Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
goldfinger píše:
Synu, podívej se pozorně na návrh koalice NvC. Nákladový průtah by se přeložil za Svitavu a novou jižní spojkou, třeba podél dálnice, by se napojil na Ferdinandku. To by umožnilo zrušit celé Dolní a území urbanizovat, včetně možnosti vedení VMO. Nákladní a osobní doprava by zůstaly separovány.


Ale ano, sice nenosím všechny varianty co jem kdy viděl v hlavě ale vím že propojení je možné a leckdo ho navrhuje ledaskde, ale ono do mapy se to kreslí snadno ale udělat to ve skutečnosti bývá těžší...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
renda píše:
Já vím že jsou stejnosměrné :roll: , ale to zas není takový problém do nich vrazit taky střídavý systém, když škodovka počítá s dvousystémovými, jen je zatím nikdo nechce. Vzhledem k současnému vedení kraje se ani nedivím. Toby prvně kraj musel chtít zmodernizovat páteř IDS aby lidi cestovali trochu důstojněji, když je nahnali do vlaků. Jenže normální lidi tady asi nikdo neposlouchá. Kdybych si měl vybrat mezi tím co tady jezdí a City-slonem tak už by 560 byly ve šrotu. A myslím si že by to udělala i naprostá většina cestujících.
Problem, proc se kupuje pouze stejnosmerna verze a ne dvousystemova/stridava/... se jmenuje penize. Verze na 3kV je vyrazne levnejsi, nez na 25kV (izolace, vykonove prvky, ...)

A na ministerstvu dopravy se na to koukaji tak, ze radeji koupime 20 vlaku, ktere muzou jezdit v Praze,Olomouci, Ostrave, Usti nad Labem, nez 15 vlaku, co muzou jezdit vsude.

Jako reseni pro JMK vidim schvaleni lokomotiv od Siemense pro trate SZDC a jejich leasing + nakup (leasing) ucelene jednotky s ridicim vozem na konci. A nejspis to bude muset udelat kraj - tady by se zrovna dali vyuzit ty dotace EU. Dalsi moznosti je zadat takove podminky na provoz vlaku v ramci ZDO, aby to cele (leasing/nakup, provoz, ...) zaridila nejaka soukroma firma.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Izidor píše:
Jednotky 471 jsou stejnosměrné,čili pro Brno nic. Navíc,nevím,co je na tom pravdy , JM kraj nechtěl poschoďové jednotky,nevím proč. Nedávno se na stránkách Škodovky, mihla informace,že bude vyrábět střídavé jednotky pro Litvu-tak,že by něje i pro nás?
Zde: http://www.skoda.cz/holding/novinky/usp ... d1291.html
Dlouhá debata se vede i radikálnějších modernizacích panťáků 560- diskuze na K-repu


Já vím že jsou stejnosměrné :roll: , ale to zas není takový problém do nich vrazit taky střídavý systém, když škodovka počítá s dvousystémovými, jen je zatím nikdo nechce. Vzhledem k současnému vedení kraje se ani nedivím. Toby prvně kraj musel chtít zmodernizovat páteř IDS aby lidi cestovali trochu důstojněji, když je nahnali do vlaků. Jenže normální lidi tady asi nikdo neposlouchá. Kdybych si měl vybrat mezi tím co tady jezdí a City-slonem tak už by 560 byly ve šrotu. A myslím si že by to udělala i naprostá většina cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
renda píše:
To vím taky, myslel jsem to tak že uvidíme jestli se nějakými vozidly za peníze EU budeme vozit, nebo nevyužité peníze budeme vracet a nebo v jiných krajích budou mít větší štěstí.
City-sloni nejsou technicky neřešitelní, jen by se muselo chtít. Doteď jsem nepochopil proč je kraj nechce. To se budeme akorát vozit v dobytčácích Btmee nebo uvrzaných 560.

