Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 140 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jen sem se ptal, jestli opravdu by se tam aspoň těch 50% spojů ňák nevměstnalo, myslím na tu d-5. Jinak co s tou měnírnou? Mluvilo se o tom, že se má stavět a ono nic :-( . Vždyť i před r.1995 jezdily na tehdejší d-6 do Lískovce dvojčata.

Jinak Česká-Bystrc jezdí stejně 2xT jen na d-3 a né na d-11, kde sou K2.Takže je to stejně jen každej druhej spoj z České.V případě(ve špičce) ukončení obou linek ne Rakovecké by to bylo jenotný spojení Česká-Přístaviště(s přestupem na d-1),takže už by tam ty 2xT ani být nemusely.

Ideální stav vozů z hlediska kapacity by byl:

d-1 2xT,KT8
d-2 K2,Anitra
d-3 2xT
d-4 K2P,Anitra
d-5 2xT
d-6 K2,Anitra
d-7 K2,Anitra
d-8 KT8(co jinýho :shock: )
d-9 2xT
d-10 1xT,K2
d-11 2xT,K2
d-12 2xT(nejlíp 3xT)
d-13 2xT

Protože je to ideální stav, tak to samozřejmě nikdy nebude.Snad až bude aspoň těch 20 K3.N, tak se dají na d-3 a 9 2xT či kapacitně vozy odpovídající.Proto se to taky přece dělá.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Teoreticky by to tak šlo, (zvlášť ta d-11=někdejší d-9), jen myslím že by směrová nabídka ze Štefánikovy čtvrti moc nevyhovala (přeci jen je to dost významný dopravní proud a takhle by byl prakticky využitelný jen na Českou), nehledě na to, že ty dvojčata z České do Komína jsou opravdu potřeba.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Pořád by byl limit pro 2xT na d-5, i kdyby jezdily jenom na polovině spojů, jak zde bylo již mnohokrát navrhováno.To by se tam snad vešly. A to musí just jezdit d-5 z Lískovce do Štefanikove čt.? To nemůže jezdit někam jinam? Stejně to byl hlavně důvod(myslím r.1995), aby aspoň jednu smyčku měla d-5 stejnou jako před r.1995.Co třeba prohodit d-3/11 a d-5?
d-3 St.osada-Lískovec,2xT
d-5 Štef.čt.-Česká-Voz.Komín(-Rakovecká-Ečerova),K2
d-11 Lesná-Lískovec,K2.

Problémem by asi bylo z České do Bystrce jen K2, ale když by třeba obě linky jezdili na Rakoveckou po 5 min., kde by se přestupovalo na d-1 směr Ečerova, tak by to snad až tak nevadilo.Samozřejmě , že počítám s dopoledním omezením některých linek v Bystrci.Na d-5 by byly, kvůli dveřím jen 2xT3,2xT6 bych umístil opět na d-12, kde jezdit můžou.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kamos dela u dopravaku a semtamfory nejsou problem. Spis to ze se do toho nikdo nechtel obout. Vyhybka je osazena za vikend. Ale i obousmerne rooseveltovou, proc ne. Ulehci se husove.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
T
Muj navrh , jak pomoct doprave je otocit D-4 . Smerem ,a kravi horu pres nadrazi, spatky pres rooseveltovu. Vytvori se potrebny spojeni ceska malinovskeho.


...ale zase to spojení bude chybět v opačným směru. Navíc to vyžaduje přetaktování semaforů na Husově a instalaci elekrické výhybky. A ani trochu se mi nelíbí, že bych musel z České docházet na Komenského nám., protože v případě přestupu na d-5,6,7 to mimochodem je o dost větší vzdálenost než naopak. Jako obyvatel Masarykovy čtvrti se vážně přimlouvám za d-4 Rooseveltovou obousměrně.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Trebas d-3 kde jsou davany vozy s moderni vyzbroji. lepe se tam vyuziji protiskluzovy ochrany . D-4 kam muzou kvuli stoupani taky pouze modernizovany K2 , Trebas na d-1 nemaji kloubaky moc smysl.

