Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Další
Autor Zpráva
Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Izidor píše:
Nehledě na to,že pokud se vše bude ještě dále protahovat ( papírování-úřady-furt studie jakýsi),tak dost možny,že se promeškají dotace a nebude se stavět nic ,což povede k úpadku železnice.
Přirozený vývoj?
V roce 1839 když přijel poprvé vlak na plochu mazi bastiony před tehdejší Židovskou bránu,jako první v zemích koruny České - tak to musela být sakra změna v každodennosti brňanů. Navíc místo před hradbami bylo kompromisem(snad kvůli pozemků,či co) jako 1 ze 3 možných míst,ale určitě ne zdaleka tím technicky nejlepším (vyvýšená poloha bývalého druhého bastionového valu-tehdy se počítalo ještě s Brnem jako pevností - složité terénní úpravy a počítalo se navíc tehdy jen kusým nádražím)-tedy ne žádné vysněné flek!
Dolní neboli Rosické nádraží už osobní dopravě sloužilo ( po dostavbě tratě od Oslavan a Rosic),proč by na jeho místě se nemohla historie opakovat-vždyť nepůjde až tak o nádr na zelené louce.
Asi se někteří bojí změn za každou cenu,ať se jedná o cokoliv a vidí vše megalomanským a lobbystickým stihomamem-to by se nesmělo dělat nic a nikde a pak by to bylo OK.
Škoda, že ty co mají jiný názor stavíš do pozice "zpátečníků". Tady to není o pocitech, ale o zkušnostech ze světa, kde tu chybu udělali 30 nebo 50 let zpět a dnes varují: "neopakujte to po nás". Obdobně jako rušení tramvajových provozů, které se dnes v mnoha městech obnovují.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Nehledě na to,že pokud se vše bude ještě dále protahovat ( papírování-úřady-furt studie jakýsi),tak dost možny,že se promeškají dotace a nebude se stavět nic ,což povede k úpadku železnice.
Přirozený vývoj?
V roce 1839 když přijel poprvé vlak na plochu mazi bastiony před tehdejší Židovskou bránu,jako první v zemích koruny České - tak to musela být sakra změna v každodennosti brňanů. Navíc místo před hradbami bylo kompromisem(snad kvůli pozemků,či co) jako 1 ze 3 možných míst,ale určitě ne zdaleka tím technicky nejlepším (vyvýšená poloha bývalého druhého bastionového valu-tehdy se počítalo ještě s Brnem jako pevností - složité terénní úpravy a počítalo se navíc tehdy jen kusým nádražím)-tedy ne žádné vysněné flek!
Dolní neboli Rosické nádraží už osobní dopravě sloužilo ( po dostavbě tratě od Oslavan a Rosic),proč by na jeho místě se nemohla historie opakovat-vždyť nepůjde až tak o nádr na zelené louce.
Asi se někteří bojí změn za každou cenu,ať se jedná o cokoliv a vidí vše megalomanským a lobbystickým stihomamem-to by se nesmělo dělat nic a nikde a pak by to bylo OK.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Přesně tak, pokud je pro někoho žel. trať a nádraží bariérou, tak si ji teď akorát odsune dál, ale za 100 let bude zase vadit. Když nádraží zůstane tam kde je, tak se bariéra překročí a jih bude volný pro ničím neomezovanou urbanizaci... (dolní nádraží se může odsunout skoro kamkoliv..).