Jednotky 471 jsou stejnosměrné,čili pro Brno nic. Navíc,nevím,co je na tom pravdy , JM kraj nechtěl poschoďové jednotky,nevím proč. Nedávno se na stránkách Škodovky, mihla informace,že bude vyrábět střídavé jednotky pro Litvu-tak,že by něje i pro nás?
Zde: http://www.skoda.cz/holding/novinky/usp ... d1291.html
Dlouhá debata se vede i radikálnějších modernizacích panťáků 560- diskuze na K-repu

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Na Brno se s***o,už komančského puče-ztráta prestiže zemského města,za Husáka protěžování Slováků a tak se nedivme ,že je tu spousta věcí cugrunt.
V jakém stavu je viadukt se uvidí až po rozebrání náspu, není celistvý jak býval budou se mu třeba dostavět některé oblouky.Po opravě by snesl dopravu ale pochybuju,že nějak rychlou,navíc je na max dvoje koleje (úplně původní byl jednokolejný s pozdějším rozšířením na dvě, další rozšíření ho skrylo do náspu).
Slovo obětovat si v souvislosti s památkami ,dle mě, Brno nemůže dovolit.
Pokud by teoreticky měla být varianta současné polohy tak postavit vedle nový most a starý opravit. Plac mezi Hlavním a Úzkou by možná mohl stačit a tam bych se vší radostí obětoval autobazar,ťamany,zapleveleny pozemky, a to Tesco (komunistické beztvaré bazmek nevalné hodnoty co se stavěl mega let dlouho). 8-)

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
adam_r píše:
Mesto, kraj, nebo ministerstvo dopravy (prostrednictvim CD) musi byt ten kdo tuto dotaci vyuzije. DP, ani CD o necem takovem nerozhoduji, bo to nejsou soukrome firmy. Nejlepsi by bylo, aby kraj pozadal o penize na "svoje" vlaky a pak by je v ramci ZDO pronajal provozovateli. Pokud to pujde pres ministerstvo, tak se to pouzije na regiosuky a city-slony (ktere v Brne stejne technicky jezdit nemuzou).


To vím taky, myslel jsem to tak že uvidíme jestli se nějakými vozidly za peníze EU budeme vozit, nebo nevyužité peníze budeme vracet a nebo v jiných krajích budou mít větší štěstí.
City-sloni nejsou technicky neřešitelní, jen by se muselo chtít. Doteď jsem nepochopil proč je kraj nechce. To se budeme akorát vozit v dobytčácích Btmee nebo uvrzaných 560.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
No nevím nakolik by bylo reálné budovat nový nákladní průtah částečně novými územími-problém s pozemky.Toto by taky mohlo zavánět megalomanstvím.Osobní neodsuneme a nákladní jo?
Co je taky špatně na tom ,že nákladní a osobní doprava má být na jednom rozšířeném drážním tělese-vždyť právě v tom tkví ta racionalizace tratí. vždyť v Majlontě je tomu podobně ,ale naopak nákladní nádr,projíždí tu osobní na svých vyhrazených kolejích a je to defakto jedno drážní těleso
Na novém osobním nemají jezdit nákladní vlaky kolem perónů ,ale na svých vlastních "nákladních kolejích"(jižní okraj nádražního tělesa),které mají být stavebně odděleny od "osobních", přitom však zůstavají v rámci jednoho tělesa,ale vzájemně se neruší. :idea:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Spis bych se zajimal o technicky stav samotneho viaduktu. Myslim ze po X letech pod zemi a po pretezovani dost silnym provozem, nebude v moc dobrym stavu.
Na internetu byla svyho casu zverejnena studie o kompletni rekonstrukci stavajiciho viaduktu , s tim ze by tam byla tram trat k obchodnim centrum (odbocka z 5 nastupiste) s tim ze vedle by se postavil novy viadukt pro zeleznicni dopravu.
Jakkoliv jsem zastancem nadrazi v centru , tak tady vidim trochu uzky misto , kde je i problem s podjezdem pro silnicni vozidla.
Pokud se neplanuje (nebo neni mozna) kompletni oprava viaduktu, tak jsem spis pro jeho zbourani a nahrazeni jinym podobnym. Ona takova 3-4 kolejna estakada je v centru vcelku pekny prvek (i z betonu muze byt pekna). Ve vidni maji v centru po (asi hradby) vedeny dokonce U-bahn a vypada to hodne pekne. Kde nejsou podjezd, jsou tyto oblouky oboustranne zaskleny a slouzi jako galerie, nebo vystavni plochy.