Co se tyce Mifkovy , tam je to reseno tak aby pokazdy jeden vuz odjel a uvolnil kolej. Co se tyce novych sadu, tam je to ponekud nestastny , protoze se musi hlidat poradi. Nebo protocit vozy.

Mozna toho chci hodne , ale trebas ted d-2 ma vcelku problem, pac kdyz clovek dobiha, tak nevi kde ten vuz skonci. To je nevyhoda dvou konecnych, pripadne prevlikani.

Nechci po kazdym aby znal kilometraze nazpamet (takovy tu snad ani nejni ), ale vzdalenosti se daji odhadnout, a trochu soudnosti by neuskodilo.

Muj navrh , jak pomoct doprave je otocit D-4 . Smerem ,a kravi horu pres nadrazi, spatky pres rooseveltovu. Vytvori se potrebny spojeni ceska malinovskeho.
Jinak po masarycce bych nic nepoustel uz z duvodu chybejicich ostruvku. Pokud tam nejede NP spoj, tak cestujici maji dalsich 350 mm navic k estoupani a to k oblibe neprispiva. Stacilo by zvednout ostruvky obdobne jako je to v reckovicich . Tim by se usnadnila nastup. pak by tam linka mela smysl. Ale rozdhodne ne d-12/d-13 . Tyto linky potrebuji volnou trasu a ne popojizdeni po masarykove. Tam nechat d-4 , pripadne kdyby byly vzkm d-10 .


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Kde je třeba omezení na určité typy kromě d-4, kam patří pouze 1xT,K2P a né K2 nebo d-8 kde logicky musí být obousměrné tramvaje.Samozřejmě výklopný dveře, ale těch míst je dnes už pomálu.Dveře,úvrať v Líšni či omezení na Kraví horu beru vždy v potaz.Víte někdo ještě o dalších omezeních?


Na d-4 mohou být i 2xT, T6, T3R, cokoliv kromě K2... Jinak vnímal bych jako omezení třeba linku, která by vedla z jednokolejné do jednokolejné smyčky (př. Technické muzeum - Maloměřický most), nebo předpokládám že PvvS narážel na dvojčata na d-5 (kvůli měnírně v Lískovci a malé smyčce ve Štefánikově čtvrti), další problém by mohl být třeba na České - kdyby bylo tolik tramvají v Husově ul., jako v systému 12 linek a většína z nich by navíc odbočovala na Veveří, byly by 2 křižovatky za sebou pořád ucpaný... Ono je toho asi víc, ale zase dost těch věcí je snad řešitelnejch...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : tuhle kritiku beru (doufám že se to týká návrhů obecně a nejen mého jednoho). Na druhou stranu, na toto fórum přispívají jedinci s různou hloubkou znalostí o dopravě, od naprostých neználku typu Martina Š.Takady až po profesionály, takže je jasný, že všechny návrhy nejdou realizovat. Ale na druhou stranu, o čem se lépe teoretizuje než takto amatérsky o návrzích linkového vedení? Kdyby tam z 1000 plácnutých nesmylů vyšel jeden dobrý podnět, který se ujme, pořád bych to bral jako úspěch...

K těm plánovačům : chápu a docela je obdivuju, nemají to lehký. Ještě že nejsou veřejně známí :-) Jinak kapacita smyček : Jak je potom možný, že před rokem 1995 končily na malinké smyčce Kr.pole, střelnice 3 tramvajové linky, z toho dokonce jedna s vozy 2xT? Jak můžou končit 2 linky na Nových sadech? Jak někdo mohl postavit Mifkovu? Myslím, že někdy ty vymezený podmínky nejsou splněny ani ve skutečným provozu....


