Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 180 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Verusha napsal:
není tak dávno, co kolega mechanik, který si vzal službu na 30 s vozem 3035, zapomněl že má trolejbus, a protože tudy každý den jezdí do práce, jel s vozem nikoliv přes křižovatku, ale dále směrem do města a zastavil až u toho přechodu pro chodce. Zlomil pravý sběrač (natřikrát).

Asi největší úlet byl,když v roce asi 1993 trolejbus,jedoucí z Kohoutovic,projel přes tramvajový přejezd v Pisárkách,dal přednost autům v protisměru a odbočil vlevo na Hroznovou...Taky tudy tento bývalý řidič jezdil do práce.(OT:Při tomto extempore se seznámil se svou tehdejší přítelkyní...Nebrat jako návod!!!).


Zato ale na elektriku to má odpich celkem slušnej, srovnal bych to leda s dvadvacítkou bez lidí.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
OT, proč má výlis na SPZ na předním nárazníku?

Stejne jako u T11, 17Tr, solarisu. Proste pouzity abusovy dily , pro par kousku trbusu je zbytecny delat speci dily.
manil píše:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/048812.jpg

PvvS: Dieselagregáty jsou stavěny většinou jako pomocné (o nízkém výkonu), ale zato jsou běžně na 24Tr využívány v provozu (Mar. Lázně, Zlín, Plzeň...).

Hmm,tady uz ale vykon az tak nizkej nejni , leckde se to i zneuziva hlavoudozdi .


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
OT, proč má výlis na SPZ na předním nárazníku?

Výlisy na SPZ mají všechny 24Tr, nebo např. i Trollina. Při stavbě trolejbusu (do skříně "primárně" pro autobus) nejsou odstraňovány.


Naposledy upravil manil dne 24 dub 2007 20:54, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
http://www.k-report.net/discus/nahledy/048812.jpg

PvvS: Dieselagregáty jsou stavěny většinou jako pomocné (o nízkém výkonu), ale zato jsou běžně na 24Tr využívány v provozu (Mar. Lázně, Zlín, Plzeň...).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
OT, proč má výlis na SPZ na předním nárazníku?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno , tak jsem byl svedkem , jak se ten plzenskej hybrid splha z novych sadu na husovu na agregat. Rychlost odpovidala poslednimu zaloznimu IK280, ktery plne naslapan , jel stejnou trasu...
Hol se skodovakum ten abus s pomocnym elektrickym pohonem asi moc nepoved.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
První vlaštovička: :)
http://www.k-report.net/discus/nahledy/048762.jpg


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha: Díky :-)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
chat-maniac píše:
Veru, nedělej caviky 8-)

Ale copak je to na k-reportu :lol: :lol: :lol:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


No dobře, tak jsem to vyfotil a všechno viz diskuse k-remont trolejbusy v Brně, kde je i přibližný rozpis jízd vozu, ale pozor, nic pro běžné lidi, vůz bude vozit výhradně VIP. Je to klasická 24Tr, 24TrBT je údajně zatím natolik nespolehlivá, že není možno zaručit její funkčnost po celou akci.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
a nevíte, kde ho dneska lze vyfotit? asi ne, že...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Verusha píše:
Upozorňuji dopředu, že fotit to nebudu, tj. fotky po mě nikdo nechtějte.

Veru, nedělej caviky 8-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha: Existují prosímtě nějaké jízdní řády nebo trasy, kde by měla jezdit?
Je to klasická 24Tr nebo 24TrBT?


24Tr - dotažena z Plzně pouze na tento týden kvůli kongresu UITP (kongres viz. reklamy na vozech 3264, 3276, 3278, 3279), parkovat bude v Komíně a bude různě po městě vozit účastníky sjezdu. Mělo by se jednat o právě vyrobený nový vůz určený pro Plzeň. Upozorňuji dopředu, že fotit to nebudu, tj. fotky po mě nikdo nechtějte.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dostal jsem na mobil fotku zezadu u Husovického tunelu, vůz je v Plzeňském nátěru se šedým spodkem, zřejmě na zaučení machaniků (a řidičů) před příchodem 25Tr??


Offline
69
08 zář 2006 14:22
Janatak píše:
Jako na vlastních kolech???

Na vlastních kolech i pomocí (doufám) vlastních sběračů.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jako na vlastních kolech???


