Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
manil píše:
V Plzni mají dostatek NP vozů na zajištění garantů. 4 K3R-NT a nově 2 KT8.N2P. V Ostravě jsou Astry také poruchové.

Anitry v Medlánkách jsou kvůli nějakým opravám podvozků, v P/isárkách totiž nejsou zvedáky.


Před příchodem K3 a KT8.N měli co dělat aby garanty dodrželi.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
V Plzni mají dostatek NP vozů na zajištění garantů. 4 K3R-NT a nově 2 KT8.N2P. V Ostravě jsou Astry také poruchové.

Anitry v Medlánkách jsou kvůli nějakým opravám podvozků, v P/isárkách totiž nejsou zvedáky.
Nojo, co v Pisárkách kromě pár rezavých kolejí je?...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
renda píše:
Nové vozy mají jezdit skoro pořád a prakticky všechny (mimo údržby a rezervy), k čemu se pak kupovaly .... aby stály u plotu?
Venku v pisárkách reznou 1807 a 1815 + ještě jedna se staženýma pantecama.

V Plzni prý na tom nejsou o nic líp s Astrama, už nejsou schopni zajistit ani garanty!

V Plzni mají dostatek NP vozů na zajištění garantů. 4 K3R-NT a nově 2 KT8.N2P. V Ostravě jsou Astry také poruchové.

Anitry v Medlánkách jsou kvůli nějakým opravám podvozků, v P/isárkách totiž nejsou zvedáky.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Nové vozy mají jezdit skoro pořád a prakticky všechny (mimo údržby a rezervy), k čemu se pak kupovaly .... aby stály u plotu?
Venku v pisárkách reznou 1807 a 1815 + ještě jedna se staženýma pantecama.

V Plzni prý na tom nejsou o nic líp s Astrama, už nejsou schopni zajistit ani garanty!


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Od večera stojí 1808 před halou v Medlánkách na kolejové spojce,kde stávají B-vozy,čekající návratu svých A-vozů při prohlídkách.(Spojka z haly do smyčky v protisměru).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
martas píše:
Kkolik vubec celkem aniter z nejakeho duvodu tedka nejezdi?

Dlouhodoběji odstavené jsou mninimálně 2 (1807, 1809).


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Kkolik vubec celkem aniter z nejakeho duvodu tedka nejezdi?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
adam_r píše:
Tohle neni reseni, to je balkanizace provozu ...

Lepší balkanizace provozu než balkanizace svršku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1817 už jsem včera viděl kdesi venku.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Včera obkružovala medláneckou vozovnu 1814.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Janatak: ty ostatní stojící vozy mají právě jiné poruchy, než převodovky, většinou je na vině výzbroj.. a co se týče kontroly převodovek.. nevím sice jak je to tam dělaný, ale jednoduchý zkontrolovat je nebude, soudě dle
dvoudenního úsilí škodováků o její rozebrání... jinak až taková důsledná kontrola by připadala nejspíš až při VP..


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
Janatak: To je příliš odvážné tvrzení, se kterým musím nesouhlasit.
Údržba na takové vadné převodovky případně vady ve výzbroji apod. nemá až takový vliv. Špatnou údržbu bych definoval jako flákání denní kontroly (nekontrolují se magnetické brzdy, pantografy...) případně odflákle čištěné malůvky apod.


Měl jsem spíše na mysli údržbu v širším slova smyslu. Počínaje špatně zapravenou malůvkou až po kontrolu důležitých uzlových bodů vozidla, jako je třeba právě převodovka. Přece mi netvrďte, že důslednou kontrolou tramvaje, tedy jejich součástí, jako jsou příkladně převodovky se dá docílit stavu osmi odstavených Aniter...

Samozřejmě, pokud se jedná o poruchu, je to něco jiného. Ale všechny vozy kvůli vadné převodovce nestojí...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
goldfinger píše:
Moje řeč, vrátit ty křápy do škodoffky, nebo se jich zbavit dokud je ještě čas a nezničí to všechny koleje a weksle. Za ušetřené penisky wanovat a wlekovat.
Tohle neni reseni, to je balkanizace provozu ...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Opravy Aniter již probíhají, dokonce se dělají i přesčasy... Včera zprovozněna 1817, dnes snad 1815,21...


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Případně 1303 a 4 přepojit k 1569 a 1562, aby bylo víc NP souprav. Ale to by musely tyto vozy mít zásuvky vzadu.
Anitry bych tady radši taky neviděl, ale furt lepší jak 14T. Pokud tyto půjdou do Pisárek, tak se máme na co těšit.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
goldfinger píše:
Moje řeč, vrátit ty křápy do škodoffky, nebo se jich zbavit dokud je ještě čas a nezničí to všechny koleje a weksle. Za ušetřené penisky wanovat a wlekovat.
Má řeč, přesně...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Moje řeč, vrátit ty křápy do škodoffky, nebo se jich zbavit dokud je ještě čas a nezničí to všechny koleje a weksle. Za ušetřené penisky wanovat a wlekovat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, říkám si, že by snad KT8 a Europulse+vlek dokázaly zajistit všechny garanty s 0 provozníma Anitrama...v nejvyšší nouzi.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
MKzB:Moje řeč. A pořádný sankce za flákání povinností.

Jinak dneska opět: kolem 8:30 přes Mendl jela souprava 4121+1813.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pod světlem bývá tma.
To chce udělat v Pisárkách repersonalizaci a občas to po nich zkontrolovat.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Janatak: To je příliš odvážné tvrzení, se kterým musím nesouhlasit.
Údržba na takové vadné převodovky případně vady ve výzbroji apod. nemá až takový vliv. Špatnou údržbu bych definoval jako flákání denní kontroly (nekontrolují se magnetické brzdy, pantografy...) případně odflákle čištěné malůvky apod.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kapusta píše:
Čím to je? Údržbou, konstrukcí, postavením hvězd?


Pisárkama. Stačí si projet intervaly stání příkladně 1018 a 1028, které se počítá na rok a je jasný, že všechny Anitry hned tak nevyjedou. Byla chyba je deponovat tu, měly jít do Medlánek na úkor tamějších T3. I když to samozřejmě není systémové řešení.....


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
manil píše:
No, poslední dobou začíná být stav některých aniter kritický ...

Čím to je? Údržbou, konstrukcí, postavením hvězd?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
No, poslední dobou začíná být stav některých aniter kritický a začíná být ohrožena nutná vypravenost NP vozů na garanty.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Janatak píše:
To by byl krok nesprávným směrem hlavoudozdi [-X


Proč?Aspoň budou míň ohoblované oblouky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 20:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]