Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Trojče by se neudělalo nijak, což by bylo velmi rozumné. Přínos jedné takové soupravy je stejně nulový.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba, si totálně mimo

kdo mluvil o dvojicích K3?
a trojče jde i z wan


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
To snad nemyslíte vážně - pokud jsou 4 vleky a 4 T3, které je můžou tahat, tak nad čím se ještě bude hloubat?! Jakmile budou mít papíry, tak je všechny vyhnat a fertig. Ostatně když se chce, tak to jde - K3 taky bývají poměrně často venku všechny.

Jenže K3 nejezdí ve dvojicích.
Když by byly 4 soupravy T3REV+VV60LF, tak jak by se udělalo trojče???


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To snad nemyslíte vážně - pokud jsou 4 vleky a 4 T3, které je můžou tahat, tak nad čím se ještě bude hloubat?! Jakmile budou mít papíry, tak je všechny vyhnat a fertig. Ostatně když se chce, tak to jde - K3 taky bývají poměrně často venku všechny.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
No, z prvu ještě nemají průkaz. Navíc si myslím, že jim ještě není jasný, kde (a s čím) budou jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
M píše:
proc nove vleky jen tak nevyjedou? nema je co tahat? v souprave s vanou je to vazne blbost a plytvani NP vozu

To je politika DPMB, něco koupit, s velkou slávou všude ukázat, a pak nevědět co s tím. Kdyby tam byli lidi na svým místě, tak už je předem jasný, kde to bude jezdit a taky se to okamžitě začne užívat. Takhle jsou to vyhozený peníze nás všech. Nemám pravdu?
Asi jsou ve vedení megašotouši a koupili si to jenom pro svůj dobrej pocit :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
proc nove vleky jen tak nevyjedou? nema je co tahat? v souprave s vanou je to vazne blbost a plytvani NP vozu


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vleky strkat jedine do souprav s T3R.EV...jednak mame 4 NP soupravy o kapacite K2 a jednak neprichazime o NP prostor k cemuz by doslo pri spojeni s wanou...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Goldfinger: Plně souhlasím, dvojka je ideální.

tramvaják: Nové vleky jen tak jezdit nebudou. Až jejich provoz bude aktuální, předpokládám, že se vyhodí za dekádu pár služeb, kde budou jezdit pravidelně. Pevně doufám, že mezi nimi bude i víkendová d-3.

btw: výrobní čísla nových vleků:
1303: 005/2006
1304: 006/2006


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Myslím, že vleky smysl mají a že by se měly nasazovat např. na linku 2, která vede po rovině a okolo míst, kde se hodně pravděpodobně pohybují lidé s omezenější pohyblivostí (3 špitály, ústřední hřbitov, několik nákupních center). Výhodou je možnost jejich odpojení a nasazení pouze sólo MV.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Na jakých linkách vůbec budou jezdit vleky 1303 a 1304?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
sajtr píše:
Nedávno se tady někde mluvilo o tom, že všechno končí u počtu 4 kusů. Tady se nám naskýtá krásný důvod. Ulice Brna budou brázdit 4 trojčata :-D
Muj nazor je, ze se nezustane jen u 4 kusu.

Narozdil od K3R.N - K3R.N se delala v dobe, kdy se jeste o nejake wane nikomu ani nesnilo. A dvojice wan vyjde na skoro stejny peniz jako K3R.N, a maji vetsi kapacitu a vic NP podlahy + NP prostor u druhych dveri, a ne uprostred soupravy.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
sajtr píše:
Nedávno se tady někde mluvilo o tom, že všechno končí u počtu 4 kusů. Tady se nám naskýtá krásný důvod. Ulice Brna budou brázdit 4 trojčata :-D



ano, 4x T3R.EV, VV60LF, Vario LF, RT6 a K3R-N.Třeba časem něčeho přřibyde, ale moc s tím nepočítám... u 21Tr pak mají 4 vozy plošinu... možná bychom ještě něco, čeho je ve stavu "čtyři kusy" našli... jinak máme 8x 14Tr07, 8x 15Tr, 8x 22Tr... (nepočítáme-li vrak 22TrG a Verushovy modely)


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Nedávno se tady někde mluvilo o tom, že všechno končí u počtu 4 kusů. Tady se nám naskýtá krásný důvod. Ulice Brna budou brázdit 4 trojčata :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
To bude souprava od 10 k 5..... lepená skla+nové čelo + gumová skla+nové čelo + gumová okna+staré čelo

Souprava Vario+vlek vypadá pěkně, je ničím nerušená. Ten rozdíl mezi skly pro běžné lidi není až tak patrný. S tou T3 na konci to bude horší.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
To bude souprava od 10 k 5..... lepená skla+nové čelo + gumová skla+nové čelo + gumová okna+staré čelo


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
pd píše:
... řídicí elektronika (měnič) reguluje otáčky motoru tak aby byly nižší než současná odpovídající rychlost vozu a ta pak motor roztáčela v generátorickém chodu ...
To ne, u tramvají je motor napevno spojený s nápravama, tzn. že otáčky motoru vždycky odpovídají aktuálním otáčkám nápravy. Měnič to "dělá" naopak: sníží frekvenci proudu napájejícího stator, tím dojde ke snížení otáček magnetického pole a tak se "rozjetý" motor dostane do generátorického chodu.