S jakoukoliv prestavbou (mimo zabrani hlavniho nadrazi) stejne u teska zmizi ony cihlovy oblouky. Tady je pak nutny uvazovat , kde konci historicky duvody a kde uz je vyhodnejsi cast obetovat. Tyto casti bych klidne zastresil a pouzil jako podzemni cast pro cestujici/parkoviste.

Nadarzi ve stavajici poloze myslim pri trose snahy staci, neda se pocitat s nejakym velkym (spis naopak) narustem vlakove dopravy.

Tady bych zainvestoval misto presunu a stavby neceho vetsiho jenom do posunuti a srovnani nastupist bez rozsirovani poctu.
Ovsem zaroven s tim zacit budto budovat SJ diametr , a pote i klidne zacit uvazovat o dalsich projektech . Nemyslim ze nadrazi boli mesto brno nejvic. Je tu o hodne vic problemu, ktery jsou pro lidi dulezitejsi. Dokoncit mestsky okruhy, doplnit sit MHD, dokoncit opravy inzenyrskych siti. Az nebude pod brnem v dennim pouzivani sit kanalizacni a vodni , ktera je misty 70-100 let stara a je v havarijnim stavu, pak se muez uvazovat i o necem podobnym . Vetsinu lidi zajima , zda se pod nima nekde nepropadne chodnim , nebo zda nekde nebouchne plyn z unikajici trubky. A ne to ze jednou dvakrat za den projede brnem vysokorychlostni vlak, kterej na nadrazi muze prijet o 5 minut driv.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
renda píše:
Nevím jestli víte, ale v programovém období 2007-2013 je možné čerpat finance z EU na obnovu vozového parku veřejné dopravy, tak jsem vcelku zvědav jestli toho DP a ČD využijí
Mesto, kraj, nebo ministerstvo dopravy (prostrednictvim CD) musi byt ten kdo tuto dotaci vyuzije. DP, ani CD o necem takovem nerozhoduji, bo to nejsou soukrome firmy. Nejlepsi by bylo, aby kraj pozadal o penize na "svoje" vlaky a pak by je v ramci ZDO pronajal provozovateli. Pokud to pujde pres ministerstvo, tak se to pouzije na regiosuky a city-slony (ktere v Brne stejne technicky jezdit nemuzou).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
udělat ze stávajícího osobního koridoru cyklostezku je s prominutím broskvovina.


to sice je, ale z mého pohledu ne o moc větší než rvát dopravní uzel na most k Malé Americe...


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Nevím jestli víte, ale v programovém období 2007-2013 je možné čerpat finance z EU na obnovu vozového parku veřejné dopravy, tak jsem vcelku zvědav jestli toho DP a ČD využijí :lol:

Jak tak koukám na tuhle debatu, tak co zřušit železnici a namísto toho postavit dálnice? :twisted:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
SYN píše:
Zajímavá myšlenka, a nákladní vlaky budou jezdit kudy když nebude průtah? Že by nějaký dalekosáhlý "železniční obchvat" Brna? Nebo přidat ještě další koleje směrem k Tescu??
Taky prosím nezapomínejte že pokud se bude zhlaví rozšiřovat do šířky (pro víc kolejí) tak se taky nutně musí i prodlužovat, ovšem moc není kam nebo by to šlo na úkor délky nástupišť...

