Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 176 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
adam_r píše:
Duvod? Pak bych nechapal proc se ty zastavky presouvaly z tohoto mista do dnesni polohy (jeste tam jsou pristresky CLV, pokud je tedy uz neodmontovali) :roll:
Současné zastávky Rivec měly být jen dočasné (v jednom směru není ani záliv) a byly dle mého názoru budovány pouze pro otevření areálu Riviéra v roce 2005. V nové de facto původní poloze by měly být již v nových parametrech.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Dneska stal na plosinaku v Brne-slatine nejaky Abus/trbus . Osobne mi to pripadalo jako SM11/9Tr. Cervenobily a na streche linkova orientace. Bohuzel sem to videl jenom z nadjezdu (stala na vytazne koleji u budovy) a nemel sem ani chut ani naladu vystupovat. Nevi nekdo co tam stalo ?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Johnny5 píše:
A současně s tím by měly do budoucna vzniknout nové bus zastávky Riviéra blíže historickému vstupu.
Duvod? Pak bych nechapal proc se ty zastavky presouvaly z tohoto mista do dnesni polohy (jeste tam jsou pristresky CLV, pokud je tedy uz neodmontovali) :roll:


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
OP píše:
adam_r: Je to nazvane "Pripojovaci pruh Riviera", tak snad vznikne opravdovy pripojovaci pruh, ne jen pripojeni rampy z tunelu. (Viz http://www.bvv.cz> odkaz krizovatka Bauerova x Hlinky...)
A současně s tím by měly do budoucna vzniknout nové bus zastávky Riviéra blíže historickému vstupu.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
adam_r: Je to nazvane "Pripojovaci pruh Riviera", tak snad vznikne opravdovy pripojovaci pruh, ne jen pripojeni rampy z tunelu. (Viz http://www.bvv.cz> odkaz krizovatka Bauerova x Hlinky...)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
OP píše:
BVV na svych strankach take uvadi, ze po dohode se Skanskou je termin stavby Pripojovaci pruh z Pisareckeho tunelu 1. --31. 3.
Oni tam delaji pripojovaci pruh z tunelu smer Riviera? To nebylo v puvodnim planu MUK Hlinky. Ale predstavuje to vyrazne zvyseni bezpecnosti tohoto mista. Puvodni reseni bylo pro lidi, co to neznali docela blbe.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
BVV na svych strankach take uvadi, ze po dohode se Skanskou je termin stavby Pripojovaci pruh z Pisareckeho tunelu 1. --31. 3.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
chat-maniac píše:
Tuším konec dubna?
Vypadá to trošku veseleji.... původní termín dokončení byl 12.4., ale pravdpodobně dojde ke zkrácení na 31.3.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
funtom píše:
do kdy má vlastně tady ta výluka sjezdu na Bauerovu trvat?

Tuším konec dubna?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
do kdy má vlastně tady ta výluka sjezdu na Bauerovu trvat?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
martas píše:
Dneska opět na x35 jezdili busy nepravidelne skrz blbe uzavreni sjezdu od tunelu. hruza:(

A nejenom oni, ale i x37 a další....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Dneska opět na x35 jezdili busy nepravidelne skrz blbe uzavreni sjezdu od tunelu. hruza:(


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
Takové věci by se měly řešit dopředu a ne jak se to praktikuje v Brně, nejdřív se něco udělá/postaví, a až pak se zjistí ža doprava nestíhá, i když se to dalo čekat. Bída.
Vzdycky me uklidnuje, ze se to tak dela skoro vsude (= rozumnej i mimo CZ) a nejen v tom nasem kocourkove.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Těch možností pro tramvaj je samozřejmě několik a je otázkou, která dostane prioritu. Odbočení pod krematoriem směr Kamenice nebo od zastávky Krematorium do Jihlavské, případně z Osové tzv. Západní bránou. Pro linkové doplnění by se skutečně asi hodily dnešní linky 7 a 10. Nuž uvidíme co přinesou dnové, týdnové a rokové příští :-)


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
adam_r píše:
Taky bych byl spise pro tramvaj. Od nadrazi ke Krematoriu mame oddelene teleso, a pokud by se to rozumne postavilo dal, tak se casove i kapacitne muze ji nejaky t-bus zahrabat.

Kacirska myslenka - "Trolejbus spojuje nevyhody tramvaje a autobusu dohormady" = mala kapacita + vyrazne snizena operabilita.


Jenže pokud má něco po ul.Vinohrady jezdit, tak se z té cesty k zahrádkám musí udělat pořádná silnice a ta se plánuje až s výstavbou noví čtvrti místo zahrádek nejdřív do r.2015, jak sem se ptal na stránkách ještě bývalého primátora Svobody. Než bude pořádná ulice nebude trolejbus, ale jen posílená a-60 a asi něco z Mendláku. Do budoucna si umím představit a-33 Slatina, sídl.-Tržní-nádraží(zast. na Dornychu u a-67, směr Slatina na začátku Křenové)-Úzká-Nové sady-Vojtova-Vídeňská-Červený kopec-Kamenice-Kampus-Čtvrtě-Kamenný Vrch. Proč ji taky ukončovat někde na Netroufalkách, když na Kamenným vrchu je velká smyčka.

Ukončení trajfu od Kampusu(Kamennýho vrchu) velkou smyčkou kolem ulic Renneská, Poříčí, Heršpická s nástupní stanicí na Vojtove je blbost, trajfy jsou ekologický a můžou blíž do centra. V připadě přesunu nádraží jí vést jižním centrem a pak na Dornych a dál do Slatiny. V každým případě tam budou potřeba kloubový autobusy, který by se hodily i ve Slatině při intervalu 5 min.