(už asi OT: urychlování vnějším momentem funguje třeba u jeřábů nebo výtahů - klesající břemeno svou tíhou roztáčí motor nad otáčky mag. pole a tím se zároveň brzdí, mmch. je to zajímavá rovnováha - čím těžší, tím víc se vlastně samo brzdí)

JoJo to jsem myslel,sorry,špatně jsem se vyjádřil,myslel jsem samo ty otáčky točivého mag.pole ne kotvy, su amatér ,ale princip je mi jasný :wink:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
sajtr píše:
to manil:
Ta souprava wana+vlek+T3R.EV, to vážně není sranda? Vždyť už teď je trojče délkově nad limitem, a wanou by to bylo ještě o metr delší.

Nene, není, já jsem si to nevymyslel :-) . Limit přesahuje jen o rozdíl délek Varia a T3. Jinak běžně v Evropě platí pro tramvajové soupravy limit 60m, uvidíme, jak to bude náš DP prosazovat :-).


Offline
9986
15 led 2005 23:41
sajtr píše:
to manil:
Ta souprava wana+vlek+T3R.EV, to vážně není sranda? Vždyť už teď je trojče délkově nad limitem, a wanou by to bylo ještě o metr delší.

nezapomeňme, že jsme v ČR a když se cce, je možné vše


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
to manil:
Ta souprava wana+vlek+T3R.EV, to vážně není sranda? Vždyť už teď je trojče délkově nad limitem, a wanou by to bylo ještě o metr delší.


... řídicí elektronika (měnič) reguluje otáčky motoru tak aby byly nižší než současná odpovídající rychlost vozu a ta pak motor roztáčela v generátorickém chodu ...
To ne, u tramvají je motor napevno spojený s nápravama, tzn. že otáčky motoru vždycky odpovídají aktuálním otáčkám nápravy. Měnič to "dělá" naopak: sníží frekvenci proudu napájejícího stator, tím dojde ke snížení otáček magnetického pole a tak se "rozjetý" motor dostane do generátorického chodu.

(už asi OT: urychlování vnějším momentem funguje třeba u jeřábů nebo výtahů - klesající břemeno svou tíhou roztáčí motor nad otáčky mag. pole a tím se zároveň brzdí, mmch. je to zajímavá rovnováha - čím těžší, tím víc se vlastně samo brzdí)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Co vím,tak asynchronní motor z kotvou na krátko se dá brzdit protiproudem a je schopen taky generátorického chodu ,ale ten nabíhá(jelikož nemá aktivní kotvu) až po přetáčení motoru ,tedy je-li běžící motor (pod napětím)urychlován vnějším momentem na vyšší otáčky než nominální - tehdy dodává proud.
Z toho vyplývá,že asi řídicí elektronika (měnič) reguluje otáčky motoru tak aby byly nižší než současná odpovídající rychlost vozu a ta pak motor roztáčela v generátorickém chodu-vyrobený proud se pak může rekuperovat.
To je můj ne příliš odborný náhled,kdyžtak mě opravte.
:wink:


Jo, stator musí být napájený a otáčky mag. pole na statoru musí mít stejný smysl jako otáčky rotoru (a samozřejmě musí být větší). Jinak jako generátor nepracuje. Pokud bude stator odpojený, tak nebude ani brzdit.
Jinak já jsem strojař, takže elektromotory kolem mě prošly taky okrajově. Tak doufám, že jsem to moc nepoplet :wink:


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
No, trochu mě mate to že kotva nakrátko žádné vlastní pole nemá (ani žádné vývody), takže pokud se bude pouze otáčet v odpojeném statoru (jakoby generátor) tak žádné pole ani nevznikne.
Jak to bude když bude stator napájený si musím ještě chvilku promyslet, brzdit to určitě bude, jen jaká bude výsledná bilance si nejsem jistý...
Na druhé straně já se motory učil na vejšce jen okrajově, a taky už je to pár let :-)
Takže věřím zkušeným.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izidor: Až se vymění plenty na Variích, tak už této soupravě po technické stránce nic nebrání. Stálým problémém všech souprav s asynchronkama jsou mezivozové kabeláže, které se často poškozují...

SYN: Asynchronky rekuperují.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 06:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]