Že jde rekonstruovat nádraží za provozu dokazují jak ty Drážďany nebo u nás třeba Ostrava-Svinov, Ústí nad Labem, připravovaná rekonstrukce pražského hlavní nádraží, Kolína a dalších stanic. Při vhodném využití ostatních brněnských nádraží a jejich lepšího napojení na MHD (což by bylo nepochybně přínosem ať bude hlavní nádraží kdekoliv), může být část vlaků dočasně vedená mimo hl. nádraží, což by uvolnilo kapacitu pro rekonstrukce. Lepší jezdit dva roky do Židenic nebo Heršpic (ale s kvalitním napojením na MHD) je podle mě lepší, než mít pěkné nádraží za Zvonařkou...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nová odbavovací budova vedle stávající secesní, vlastně až Fuchsovy pošty by byla určitě lepší než stávající tesko baráky a asijská tržnice. Nemusí být vysoká, část může být v podzemí i pod kolejištěm jako průchozí pasáž.
Rekonstrukce se za provozu zvládnout dá, zajeďte se podívat do Drážďan, tam opravili nádraí par excellence. V Brně by opravdu stačilo přidat jedno nástupiště směrem k Tescu, tamtéž zřídit solidní parkhaus a zaměřit se na SJKD.
A území na jih od nádraží se může urbanizovat ještě lépe, když se zruší průtah přes Dolní. Nemusí to být hned, ale až k němu město přirozeně doroste. Zatím je první vlaštovkou Vaňkovka a katastrofální úřad Brno-lont, ale místa je k Dolnímu pořád ještě hafo. Mezitím se může změnit územní plán a začít stavět nová jižní spojka průtahu.


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
ds píše:
však já netvrdím, že to území se nemůže rozvíjet i teď. Ale dopravní uzel bych raději viděl na kraji centra, než uprostřed. Ty bys chtěl nádraží mezi náměstím Svobody a Moravským nám.?
Pokud by tam vzniklo přirozeným vývojem tak ano. Zrovna v tomto případě se tak nestalo, ale v případě hlavního nádraží ano. Pokud tedy nevznikne zásadní důvod pro jeho zrušení, tak bych okolí našeho nádraží urbanizoval úplně stejně jako se to stalo zcela přirozeně v případě velkých nádraží evropských metropolí. A to jsou nádraží "pour excelence", kde se člověku tají dech a okolí si v klidu žije svým velkoměstským životem.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
však já netvrdím, že to území se nemůže rozvíjet i teď. Ale dopravní uzel bych raději viděl na kraji centra, než uprostřed. Ty bys chtěl nádraží mezi náměstím Svobody a Moravským nám.?


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
ds píše:
.... Na příkladu Vaňkovky je vidět, že prostor za nádražím potenciál má. Že nebyl dosud plně využit, je důsledkem stavební uzávěry. Nicméně tato oblast se začíná rozhodně kultivovat, stačí se podívat na nově vznikající office park za hornbachem....
jinými slovy potvrzuješ, že to území má potenciál i s nádražím v současné poloze a centrum se může plynule rozvíjet kolem něj na všechny strany. Proto bych jej tam zachoval v místě přirozeně centrálního uzlu MHD a bude tím víc v centru čím víc se jih bude urbanizovat a rozvíjet :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ono by se hlavne meli vsichni postavit na nohy a vratit se z rise snu do reality. Optimalne najit nejaky projekt, kdy za rozumne mnozstvi penez ziskame rozumne nadrazi. Ne nic bombastickeho, ale prijemne a pouzitelne misto. A je jedno jestli v soucasne poloze, nebo na Zvonarce.

Kdyz zacala koalice "nadrazi v centru" tak jsem to bral prave jako snahu vratit se do reality, ale po prostudovani jejich projektu jsem ztratil veskere iluze.

BTW: 30km/h na vjezdovem zhlavi zas tolik nevadi, zvlast kdyz vsechny vlaky stejne na nadrazi zastavuji.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
přičemž tam mají možnost využít zastávek Lesná, Královo Pole, nebo Židenice.
Přesně tak, kde je napsáno,že po přestavbě celého uzlu Brno se furt a za každou cenu bude muset pro cestování vlakem jezdit na hlavní nádraží. Pro spoustu vlaků,bude přeci možné zahájit cestu na okrajových nádražích a zastávkách a to buď přímo ,nebo s přestupem právě na hlavním :!:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Mimochodem, všimněte si, jak se najednou změnila rétorika dříve opozičních zastupitelů, když jsou nyní nuceni přijmout odpovědnost. Ono to nádraží na Nových sadech taky nemá jen samá pozitiva, jak si někteří můžou myslet. Na příkladu Vaňkovky je vidět, že prostor za nádražím potenciál má. Že nebyl dosud plně využit, je důsledkem stavební uzávěry. Nicméně tato oblast se začíná rozhodně kultivovat, stačí se podívat na nově vznikající office park za hornbachem. Nevidím důvod proč by centrum muselo nutně končit nádražní ulicí - část historická a moderní se můžou účelně doplňovat.