Offline
69
08 zář 2006 14:22
Dneska okolo 16hodiny spatřena 24Tr na Konečného nám. směrem z KrPole na Kouničku. To budem kupovat i tyto vozy, já měl za to, že přijdou jenom 25Tr.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Trochu offtopic ,ale hleďme ho, Aresův nástupce je tu: Arway15M
:dancing:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Verusha píše:
Kloubovej záložní trolejbus v provoze, kde je 90% vozparku sólo, je zbytečnost. Za 22Tr by byla postačující náhrada nějaká 21Tr, pokud by ovšem všechny měly plošinu. Takhle je to takový vošajslich, za 22Tr se ovšem nesmí dávat 14Tr.
Tak tak. Z pohledu cestujiciho vic ocenim, ze budou na linkach vsechny provozni kloubaky, nez ze bude kloubova zaloha (ktera se v 95% nevyuzije) hnit ve vozovne a ja se budu tlacit v sole.


Kloubovej záložní trolejbus v provoze, kde je 90% vozparku sólo, je zbytečnost. Za 22Tr by byla postačující náhrada nějaká 21Tr, pokud by ovšem všechny měly plošinu. Takhle je to takový vošajslich, za 22Tr se ovšem nesmí dávat 14Tr.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Adam:
- může, ale to v praxi fungovat nebude, nevěřím, že všem lidem v tom řetězci, který by se tím musel zabývat než by vozidlo vyjelo, na tom tak záleží, aby si přidělávali práci. Tzn, přeřazení 15Tr do Komína (či nedejbože 22Tr do Husovic) se mi jeví jako velmi výhodné.
- viz Verusha. A to mi nepřijde málo, když vezmu v potaz, že t-26 je pilotní trajfová linka kde se furt něco mele...
- je to asi otázka názoru. Ale kloubová záloha taky nemůže jezdit až do večera, ta má práce dost. A když si vezmu, že by se muselo čekat na opravu poškozeného trajfu a opětovné nasazení, tak by to mnohdy do večera bylo.


Martas - o rozebírání 3208, 3209 a 3211 zprávy nemám, je možné, že k tomu dojde velmi brzy. Ono už je na čase, vozy jsou vyřazeny, zkanibalizovány, zabírají místo, jsou nepoužitelné. Do šrotu s tím. V Komíně už se to pomalu rýsuje. Funkční 3203 a 3213 jsou připraveny na odtah do Jihlavy, funkční 3204 je odstavena pod drátama tak, aby nezavazela, a nefunkční zbrakovaná 3206 je stále na svém místě. Do DOD v Komíně by ten vůz měl zmizet, aby nedělal ostudu.

Vypadlé pořadí jedné vozovny nehradí druhá vozovna. Existovaly kdysi velmi vzácné vyjímky. Vozovna si mění pouze své vozy. Výměny vozů, pokud bych to měl zprůměrovat v Komíně, vycházejí tak na jeden - dva vozy denně. Samosebou jeden den je výměn třeba i pět, další dny žádná. Odstavení vozidla (= nutný výjezd náhradního busu) bych zprůměroval na jedno denně se stejně rozvrženou nepravidleností - jsou dny, kdy lítáte po Brně s basou nářadí a kdy se odtahová Máňa může uhonit, nebo jsou dny, kdy všechno jezdí no problem.
Přeřazení 15Tr do Komína je reálné, ale není nevyhnutelné, ono je jedno která vozovna to vypravuje na 26tku, z Husovic jsou trochu menší jalové km, ale v Komíně by zase byly lepší opravárenské a parkovací kapacity. Garantovat všech 16 kloubáků je samozřejmě holý nesmysl, není to možné ani teoreticky za předpokladu, že vozy by byly 100% spolehlivé (což nejsou), protože vůz musí procházet prohlídkami KP (odstávka minimálně na dopoledne) a SP (+- 14dní).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
ad situace s troli po dokončení Hlinek:
Nevím nevím, s těma 13 garantovanýma kloubama. Aby to něják slušně fungovalo musela by být v každé vozovně minimálně jedna kloubová záloha a spoléhat na to, že bude pořád v provozu veškěrá kloubová flotila, krom maximálně jednoho jedince je celkem naivní.
Jinačí by to bylo, kdyby se 15Tr přeřadily do Komína, což bych bral za velmi rozumný krok (samozřejmě se satisfakcí typu část eMek do Husovic).

Je treba se zodpovedet na nasledujici otazky
- Opravdu nemuze hradit vypadle poradi jedne vozovny vuz z jine vozovny?
- Ja casto se meni vuz na trati?
- Co je lepsi? Poslat pojizdny kloubak na "nekloubove" poradi a v pripade poruchy jineho vypravit solo. Nebo si schovavat kloubovy vuz ve vozovne na "co kdyby". Nehlede na to, ze najaka kloubova karosa je pripravena k okamzitemu vyjeti hradit tramku/bus/t-bus.

BTW: letos by melo byt 19 kloubovych vozu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5843 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 05:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]