Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Honza píše:
No jak by, odstaví devátý... :-D


To by byl krok nesprávným směrem hlavoudozdi [-X


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Janatak píše:
No, to je hodně vozů! Jsem zvědav, jak se k tomu soudruzi z Pisárek postaví....
No jak by, odstaví devátý... :-D


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
mh píše:
Tak Aniter by k dnešnímu dni mělo být odstaveno celkem 8.. (pro různé závady, nejen tedy převodovky..) Ev.č. ale nevím..


No, to je hodně vozů! Jsem zvědav, jak se k tomu soudruzi z Pisárek postaví....


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tak Aniter by k dnešnímu dni mělo být odstaveno celkem 8.. (pro různé závady, nejen tedy převodovky..) Ev.č. ale nevím..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
1813 dnes umrela tahli ji z lesne


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Snad by nebyl problém něco ze starech podvozků zbastlit jako v Ostravě.


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
renda píše:
Souhlas: Anitry se nekupovaly kvůli tomu aby stály ve vozovně.
A k těm tratím není co dodat, teď v sobotu jsem se vezl 13-kou po Husovce, a tankodrom je oproti tomu pohoda, jeden moment K2 tak nadskočila že už jsem si myslel že skončíme v krytu pod hradem, jěště že ji budou opravovat.


Zajímavé "nadskočení" si lze vyzkoušet na trati Pisárky - Bráfova, kde před zastávkou Bráfova směr Bystrc je tak šikovná nerovnost kolejí, že při vyšších rychlostech nacházejíc se v zadních částech vozu T3 si spolehlivě potykáte hlavou se stropem případně madlem....


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mh píše:
manil: ten častější výskyt je dán především tím, že k nám jezdí Pisárečtí otáčet podvozky (větší opotřebení, děkujme neotočným podvozkům..) No a poslední dobou právě kvůli těm převodovkám...

Pisoárky nemají totiž pro Anitry zvedáky.


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Souhlas: Anitry se nekupovaly kvůli tomu aby stály ve vozovně.
A k těm tratím není co dodat, teď v sobotu jsem se vezl 13-kou po Husovce, a tankodrom je oproti tomu pohoda, jeden moment K2 tak nadskočila že už jsem si myslel že skončíme v krytu pod hradem, jěště že ji budou opravovat.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Janatak píše:
Kolegáčkové, nemohu s vámi souhlasit. Pokud se Anče pořídily za určitý obnos peněz, tak by měly PŘEDEVŠÍM jezdit a ne je odstavit z neschopnosti voz. Pisárky či někoho jiného je udržovat. To je přístup na dvě věci a silně to zavání nezájmem o provoz a tím zbytečně vynaloženým prostředkům.
O koncepci neotočných podvozků tohoto typu tramvaje se dá jistě debatovat dlouho a jistě se shodnem, že se nehodí do brněnského provozu, tedy do stávajícího stavu většiny tratí. Není ovšem chybou Anitry, že vjezdem do oblouku to řácky škubne, že prakticky cítíte každou nerovnost. Je to především chyba stavu brněnských tratí, oblouky bez přechodnic, příšerný stav tratí, namátkou Hybešove, Minské, Husovy, Palackého a dalších ulic. Takže bych nadával na město a na příslušné ouřady...!
Tak, tak. Ty vozy maji predevsim jezdit. Z pohledu cestujiciho me anitra vyhovuje. A s tim skubnutim v oblouku. Je to dano jak stavem trati, tak i stylem jizdy. Ve smem nynejsim pusobisti se take jezdi vozy s pevnymi podvozky po trati plne zatacek v centru, ale do tech zatacek se jezdi vyrazne pomaleji.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil: ten častější výskyt je dán především tím, že k nám jezdí Pisárečtí otáčet podvozky (větší opotřebení, děkujme neotočným podvozkům..) No a poslední dobou právě kvůli těm převodovkám...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh: Souvisí toto nějak s čím dál častějším výskytem Aniter v medlánecké vozovně? V případě 1809 se tvrdilo, že DP nemá jalové podvozky pod Anitry, tudíž se nemůže podvozek s vadnou převodovkou vyvázat a poslat do Plzně.

eda: v současné době není reálné (ani po úterku) o garanci NP kurzu medlánkami na d-9, zhledem ke spolehlivosti vleků.

