Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 177 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Janatak píše:
... Souhlasím, že pouze trolejbus sem stačit nebude, viděl bych to na další linku z Mendláku a nové větve tramvaje z Bohunic (ovšem teď by se předmětná tbus linka jevila jako zbytečná).

Jenže za nemocnicí to nevypadá, že by se tam někdy s tramvajouvou tratí počítalo. Ale čtyřproudá silnice, to jo...


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Zajímavé řwšwní. To odstavování by se dalo vyřešit nějákým napojením na stávající smyčku trajfů na nádru.


To je otázka, jak by se to řešilo. Dvě trolejbusové smyčky v prostoru hlavního nádraží by bylo moc moc a bylo by to zmatečné řešení. Ideální by bylo je sjednotit do jedné, ale jak to vyřešit s napojením slatinských lineki?
Průjezd případné linky z Kampusu kolem pošty by samozřejmě byl v současných podmínkách problém. Ale nabízí se plac nynějšího stání policie a taxíků, který by však po vykopnutí zmíněných služeb snesl menší úpravy...ale pokud by tudy jezdily i trolejbusy do Slatiny a Šlapanic, tak pak je tu málo místa...

Pvvs - ano, řešení je vzhledem k stávající poloze nádraží, které se stejně příštích patnáct let nehne. Peáž s tramtratí by vyloženě nevadila, neb vedení linky ke Kampusu za účelem pokrytí většího území by bylo na úkor evidentní "expresnosti" linky v relaci Kampus - Hlavní nádraží. Souhlasím, že pouze trolejbus sem stačit nebude, viděl bych to na další linku z Mendláku a nové větve tramvaje z Bohunic (ovšem teď by se předmětná tbus linka jevila jako zbytečná).


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Eda píše:
Zajímavé řwšwní. To odstavování by se dalo vyřešit nějákým napojením na stávající smyčku trajfů na nádru.

tam se toho moc nevleze ..
Navrh je ale zas vazany na nadr v centru. Jak by se to resilo dal ? Pokud vidim tak to vetsinou jenom kopiruje stavajici tram trate . A nedelam si iluze ze by tam trbus stacil . Ze zacatku mozna, pozdeji nejspis ne.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zajímavé řwšwní. To odstavování by se dalo vyřešit nějákým napojením na stávající smyčku trajfů na nádru.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
taky na nadrazi u zdi by nemohlo stat moc odstavenych vozu na prestavku vozu, max 2?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
to by slo, krizeni s tramvaji jen na novych sadech ale prujezd nadrazni kolem posty v kolonach aut a propletani se pred budovou hlavniho nadrazi nevim nevim, ikdyz i to by slo vyresit, zakazem parkovani atd


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ad trolejbus Hlavní nádraží - Kampus: projekt by to byl skvělý, ale má několik ale...
Za prvé, doprava v oblasti ulice Vinohrady je již nyní katastrofální, neb veškerá doprava se z přilehlé oblasti sídliště vpravo od ulice Vídeňské mezi ulicí Vinohrady až Celní dostává ven POUZE ulicí Vinohrady, takže ve špičce je zde hodně zarváno. Chtělo by to zde radikálně řešit, pokud by se sem přivedla další veřejná doprava.
Za druhé, musela by se rozšířit komunikace ulice Vinohrady mezi hřištěm TJ Moravská Slavie a ulicí Kamenice = přivedení dopravy do dopravou netknuté zahrádkářské oblasti.

Smyčku v prostoru bych řešil následovně - Nové Sady -> Nádražní -> Viadukt (konečná stanice) -> Dornych -> Úzká (zastávka) -> Nové Sady. Přínosem takovéto blokové smyčky je minimum křížení s tramvají. Viz obrázek - trať je značena červeně.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Zlaťák píše:
Jak je to, když na zastávce zastaví více vozů? Je nějaký předpis nebo je to jen na dobré vůli řidiče, jestli slepému (popřípadě vozíčkáři. I když ten vidí a může se aspoň nějak připravit včas) zastaví znovu u označníku? Kdybych ho nečapnul za ploutev a chudáka ho netáhl přes hromadu lidí dozadu, tak by asi neodjel.