Co se týká oblíbeného argumentu "na nádraží to bude daleko" - v případě dlouhé cesty rychlovlakem je 5 minut zanedbatelných. Pro denně dojíždějící se prodlouží dojezdová doba jen do severní části města - přičemž tam mají možnost využít zastávek Lesná, Královo Pole, nebo Židenice. Velká sídliště typu Bohunice nebo Líšeň můžou mít dojezdovou dobu velice podobnou jako na dnešní nádraží. Mimochodem, příjezd na nádraží bez přestupu dnes taky nemá každý, v tom změnu nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A to je to: nikdo si s ničem neláme hlavu. Všichni jak ovce s davem,ale já mám zájem o to ,co se kolem děje.
Je taky dost laciné odsuzovat něco,co ještě není a tvrdit furt jak se prodlouží dojížďkové doby a kdoví co ještě,to je zatím předčasné.
Racionalizace kolejišť ve městě je na snadě. Na Dolním jsou lepší parametry pro peróny než dvojoblouk na Hlavním (proto uvažují o Nových sadech-že by nebylo místo? A nebo zbourat Tesco+prostor zaplevelených pozemků+dnešní autobazar). Ideální není a nebude ani klikatice Majlont-Obřany-Lesná-Kénig.
offtopic : Svobodák typické rejžování politických bodů před volbami-dělali soboty neděle,aby to stihli o měsíc dřív. Jo je tam žula a ne beton :wink: ,ale stejně do toho budou ještě vrtat (zeleň,lavičky,tel. budky,koše).

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Kardinální problém celého je, že se reálně nezvažovaly všechny možné varianty od začátku a jen se prosazovala celou dobu odsunutá (nejspíš vydatně sponzorovaná různými lobby), a podporovaná takovými stupidními argumenty jako že železnice brání rozvoji apod. Na normální lidi a cestující nikdo ohled nebral.
Varianta přisunutá (prosazovaná zelenými není moc šťastná-podzemní kolejiště......), nejlepší by bylo rozšířit kolejiště směrem k Tescu a postavit druhou nádražní budovu s odpovídajícími podchody na Nových sadech. Aspoň by se lidi nemlátili v jednom podchodu a jedné budově a k vlaku by neměli kilometr.

Ad izodor: doporučuju procházku po svoboďáku a okolí, tam si nikdo z nějakou vhodností či nevhodností neláme hlavu, a hlavně vůbec ne páni architekti, kteří v dnešní době neumí postavit nic jiného něž betonovo skleněná mosntra. Viadukt by se opravit a zachovat, případně rozšířit dal, jen by se muselo chtít.