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
nektery veci komentovat nebudu. Doporucuju spocitat propustnost nekterych ulic a podivat se kolik tam toho jezdi dneska a kde by naopak ubyla kapacita.
K tomu prevlikani. A jak vysvetlite cestujicim ze nastoupili do 2 anjednou jedou 7 ? Zapomente na to ze 90% cestujicich se na radu podiva na vic nez v kolik to jede. Par jich jeste zaregitruje vozicek, ale vic nic. Budte realisti a budujte linky pro analfabety. Navic bych dodrzoval autobusy mimo centrum. Skuste se vzit do role planovacu, kde mate pevne dany delky linek, vzkm , a pozadavky na prepravu . Cast veci se da sehnat na netu nebo na zeptani i na DP. Skusim se podivat po delkach tram linek. navic nova linka znamena pozadat o licenci a tu taky zaplatit. Navic se neda pocitat s plnym vypravenim, realny je tak 3/4 voz. parku. Tam se musi spocitat nutny NP zalohy, zalohy jednotlivych kapacit (solo/kloub/souprava/KT8) a na nektery linky nejsou vypravit vsechny vozy, neboje tam doporucen urcity typ, trebas kvuli profilu trate a vyhodnosti novy vyzbroje. Navic jsou omezeny kapacity smycek. Zamyslete se a skuste nad kazdym navrhem popremyslet co z tohoto splnuje. Nektery veci jsou dobry, jiny jsou utopie, a nektery by jenom uskodily.

Vzdy se to nekomu libit nebude. Ale ty casy kdy bylo spojeni odkudkoliv kamkoliv jsou pryc a je to dobre.



Kde je třeba omezení na určité typy kromě d-4, kam patří pouze 1xT,K2P a né K2 nebo d-8 kde logicky musí být obousměrné tramvaje.Samozřejmě výklopný dveře, ale těch míst je dnes už pomálu.Dveře,úvrať v Líšni či omezení na Kraví horu beru vždy v potaz.Víte někdo ještě o dalších omezeních?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nektery veci komentovat nebudu. Doporucuju spocitat propustnost nekterych ulic a podivat se kolik tam toho jezdi dneska a kde by naopak ubyla kapacita.
K tomu prevlikani. A jak vysvetlite cestujicim ze nastoupili do 2 anjednou jedou 7 ? Zapomente na to ze 90% cestujicich se na radu podiva na vic nez v kolik to jede. Par jich jeste zaregitruje vozicek, ale vic nic. Budte realisti a budujte linky pro analfabety. Navic bych dodrzoval autobusy mimo centrum. Skuste se vzit do role planovacu, kde mate pevne dany delky linek, vzkm , a pozadavky na prepravu . Cast veci se da sehnat na netu nebo na zeptani i na DP. Skusim se podivat po delkach tram linek. navic nova linka znamena pozadat o licenci a tu taky zaplatit. Navic se neda pocitat s plnym vypravenim, realny je tak 3/4 voz. parku. Tam se musi spocitat nutny NP zalohy, zalohy jednotlivych kapacit (solo/kloub/souprava/KT8) a na nektery linky nejsou vypravit vsechny vozy, neboje tam doporucen urcity typ, trebas kvuli profilu trate a vyhodnosti novy vyzbroje. Navic jsou omezeny kapacity smycek. Zamyslete se a skuste nad kazdym navrhem popremyslet co z tohoto splnuje. Nektery veci jsou dobry, jiny jsou utopie, a nektery by jenom uskodily.

Vzdy se to nekomu libit nebude. Ale ty casy kdy bylo spojeni odkudkoliv kamkoliv jsou pryc a je to dobre.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Když se tady v poslední době rozrthl pytel s návrhy linkového vedení, tak i já přidám svou představu (abych pořád jen nekritizoval návrhy ostatních – promiňtě Lado, VS a Romíku :-)).

Své představy směřuji do současnosti, do stejného počtu vozidel a vozových km, takže až mi to VS bude házet na hlavu a snažit se posilovat Bohunice z obou stran, tak může, ale o tom ten návrh není. Jde o to, jak při současném zběsilém šetření využít MHD efektivněji (a o to přeci jde všem).