Synu, podívej se pozorně na návrh koalice NvC. Nákladový průtah by se přeložil za Svitavu a novou jižní spojkou, třeba podél dálnice, by se napojil na Ferdinandku. To by umožnilo zrušit celé Dolní a území urbanizovat, včetně možnosti vedení VMO. Nákladní a osobní doprava by zůstaly separovány.
Jinak si myslím, že by se mohlo podařit najít způsob, jak sanovat památný viadukt a přidat k němu další 2-4 koleje.
Cyklistické dopravě sice fandím, ale udělat ze stávajícího osobního koridoru cyklostezku je s prominutím broskvovina.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
POdle mě překážkou takové stavby není jen nedostatek peněz na infrastrukturu, ale i naprostá nepřipravenost ČD. Zatímco v autobusové dopravě a víceméně i v MHD jsme s vyspělými dopravními systémy západní Evropy srovnatelní, po příjezdu třeba z Frankfurtu nebo Curychu prožije človek ve vlaku "S-Bahn JMK" kulturní šok. Na páteřních tratích interval 60 minut mimo špičku, zcela nevhodné vozy řady 560 (v 21. století s dveřmi na kliku...), v lepším případě Bdmtee. O integraci jednokolejných tratí ani nemluvě.
Nikdo nerika, ze to musi provozovat CD. Vlaky mohou byt budou ve vlastnictvi kraje a provozovat to pak muze kdokoliv (viamont/RT/CD/DPMB/krajem zalozena spolecnost/...) Dalsi moznost je zadat to soukrome spolecnosti, ktera si ty vlaky vezme na leasing. Tohle se od statni spolecnosti, ktera jen ceka s natazenou rukou az ji nekdo da na nove masinky, neda cekat. Samozrejme to predpoklada smlouvu na rozumnou dobu, aby do toho nekdo byl ochoten jit.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
SYN píše:
Hlavně ať to proboha neskončí tak že se budem donekonečna hádat o tom co postavit, až nakonec za ty prachy který teď jakžtakž jsou posbíraný dohromady postaví někde v Práglu "nové propojení" nebo něco podobného, to už raději kteroukoli z těch dvou probíraných variant!
Projekt nadrazi na Zvonarce pochazi uz z 20.let 20.stoleti. A urcite vzdy byly hlasy pro i proti. A za tech 80 let se nikdy na to nenasli penize ... Vzdycky se postavilo neco dulezitejsiho.

Osobne mam pocit, ze strizliva rekonstrukce v soucasne poloze (zastreseni parkoviste mezi Teskem a nadrazim s pridanim 3 koleji + 3 podchod u posty + nova hala + rozumna moznost parkovani) a pouziti zbytku penez na (pro Brno) dulezitejsi projekty je optimalni cesta.

Nejvetsi strach totiz mam z toho, ze se narvou penize do nejake mega varianty a pak nam Praha i Brusel reknou dostali jste hafo penez na narazi, se zbytkem si poradte sami.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Možná je to šílený nápad, ale v trase současného osobního průtahu by po případné rekonstrukci v odsunuté poloze mohla být pěkná cyklostezka - po odkrytém viaduktu, bezkolizní s ostatní dopravou, pěkně by spojila stezku od jihu (končíčí přechodem přes Heršpickou) a u intersparu na cejlu by se mohla spojit se stezkou od Obřan. V budově současného hlavního nádraží by se pak dala zřídit rozumná garáž pro kola.... Ale to je asi příliš scifi....


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
leviathan píše:
A o Masné burze jsi slyšel, to taky není moc dobrý příklad ochrany památek v případě odsunuté polohy.
Prostě žádná z těch variant není ideální.

Ano o tom taky vím,že Masná burza je v kolizním kurzu s nově plánovaným zaútěním přerovky(do nového nádru je plánováno zaústění od severu),ale je tu počítáno s kompromisním estakádním vedením nad M.burzou-tedy dotkne se jí to ,ale nezničí. To v případě velkého viadukdu ale hrozí-Pokud by v právě jeho místech nebyla nová výpravní hala,tak tam bude nové a širší kolejiště-v případě přisunuté varianty se z historie zachová pouze Secesní hlavní budouva a Malá amerika jinak nic. Dopad na památky tu bude větší.Podívejte na historické pohledy na ten viadukt-mohl by to být historický unikát evropských měřítek a to by stálo za to.
SYN:
zajímavá myšlenka,mohlo by zůstat to historické(na velkém viaduktu původní dvoje koleje, a kusé ukončení) a očesat ty nevzhledné přístavby,provozovat tam třeba historické parní vlaky nebo tramvaje, pro turisty,exteriéry pro filmaře,... vidělo by se dle architektonického zpracování.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
SYN píše:
Takovej můj soukromej sen je že by se snad někdy v budoucnu mohlo podařit propojit pro regionální provoz (taková nějaká příměstská tramvaj) současný hlavas s Kr. Polem, asi by to muselo být pod zemí zhruba po trase hlavas - Lužánky - Boby - Kr.Pole, představoval jsem si to zhruba jako současný tunel v Pisárkách, mělce zakopaný tunel překrytý vozovkou - ulicí.
To by pak umožňovalo velice zajímavou trať Vranovice-Tišnov, pokrývající většinu příměstských satelitů odkud lidi masově dojíždějí do Brna za prací. Představte si ty nádherné přestupní možnosti na takové trati - kromě existujících např. Lužánky (t-25/26), IBC... V dnešní době to dost dobře není možné s velkou smyčkou objíždějící půl Brna přes Obřany a ztrácí se dost času.