Ve smluvních přepravních podmínkách IDS se píše toto - článek 8, 1(c):
Druhé vozidlo stojící v zastávce zastaví opět u označníku zastávky pouze tehdy, čeká-li u označníku osoba na vozíku pro invalidy, osoba se slepeckou holí nebo osoba s omezenou schopností pohybu a orientace dává řidiči znamení zdvižením ruky.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dneska jsem pomáhal jednomu slepému dostat ho do tramvaje.
Jak je to, když na zastávce zastaví více vozů? Je nějaký předpis nebo je to jen na dobré vůli řidiče, jestli slepému (popřípadě vozíčkáři. I když ten vidí a může se aspoň nějak připravit včas) zastaví znovu u označníku? Kdybych ho nečapnul za ploutev a chudáka ho netáhl přes hromadu lidí dozadu, tak by asi neodjel.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
ds píše:
úplně stejně by se hodilo přemístit zastávky směr Husova před Ústavní soud. Pak už by na české žádná tramvaj v zastávce nepřekážela soupravě jedoucí za ní. Při případném přesunu zastávek za křižovatku, jak píše Goldfinger, je ale nutné zachovat d-4 přes Svoboďák. Z Komenského nám. na tuto zastávku by to bylo dost daleko...

goldfinger píše:
Tady se ukazuje, jak chybí propojení TM-VM, případně spojka mezi Veveří a Kounicovou(Štefánikovou) po Šumavské. Nechci domýšlet, kdyby se stala nějaká havárie třeba vodovodu nebo kanalizace na Lidické/Štefánikově/Palackého. Ale doufám, že letní oprava západní části šalinového okruhu proběhne v celé délce od Šilingráku po trojúhelník na Joštově, zbožným přáním je přemístění všech zastávek až za křižovatku, aby se nemuselo přebíhat např. mezi 5 a 3/11.

Měl by se dělat pouze trojúhelník Česká x Joštova. Protože se budou dělat pouze koleje a ulice zatím zůstane beze změny, tak se pravděpodobně nehne ani se zastávkama. Snad se dočkáme v dalších letech.....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
úplně stejně by se hodilo přemístit zastávky směr Husova před Ústavní soud. Pak už by na české žádná tramvaj v zastávce nepřekážela soupravě jedoucí za ní. Při případném přesunu zastávek za křižovatku, jak píše Goldfinger, je ale nutné zachovat d-4 přes Svoboďák. Z Komenského nám. na tuto zastávku by to bylo dost daleko...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Tady se ukazuje, jak chybí propojení TM-VM, případně spojka mezi Veveří a Kounicovou(Štefánikovou) po Šumavské. Nechci domýšlet, kdyby se stala nějaká havárie třeba vodovodu nebo kanalizace na Lidické/Štefánikově/Palackého. Ale doufám, že letní oprava západní části šalinového okruhu proběhne v celé délce od Šilingráku po trojúhelník na Joštově, zbožným přáním je přemístění všech zastávek až za křižovatku, aby se nemuselo přebíhat např. mezi 5 a 3/11.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
S těma KT8 směr TM: Na Červinkově by asi byl problém, ale u TM snad ne.
Něco z d 5,6,7 by se dalo hnát přes Svoboďák, když tam nebude d4.

A nebo to dělat za částečnýho provozu ve směru z Veveří na Moravák. Převédst to na jednu kolej, výhybky zaklínovat, a potom to převédst na druhou kolej, která už bude spravená. Je to ale moc složitý a navíc by to komplikovalo prácu dělníkům.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Johnny5 píše:
Teda tys otevřel témat :shock: na to se snad nedá ani reagovat. Joštova x Česká se bude asi dělat za úplné výluky. To tvoje řešení dost přetěžuje 1. a 2.kolej u Hl.nádraží a navíc nevyužívá žádný KT8 na pendly Žerotínovo náměstí - Komín a Žerotínovo náměstí - Technické muzeum. A jezdit busama až do Modřic mi taky nepřijde moc šťastný. Myslím, že by se to dalo udělat i bez nich.