Tramvaj by byla ten nejlepší nápad, prostě prodloužit tam d-7(s obnovením víkendovýho provozu) a d-10 od nádraží po Renneské. Zatím je ještě šalinu kudy vést, ale po dokončení kampusu už tam místo nebude a později se tam těžko dodělá.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pavel: Jak se jednou zavedou autobusy, už se pak nikomu nebude chtít nic měnit a zůstane to jak to udělali...

Adam_r, tr: Není se o čem bavit, tramvaje jsou lepší. Háček jsou ovšem peníze:-(

Takové věci by se měly řešit dopředu a ne jak se to praktikuje v Brně, nejdřív se něco udělá/postaví, a až pak se zjistí ža doprava nestíhá, i když se to dalo čekat. Bída.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
Nevim. Nemam sice nic proti trolejbusum, ale podle me jedine smysluplne (rychle a kapacitni) reseni dopravy ke kampusu a nemocnici je tramvaj od Krematoria zadem nekam do prostoru Netroufalky nebo Novy Liskovec. Skada, ze to zodpovedni neresili drive. I tak by to nebyla zas tak draha investice v porovnani s jinymi novymi projekty rozvoje tramvajove site.
Taky bych byl spise pro tramvaj. Od nadrazi ke Krematoriu mame oddelene teleso, a pokud by se to rozumne postavilo dal, tak se casove i kapacitne muze ji nejaky t-bus zahrabat.

Kacirska myslenka - "Trolejbus spojuje nevyhody tramvaje a autobusu dohormady" = mala kapacita + vyrazne snizena operabilita.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Nevim. Nemam sice nic proti trolejbusum, ale podle me jedine smysluplne (rychle a kapacitni) reseni dopravy ke kampusu a nemocnici je tramvaj od Krematoria zadem nekam do prostoru Netroufalky nebo Novy Liskovec. Skada, ze to zodpovedni neresili drive. I tak by to nebyla zas tak draha investice v porovnani s jinymi novymi projekty rozvoje tramvajove site.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jako nápad to není špatné, ten bus by se možná procpal až na Reneskou, aby byla i návaznost na d8, ale obávám se, že by obyvatelé ulice Vinohrady spustili velký křik. Stačí si vzpomenout, jak ječeli při výstavbě poblíž.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Já bych to viděl tak, že nejprve nasadit přes ulici Vinohrady autobusy, trasu nechat sednout, případně upravit a teprve potom řešit troleje. Pro první fázi by se mě zdála nejideálnější trasa Kampus - Vinohrady - Polní - Vojtova. A naučit lidi jezdit na Polní s přestupem na 2,5,6,7, případně Vojtovu na 8. Jelikož tam bude opačný přepravní proud, tak kapacity budou bez problému (možná kromě linky 2).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Než trajf po ulici Vinohrady, tak to už fakt raději lanovkou do Šrajbecu. V první fázi posílit kampus trajfama na Mendlák a kdyby to nestačilo, asi by se musela přivést šalina od kremačky, pak bych si dovedl představit d-7 Kénik nádraží - Maliňák -rola - Rondo - Kampus celodenně.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Úplně by stačilo trolejbus ukončit na Nových Sadech (třeba v tramvajové smyčce).


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Janatak píše:
Napojit bys trať ze směru od Nových Sadů ke stávající smyčce Hl. nádraží neměl jak, tvůj návrh napojení se před Viaduktem narazí na překonání již čtyř tramvaj kolejí a tedy dlouhého odizolovaného úseku vedení ať tramvaje nebo t-busu. Navíc bys vytvořil nepřehledné a tím pádem značně kolizní místo.
Ač by se mi to také líbilo (propojení linek Slatina - Kamenný vrch), tak považuji v současnosti debaty o přestavbě ulice Vinohrady s napojením do Kamenice stejně nereálné jako brzký přesun nádraží do nové polohy. Dříve se bude muset řešit posilování stávajících tras do kampusu, protože ti studentíci tam budou určitě dříve.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Nemyslel jsem dvě trolejbusové smyčky, ale třeba napojení trati na smyčku stávající (před viaduktem odbočit a napojit se u nástupiště devítky). Problém by byl asi s kapacitou smyčky. Postavil bych druhé nástupiště s přejdjízdnou kolejí a snad by to bylo vyřešené.
K novému nádru bych to řešil odbočením na Nových sadech do vzniklého bulváru přímo k nové nádražní budově. Trať k nádru starému by se mohla zachovat jako manipulační.
Nebo jinak jednoduše ulicí Plotní s tím, že by tudy mohly být k new nádru přivedeny i stávající slatinské trajfové linky.


Napojit bys trať ze směru od Nových Sadů ke stávající smyčce Hl. nádraží neměl jak, tvůj návrh napojení se před Viaduktem narazí na překonání již čtyř tramvaj kolejí a tedy dlouhého odizolovaného úseku vedení ať tramvaje nebo t-busu. Navíc bys vytvořil nepřehledné a tím pádem značně kolizní místo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Nemyslel jsem dvě trolejbusové smyčky, ale třeba napojení trati na smyčku stávající (před viaduktem odbočit a napojit se u nástupiště devítky). Problém by byl asi s kapacitou smyčky. Postavil bych druhé nástupiště s přejdjízdnou kolejí a snad by to bylo vyřešené.
K novému nádru bych to řešil odbočením na Nových sadech do vzniklého bulváru přímo k nové nádražní budově. Trať k nádru starému by se mohla zachovat jako manipulační.
Nebo jinak jednoduše ulicí Plotní s tím, že by tudy mohly být k new nádru přivedeny i stávající slatinské trajfové linky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 05:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]