Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 250 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
P. Haluza píše:
No to teprv bude nářez

On to je nářez už teď, když se na SO motá v jednu chvíli 4 ks t-busů 26, teď ty se tam nahrnou poskládaný za sebou z té zácpy kolem kasáren, lidi se tam přes sebe plácají jako ve špatným filmu. Cestující si v tomto spíš otipuje směr jízdy, do kterýho vlastně nastoupil. Je to absolutně zprasený, sice papírově jsou pro cestu na Vino krásný časy, ale ta kultura cestování a nastupování... blee Hlavně že zrušili 27.
Náš starosta každý měsíc ve zpravodaji píše, že situaci bude řešit že to je katastrofa, dokonce tam naznačil že by měla z toho všeho vyjít úplně nová linka, popř. linka 27 jinak natrasovaná, čímž nepřímo narazil na variantu t-busů ze slatiny přes SO na Vino :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aladin píše:
chat-maniac: jojo přesně takové zkušenosti mám dlouhodobě také a proto jsem to i jako reakci na článek "ds" psal.
ds: no já v žádném případě nemyslel ani nenapsal, že by měl být interval na t-26 obsazován vozy bez ohledu na jeho typ, ježiš jen to ne, stačí když někdy jede v kurzu vypadnuvší Tr 22 v jeho 5 min intervalu jako náhrada Tr 21, to se pak vcelku nářez...
řekl bych, že dělený interval se v úseku SO-Vinohrady-Novolíšeňská neosvědčil , ale jak jsem už psal, vzhledem k momentálnímu počtu kloubových t-busů toto řešení dpmb chápu, avšak určitě jej nepovažuju na "osvědčené" a vyhovující.


Já jsem kdesi vyčetl, že po zprovoznění Pisárek bude jezdit t-25 jen na Starou osadu. To jako v úseku Stará osada--Novolíšeňská bude jen t-26 v intervalu 8 nebo nedejbože 10 minut? No to teprv bude nářez


Offline
200
27 pro 2004 12:45
chat-maniac: jojo přesně takové zkušenosti mám dlouhodobě také a proto jsem to i jako reakci na článek "ds" psal.
ds: no já v žádném případě nemyslel ani nenapsal, že by měl být interval na t-26 obsazován vozy bez ohledu na jeho typ, ježiš jen to ne, stačí když někdy jede v kurzu vypadnuvší Tr 22 v jeho 5 min intervalu jako náhrada Tr 21, to se pak vcelku nářez...
řekl bych, že dělený interval se v úseku SO-Vinohrady-Novolíšeňská neosvědčil , ale jak jsem už psal, vzhledem k momentálnímu počtu kloubových t-busů toto řešení dpmb chápu, avšak určitě jej nepovažuju na "osvědčené" a vyhovující.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Mno nevím jak to přesně je časově, ale na Novolindu od nás z Vino dlouho nic a pak kloub hned za ním sólo. A pak zase hnedka 2 vozy a pak dlouho nic. Vím že to zpoždění se naskládá ani nevím jak, ale neviděl bych to moc "osvědčeně".

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Aladin : Jezdím poměrně dost pravidelně v úseku Konečného nám.- Merhautova a dělený interval funguje tak na 90%. Pořád lepší než namíchat kloubáky a sóla bez odlišení, pak ten interval 7:1 může vzniknout taky, ale s tím že 7 minut je před kloubákem. Jak to potom vypadá, doporučuji vyzkoušet na lince 4 v úseku Česká-Nám.Míru (stačí zvolit jakýkoliv den kdy mají v Medlánkách skvělý nápad nasadit vůz 1615)... :evil:


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Dělený interval na t-26 se jednoznačně neosvědčil !!; přijď se někdy tak na 1 hoďku v odpolední špičce podívat na Starou Osadu v odpolední špičce. Stav, kdy je odjezdový interval směr Vinohrady místo deklarovaných 5-3 ve "stavu" 7-1 je takřka standart a občas je z toho i 8-0. Opačný směr je ještě vcelku OK. Tady není jiná možnost než jak to bude technicky možné, tak co nejdříve doobsadit t-26 na plně kloubový stav a nastavit interval 5-5 v ideálním případě i 4-4 protože tato linka to jednoznačně potřebuje. Její vytíženost ve střední části trati je enormní... ale to asi všichni tady dost dobře víme a nikoho tímto závěrem zřejmě neohromím:-)
ds píše:
I když to možná na některé bude působit jako hadr na býka, přikláněl bych se (do dodání 25 Tr) k využití kloubových autobusů z x35 na linku 26 tak, aby mohla být kompletně kloubová (počítáme-li s 18 vozy, chybí cca 6). Jedině tak se dá zachovat současný dělený interval, nad kterým kdekdo ohrnuje nos, ale kupodivu docela funguje.