Zde popisovaný sen se nazývá severojižní diametr. Představa tratě 250 v úseku Nádraží - Řečkovice pod zemí přes centrum, Šumavskou a Technologický park (to je myslím účelnější než přes Lužánky) není nijak nová a lze ji najít i na stránkách JMK.

POdle mě překážkou takové stavby není jen nedostatek peněz na infrastrukturu, ale i naprostá nepřipravenost ČD. Zatímco v autobusové dopravě a víceméně i v MHD jsme s vyspělými dopravními systémy západní Evropy srovnatelní, po příjezdu třeba z Frankfurtu nebo Curychu prožije človek ve vlaku "S-Bahn JMK" kulturní šok. Na páteřních tratích interval 60 minut mimo špičku, zcela nevhodné vozy řady 560 (v 21. století s dveřmi na kliku...), v lepším případě Bdmtee. O integraci jednokolejných tratí ani nemluvě.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
goldfinger píše:
A území na jih od nádraží se může urbanizovat ještě lépe, když se zruší průtah přes Dolní.


Zajímavá myšlenka, a nákladní vlaky budou jezdit kudy když nebude průtah? Že by nějaký dalekosáhlý "železniční obchvat" Brna? Nebo přidat ještě další koleje směrem k Tescu??
Taky prosím nezapomínejte že pokud se bude zhlaví rozšiřovat do šířky (pro víc kolejí) tak se taky nutně musí i prodlužovat, ovšem moc není kam nebo by to šlo na úkor délky nástupišť...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
ds píše:
Co se týká oblíbeného argumentu "na nádraží to bude daleko" - v případě dlouhé cesty rychlovlakem je 5 minut zanedbatelných. Pro denně dojíždějící se prodlouží dojezdová doba jen do severní části města - přičemž tam mají možnost využít zastávek Lesná, Královo Pole, nebo Židenice. Velká sídliště typu Bohunice nebo Líšeň můžou mít dojezdovou dobu velice podobnou jako na dnešní nádraží. Mimochodem, příjezd na nádraží bez přestupu dnes taky nemá každý, v tom změnu nevidím.


Mezi náma, už dávno si říkám že se tak nějak divně automaticky předpokládá že s ev. otevřením přesunutého nádraží se staré musí automaticky zrušit?
Sice chápu že jeden z argumentů pro přesun je že v centru vznikne fůra místa na něco jiného ale nestačilo by jenom "očesat" staré nádraží o takové ty různé (nepůvodní) stavby stylu "vlaštovčí hnízdo" okolo, nechat jen původní historickou budovu a to nejnutnější kolem (pošta? atd.), probrat i kolejiště (páté nastupiště...) a zachovat pak staré nádraží pro příměstskou dopravu (možná jen z jihu od Břeclavi, stejně je odtama dojíždějících nejvíc a na severu je pohodový Kénig) - denní dojížděni do práce a za úřady?
To by taky umožnilo elegantně zachovat historickou budovu přiměřeně funkční a nehledat pro ni násilně jiné použití nebo ji mít prázdnou. Přitom místa by se pořád ještě uvolnilo dost.
Takovej můj soukromej sen je že by se snad někdy v budoucnu mohlo podařit propojit pro regionální provoz (taková nějaká příměstská tramvaj) současný hlavas s Kr. Polem, asi by to muselo být pod zemí zhruba po trase hlavas - Lužánky - Boby - Kr.Pole, představoval jsem si to zhruba jako současný tunel v Pisárkách, mělce zakopaný tunel překrytý vozovkou - ulicí.
To by pak umožňovalo velice zajímavou trať Vranovice-Tišnov, pokrývající většinu příměstských satelitů odkud lidi masově dojíždějí do Brna za prací. Představte si ty nádherné přestupní možnosti na takové trati - kromě existujících např. Lužánky (t-25/26), IBC... V dnešní době to dost dobře není možné s velkou smyčkou objíždějící půl Brna přes Obřany a ztrácí se dost času.

