Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mě to nepřijde špatné, "šplouchání" vypadá i na vleku dobře, líbí se mi to víc, než klasická okna. Ale jako pěst na oko působí širší sloupek mezi okny na straně bez dveří. Kdyby byl v barvě krycí gumy (černé), vypadalo by to mnohem líp.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
ta modra mu vazne nesedi, cerny skla a byly okenni sloupky to je des

sterac kdyz by chtel asi zrejme nekdo couvat a ridit to z vleku, jinak nevim...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A ten stěrač tam mají naco :?: :-D

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Fuuj! Ještě že máme naše gumídky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pro představu, takto vypadá vlek s lepenými skly (004/2006, Ostrava 302). Foto: Libro
http://www.k-report.net/discus/nahledy/027594.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/027595.jpg


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
LADA: Nemyslím, že na pohled je pro většinu lidí rozdíl mezi lepenými skly a skly v pryži tak markantní.
Nebo příjde ti to moc výrazné?
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1596-1302_5:20061018:nove


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Kari píše:
Pěkně jste pomluvili duchny. :-) Co byste řekli tomu, že by se vytvořila místnost alieni a MHD? Myslím, že by se našlo dost příspěvků... 8-)

Toto musím schválit jako velice konstruktivní návrh :twisted:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ja se o tuto trakci moc nezajimam ale co me osobne stve ze ty vleky 1303 a 1304 nedosly s lepenejma sklama.Puvodne jsem si totiz myslel ze DPMB udela 1531+1301+1569 a 1560+1302+1562 a ty novy vleky da s wanama.Že by to alespon trouchu vypadalo uhledne.Ale když jsou s vsazovanejma tak to bude jak pest na oko.Na to že např interiery u tech vleku wan a T3EV jsou odlisne uz sem si zvykl ale alespon mohly ucelit ten venek.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pěkně jste pomluvili duchny. :-) Co byste řekli tomu, že by se vytvořila místnost alieni a MHD? Myslím, že by se našlo dost příspěvků... 8-)


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
PvvS píše:
Vleku to je jedno , co ho tahne. Staci vhodna zasuvka. U progresu je krome nizsiho vykonu i horsi skluzova ochrana..


Tak nějak jsem tajně hádal že by to vleku mělo být zhruba jedno (i když jistota chyběla). Menší úprava by asi byla možná (teda ev. tahajících vozů, ne vleku).
Pochopitelně jsem neuvažoval o tahání vleku jedním Progressem, jedině dvěma ve trojčeti. To by stačilo jelikož na zbylé tři vleky Europulzy vyjdou. Nové pochopitelně nikdo dělat nebude, už jen wany.
Dva T3R.PV by snad měly mít síly dost, řekněme výkon/hmotnost soupravy vychází citelně lépe než u K2, ale i o trochu líp než K3, a adheze je nemlich ta samá jako s T3R.EV
Ale samozřejmě že když to není schválený tak se asi nedá svítit, ledaže by to DÚ byl ochoten pro provoz v trojčeti schválit...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
manil píše:
Zvýrazněné dveře...
Zkus někdy zastavit s Variem prostředníma dveřma přímo u stojanu, kde stojí duchny, stejně běží dopředu...

No myslím, že už jenom to, že lakování je v místě nízké podlahy zvenku také snížené, by mělo ty inteligentnější jedince trknout, kde nastoupit ne? :-)
No a s těma duchnama: SVATÁ PRAVDA!!!!!!!!
Tuhle jsem jednomu, kterej stál až na konci zastávky a jak uviděl moje přední dveře běžel s nima, ujížděl tak dlouho, až trefil zastávkovej stojan, kterej sem přejel :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
Europulse ji má zase poměrně "chybovou", (př.) nemyslím, že je ideální, že při skluzu v nízkých rychlostech současně s ČB padnou magnetky. To pak tramvaj stojí na fleku a pěkně poskládá cestující.
Aspoň se tam pak vejdou další :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Vleku to je jedno , co ho tahne. Staci vhodna zasuvka. U progresu je krome nizsiho vykonu i horsi skluzova ochrana..

Europulse ji má zase poměrně "chybovou", (př.) nemyslím, že je ideální, že při skluzu v nízkých rychlostech současně s ČB padnou magnetky. To pak tramvaj stojí na fleku a pěkně poskládá cestující.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
MKzB píše:
Elektrika vleku je konstruovaná pro Europulse.

