Směr na Stránskou skálu jako posila d-8 je celkem o ničem, to už spíš ta Novolíšeňská, ale tam by to vyžadovalo trochu předělat, ať tam nevykolejí další vozidlo. Bělohorská jako přestupní uzel by celkem šla (po nějakých dílčích úpravách) a bylo by možné ukončení v bývalé smyčce Juliánov (kde kdysi dávno končila a-50). K Zetoru nevím, to jsou zbytečně projetý kilometry. Nejlepší řešení (zdůrazňuji, že je to bohužel totální utopie) by byla rekonstrukce tratě ze Str.skály a prodloužení od Muzea MHD na Mifkovu, čímž by byla celá Líšeň ukončená okruhem. A nemusela by se stavět smyčka
Pro zkrácení 701 a 702 bych byl všemi deseti, ale už by nutně musela být posílená d-8 : stejně je to nezbytné v celé trase, tedy interval 3-4 minuty. Na linku by bylo potřeba celkem 27 vozů, problém není ani tak v nedostatku KT8, ale v nedostatku kapcitních tramvají obecně - co by pak jezdilo na d-1, odkud by se ty kačeny stáhly?
Pd : tohle už je
jak prase, zkus to prosím zase nějak uklidit