Zachovat provoz všem možných (rychlo-)vlaků přes střed města rozhodně nepůjde do nekonečna, teda pokud nemáme prachy na to aby projížděly hluboko pod městem a do středu města se z nich vyjíždělo výtahem :-)
Ale ono taky pro někoho kdo jede do Prahy (nebo ještě dál) už nějakých pět minut opravdu nehraje roli, kór když je to jednou za čas. Já například vůbec nemám žádnej problém jezdit ze Zvonařky, než předělali tu stezku pro pěší (už to není ono) tak jsem to s oblibou chodil rychlým krokem za 5 minut pěšky z hlavasu...
A že se teď některé linky vracejí zpátky ke Grandu? Hm, ale to jde jen o pár vyjímek, na ostatní už tam není místo, nemluvě o odstavné ploše, parkování, projíždění přes pěší zónu...

Hlavně ať to proboha neskončí tak že se budem donekonečna hádat o tom co postavit, až nakonec za ty prachy který teď jakžtakž jsou posbíraný dohromady postaví někde v Práglu "nové propojení" nebo něco podobného, to už raději kteroukoli z těch dvou probíraných variant!


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Izidor píše:
....
Taky hájím památkové hledisko,které určitě šetnější-onen velký viadukt v náspu.Brno přišlo o mnoho památek na poč. 20 stol. bezohlednými asanacemi-nemůžeme si dovolit přicházet o další.
....
[/b]

A o Masné burze jsi slyšel, to taky není moc dobrý příklad ochrany památek v případě odsunuté polohy.
Prostě žádná z těch variant není ideální.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A proč by nádraží mělo být "na okraji" "širšího" centra, když může být "v něm"?
Kdo říká,že okraj širšího centra bude zase u nového nádraží a že nebude větší, co může být za 20-30let? Nikdo neví.
Bývalé vedení města dělalo všechno možné nemožné, aby lidi od účasti v referendu odradilo (já třeba dostal do schránky letáček "podepsaný" městem Brnem, ve kterém byli odpůrci odsunu líčeni jako zpátečníci a téměř nepřátelé státu a zájmů města). Nechápu, proč se referenda mohli zúčastnit jen Brňané, když se pořád zdůrazňoval význam stavby pro celý Jihomoravský kraj. Přístup "jednou jste nás zvolili, takže teď budete jen poslouchat a nebudete nám do ničeho mluvit" se mi nelíbí.

Říkám,že se mi nelíbilo podání tehdejdeší radnice,bylo to nešťastně pojato,paradoxně to referendum mělo pozitivum v tom ,že úroveň informovanosti začala stoupat (model,vizualizace,přednášky a prezentace,...).
Omítám však účelové zpolitikaření problému jakoukoliv stranou ,svůj názor jsem si udělal daleko před tím než se rozvířily ty vášně (mimochodem neprospěšné celé akci).
Jen Brňané se učastnili proto,že tu není zákon o krajském referendu,proto bylo jen Obecní-městské.
Myslíš ,že Zeleným jde o lidi o moc víc než ostatním stranám, to referendum bylo účelové,kampaň za peníze všech,se podívej do vlády-na Brněnské radnici "nepřátelé" ve vládě "kamarádi" s ODS ,a tak je to se všema stranama.
A šmitec pro dnešek :!:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Izidor píše:
Položme si předem otázku: Co je dneska v Brně vlastně centrum? To historické? Pak ani současné nádraží nikdy nebylo a není v centru. Postavilo se za hradbami,tedy na okraji tehdejšího Brna. Dnešní centrum si myslím,je daleko větší.