To je fakt ty KT8 od Brandlovy směr Komín a Kr.Pole to by šlo. Do Modřic má být v létě výluka a náhradní doprava. Omlouvám se za délku přispěvku, ale nemám čas sem tak často přispívat, tak sem to shrnul naráz. Pokud se to na České úplně uzvaře, tak stejně musí d-5,6,7 přes nádraží a d-12/13 se takymusí někde ukončit. Proto bych některou z linke d-5,7 vedl přes Rennskou a ne po Hybešové. Fakt mě zajímá ukončení linky od kampusu.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
VS píše:
Podle DP se letos plánuje oprava trojúhelníku Česká-Joštová.....
Teda tys otevřel témat :shock: na to se snad nedá ani reagovat. Joštova x Česká se bude asi dělat za úplné výluky. To tvoje řešení dost přetěžuje 1. a 2.kolej u Hl.nádraží a navíc nevyužívá žádný KT8 na pendly Žerotínovo náměstí - Komín a Žerotínovo náměstí - Technické muzeum. A jezdit busama až do Modřic mi taky nepřijde moc šťastný. Myslím, že by se to dalo udělat i bez nich.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kamil píše:
V březnovém METROPOLITANu je celá dvoustrana věnována brněnské MHD. Je tam psáno o budoucnosti tramvajové dopravy, pak kolik autobusů trolejbusů a tramvají se nakoupí. Součástí je i anketa o tramvaji přes Masarykovu. Myslím, že stojí za to si to přečíst.


Podle DP se letos plánuje oprava trojúhelníku Česká-Joštová. Jak myslíte, že bude ta výluka probíhat naráz nebo na etapy?
Jelikož nepojedou šaliny i do Modříc uměl bych si to představit takhle.

d-3 St.Osada-Moravské nám.-Česká(Rašínová)-Masarykova-nádraží-Hybešova-Mendlák-Bystrc.

d-4 Mas.čt.-Husova-nádraží-Obřany.

d-5 Štef.čt.-Moravské nám.-Masarykova-nádraží-Lískovec(bohužel asi po Hybešové, ja bych ji rači viděl na Rennské).

d-6 Kr.Pole, nádraží-Česká-Masarykova-nádraží-Juliánov

d-7 Kr.Pole, nádraží-Česká-Masarykova-nádraží-Komárov.

d-6,7 jako náhrada za d-12,13, které by byly mimo provoz a d-2 jen ke Hřbitovu. Na d-3 2xT, d-4 K2P/1xT, d-5,6,7 K2.

A6 Modřice-Celní-Menldák-Česká

A3 Česká- Horova-Jundrovská

A13 Česká-Skácelova-Tech.Muzeum.

Otázka je, jetli bude dost busů, ale vedení d-5 přes Vídeňskou je nesymsl, už tak bude cesta z české do Lískovce delší. Je to jen návrh, třeba to bude na etapy a jinak.

Při víkendových výlukách u Semilassa si umím představit d-1/6 Bystrc-Malinov.nám.-Česká-Ústř.Hřbitov.

Jinak mš docela nepotěšila informace o nákupu nových vozidel, většinu už známe ale stějně mě netěší ty krámy ze Škodovky. Ta musel dát pěkně tučnej úplatek. O šalinách a trajfech vím, ale škovoalo mě až 55 CityHnusů(kolik z toho kloubových?) do roku 2009. Já myslel, že se plánuje plynofikace Medlánek a ono nic. Další a další naftový CityHnusy.

Naopak mě potšily informace o prodlužování tras šalin a trajfů.

Snad už se opravdu letos začne v oblastí Kolejní a co bude s plánovanou tratí na Plotní?

Bohužel Lesná v nedohlednu a myslíte, že jsou kamechy potřeba?

Trajfy: Trasa Kampus-Vinohrady-Vojtova-Heršpická je dobrej nápad, ale snad s prodloužením na KamennýVrch(Kohout.,Hájenka) a na opačné straně spojit s t-33. Nebo se trajfy mají otáčet objetím Rennské, Poříčí, Heršpická a nástup má být u zastávky Vojtova(přestup z d-8).

Pak mě ještě zajíma to propojení Líšně a Vinohrad přes St.Osadu se Slatinou. Co tím myslí?

To je vše, rozovoj vypadá pěkně až na ty vozidla od Škodovky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Zlaťák píše:
Dneska večer jsem jel jedničkou od Bystrce a chudák řidič. Taková milá důchodkyně tam jela. Cituji:
"Kur*a to nestihnu, to je p*ča, p*ča stojí na Výstavišti, kde nikdo nenastupuje půl hodiny, ty debile zavři dveře a jedem, ty seš vůl, prej Václavská (když se ozvala plechová bába),...." Ať žije úroveň cestujících.

Přitom řidič jel krásně na čas, na zastávkách čekal a znovu otevíral dveře dobíhajícím (včetně mě),....

