak ten interval 7:1 může vzniknout taky, ale s tím že 7 minut je před kloubákem. Jak to potom vypadá, doporučuji vyzkoušet na lince 4 v úseku Česká-Nám.Míru (stačí zvolit jakýkoliv den kdy mají v Medlánkách skvělý nápad nasadit vůz 1615)... :evil:

No tak to teda musím oponovat. Jezdím v úseku Provazníkova - Konečňák každý den a o pravidelnosti intervalu se dá jen pochybovat. V ranní špičce je běžné, že jedou tři vozy za sebou a pak zas deset minut nic. Odpoledne to vypadá tak, že na Konečňák přijede kloubák, narvou se do něj všichni lidi, kteří ještě netuší, že skoro vždy jede za minutu sólo. Tyhle nepravidelnosti většinou vznikají mezi zastávkami Mendlovo nám. a Tvrdého, kdy někteří řidiči stojí v pravém pruhu v koloně a někteří objíždí kolonu pravým pruhem. To pak dojíždíme předcházející vůz už na křižovatce s čtyřkou. Podle mého názoru by se názoru by tam stačilo udělat pruh pro trajfy a je pokoj.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Manil: ano, raketa jízdní doby tak tak stihne, ale pokud se ostatní vozy na lince někde zdrží, tak to doženou výrazně snadněji. Projeví se právě na koncovém úseku Česká-Nám.Míru. Proto tvrdím - nasadit na d-10, kde to ničemu nevadí a na d-4 dělený interval 4/6. Třeba by se úroveň cestování pozdvihla aspoň trochu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds: Nechcu rejpat, ale 1615 je sólo jako každé jiné. I přes rychlost jejích dveří se s ní dají jízdní doby bez problému zvládat.

Jinak dělený interval solo/kloub je dle mého názoru rozumný. S tímto jevem se lze setkat ve mnoha (evropských) městech, kde jezdí na linkách vozy o různých kapacitách (např. Plzeň: před NP kurzem (Astrou) zkrácený interval, Szeged: v prac. dnech před KT4 4 minuty, před 2xT6 6 minut...).


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
adam_r píše:
Ten zavlek na SO se v sobotu a v nedeli da pochopit. Ale ve vsedni dny, kdy je 26 uz hodne narvana a navic dopravni situace okolo stare osady zpusobuje nekolikaminutova zpozdeni je naprd.


No na druhou stranu je fakt, že ve směru na Vinohrady je čas strávený závlekem přes Starou osadu v podstatě stejný s časem stráveným v koloně v odbočovacím pruhu před křižovatkou...

Jako kdyby byla celá linka kloubová a interval byl ve špičce 4 minuty (nebo 4,5 minuty), tak by to problém nebyl, ale takhle je to fakt otřesný.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
chat-maniac píše:
Náš starosta každý měsíc ve zpravodaji píše, že situaci bude řešit že to je katastrofa, dokonce tam naznačil že by měla z toho všeho vyjít úplně nová linka, popř. linka 27 jinak natrasovaná, čímž nepřímo narazil na variantu t-busů ze slatiny přes SO na Vino :-)
Ten zavlek na SO se v sobotu a v nedeli da pochopit. Ale ve vsedni dny, kdy je 26 uz hodne narvana a navic dopravni situace okolo stare osady zpusobuje nekolikaminutova zpozdeni je naprd.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Aladin píše:
řekl bych, že dělený interval se v úseku SO-Vinohrady-Novolíšeňská neosvědčil , ale jak jsem už psal, vzhledem k momentálnímu počtu kloubových t-busů toto řešení dpmb chápu, avšak určitě jej nepovažuju na "osvědčené" a vyhovující.

To si konečně rozumíme. Já na to řešení taky nepěju ódy a vím že ideální by byla celá linka v kloubech. Jen tvrdím, že je lepší 5-3 v kloubech/sólech, než 4/4 namixovaně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 říj 2024 11:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]