Stavba se dá vždycky rozumně vyřešit a etapizovat, je to jen o koordinaci a chtění.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Položme si předem otázku: Co je dneska v Brně vlastně centrum? To historické? Pak ani současné nádraží nikdy nebylo a není v centru. Postavilo se za hradbami,tedy na okraji tehdejšího Brna. Dnešní centrum si myslím,je daleko větší.
Dokáže si někdo z nás představit takovouhle megaakci za provozu jaký je v současnosti na hlavním? Já teda ne. Jak by vypadalo nové nádraží v kontextu historického rázu okolí hned vedle secesní budovy Hlavního ,Malé Ameriky,Petrova? Myslím že to taky nebude to pravé ořechové.
A co památky? Víte,že přivrácenou přestavbou by byl nenávratně zničen velký viadukt, který se ukrývá v tělese náspu a který se plánuje obnovit?
A mohl bych pokračovat dál o technické výhodnosti a zpolitizovanosti celé věci.
Nehledě na to,že Anderův klan si za peníze města udělal pěknou volební kampaň v podobě referenda . Vykládat si referendum tak,že: sice nebylo platné,ale většina byla proti ,tak to tak musí být,je pro mě slabý argument.
Z fanatizovat lidi vůbec neznalé problému rázu technického,mi přijde jako nechutné zneužití těchto lidí pro vlastní politické cíle. Zajímalo by mě kolik lidí si o tom skutečně aspoň něco přečtlo,aby mohlo určovat o osudu takto složitého technického problému.
Na druhou stranu říkám,že kampaň tehdejších zastupitelů byla špatná,jednostranná a nahrála Anderovcům na smeč.
Je to furt a všude: politikaření,půtky a zákulisní bojůvky,ale začít dělat něco pro lidi .....
Už začnite konečně stavět jinak se toho ani nedožijem,to už musí být tak 50min po dvanácté.
Toliko z mého pohledu. :wink:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Přednádražní prostor je logicky nástupištěm do historického jádra a je velkou výhrou, když město něco takového má. Dojít z vlaku pěšky na hlavní náměstí znamená menší zátěž pro MHD. V Brně je navíc naprostá většina pracovních a obchodních příležitostí (Avion a Olympia jsou čestnými výjimkami) v severní části města, odsunutí nádraží na jih prodlouží přepravní vazby a nenapravitelně rozlomí přestupní uzel u HBf. To není strach z novoty, ale reálná obava, podložená odstrašujícím příkladem Zvonařky. Kdyby byl ÚAN tak ideální, tak by např SA i další nejezdiloi ke Grandu.
Že by si někdo nakradl, mi až tak nevadí, ale že bych měl na novou rolu jezdit o 10 min déle s přestupem, to se mi hrubě nelíbí.
A vůbec si nedělám iluze, že by KNN nemohlo být spuštěno s provizorní MHD, viz Zvonařka, tam to provizorium trvá 20 let a jeho konec (přeložení šaliny do Plotní) stále v nedohlednu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger: to je otázka úhlu pohledu. Zbouráním hradeb v roce 1850 se tvář města také nenávratně změnila a neřekl bych že k horšímu. Přijde mi to spíš jako strach z něčeho nového. Vždyť Zvonařka není žádný okraj města, nádraží se přece nepřesouvá do Dolních Heršpic. Možná jsem naivní, ale opravdu pochybuju o tom, že by se nové nádraží spustilo bez stavby tramvajové trati. Pořád nevím, proč by opuštění stávajícího nádraží mělo navždy poznamenat život v centru, kromě toho, že se pěší zóna prodlouží až na oblast Nádražní ulice.
Btw. poslední dobou mám pocit, že nejčastějším argumentem proti odsunuté poloze bylo, že si špičky brněnské ODS nakradou. To je mi osobně celkem jedno...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pro mne je rozhodující, že stavba KNN navždy negativně poznamená život v centru. Rozhodí se zavedený systém MHD, IDS a od vlaku i na něj to bude skoro všude dál, takže atraktivita železnice v Brně a okolí výrazně poklesne. Raději vydržím pár let na staveništi, než potom věčnost jezdit někam mezi kedlubny a květáky, kam se nedá pořádně dostat. Jenom se podívejte na Zvonařku, jak je dlouho v provozu a pořádná doprava tam pořád nevede.Kde bych se měl brodit blátem, odbavovací budova snad zůstane stát, jenom se doufejme pořádně opraví a reko kolejiště, případně rozšíření podchodu bude probíhat ze strany od Tesca.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Vidím to úplně stejně. Navíc pak bude možné zklidnit Nádražní a Benešovu zákazem vjezdu. Obě řešení mají svá pro a proti. Ale neodvážil bych se tvrdit, že jedno z nich je stoprocentně lepší.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Argumenty pro i proti z obou stran jsou notoricky známé. Pro mě osobně je rozhodující jeden: že stavba nádraží v odsunuté poloze nepoznamená život v centru. Víte, co by to znamenalo, chodit řadu let po gigantickém staveništi v centru mezi stavebními ohradami a brodit se blátem? Takhle se elegantně jednoho dne staré nádraží zamkne a současně nové otevře, aniž si toho mnozí brňáci všimnou (řečeno s nadsázkou).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
pd: V Ostrave presneji v Porube mam rodinu (babicku a tetu) a jezdim tam cely zivot, Porubu, Martinov apod. znam velice dobre nachodil sem se tam pomalu tolik co tady...zasadne sem Svinovu nerikal Svinov ale rodine zazite bylo Poruba ale to je vedlejsi...stary Svinov bylo male pritulne nadrazicko bez podchodu, miloval sem ho, casto sem tam chodival s dedou, travil tam cele dny...a ted kdyz se tam nekolikrat do tydne objevim je mi smutno bo z toho co jsem mel tak rad neni skoro nic takove jak si to pamatuju...ale chapu ze byvale nadrazi na Svinove do dnesni moderni koridorove doby nepatri a zvykl sem si - imho i kdyz je vypravni budova obskladana kusy skla celkove je to rekonstrukce povedena a nadrazi slouzi tak jak ma a porad dle meho nazoru je vyznamejsi nez nadrazi hlavni...
Co se tyka Privozu jako mestskeho obvodu nebudu toto ghetto nijak komentovat stejne jako tamni "hlavni" nadrazi...stejne tak se neodvazim rozvadet myslenku ze Ostrava nema nadrazi v centru bo Ostrava jako takova vyslovene centrum NEMA! V Brne je centrum presne vymezeno a toto Ostrave chybi (proto take neni mozne ve meste jako Ostrava zavest nocni abus linky zname od nas)...
Jinak VARIANTA D vypada pomerne slusne ale porad je ze S strany napojena na Zidenice a smer Nezamyslice zase bude okruzni jizda kolem Brna? Proste kazdy ma svoje pro a proti, svoje nazory a zatim to nevypada ze by nekdo byl schopen udelat navrh nadrazi tak aby byly byt s kompromisy spojeny obe strany - jestli je to vubec mozne...


