Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
martas píše:
Nevite nekdo jak to na nekterych kurzech 2 jezdi T3?je to tak denne nebo jen nahoda?


Už tam byly kolem 22.1, nejdřív 1628+1629 (002/15) a pak 1622+1623(002/14), to je kurz kterej jezdí až do noci(23h), takže to nemělo skoro smysl. na druhou stranu ve špičce ráno a odpoledne kolem 13-15.30h nejsou ty 2xT bez využití a řekl bych, že se dokonce hodí. Ale záměr to asi nebude, spíš asi zase nebudou K2. Chci se zeptat jestli jsou na kurzech 002/14,15 a 16 v případě nedostatku K2 předepsány 2xT nebo je to náhoda a můžou být všude? Jak sem již dřív psal, hodili by se spíš na 009/07 a 09, kde jezdí K2 narvaný k prasknutí ale aspoň se xT dostanou i na jinou linku.


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Nevite nekdo jak to na nekterych kurzech 2 jezdi T3?je to tak denne nebo jen nahoda?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
já na 002/16 potkal 1609+21


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Bohužel nevíme.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Janatak píše:
K2 1112 se může pyšnit celovozovou reklamou na kola Šírer,
na lince 2 dvojička 1647+1648.


Nevíte kterej kurz d-2?


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
K2 1112 se může pyšnit celovozovou reklamou na kola Šírer,
na lince 2 dvojička 1647+1648.


Ano, tam je krásná výstavka, jenom tu 1039 už trapně přesunuli.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Lze ji spatřit v řadě vyřazených vozidel před halou vozovny Pisárky, (řada vodorovně k trati Pisárky - Komín).


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Šalina píše:
Ahojík, nevíte někdo, co se stalo s vyřazenou 1111-kou, jestli je jen vyřazená a nebo je už i sešrotovaná? Díky Eva

Měla by být už vyřazená, viz evidence.


Ahojík, nevíte někdo, co se stalo s vyřazenou 1111-kou, jestli je jen vyřazená a nebo je už i sešrotovaná? Díky Eva


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Miky píše:
Jakou? Na co? Jak vypadá?
photo nove reklamy na 1041 od Janataka je tu http://www.k-report.net/discus/nahledy/031538.jpg


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Janatak píše:
K2P 1041 jezdící s červeným nátěrem má již reklamu.
Jakou? Na co? Jak vypadá?


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
K2P 1041 jezdící s červeným nátěrem má již reklamu.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi: To cvakání je relé, je i na původních ČKD pohonech s poptávkou

mauricio, Honza: To je podle mě způsobeno protitlakem na slabé pohony bide, protože k sepnutí tlačítka Escha je potřebná celkem velká síla, proto se dveře jen pootevřou. Pak by ale v zápětí měly zareagovat a otevřít se úplně.

M: Já jen do detailu popisuji průběh funkce dveří, naopak se divím opačnému tvrzení.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
mauricio píše:
1018 má u předních dveří leda stejnej problém jako 1615 - dveře se chtějí otevřít, takže se nachystají, pootetvřou a zavřou. A musí se zmáčknout znova poptávka, aby se otevřely.
Přesně tohle se stalo ráno na Mendláku (když vyjížděla) - zvenku nikdo nic nemačkal...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
mauricio píše:
1018 má u předních dveří leda stejnej problém jako 1615 - dveře se chtějí otevřít, takže se nachystají, pootetvřou a zavřou. A musí se zmáčknout znova poptávka, aby se otevřely.

Dneska ráno jsem s ní jel na 01102 a přesně se toto stalo i u 3. dveří na Burianově nám. Slečna zmáčkla venkovní tlačítko.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1018 má u předních dveří leda stejnej problém jako 1615 - dveře se chtějí otevřít, takže se nachystají, pootetvřou a zavřou. A musí se zmáčknout znova poptávka, aby se otevřely.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Dle mého názoru, to zpětné zavření dveří během otevírání, není způsobeno tím, že někdo zmáčkne tlačítko, ale tím, že na ty dveře při tom mačkání tlačí a tím aktivuje ochranu proti přivření. U "skládaček" je to řešené tak, že když se dveře zastaví o překážku, dojde k nárůstu proudu (trimry jde nastavit citlivost) a dveře se otevřou/zavřou. U T6 je ochrana řešená pomocí tzv. tlakové vlny, tj. když se guma uprostřed zmáčkne, tlak vzduchu ovlivní čidlo v řídící jednotce pohonu a dveře se otevřou/zavřou. Ovšem jak to je zrovna u těch K2 nevím. Pokud by tam byla proudová kontrola, pak by to dělalo, co to dělá...

To cvaknutí je sepnutí mikrospínače (relátka) na řj, tím se aktivuje obvod předvolby dveří. Během otevírání pak lze slyšet i cvakání vaček (mikrospínače)..


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Fixi píše:
Pokud vím, tak jediné "cvakací" pohony jsou IGE, jiné to nedělají...


Myslel jsem to obecně-i u skládacích dveří...(šlo mi o projevy dveřního pohonu po zmáčknutí poptávky před zastávkou...)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pokud vím, tak jediné "cvakací" pohony jsou IGE, jiné to nedělají...


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
U té 1018 to dělalo tak,jak jsem popsal.Tlačítko se prosvítilo a špatný kontakt tam nebyl...Nechci to dále rozpitvávat,ale každopádně systém je jiný.U normálních rekonstrukcí to v bedně pohonů cvakne,takže je jistota,že se pohon zapnul a dveře se otevřou.U tohoto vozu ne...Možná je tam odlišnost i na palubce a některý řidič to odblokovává tak,jak je zvyklý jinde a z toho pramení tento problém...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
manil:

ale to ze kdyz si namackas poptavku za jizdy tak je preci jasny ze se tlacitko prosviti, taky je jasny ze po zastaveni musi ridic dvere uvolnit a ty se pak vsechny otevrou, nechapu co se ti na tom zda byt zvlastni??

pokud by jsi chtel otestovat to co je predmetem debaty u 1018 tak by jste na testovani museli byt dva ne? ty by jsi zmackl vevnitr a kolega venku, pak by jsi videl esi se dvere automaticky zavrou, moc tomu ale neverim, sem se s tim nesetkal, jen u T6 se po otevreni dvere hned zacli zavirat, ridicka pak dvere vyradila z provozu.

to ze se dvere nekdy neotevrou u vice trakci je spise vadou tlacitka, dyt to tlacitko je milionkrat za den zmacky, a nekteri lidi to tak mackaji ze jej temer promacknou tak se neni cemu divit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
manil píše:
nj :mrgreen:

člověče, ty seš úplně jasnej šotouš :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
jzb: Připouštím, ale nikdy jsem se s tím nesetkal. Dneska jsem se ještě koukal, řidič ve všech případech používal uvolnění.

Miky: nj :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Manile, ty seš ale blázen :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]