Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 260 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
x37 pracovní dny: skoro vždycky 7431, tu a tam další 931, potom několik generálek typu 7373, 5, 8.... a citybus/citelis na garantu 71/37, někdy i na 61/37, vyjímečně 59/37.
x37 víkendy: 53/37 garant, 55/37 občas taky NP, jinak generálky 732 a 931.
x29 pracovní dny: jednou jedinkrát byla sestava 7346, 7347, 7364, 7394 a taky vrakoidní 732 (číslo nepamatuju) ze Slatiny. Jinak skoro každej den se dá potkat 7421, 7426, 7461, někdy i 7424 (fuj)... ale víceméně 1 732 tam bývá.
x29 víkendy nevím, to jsem se tam moc zatím nemotal.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
tr píše:
Pekna linka na foceni "vraku" je X37.

To je pravda, na x37 je skoro rekord potkat hlavně B931 (především v pracovní dny), většinu busů který na ní potkávám jsou B731/732 nebo Citybus/Citelis. A taky na x29 jezdí prakticky pouze B731/732, aspoň co jsem viděl.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Fixi píše:
Potkat o víkendu "šrot" B732 je opravdu těžké. V pracovní dny běžně několik šrotů an a-58, a-78 a o víkendu samé Citybusy a Citelisy + B931 a B731....


Pekna linka na foceni "vraku" je X37.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Verusha píše:
jzb - slušný stroje? No zrovna takovouhle hrůzu s klimatizací, která vypadá jako čapí hnízdo na komíně....

Nevíš co je pěkný :-P Já ti nevím, ale s těma klimama to vypadá docela slušně, na nižších pneu... Jsou to krásný reko a krásný stroje. A moji :a-: 7375 mi vzali hlavoudozdi
Fixi píše:
Potkat o víkendu "šrot" B732 je opravdu těžké. V pracovní dny běžně několik šrotů an a-58, a-78 a o víkendu samé Citybusy a Citelisy + B931 a B731....

Kdyby ty šroty byly jenom na a-58, ale jsou taky na a-50, tam se nasazují přednostně (hlavně vozovna Slatina, Medlánky postup přesně opačný - především B931). Tož a jsou schopný nám vzít aji náš vůz, jenom aby nám dali nějakou plečkoidní B732 :shock: na a-50.
Ale skutečně jsem si všiml, že o víkendu potkat nějakej vrak je problém. Spíš automaty B931E.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Verusha píše:
jirik - pozor, ono už je to jinak, v současné době je nařízeno všechny vozy 14Tr17/6M hnát co to jde a vypravovat je přednostně místo vozů 21Tr, právě z důvodu nájezdu km do prohlídek. A to proto, že valná většina eMek je prostě těsně před rozpadem.

Ja sem si prave vsiml, je to parada :) No nevim, esi se da rict pred rozpadem, mylsim ze nektery mame v rozpadu, kdyz si vzpomenu na 3271 (nebo tak nak) na SO loni v kvetnu, to bylo neco :D

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


jirik - pozor, ono už je to jinak, v současné době je nařízeno všechny vozy 14Tr17/6M hnát co to jde a vypravovat je přednostně místo vozů 21Tr, právě z důvodu nájezdu km do prohlídek. A to proto, že valná většina eMek je prostě těsně před rozpadem.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Potkat o víkendu "šrot" B732 je opravdu těžké. V pracovní dny běžně několik šrotů an a-58, a-78 a o víkendu samé Citybusy a Citelisy + B931 a B731....


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Nebo u tramvaji... Obecne plati, ze je snaha v dobe mensi potreby nevystavovat vozidla (nenajizdet kilometry), ktera provozovatel uz neplanuje pristavovat do dilen, ale potrebuje je jeste nejaky cas udrzet v provozu.

Jinak souhlasim s jzb - je potreba fotit hlavne vozy, ktere uz "to maji za par". Citelis si budete moct pravdepodobne vyfotit jeste HODNE dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
jzb: No je to tak. O víkendu mají přednost spíše vozy B931, B731, citybusy, citelisy a dokonce i B951E (na celodenní). B732 spíše po GO. Většinu B732 mají také přiděleny trhačkáři, tak to je možná i důvodem, proč je nenasazují o víkendu. Je to stejné, jako u trolejbusů. Takové vozy TrM14, které jsou přiděleny na trhačky, potkáš o víkendu málokdy a když už, tak jen např. 2 vozy.


jzb - slušný stroje? No zrovna takovouhle hrůzu s klimatizací, která vypadá jako čapí hnízdo na komíně....