Mě osobně se nejvíc zamlouvá varianta D, zvlášť ta severní šrafovaná část. Vyžádalo by si to sice demolici domů kolem ulic Spálená a Rumiště (těch ale asi škoda nebude) a výstavbu nového viaduktu přes Křenovou (což je nepochybně vhodné). Nástupiště jsou přímé, při využití prostoru k Tescu i v dostatečném počtu.
V zásadě by mě nevadilo ani odsunuté nádraží, až na to, že nikde není zaručené, že se skutečně realizuje se vším všudy tak, jak se prezentuje. Zvláště napojení na MHD. Škoda, Izzy, že jsi už moc nezažil Ostravu-Svinov před rekonstrukcí, pak bys viděl, jak vypadá taková nedokončená přestavba nádraží... A jak vypadá hlavní nádraží, které není v centru, můžeš vidět třeba v Přívoze...

A s tím motáním z Černovic na hlavák - tady se přímo nabízí zřízení zastávky (klidně i pro rychlíky, alespoň pro ty přijíždějící do Brna) v prostoru Životského - Tržní (po úpravě mostů přímo na nich), a s bohatými možnostmi přestupu na MHD. A mohl by tam vzniknout terminál IDS pro linky od východu, které dnes končí na Úzké a na Zvonařce. Vůbec si myslím, že kromě Králova Pole tu chybí předměstská nádraží s dobrým napojením na MHD, všichni nemusí cestovat vlakem až do centra a pak zase zatěžovat mhd z centra pryč...


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Co se týče zastřešení nástupišť u odsunuté polohy, tak ta už je v návrhu dopracováno, alespoň podle vyjádření primátora Onderky
http://www.brno.cz/primator/index.php?pg=dotazy&odzazn=50&cdot=39

Co se týče zprávy NKÚ, doporučuji přečíst tento článek, kde se i pan Ander ohrazuje proti některým vyjádřením pana Dohnala (prezident NKÚ) a považuje je za politicky zabarvené se snahou odstřihnout Brno od peněz z EU.
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=4668

Já osobně jsem spíše zastáncem odsunuté polohy, i když z krátkodobého hlediska (roky) považuji přisunutou polohu za lepši.