Z ostatních zůstane autobusovou určitě x35 (nejlépe přes tunel, už ale v sólech) a jako poměrně malé zlo mi přijde 30 - rovinatá linka, hodně trhaček a blízko do vozovny...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
kuba píše:
Kde se teď otáčí a-302 a 303?

a-302 když přijede od Kníniček tak co já vídávám tak buď to vytočí na za výstupní zastávkou nebo jede nahoru do smyčky k Přístavišti se otočit. U a-303 je to tak že vůz přijede od shora, počká než má odjezd pak se otočí na křižovatce před radnicí Bastra a jede na nástupní zastávku směr Bítýška :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Kde se teď otáčí a-302 a 303?


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
chat-maniac píše:
No a řekni mi při vší dobré vůli, kde máš v prostoru "u letadla" nějaké sociální zařízení (voda a záchod)???? To je pouze u ZOO, ale když si tam nebudu moct nikam zaparkovat (a že bus nemá rozměry Smartíka) abych mohl aji na ten blbej ##MLUVÍM SPROSTĚ## je to hodně na palici ne??? Uvidíme jak se to tam vyvine, ale tuším zradu. No a samoška poblíž už je těžký nadstandart, k tomuto vedení zcela určitě vůbec nepřihlíží. U ZOO parkují česani a my, do teď to nějak šlo se vejít, ale pak....
Máš pravdu, že ten záchod u letadla by byl asi typu, který je podobný mému nicku :lol: , ale úsměvný to moc není. Do smyčky se cca 3 busy snad vlezou a dá se jít na nějaký občerstvení do stánků, párečky, zmrzka, kuřátko ....


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
...navrhuju přesun diskuse o trajfech do diskuse "všeobecné trajfové".


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Johnny5 píše:
... a tam se nějaké obžerstvení taky najde....

No a řekni mi při vší dobré vůli, kde máš v prostoru "u letadla" nějaké sociální zařízení (voda a záchod)???? To je pouze u ZOO, ale když si tam nebudu moct nikam zaparkovat (a že bus nemá rozměry Smartíka) abych mohl aji na ten blbej ##MLUVÍM SPROSTĚ## je to hodně na palici ne??? Uvidíme jak se to tam vyvine, ale tuším zradu. No a samoška poblíž už je těžký nadstandart, k tomuto vedení zcela určitě vůbec nepřihlíží. U ZOO parkují česani a my, do teď to nějak šlo se vejít, ale pak....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Dnes na a-64 řidič moc nevěděl, kam má jet. Na zastávce Zimní I se neotočil, ale jel dál po původní trase, ale druhým směrem. Tak vynechal tři zastávky a na trasu se napojil až na zastávce Jarní. Potom mu nějaká paní vysvětlila, jak se to tam má správně objíždět. Ta linka je takové malé bludiště.


Offline
162
27 lis 2006 20:25
tak zatim muzou na 26 jezdit 16 kurzu z toho by byly 3 trhacky to znamena ze 13kurzu garant kloub(treba 8komin 5 husovice) a pak ty trhajdy garantujou az pristi rok protoze to dorazi zase dalsi 25tr ted se to vydrzi takhle a kdyz bude dostatek vozu tak se dosadi aji za trhajdy klouby. ty klouby co sou ted na x35 si myslim ze zase vyuziji nekde jinde kde uberou sola a daj klouby a 37 tam bude asi stejnej pocet kurzu jako doted.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
... a není to tu o autobusech? :-D


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
martas píše:
za normalnich okolnosti tam tech 16kloubu bude vzdycky protoze neco z toho sou trhacky(u tech muzou dopoledne udelat KP) a ty tri budou nahradni treba pri VP nebo nepojizdnosti nektereho kloubu takze jen vyjimecne se tam objevi solo a kdyz uz tak verim ze ho daji na trhacku

myslím že stav, kdy skutečně vyjede 16 kloubáků je těžká výjimka. Ten vůz musí být garantovaný, na 26 prostě po 5 minutách ve špičce nemůže přijet sólo! Myslím že reálných je tak max 13 kurzů (stav kdy je jeden vůz na VO a druhý klekne není zase tak výjimečný)....


Offline
162
27 lis 2006 20:25
opravuji tvoji verzi poctu trajfu na linkach takze 37 nebude potreba 12vozu protoze nebude uz jezdit jako predtim tak casto takze po peti minutach staci 9 vozu pak 25 26 staci 16vozu 18vozu je moc to by mohli stat na konecnych aji pul hodiny:) pak 35 tam neni 8 ale 5kurzu po 8minutach


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Miky píše:
V současnosti, pokud umím počítat, v provozu 127 trolejbusů (z čehož ale něco může být odstaveno, GO, KP a podobně). Kolik kurzů bude mým odhadem potřeba: 25 - 18, 26 - 18, 27 - 4, 29 - 13, 30 - 13, 31 - 10, 32 - 5, 33 - 13, 34 - 5, 35 - 8, 36 - 12, 37 - 12, 38+39 - 6 = 137 kurzů...