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevim jestli jde o dojem ale mame tu uz 50 irisbusu coz je pomerne slusne cislo...a citaky sou ted videt naprosto vsude...


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Zdá se mi to, nebo nejsou o víkendech vypravovány B732, a pokud už, tak pouze nejnovější reko? Je-li můj dojem správný, proč?


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Fúj, slintyhnusy. Foťte nějaký pořádný stroje:)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Ochutnávka nových busů ve včerejška:
7647,7648,7650
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034542.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034543.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034544.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034545.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034546.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034547.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034548.jpg
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... 034549.jpg


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Nevite nekdo kdyz uz jezdi ta 7646 kdy vyjedou ostatni citelisy novy?a kde se budou vyskytovat(dekada)?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Me osobne se nejlepe jede v B951/961 a kdyz ma jeste tlacitkovou prevodovku 123DNR tak to je uplne nej, to je delo.Tomu vozu lze vytknout jen to ze neni NP.

citybus/citelis je na rizeni to same, jen starsi serie citybusu ma prisernou palubovku coz je hruza jak vzhledove tak na ovladani.U citybusu/citelisu je silene citliva brzda, jen se ji dotknes tak letis na sklo.Jinak si pripadas jak na mori, porad se to s tebou na nejakou stranu naklani...jinak k tem vozum nemam nejaky vyhrady.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
chat-maniac, pepola, M: Pánové, zajímaly by mě vaše názory, co se týče srovnání komfortu řízení Citybusu/citelisu a karosy řady B900 a proč (odkud je líp vidět, kde je dokonalejší převodovka...)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Izidor píše:
A uvažuje se o dodatečném dovybavení poptávky do první série Citybusů :?:


Uvažuje-v rozmezí čísel 7616-7630.Některé jsou už předělány...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
tramvaják píše:
Nemáte nějaké fotky Medláneckých nových citylisů?


Něco bych mohl dodat v úterý.Mám teď na ráno a navíc přecházím chřipku,či co to je.Takže odpolední pobyt v garáži nepřipadá v úvahu...


Zavřou, protože pokud se naštveš a při vymáčknutí poptávky nebo nuceného otevření budeš držet "reset", zavřou se dveře natvrdo i přes zámky - tlačítko reset totiž prachsprostě přeruší napájecí napětí pro elektroniku ADV. Natvrdo zavřené dveře jsou pak dostatečně rázným řešením prot případným hračičkům.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Verusha: Jestli jsem to správně pochopil, tak bych se bál zneužívaní, až na tenhle princip přijdou třeba školáci.. to se ty dveře pak snad ani nezavřou..


K těm trolejbusům - i zde je jeden problém. U vozů 21Tr s pneumatickými dveřními systémy je elektronikou ADV nastaven jistý čas, který uběhne od zmáčknutí poptávky k fyzickému otevření dveří. Tím samozřejmě dochází ke zcela zbytečnému opakovanému mačkání tlačítek netrpělivými cestujícími (nemá to však naštěstí vliv na žádnou akustickou signalizaci u řidiče) Toto lze považujovat za celkové mínus celého systému na "vzduchových" 21Tr, jen bych vysvětlil, že to je dáno konstrukcí dveří s pneumatickými zajišťovacími zámky, kdy je nutno počkat, než se zámky otevřou; teprve poté může jít tlak do dveřních válců. U vozu 3018 to bylo mírně předěláno, což vyžaduje přehrání procesoru v elektronice ADV (ta je u každých dveří = celkem tři procesory). Přehráním se zkrátil čas prodlevy zhruba na polovinu a navíc lze díky úpravě programu použít při zavírání dveří vnitřní tlačítko poptávky k tomu, že se dveře ihned znovu otevřou - což je další způsob ochrany proti sevření. Je to ve stadiu zkoušení, výhledově to možná bude na všechn 21Tr s pneumatickými pohony


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
LADA: Ještěže nejsi řidič...


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Nemáte nějaké fotky Medláneckých nových citylisů?


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
pepola píše:
Už delší dobu je POD předěláno na český systém u vozu 7628,nově i 7627(dnes).Je ale asi rozumnější a rychlejší otvírat dveře normálně...
Je až s podivem,že pokud řidič POD používá,náhle nemačká skoro nikdo,a musí se čekat,až to někoho napadne!POkud ale nepoužívá,mačkají všichni všechno!Toto si opravdu neumím vysvětlit...

No proč se divit ostatně :lol: Zde je vidět,že Murphyho zákony platí dokonale.
A uvažuje se o dodatečném dovybavení poptávky do první série Citibusů :?:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 říj 2024 19:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]