Hafan: ??


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Však víš jak to myslíme. S menší nadsázkou no. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3988
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Zaplať pánbů...čím míň tím líp.
Ale zase naopak - čím víc odstavených Aniter, tím líp.


Kolegáčkové, nemohu s vámi souhlasit. Pokud se Anče pořídily za určitý obnos peněz, tak by měly PŘEDEVŠÍM jezdit a ne je odstavit z neschopnosti voz. Pisárky či někoho jiného je udržovat. To je přístup na dvě věci a silně to zavání nezájmem o provoz a tím zbytečně vynaloženým prostředkům.
O koncepci neotočných podvozků tohoto typu tramvaje se dá jistě debatovat dlouho a jistě se shodnem, že se nehodí do brněnského provozu, tedy do stávajícího stavu většiny tratí. Není ovšem chybou Anitry, že vjezdem do oblouku to řácky škubne, že prakticky cítíte každou nerovnost. Je to především chyba stavu brněnských tratí, oblouky bez přechodnic, příšerný stav tratí, namátkou Hybešove, Minské, Husovy, Palackého a dalších ulic. Takže bych nadával na město a na příslušné ouřady...!


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Místo aniter postavit wany... nebo třeba i dvojwany ze starejch K2.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Řekl bych, že s tímto nikdo nepočítá (a proč by taky měl, Aniter je 17 a garantů kolik? 7, k tomu snad ani dojít nemůže). Ale kdyby k tomu došlo, čekal bych asi nejdřív přehození garantu na d-9 do Medlánek a pak asi ty kačeny a busy.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Co by se dělalo kdyby nebyli ANITRY už i na garanty? Asi by půjčovali Medlánky KT8RND, RND.2...nebo by jezdily NAD CityFlusy? Třeba na d-4 by byli kachny haluzácký..Též CityFlusy :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Eda píše:
Zaplať pánbů...čím míň tím líp.
Ale zase naopak - čím víc odstavených Aniter, tím líp.
Má řeč...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zaplať pánbů...čím míň tím líp.
Ale zase naopak - čím víc odstavených Aniter, tím líp.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nojo, oni jsou v šíleným skluzu, vemte si multikrávy pro Prahu... a i pro Brno - mělo bejt 20 ročně a teď i příští rok budou jenom dvě...


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
mh píše:
..zadření převodovek.. Některé byly proto odeslány do Škodovky na opravu.


To vidím na dlouho. Plzeňáci čekají na ND pro svý Astry už taky hodně dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Tak to ti teď přesně nepovim...je to spiš tak, že když se jedna opraví, další na sebe nenechá dlouho čekat.. Jinak odeslány byly samozřejmě jen převodovky, ne vozy...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
mh píše:
Posledni dobou dochází u Aniter (doknce i u poslední 1821) k zadření převodovek.. Některé byly proto odeslány do Škodovky na opravu. Např jeden vůz (nevybavím si ev.č.) proto již delší čas stojí v Medlánkách...

Kolik jich tedy odstavených je?? Ta co je v Medlánkách je 1809, pak je pro závadu odstavena 1807..a další?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Posledni dobou dochází u Aniter (doknce i u poslední 1821) k zadření převodovek.. Některé byly proto odeslány do Škodovky na opravu. Např jeden vůz (nevybavím si ev.č.) proto již delší čas stojí v Medlánkách...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Eda píše:
hm, to je zajímavé, že nejezdí...dneska zrovna "nejezdila" na 00203 :-)


Sorry,podcenil jsem mechaniky od Forda z Pisárek...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1398 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 10:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]