Jinak večer klekla nějaká anitra na České a odtlačovala ju druhá. Ten druhej řidič blázen. Dispečink (auto) odjel pryč, místo aby jel před něma s majákama a on ju tlačil neosvětlenou po tmě před sebou. Ještě jeli docela hafo rychle. Kdyby to do někoho nabořil, asi by se chlapec divil. A nikoho by nezajímalo, že ten ve předu mu to řekl pozdě do vysílačky,.... Podle zákona je to normální souprava ( i když návěs je ve předu) a za všechno co se stane může ten zadní řidič, kterej ani před sebe nevidí. Bych na jeho místě trval na tom, ať před něma jede doprovod, jinak ať si to odřídí kdo chce.

Tak tak, za druhý vola dělat není dobře. Taky se to pomale učím. U podniku to prostě dopředu jde velice pomale, je to prehistorický kolos.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dneska večer jsem jel jedničkou od Bystrce a chudák řidič. Taková milá důchodkyně tam jela. Cituji:
"Kur*a to nestihnu, to je p*ča, p*ča stojí na Výstavišti, kde nikdo nenastupuje půl hodiny, ty debile zavři dveře a jedem, ty seš vůl, prej Václavská (když se ozvala plechová bába),...." Ať žije úroveň cestujících.

Přitom řidič jel krásně na čas, na zastávkách čekal a znovu otevíral dveře dobíhajícím (včetně mě),....

Jinak večer klekla nějaká anitra na České a odtlačovala ju druhá. Ten druhej řidič blázen. Dispečink (auto) odjel pryč, místo aby jel před něma s majákama a on ju tlačil neosvětlenou po tmě před sebou. Ještě jeli docela hafo rychle. Kdyby to do někoho nabořil, asi by se chlapec divil. A nikoho by nezajímalo, že ten ve předu mu to řekl pozdě do vysílačky,.... Podle zákona je to normální souprava ( i když návěs je ve předu) a za všechno co se stane může ten zadní řidič, kterej ani před sebe nevidí. Bych na jeho místě trval na tom, ať před něma jede doprovod, jinak ať si to odřídí kdo chce.


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
V březnovém METROPOLITANu je celá dvoustrana věnována brněnské MHD. Je tam psáno o budoucnosti tramvajové dopravy, pak kolik autobusů trolejbusů a tramvají se nakoupí. Součástí je i anketa o tramvaji přes Masarykovu. Myslím, že stojí za to si to přečíst.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Miky píše:
Ježkovy voči, chudáci...
Jasně, nic moc.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Johnny5 píše:
Jojo, psal jsem níže. Dnes se přihlásí do řadiče vozidlo, které zastaví a otevře dveře, tedy pokud jede v režimu služba nebo směr, bez ohledu na jízdní řád. Režijní kurzy musí zastavit a navolit poptávku manuálně na PP.
Ježkovy voči, chudáci...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
manil píše:
S jízdními řády by neměl být zatím spojen ani jeden semafor, moc se mi nezdá ani to tvrzení Tadeho (ale nevylučuju ho).
V Pisárkách to podle mě funguje stylem, že po zaregistrování přijíždějícího vlaku semafor do cca 10-15ti sekund dá volno a nějakou dobu ho drží (aby vlak měl čas odjet). Pak dá opět stůj a chodcům zelenou...
Jojo, psal jsem níže. Dnes se přihlásí do řadiče vozidlo, které zastaví a otevře dveře, tedy pokud jede v režimu služba nebo směr, bez ohledu na jízdní řád. Režijní kurzy musí zastavit a navolit poptávku manuálně na PP.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
S jízdními řády by neměl být zatím spojen ani jeden semafor, moc se mi nezdá ani to tvrzení Tadeho (ale nevylučuju ho).
V Pisárkách to podle mě funguje stylem, že po zaregistrování přijíždějícího vlaku semafor do cca 10-15ti sekund dá volno a nějakou dobu ho drží (aby vlak měl čas odjet). Pak dá opět stůj a chodcům zelenou...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
funtom píše:
Když už začíná ta výluka ve smyčce Zoo - nevíte kde má být ten terminál? To bude u výjezdu ze smyčky, nebo u příjezdu?
Nový terminál má být v celém prostoru toho starého, ale s obousměrným průjezdem. Nová mini budova bude v místě torza čehosi kruhového uprostřed parčíku. Současně má dojít i k přesunu tramvajových zastávek do vstřícné polohy navazující na přechod do smyčky.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Když už začíná ta výluka ve smyčce Zoo - nevíte kde má být ten terminál? To bude u výjezdu ze smyčky, nebo u příjezdu?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 lis 2024 05:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]