Možný řešení: Stavba nových T3R EV. - drahé, bez LF
Přestavba PV na EV, vykuchanej Progress dát do nějaký Sučkový kastle v dobrým stavu. Problém - PV jsou účetně nové vozy.


Vleku to je jedno , co ho tahne. Staci vhodna zasuvka. U progresu je krome nizsiho vykonu i horsi skluzova ochrana..


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Izzy píše:
No ach jo, ten kardaus za tím je hnus...


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Izzy píše:
Nejmodernejsi brneska souprava

Ať žije cirkus na kolečkách :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nejmodernejsi brneska souprava


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN: Zvýrazněné dveře by podle mě nepomohly, myslím, že NP prostory celkem dobře viditelné. Zvýrazňený NP prostor měli v kritériích při tvorbě nátěru na wanu v Praze a vidíš, jak to dopadlo :-D Zkus někdy zastavit s Variem prostředníma dveřma přímo u stojanu, kde stojí duchny, stejně běží dopředu...
Jinak mě přijde uspořádání NP prostoru poměrně logické, protože je (vyjma T3EV+VV) vždycky uprostřed.


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Elektrika vleku je konstruovaná pro Europulse.

Možný řešení: Stavba nových T3R EV. - drahé, bez LF
Přestavba PV na EV, vykuchanej Progress dát do nějaký Sučkový kastle v dobrým stavu. Problém - PV jsou účetně nové vozy.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
SYN : T3PV není kvůli výkonu na tahání vleku schválená. Pak by se taky musely dělat nové zásuvky, nicméně to už by byl spíš detail.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
manil píše:
goldfinger: Na trojče nikdo sahat nebude, to je prioritní souprava. Proto se vlečňáky provozu s Varii nevyhnou.


Asi tak nějak... Sice je to jen jedna souprava (trojče), ale ať jezdí co jen může, hlavně proto aby se s tím nasbíraly zkušenosti! Ono je totiž hezké něco zamítnout na základě odhadů a výpočtů, ale praxi nenahradíš.
Pak se ale asi nedá dělat nic jiného něž tahat jeden vlek wanou, rozhodně si myslím že je to lepší než mít kombinované trojče (i když i to bude asi vhodné vyzkoušet).
Škoda že současné NP vozy a soupravy mají nízkopodlažní díl každá trochu jinde (2, 2+3, 3, 4+5 dveře) a že bude asi dost problém naučit důchodce, invalidy a maminky s kočárky jak poznat kam se postavit aby se "trefili" :-(
Nějaký nápad v tohle? Třeba nějak barevně zvýraznit dveře u NP dílu?

Za předpokladu že budou všechny vozy schopné nasazení, tak nám to dává zhruba toto:
1x trojče T3R.EV + VV60LF + T3R.EV
2x souprava T3R.EV + VV60LF
1x souprava T3R.EVN (nebo jak teda oficiálně značí wanu?) + VV60LF

Věčná škoda že není něco jiného co by mohlo tahat vlek...
Nesnesly by to T3R.PV ? Vím že na tahaní vleku je nutná především zesílená kastle, ale tyhle čtyři tramy ji mají taky novovu není náhodou taky zesílená jako u EV ? Nižší výkon by asi nevadil, zvlášť kdyby se z nich utvořilo trojče, tam jsou na jeden vlek dva tramy...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger: Na trojče nikdo sahat nebude, to je prioritní souprava. Proto se vlečňáky provozu s Varii nevyhnou.


Když nejsou k dispozici dva kusy, tak pořád je lepší je složit ze třech kratších, než nic. A těma předsudkama evidentně trpí některé odpovědné osoby, minimálně na DÚ.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd: No spíš to znamená, že každý 18.spoj je kulturnější, což už je spíš loterie než skutečný přínos. Jinak proti takhle dlouhým tramvajím jsou předsudky zbytečné, ale bylo by lépe skládat je jen ze 2 kusů. Takhle jde zbytečně moc místa vniveč.


ds: jestli pro někoho není přínos v tom, že alespoň v každé deváté tramvaji (:roll:) na d-12 se dá cestovat civilizovaněj, pak další přínos provozu zatím jedné takové soupravy může být třeba v tom, že se získají provozní zkušenosti. A nebo se podaří zase trochu vymýtit předsudky proti takto dlouhým tramvajím. Každopádně i jedno trojče má smysl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 22:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]