TRAMVAJE :
d-1 : v pracovní dny 9-14 hod. a denně večer ukončit každý druhý spoj d-1 v Komíně. To proto, že v současné době musí v těchto hodinách obyvatelé Bystrce cestovat na Českou s přestupem, takto bude nabídka rovnocenná.
d-2 : zrušení spojů na Nové sady, náhrada linkou 14.
d-3 : celodenně na trase Stará osada – Bystrc Ečerova
d-4 : obousměrně ul. Rooseveltovou, interval 4-6 minut, napůl K2P a napůl sóla, do Obřan každý druhý spoj i večer a o víkendu
d-5 : polovina spojů vozy 2xT (z linky 13) - na ty spoje, které jedou po d-6
d-7 : linka v provozu pouze v pracovní dny od 5.30 do 18.30 hod.
d-9 : na všech kurzech soupravy
d-10 : v pracovní dny prodloužení na Červinkovu, stejný rozsah provozu, doplnění do intervalu 10 minut více spoji na d-13 (aby v úseku Geislerova – Červnikova byl interval 4-6 minut). Na lince 13 vozy K2. Vhodným proložením může na Křenové pomoci lince 8.
d-11 : linka v provozu jen do 21 hodin, večer a o víkendu návaznost linek 3 a 9 na zastávce Jugoslávská
d-14: Kr.Pole nádraží – Česká – Husova – Hlavní nádraží – Stará osada, v provozu v pracovní dny od 18.30, v sobotu a v neděli celodenně. Linka se nemusí jmenovat 14, vozy mohou po cestě převlíkat kabáty (z Kr.Pole může svítit „7 Šilingrovo náměstí“, po odjezdu z Moravského nám. „2 Stará osada“, ve směru zpět „2 Nové sady“, po odjezdu z Malinovského nám. „7 Kr.Pole nádraží“). Lze Buse naprogramovat tak, že po odjezdu z určité zastávky by se zobrazilo jiné číslo linky a trasa? Pokud ano, pak by mi to přišlo i lepší než plevelit systém další linkou. Vzhledem k tomu, že 57 ze 103 kloubáků má Buse, nebyl by problém na celkem 6 kurzech linek 2 a 7 vypravovat jen vozy patřičně vybavené.

U tramvajových linek bych se ještě rád zabýval dobou v neděli dopoledne, kdy je opravdu minimální poptávka. V tuto dobu bych nastavil na všech linkách (i 1,2,4,5,8) interval 15 minut a ponechal mimo provoz linky 7(14) a 11.



d-1 souhlas
d-2 do 18.30h jako teď ke Hřbitovu a potom to převlíkání s d-7.S tím souhlas.
d-3,4,5,7 souhlas
d-9 Kde ty soupravy vzít? Z d-4?
d-10 označovat jen spoje na Stránskou Skálu,spoje kdy nejsou potřeba vést na Geislerovu pod číslem d-13. Na d-10 i 13 K2 souhlas.
d-14 stačí převlíkání d-2/7.

Jen mě tam chybí spojení Zvonařky s nádražím a Českou po 5min.,tedy posílení d-12 místo posílení d-13.Posílit d-12(2xT/K2) by šlo.Ale co pak s tou d-9,že?

Víkend:Nevím co by lidi říkali na d-1 a 8 po 15 min. :-?

Spočítals to? Vyšlo by to stejně jako teď? Pak je to dobrej nápad v rámci možností.


... 8-ka ne, ta si celou neděli drží interval 7-8-7-8...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Já vím, linky 4,5 a 8 taky.


... linka č.2 má v neděli dopoledne 15 min už dávno...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Když se tady v poslední době rozrthl pytel s návrhy linkového vedení, tak i já přidám svou představu (abych pořád jen nekritizoval návrhy ostatních – promiňtě Lado, VS a Romíku :-)).

Své představy směřuji do současnosti, do stejného počtu vozidel a vozových km, takže až mi to VS bude házet na hlavu a snažit se posilovat Bohunice z obou stran, tak může, ale o tom ten návrh není. Jde o to, jak při současném zběsilém šetření využít MHD efektivněji (a o to přeci jde všem).