Bohužel co jsem z různých článků pochopil, tak se bude porovnávat jenom odsunutá poloha s polohou přisunutou, ale tou kterou podporuje koalice Nádraží v centru. Která je podle mého názoru polovičatá. Protože nemá dostatečně kapacitní nádraží, tak počítá s tím, že vysokorychlostní vlaky dá do podzemí a že se vybuduje tunel od Kohoutovic do středu města, což se mi zdá megalomanské a popravdě těžce pochybuji, že by nám na tento projekt dala EU peníze (pokud teda ten tunel již nevedou jinudy, ale z jejich nákresů tomu nic nenasvědčuje). Také počítá s SJ diametrem (také samozřejmě do podzemí pod nádražím), bohužel jsem se nikde nedozvěděl, jak je pro tento projekt SJ diametr důležitý, ale slova paní Drápalové myslím říkají hodně. Řekla něco ve smyslu že proč by SJ diametr nebyl, když ho chtějí všechny politické strany. Navíc u tohoto projetku zůstanou 4 kusé koleje.
A s čím už vůbec nesouhlasím je, aby celá Zvonařka byla přesunuta na místo dnešního parkoviště u Tesca (to blíže k Novým Sadům).
Nejkomičtější na tom je, že koalice nezveřejnila kudy povedou koleje. Když jsem na to položil dotaz na fóru panu Bartíkovi, tak mi odpověděl, že to plánuje zveřejnit do konce ledna pokud to jejich systém zvládne. Ale že nic neslibuje. A nic nezveřejnil. Hlavně že rozdávali letáky, kde byli absolutně zbytečný některý věci.

Doufám, že pokud se bude stavět nádraží v centru, tak alespoň se vším všudy.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Myslím, že MHD se může rozvíjet i jinak než přesunem nádraží.

Nebylo v původních (úplně prvních) plánech zastřešené nádraží? A nebylo od toho upuštěno právě kvůli penězům, které by to stálo?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pokud by melo byt nadrazi v prisunute poloze mrzi me akorat nulovy rozvoj MHD kdy by dulezita byla zastavka soukenicka...radeji bych nadrazi videl v miste dnesniho dolniho nadrazi spolu s dobudovanim kompletniho propojeni u odb. Brno-Cernovice...a take samozrejme kompletni zdvojkolejneni trate 300 od Blazovic az do Prerova a zvyseni maximalky ze soucasnych 80km/h...pokud cestujete kazdy tyden smer Ostrava a zpet dojde vam ze do Brna sice dorazite pomerne brzy ale nez se vymotate k hlavasu trva to bezmala 15min coz je dle meho nazoru naprosto zbytecne pokud by u Cernovic vlak pokracoval smerem na Brno dolni (nove nadrazi) a zde s prestupem by se dopravil behem 3-4min na nove sady a odtud pak do celeho brna...to je ale muj nazor vypracovany behem posledniho pul roku :wink:


Izzy píše:
Citace:
...Ztráta dotací by prý hrozila v případě, že ...

To "prý" je tam důležité :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
kdyby se nevymyslel nesmyslnej projekt, kterej bez dalsich navaznosti (SJ diametr) nema valnej vyznam, tak by nebyl zadnej problem.
Zatim se na celym odsunu jenom predvedlo to ze se ceka ze unie to cely zaplati.
Na odsunu nevidim nic moc pozitivniho. Krome vytrzeni z centra (to castecne i prisunta varianta) neni v projektu nijak zvlast resena ochrana cestujicich . Predpoklada se ze cestujici si pockaji po dnadrazim az tesne do prijezdu vlaku a pak si nastoupi. Neni tam zadny plne kryty nastupiste. Proc se tedy neresilo plne zakryty nadrazi . I v zahranici jsou tyto stavby obvykle plne zakryty.
Nakladni prutah je veden pres novy nadrazi . DAlsi omezeni prupostnosti.

Nedavno jsem profocoval koli budovy Mala amerika. Tam se ma presunout (v nekterych studiich ) nove nadrazi. Koleji je tam dost , sirka i delka dostatecna. Ve smeru k hlavnimu nadrazi neni problem vybudovat zhlavi apocet koleji smerem do zidenic snadno zredukovat. Dochazkova vzdalenost na novy sady je minimalni . Navic hned za budovou je druhy most, ktery se da snadno vyhradit pro pesi . V dolni casti, kde je dnes pouze nekolik sturcu se da snadno zridit parkoviste a obsluzny terminal , nebo zde ponechat koleje a stahovat sem mistni IDS vlaky a casem i vlakotram (obdoba 5 nastupiste).
Budova samotna je dost prostorna na vsechny potrebny kancelare.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 21:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]