A proč by nádraží mělo být "na okraji" "širšího" centra, když může být "v něm"?
ds píše:
Co se týká oblíbeného argumentu "na nádraží to bude daleko" - v případě dlouhé cesty rychlovlakem je 5 minut zanedbatelných. Pro denně dojíždějící se prodlouží dojezdová doba jen do severní části města - přičemž tam mají možnost využít zastávek Lesná, Královo Pole, nebo Židenice. Velká sídliště typu Bohunice nebo Líšeň můžou mít dojezdovou dobu velice podobnou jako na dnešní nádraží.

Tenhle argument mi taky přijde "ujetý", asi ho vymysleli zastánci nádraží v centru proto, aby měli nějaký navíc.
Izidor píše:
Nehledě na to,že Anderův klan si za peníze města udělal pěknou volební kampaň v podobě referenda. Vykládat si referendum tak,že: sice nebylo platné,ale většina byla proti ,tak to tak musí být,je pro mě slabý argument.

Bývalé vedení města dělalo všechno možné nemožné, aby lidi od účasti v referendu odradilo (já třeba dostal do schránky letáček "podepsaný" městem Brnem, ve kterém byli odpůrci odsunu líčeni jako zpátečníci a téměř nepřátelé státu a zájmů města). Nechápu, proč se referenda mohli zúčastnit jen Brňané, když se pořád zdůrazňoval význam stavby pro celý Jihomoravský kraj. Přístup "jednou jste nás zvolili, takže teď budete jen poslouchat a nebudete nám do ničeho mluvit" se mi nelíbí.
ds píše:
Btw. poslední dobou mám pocit, že nejčastějším argumentem proti odsunuté poloze bylo, že si špičky brněnské ODS nakradou. To je mi osobně celkem jedno...

Mně to teda jedno není. Nechci, aby si na tom nakradl kdokoliv bez ohledu na jeho politickou příslušnost.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Taky si myslim ze nejlepsi reseni by bylo zrekonstruovat stavajici nadrazi. Coz se da vcelku solidne udelat ze strany od teska, stavebni bordel muze byt na plose mezi zvonarkou a naspem . Tim by se stavebni ruch omezil ze strany centra na minimum. Jediny , komu by to asi hodne vadilo by byli mistni prodejci "dovozovyho" textilu.


ds píše:
Co se týká oblíbeného argumentu "na nádraží to bude daleko" - v případě dlouhé cesty rychlovlakem je 5 minut zanedbatelných. Pro denně dojíždějící se prodlouží dojezdová doba jen do severní části města - přičemž tam mají možnost využít zastávek Lesná, Královo Pole, nebo Židenice. Velká sídliště typu Bohunice nebo Líšeň můžou mít dojezdovou dobu velice podobnou jako na dnešní nádraží. Mimochodem, příjezd na nádraží bez přestupu dnes taky nemá každý, v tom změnu nevidím.

Mno , jenze hromada lidi dojizdi do prumyslovych center, kam jaxi neni (zatim) jinych zastavek jak z hlavniho navaznost.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Nazývat to chybou může být čistě subjektivní názor a v každém městě to třeba posuzovat idividuelně.
V tomto případě nejde o rušení ,ale sjednocení a racionalizaci kolejové sítě.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Chtěl jsem pouze konstatovat minulost (jsou li tam nepřesnosti opravte mě vše to v hlavě nenosím :wink: )
Taky hájím památkové hledisko,které určitě šetnější-onen velký viadukt v náspu.Brno přišlo o mnoho památek na poč. 20 stol. bezohlednými asanacemi-nemůžeme si dovolit přicházet o další.Toto je o mě Zpátečnické. A znovu opakuji ,že centrum není jen historické centrum.
A navíc teď už neřešíme co a kde,ale jestli už konečně nebo na dlouho dlouho nic.
Já bych se chtěl totiž přes to nádraží ještě za svého života svézt. :-( [/b]

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 21:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]