TRAMVAJE :
d-1 : v pracovní dny 9-14 hod. a denně večer ukončit každý druhý spoj d-1 v Komíně. To proto, že v současné době musí v těchto hodinách obyvatelé Bystrce cestovat na Českou s přestupem, takto bude nabídka rovnocenná.
d-2 : zrušení spojů na Nové sady, náhrada linkou 14.
d-3 : celodenně na trase Stará osada – Bystrc Ečerova
d-4 : obousměrně ul. Rooseveltovou, interval 4-6 minut, napůl K2P a napůl sóla, do Obřan každý druhý spoj i večer a o víkendu
d-5 : polovina spojů vozy 2xT (z linky 13) - na ty spoje, které jedou po d-6
d-7 : linka v provozu pouze v pracovní dny od 5.30 do 18.30 hod.
d-9 : na všech kurzech soupravy
d-10 : v pracovní dny prodloužení na Červinkovu, stejný rozsah provozu, doplnění do intervalu 10 minut více spoji na d-13 (aby v úseku Geislerova – Červnikova byl interval 4-6 minut). Na lince 13 vozy K2. Vhodným proložením může na Křenové pomoci lince 8.
d-11 : linka v provozu jen do 21 hodin, večer a o víkendu návaznost linek 3 a 9 na zastávce Jugoslávská
d-14: Kr.Pole nádraží – Česká – Husova – Hlavní nádraží – Stará osada, v provozu v pracovní dny od 18.30, v sobotu a v neděli celodenně. Linka se nemusí jmenovat 14, vozy mohou po cestě převlíkat kabáty (z Kr.Pole může svítit „7 Šilingrovo náměstí“, po odjezdu z Moravského nám. „2 Stará osada“, ve směru zpět „2 Nové sady“, po odjezdu z Malinovského nám. „7 Kr.Pole nádraží“). Lze Buse naprogramovat tak, že po odjezdu z určité zastávky by se zobrazilo jiné číslo linky a trasa? Pokud ano, pak by mi to přišlo i lepší než plevelit systém další linkou. Vzhledem k tomu, že 57 ze 103 kloubáků má Buse, nebyl by problém na celkem 6 kurzech linek 2 a 7 vypravovat jen vozy patřičně vybavené.

U tramvajových linek bych se ještě rád zabýval dobou v neděli dopoledne, kdy je opravdu minimální poptávka. V tuto dobu bych nastavil na všech linkách (i 1,2,4,5,8) interval 15 minut a ponechal mimo provoz linky 7(14) a 11.


Bacil píše:
ds píše:
Já vím, ale ta d-6 tam večer nejezdila nikdy (dokonce ani před rokem 1995 - d-14 jezdila jen ve špičkách a d-17 do 20 hodin). Pokud tam ta linka nikdy nebyla potřeba, tak asi nebyla poptávka a pokud nyní je, tak jen kvůli tomu Sparu. Když už jsou ty d-6 a d-7 tak blbě (nevyrovnaná poptávka na obou stranách, mohla by d-7 jet večer jen na Mendlovo náměstí (případně pokračovat přes nádraží na Starou osadu, místo toho ukončení d-2 na Nových sadech). Koneckonců, mohlo by to tak fungovat i v sobotu a v neděli.


Myslím ale, že v té době ještě nebyla taková potřeba návaznosti na a-50, a neexistovala a-501 ve své současné trase. Do budoucna myslím, že význam ÚH jako uzlu ještě vzroste, pokud se podaří nějak kloudně vymyslet pokračování tangenciálního směřování a-50 směrem na (Heršice a) Komárov. Když už o tom píšu: pořád si myslím, že dokud není vyřešený nad/podjezd v Heršpicích, dlo by se to spojení (bez zapojení Heršpic) provizorně řešit v využitím kousku D1 (úsek Brno-centrum - Brno-jih). To tangenciální spojení ve střední vzdálenosti by určitě našlo využití a autobus MHD na dálnici žádná novinka není (vzpomeňme na d-59). Byly by to ovšem vozokilometry navíc, takže je mi jasné, že v dohledné budoucnosti to není moc reálné. Jinak jsem si taky vědom, že to propojení ÚH - Komárov jde tak trochu proti mému předchozímu návrhu, který se týká Tuřan a jejich navázání na Slatinu - asi by to chtělo realizovat buď jeden, nebo druhý :lol:


Asi jediné řešení by bylo přivést k nádraží Horní Heršpice busy z každé strany, aby nemusely přes přejezd , lidi by přeběhli přes lávku a pokud by byla rozumná návaznost, mohlo by to fungovat. Jeden návrh s tím dokonce počítal.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
Jenže interval nemůže být 10 minut kvůli provázanosti se zbytkem sítě a 15 min. je moc. Jinak to srovnání je fest demagogie, protože kromě Juliánova (kde je teď výluka), Modřic (které nepatří k Brnu) a Stránské skály jezdí všude tramvaje v intervalu aspoň 7,5 minuty (jen je to někde tvořeno souběhem více linek). Uznávám že tam kapacitní rezerva je, ale 7,5 min. sóla a 10 min K2P pro mě nejsou rozdíl a nic se tím neušetří. Pokud ovšem nehodláš d-4 omezovat i v pracovní dny, to bych byl asi agresivní. :twisted:


V pracovní dny jse mě zdá d-4 plně využitá.S tím bych určitě nic nedělal a když jo tak bych to spíše prohodil.Pracovní dny do Obřan po 7,5 a nepracovní dny po 10 min.Když tak zítra.Přeji dobrou noc.LADA


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenže interval nemůže být 10 minut kvůli provázanosti se zbytkem sítě a 15 min. je moc. Jinak to srovnání je fest demagogie, protože kromě Juliánova (kde je teď výluka), Modřic (které nepatří k Brnu) a Stránské skály jezdí všude tramvaje v intervalu aspoň 7,5 minuty (jen je to někde tvořeno souběhem více linek). Uznávám že tam kapacitní rezerva je, ale 7,5 min. sóla a 10 min K2P pro mě nejsou rozdíl a nic se tím neušetří. Pokud ovšem nehodláš d-4 omezovat i v pracovní dny, to bych byl asi agresivní. :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
VS : nic novýho pod sluncem, to už jsem tu navrhoval :-)
LADA : tak jsem se přeci nemýlil... Ale protivní kverulanti, co si budou furt stěžovat, jsou bohužel všude, nejen v Obřanech, kvůli tomu se není třeba rozčilovat a používat k tomu výrazů, které nepatří na diskuzní fórum.


No jo ale aji když to vezmeš bez osobních pocitů tak musíš uznat že 7,5 minutový interval v neprac.dny mají pouze:
d-1 potřebný
d-2 v trase Židenice, Nové sady potřebný
d-4 při nasazení vozů K2 by stačil 10 min interval a prodloužení do Obřan 20 min interval
d-5 potřebný
d-8 potřebný

Za ty Obřany by mohla klidně d-2 jezdit tak jak jezdila k hřbitovu a myslím že by to bylo rozumější.A nebo by mohli posílit d-12.
Uznej sám.LADA