Na t-27 jezdí pouze 3 kurzy, ten čtvrtý je 02616 posléze přejíždějící na t-26 :-)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
pepola píše:
.... neoblíbená a-50(05006 o víkendu),kdy jsou ráno po příjezdu do Bystrce,Zoo z linky 30 ještě další 3 kola "na otočku".Takže to spíše připomíná závody Formule 1....
Někteří tramvajáci by tohle možná označili za typickou autobusáckou "rozežranost" (fuj to je hnusný slovo). Koukám do jízdního řádu a ráno se jede po 30 jen z KPn na Černého, což je pouze místo výjezdu. Mezi dalšími koly na padesátce je 2x cca 10 minut a pak následuje pauza 47 minut a další vyrovnávačka 32 minut a pak 17 minut před koncem ....
pepola píše:
To taky,ale hlavně nikdo z DP zřejmě nechodí na kontrolní dny.Proč taky,když tam nikdy nebude muset jezdit!Vždyť kancelář je tak daleko...realitě!
Dle mých informací už není na kontrolních dnech moc co řešit, maximálně aby se stavba stihla v plánovaném termínu. Rozhodující je podchytit vše v projektové přípravě. Jenže pokud je snaha z několika stran prostor zklidnit, udělat domeček, lavičky a trošku zeleně, tak potom je asi problém uhádat stávající počet míst na odstavení. Dost často se pravděpodobně vytahuje heslo, že autobusy mají jezdit a ne stát na konečných. Mentalita lidí ve Lhotě nad Ponávkou asi neumožní vytvoření takových terminálů a odstavných míst pro busy jak je zvykem třeba v Praze. A teď je otázkou zda to je či není kompromis. Na velké přestávky (třeba 45 minut :lol: ) se bude odjíždět třeba do smyčky na Přístaviště a tam se nějaké obžerstvení taky najde....


Offline
162
27 lis 2006 20:25
linka 35 nebude uz jezdit tunelem
na te 26 bylo rped uzavrenim pisarek 16kurzu coz se docela da kdyz od zari bude celkem 19kurzu myslim si ze kombinovat to s busy nebudou tak za normalnich okolnosti tam tech 16kloubu bude vzdycky protoze neco z toho sou trhacky(u tech muzou dopoledne udelat KP) a ty tri budou nahradni treba pri VP nebo nepojizdnosti nektereho kloubu takze jen vyjimecne se tam objevi solo a kdyz uz tak verim ze ho daji na trhacku


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
I když to možná na některé bude působit jako hadr na býka, přikláněl bych se (do dodání 25 Tr) k využití kloubových autobusů z x35 na linku 26 tak, aby mohla být kompletně kloubová (počítáme-li s 18 vozy, chybí cca 6). Jedině tak se dá zachovat současný dělený interval, nad kterým kdekdo ohrnuje nos, ale kupodivu docela funguje.

Z ostatních zůstane autobusovou určitě x35 (nejlépe přes tunel, už ale v sólech) a jako poměrně malé zlo mi přijde 30 - rovinatá linka, hodně trhaček a blízko do vozovny...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Jiz sem to nekde psal ze pocet kurzu po otevreni Pisarek vzroste o 3-4 vozy...jenze se vyrazovalo takze to stejne bude zajimave...1 linka a to asi t-35 bude vedena pouze autobusy...a na t-37 rozhodne necekejte tak luxusni intervaly jako pred Pisarkama z duvodu nedostatku vozu a provozu t-29...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
Porovnával bych to se stavem před Hlinkama: měli jsme 145 trajfů, teď máme trajfů téměř stejně a navýšení potřeby trolejbusů nebude zas tak zásadní na to, aby se to nedalo zvládnout.
Autobusy se podle mě podívají jen na t-35.
Musis vzit v uvahu, ze se ty nejvetsi trosky (okolo cisla 3200) po uzavreni Pisarek vyradily (zadna velka skoda).

Taky se muzeme dockat smisenych linek. Celodenni kurzy v t-busech + trhacky v a-busech. Z ekonomickeho pohledu docela zajimave reseni.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
V současnosti, pokud umím počítat, v provozu 127 trolejbusů (z čehož ale něco může být odstaveno, GO, KP a podobně). Kolik kurzů bude mým odhadem potřeba: 25 - 18, 26 - 18, 27 - 4, 29 - 13, 30 - 13, 31 - 10, 32 - 5, 33 - 13, 34 - 5, 35 - 8, 36 - 12, 37 - 12, 38+39 - 6 = 137 kurzů...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Porovnával bych to se stavem před Hlinkama: měli jsme 145 trajfů, teď máme trajfů téměř stejně a navýšení potřeby trolejbusů nebude zas tak zásadní na to, aby se to nedalo zvládnout.
Autobusy se podle mě podívají jen na t-35.

Pokud bude jezdit t-29 ve stejném intervalu, jako doposud, pak by se teoreticky mělo jednat o navýšení o +-13kurzů. Linka 35 bude pravděpodobně jasná, ale předpokládám, že na některých linkách (37?) budou pravidelně na některých pořadích zaskakovat autobusy. No uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Porovnával bych to se stavem před Hlinkama: měli jsme 145 trajfů, teď máme trajfů téměř stejně a navýšení potřeby trolejbusů nebude zas tak zásadní na to, aby se to nedalo zvládnout.
Autobusy se podle mě podívají jen na t-35.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 05 říj 2024 11:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]