Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 96 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Směr na Stránskou skálu jako posila d-8 je celkem o ničem, to už spíš ta Novolíšeňská, ale tam by to vyžadovalo trochu předělat, ať tam nevykolejí další vozidlo. Bělohorská jako přestupní uzel by celkem šla (po nějakých dílčích úpravách) a bylo by možné ukončení v bývalé smyčce Juliánov (kde kdysi dávno končila a-50). K Zetoru nevím, to jsou zbytečně projetý kilometry. Nejlepší řešení (zdůrazňuji, že je to bohužel totální utopie) by byla rekonstrukce tratě ze Str.skály a prodloužení od Muzea MHD na Mifkovu, čímž by byla celá Líšeň ukončená okruhem. A nemusela by se stavět smyčka :lol: Pro zkrácení 701 a 702 bych byl všemi deseti, ale už by nutně musela být posílená d-8 : stejně je to nezbytné v celé trase, tedy interval 3-4 minuty. Na linku by bylo potřeba celkem 27 vozů, problém není ani tak v nedostatku KT8, ale v nedostatku kapcitních tramvají obecně - co by pak jezdilo na d-1, odkud by se ty kačeny stáhly?

Pd : tohle už je offtopic jak prase, zkus to prosím zase nějak uklidit :oops:


ds píše:
Anonymous píše:
Citace:
linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)


No to není, i kdyby byla, stejně by si duchny vydupali 701 a 702 do centra. S tou 8 by to šlo vyřešit další linkou z Novolíšeňské nebo celodenním standardním provozem ze Stránské skály (Podstránská jako uzel pro 701 a 702). Standardní provoz myslím interval aspoň 10 minut ve špičce a aspoň 20 o víkendech. I za cenu toho, že by mělo být ukončení ve smyčce Zvonařka.


Mimo špičku mají 701 a 702 interval hodinu, o víkendu 2 hodiny, takže by byl inerval 20 min. zbytečný, stačilo by navázat odjezdy na autobusy. Ale (případný) uzel Podstránská by vyžadoval investice, v současné době není právě vyhovující...[/quote]

Ale tady nejde jen o návaznou linku na 701 a 702, tady jde o posilu přecpané 8. Zkrátka využívat Stránskou skálu pro běžný provoz, ty dvě zastávky vožení vzduchu jsou celkem zanedbatelné (viz třeba Obřany), ale odpadne problém s chybějící smyčkou pro posilovou linku. Další variantou by byla třeba Novolíšeňská. Tam by posila byla k něčemu dobrá a 701 a 702 by se mohly ukončit buď v Juliánově (přestup na tramvaj na Bělohorské) nebo u Zetoru. Tam je místa dost.


Podstránská jako uzel by mohla být zajímavá, ale kvůli 2 linkám snad ani nemá cenu. Spíš by bylo vhodnější investovat do uzlu u židenického nádraží, aby se tam mohly prodloužit autobusy končící dnes na Staré Osadě (a pak by i 201 a 202 zapadly do filozofie úplně).


ds píše:
Anonymous píše:
Citace:
linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)


No to není, i kdyby byla, stejně by si duchny vydupali 701 a 702 do centra. S tou 8 by to šlo vyřešit další linkou z Novolíšeňské nebo celodenním standardním provozem ze Stránské skály (Podstránská jako uzel pro 701 a 702). Standardní provoz myslím interval aspoň 10 minut ve špičce a aspoň 20 o víkendech. I za cenu toho, že by mělo být ukončení ve smyčce Zvonařka.


Citace:
Ale (případný) uzel Podstránská by vyžadoval investice, v současné době není právě vyhovující...


Správne.Je napr.potreba rozsírit vozovku :-x !


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Anonymous píše:
Citace:
linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)


No to není, i kdyby byla, stejně by si duchny vydupali 701 a 702 do centra. S tou 8 by to šlo vyřešit další linkou z Novolíšeňské nebo celodenním standardním provozem ze Stránské skály (Podstránská jako uzel pro 701 a 702). Standardní provoz myslím interval aspoň 10 minut ve špičce a aspoň 20 o víkendech. I za cenu toho, že by mělo být ukončení ve smyčce Zvonařka.
[/quote]

Mimo špičku mají 701 a 702 interval hodinu, o víkendu 2 hodiny, takže by byl inerval 20 min. zbytečný, stačilo by navázat odjezdy na autobusy. Ale (případný) uzel Podstránská by vyžadoval investice, v současné době není právě vyhovující...


Citace:
linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)


No to není, i kdyby byla, stejně by si duchny vydupali 701 a 702 do centra. S tou 8 by to šlo vyřešit další linkou z Novolíšeňské nebo celodenním standardním provozem ze Stránské skály (Podstránská jako uzel pro 701 a 702). Standardní provoz myslím interval aspoň 10 minut ve špičce a aspoň 20 o víkendech. I za cenu toho, že by mělo být ukončení ve smyčce Zvonařka.[/quote]


ds píše:
Ukončení linky 201(202) na Staré osadě má víc důvodů :
- v Líšni není linku kde rozumně ukončit - na Jírovu by to byla zajížďka a na Novolíšeňské je ve smyčce poněkud plno.
- linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)
- obsluha zastávky Strnadova v době, kdy je mimo provoz linka 56
- historické důvody - i v době, kdy tato linka jezdila ze Zvonařky, většina lidí nastupovala v Židenicích

a určitě nějaké další :lol:


No filozofie Kordisu je zrušit zajíždění na Zvonařku (event. ke Grandu). Čili se hledá nejvhodnější místo co nejblíže k okraji města.

Teď mě ale napadá co s tou 201 a 202 -- co takhle smyčka staronová Houbalova s návazností na zcela nevyužitou a-78? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ukončení linky 201(202) na Staré osadě má víc důvodů :
- v Líšni není linku kde rozumně ukončit - na Jírovu by to byla zajížďka a na Novolíšeňské je ve smyčce poněkud plno.
- linka 8 není nafukovací a nemá dostatečnou kapacitu (kdyby měla, nemusely by ani 701 a 702 jezdit do centra)
- obsluha zastávky Strnadova v době, kdy je mimo provoz linka 56
- historické důvody - i v době, kdy tato linka jezdila ze Zvonařky, většina lidí nastupovala v Židenicích

a určitě nějaké další :lol:


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
přivřel, nepřivřel na Starou osadu se to tolerovat dá, horší by bylo kdyby končila třeba na Malinov.nám.apod.Takhle je to bus+přestup na tram 2,3 na St.Osadě a to filozofii Kordisu docela splňuje.


(reakce na tento příspěvek, pozn. pd)

Linka a-201 je vytížena především proto, že jako jedna z velmi mála (asi 6 linek) není zaintegrováním v IDS tak postižena, jako ostatní linky a dopravní proudy které také končili na Zvonařce. Je to dáno tím že jako (téměř) jediná zajíždí do zóny 100, z Jedovnic - přímo - bez přestupů, přitom dopravce zůstal ČSAD Blansko. Jakpak by tato linka asi dopadla kdyby byla navázána na vlak a končila tak jako ostatní před územím Brna? např. s přestupem na vlak v Bílovicích n. Svit. nebo v Líšni s přestupem na tramvaj 8? Vždyť zde také někdo přivřel oči nad filozofií Kordisu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 08:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]