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : nic novýho pod sluncem, to už jsem tu navrhoval :-)
LADA : tak jsem se přeci nemýlil... Ale protivní kverulanti, co si budou furt stěžovat, jsou bohužel všude, nejen v Obřanech, kvůli tomu se není třeba rozčilovat a používat k tomu výrazů, které nepatří na diskuzní fórum.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
LADA : ještě k těm návrhům linkového vedení - za tu d-13 se omlouvám, ale s tímto (navrhovaným) debilním intervalem jsem ji zcela vytěsnil, protože při intervalu 3-4 min. na d-12 by byla zbytečná a určitě by se nerealizovala. A kdyby jela častěji, běž si stoupout mezi Konečného nám. a Nerudovu - interval obou semaforů + interval tramvaji = špunt (už druhý :-(). Jinak nezapomeň, že k lince na Novolíšeňskou není moc vůle, po nehodě 1706 od tam byla d-13 stažena. Když už je podle tebe dost KT8 na strašně dlouhou linku z Bystrce do Líšně pak by jich bylo dost na d-8 v intervalu 3,5 min. po celé délce - tedy až na Mifkovu, ne na Novolíšeňskou, kde to bude podobně k h.... jako d-7 na Švermovu. Jinak výroky typu "strupi z Obřan", "##MLUVÍM SPROSTĚ## světa" apod. mě utvrzují v tom, abych si myslel, že jediným záměrem tohoto návrhu je vzít Obřanům rozumnou dopravu a tím se jim vymstít (nevím za co). Jenže kromě Obřan ta d-4 obsluhuje i Maloměřice a Husovice, kde nebydlí jen nějaká etnická menšina, ale je tam i několik škol, z nichž dojíždí dost studentů. Jinak jestli těch 300 m, co tu pořád předkládáš, má být úsek Přívrat - Vychodilova, pak věz, že a) já jsem to nevymyslel, b) z centra je tam doprava bez problémů (a večer směrem do centra z Vychodilovy nikdo nejezdí) a o víkendu lze cestovat s přestupem na Přívratě. Já nevím, vnímám trošku rozdíl mezi večerem a víkendem pro pár lidí a celým dnem pro několik městských čtvrtí. Věz, že i pár metrů na přestup dokáže být protivných (a já o tom něco vím na křižovatce Komenského nám.- Česká, kde každý den přestupuju). Jo a jedna drobnost - když uděláš normální interval do Obřan a Masarykovy čtvrti, nikdy nebude dost vozů Proto ten návrh tak krtitizuju - protože je pro mě nekoncepční a nereálnej. Nic proti tobě osobně. Ostatním se omlouvám za délku příspěvku.


To není o tom vzít Obřanům rozumnou dopravu.Jen odebrat přebytky.Na Novolíšeňské je problém že vzdálenost mezi brnkátkem a vyhybkou je moc krátká,a vyhybka jse přehazuje dosti pomalu.Jo už na to přišels.Proč bych jse jim chtěl mstít?Protože bydlím v Bílovicích nad Svitavou.A každej druhej obřan nadává že do Bílovic jezdí a-75.No jo žebráci byly zvyklí nastupovat do prázdnejch autobusů a teď se to vždy neděje.ale mýslím že po půl hodině ve špičce po hodině v sedle a v neprac.dny po 2 hodinách je to zandbatelný.A když už jsem u toho co měli říkát Maloměřice když na sídliště nejezdila a-75 pouze tramvaj do Spodních obřan a ti ze sídliště se taky cpaly do šaliny a Maloměřice taky nenadávaly.Těm Obřaňákům co toto chápou přeji dopravu ještě lepší,ale těm ##MLUVÍM SPROSTĚ## co furt protestujou bych nezastavil a když jo tak jen proto abych je mohl kopnout do čuně!!!!!!!!!!!!LADA
Jinak kdyby a-75 do Bílovic jezdila častěji tak by nebyla tak předspaná.


Naposledy upravil LADA dne 23 pro 2004 17:32, celkově upraveno 1

Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Nechte konečně už tu d-4 jak je a né nějaký 10 min.intervaly.Jediny změny, který bych na d-4 prosazoval by byly o víkendě každej druhej spoj jen do Maloměřic,obousměrně přes Roosveltovu a v prac.dnech ještě víc K2P(Aniter) než doposud.Vždyť jezdí ta d-4 přecpaná ve špičce a to jak do Mas.čtvrti, tak až po Tomkovo nám.Pár uvolněných sól bych dal do dvojic na d-9. To znamená žádný 10 min. interval a podobně :evil:

2xT bych na d-4 nedával né kvůli spoustě oblouků v Husovicích, ale kvůli zvýšenému riziku cestujících v zadním voze v této oblasti.

Spíš bych přemýšlel o tom jak efektivně využít druhej směr d-2(myslím tím Hřbitov,Modřice).

d-2 nasadit 2xT po 10 min.
d-6 až do Modřic,K2
d-14 St.Osada-nádraží-Česká-Červínkova,v prac.dny pd 5 do 20h.,K2


Naposledy upravil VS dne 20 pro 2004 22:27, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
LADA : ještě k těm návrhům linkového vedení - za tu d-13 se omlouvám, ale s tímto (navrhovaným) debilním intervalem jsem ji zcela vytěsnil, protože při intervalu 3-4 min. na d-12 by byla zbytečná a určitě by se nerealizovala. A kdyby jela častěji, běž si stoupout mezi Konečného nám. a Nerudovu - interval obou semaforů + interval tramvaji = špunt (už druhý :-(). Jinak nezapomeň, že k lince na Novolíšeňskou není moc vůle, po nehodě 1706 od tam byla d-13 stažena. Když už je podle tebe dost KT8 na strašně dlouhou linku z Bystrce do Líšně pak by jich bylo dost na d-8 v intervalu 3,5 min. po celé délce - tedy až na Mifkovu, ne na Novolíšeňskou, kde to bude podobně k h.... jako d-7 na Švermovu. Jinak výroky typu "strupi z Obřan", "##MLUVÍM SPROSTĚ## světa" apod. mě utvrzují v tom, abych si myslel, že jediným záměrem tohoto návrhu je vzít Obřanům rozumnou dopravu a tím se jim vymstít (nevím za co). Jenže kromě Obřan ta d-4 obsluhuje i Maloměřice a Husovice, kde nebydlí jen nějaká etnická menšina, ale je tam i několik škol, z nichž dojíždí dost studentů. Jinak jestli těch 300 m, co tu pořád předkládáš, má být úsek Přívrat - Vychodilova, pak věz, že a) já jsem to nevymyslel, b) z centra je tam doprava bez problémů (a večer směrem do centra z Vychodilovy nikdo nejezdí) a o víkendu lze cestovat s přestupem na Přívratě. Já nevím, vnímám trošku rozdíl mezi večerem a víkendem pro pár lidí a celým dnem pro několik městských čtvrtí. Věz, že i pár metrů na přestup dokáže být protivných (a já o tom něco vím na křižovatce Komenského nám.- Česká, kde každý den přestupuju). Jo a jedna drobnost - když uděláš normální interval do Obřan a Masarykovy čtvrti, nikdy nebude dost vozů Proto ten návrh tak krtitizuju - protože je pro mě nekoncepční a nereálnej. Nic proti tobě osobně. Ostatním se omlouvám za délku příspěvku.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
3. kolej na Mifkově je i provozní, když jsem se tam byl dnes podívat (kolem 14 hod.), tak na ní najížděla šalina (neměla tam delší pauzu, potkaly se tam 3 vozy, takže to jinak nešlo). Chvilku potom tam byl jen jeden vůz, takže s pravidelností trochu problém. Zato tam hlídkovala půlka tramvajklubu ozbrojená fotoaparáty :lol:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jinak jsem dnes byl na Mifkově není to špatný ale smyčka to není.Ale co mě mrzí že neudělali alespoň i tu 3 kolej nornalně provozní a né jenom odstavnou.Já vím že řeknete jak by ti lidi poznali že jede zrovna od tam.Dala by se tam udělat digitální tabula z odjezdama+nástupiště.Prostřední Nástupiště 1.Boční Nástupiště 2.
A ještě udělat hlásič.Vůz odjede z druhého nástupiště.Kvůli nevidomím.Protihluková stěna tam je tak není co řesit.
Jinak musím uznat že a-151 je dost povedená linka alespoň pro mě.Dnes jsem sní jel dokonce i novou Karosou B952E.Autobus pěknej až na sedadla STER.Nedokážu pochopit co jse na ních FIXIMU líbí.Jsou staršně tvrdá a nepohodlná.Když jsem vystupoval v KOBYLNICI tak jsem měl co dělat abych se narovnal.A zdá jse mě celkově na novej vůz dost vyklepanej.Jinak pohoda.LADA


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 03:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]