Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Další
Autor Zpráva
SYN píše:
A tak trochu OT otázka, může TV Europulse (a obecně výzbroje pro střídavé asynchronní motory) brzdit rekuperací? Jestli mne má paměť a vzdělání neklamou tak by to u asynchronu nemělo být možné ne?

Europulse může. A pokud mě má pamět a vzdělání neklame, tak u asynchronu to možné je :wink: (pokud se rotor otáčí rychlej než magnetické pole, tak ho to brzdí a ještě přitom vyrábí proud, pokud se nepletu)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
SYN píše:
Hm, teda netuším jestli to jde, ale K2+T3 by nemusela být až tak špatná 35metrová souprava, patero podvozků (čtyři hnané), sedmero dveří...

Co se tedy obecně dá spojovat? Je nutná stejná výzbroj nebo na tom nezáleží?

A tak trochu OT otázka, může TV Europulse (a obecně výzbroje pro střídavé asynchronní motory) brzdit rekuperací? Jestli mne má paměť a vzdělání neklamou tak by to u asynchronu nemělo být možné ne?

stejna vyzbroj, stejny prevody, v brne stejny sprahla a pokud mozno zasuvky.
K2 nejde sprahovat s T3, pac maji odlisny prevody a budto by se jedna utrhla , nebo by se slisovaly do sebe . Zrychlit K2 neni nejlepsi kvuli hmotnosti, takze jedine spomalit T3. Dal by se muselo poresit brzdeni, z duvodu rozdilnych hmotnosti, tak aby do sebe vozy nenarazely.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
SYN píše:
Hm, teda netuším jestli to jde, ale K2+T3 by nemusela být až tak špatná 35metrová souprava, patero podvozků (čtyři hnané), sedmero dveří...

Co se tedy obecně dá spojovat? Je nutná stejná výzbroj nebo na tom nezáleží?

A tak trochu OT otázka, může TV Europulse (a obecně výzbroje pro střídavé asynchronní motory) brzdit rekuperací? Jestli mne má paměť a vzdělání neklamou tak by to u asynchronu nemělo být možné ne?


stejná výzbroj je nutná, takže by šlo např. pouze K2P+1595 nebo K2P+1564... (zbytek T3 s Progressem je digitální, K2P mají analogovou regulaci)


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Miky píše:
ad kuplování K2 - to by vypadalo hodně zajímavě :-D Ale mohli bysme po vzoru Wídně zkusit K2+T3...


Hm, teda netuším jestli to jde, ale K2+T3 by nemusela být až tak špatná 35metrová souprava, patero podvozků (čtyři hnané), sedmero dveří...

Co se tedy obecně dá spojovat? Je nutná stejná výzbroj nebo na tom nezáleží?

A tak trochu OT otázka, může TV Europulse (a obecně výzbroje pro střídavé asynchronní motory) brzdit rekuperací? Jestli mne má paměť a vzdělání neklamou tak by to u asynchronu nemělo být možné ne?


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Bude to chodit bez problémů? A vůbec dostane to povolení na délku? :shock:


ds píše:
Pardon, měl jsem upřesnit, že mám na mysli západní evropu... Já šotouš nejsem a ohyzdné mi to přijde :wink:

No tak to jo, ale porovnáváš neporovnatelné, západní Evropa nejsme. I to bývalé NDR je oproti Brnu kvalitativně podstatně dál (že to platil západ je už jiná věc). A ohyzdné mě to nepřijde, nanejvýš tak neobvyklé :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pd píše:
Jak nedělají? Co třeba ex-DDR města s T3D/T4D nebo Budapešť s T5C5? Tam všude jezdí třívozové soupravy v množství větším než malém. Nebo i s vlekem..
Jaká pěst na oko? Možná akorát tak pro šotouše.. :roll:

Kuplovat K2P si už asi nikdo neriskne, nejlepší léta už mají dávno za sebou. Anitry by možná šly, ale lepší využití podle mě zatím mají jako sóla.


Pardon, měl jsem upřesnit, že mám na mysli západní evropu... Já šotouš nejsem a ohyzdné mi to přijde :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
ad kuplování K2 - to by vypadalo hodně zajímavě :-D Ale mohli bysme po vzoru Wídně zkusit K2+T3...


ds píše:
To bude zase odludnost, ten poslední Kardaus tam bude jako pěst na oko. Takhle dlouhé soupravy jsou sice i v zahraniční běžné, ale nikdy se nedělají ze 3 vozidel. Pořád si myslím, že je rozumnější spřahovat jen wanu+vlek a v případě potřeby větší kapacity se naučit kuplovat Anitry nebo K2P.

Jak nedělají? Co třeba ex-DDR města s T3D/T4D nebo Budapešť s T5C5? Tam všude jezdí třívozové soupravy v množství větším než malém. Nebo i s vlekem..
Jaká pěst na oko? Možná akorát tak pro šotouše.. :roll:

Kuplovat K2P si už asi nikdo neriskne, nejlepší léta už mají dávno za sebou. Anitry by možná šly, ale lepší využití podle mě zatím mají jako sóla.


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Martys píše:
Dopravní podnik už teď slaví Silvestra, ne? Protože tohle by střízlivej nevymyslel.

taky mi to připadá jako blbý vtip


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
v budoucnu je velmi pravděpodobná souprava Vario+VV60LF+T3R.EV.


Dopravní podnik už teď slaví Silvestra, ne? Protože tohle by střízlivej nevymyslel.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
v budoucnu je velmi pravděpodobná souprava Vario+VV60LF+T3R.EV.

To bude zase odludnost, ten poslední Kardaus tam bude jako pěst na oko. Takhle dlouhé soupravy jsou sice i v zahraniční běžné, ale nikdy se nedělají ze 3 vozidel. Pořád si myslím, že je rozumnější spřahovat jen wanu+vlek a v případě potřeby větší kapacity se naučit kuplovat Anitry nebo K2P.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
martas píše:
Nevite nekdo v jakem slozeni do souprav budou jezdit vleky a varia v budoucnu kdyz uz tady jsou 4 vleky a 3 varia tak jak to budou kombinovat to me teda zajima:)

v budoucnu je velmi pravděpodobná souprava Vario+VV60LF+T3R.EV.


Offline
162
27 lis 2006 20:25
Nevite nekdo v jakem slozeni do souprav budou jezdit vleky a varia v budoucnu kdyz uz tady jsou 4 vleky a 3 varia tak jak to budou kombinovat to me teda zajima:)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky:
*naproti prvním dveřím, díky :-)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
...naproti 3. dveřím bezpečnostní pás (jako v K3)...


??

manil píše:
...1303 a 1304 jsou stejné.

:shock: No toto!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vleky 1303 a 1304 se od prvních cvou 1301 a 1302 liší v:
- jiné zářivky, výdechy elektrického větrání
- naproti 3. dveřím bezpečnostní pás (jako v K3)
- "tramvajové" potahy sedadel

1303 a 1304 jsou stejné.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Fixi píše:
Mi se teda nejvíc líbí osvětlení ala 1560 nebo ala T3R.EV...
Přesně, já mám nejradši zářivky na T3R.EV.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mi se teda nejvíc líbí osvětlení ala 1560 nebo ala T3R.EV...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio: Vývod na kameru má i 1303.
Miky: Co se ti na nich nelíbí? Mají několk poloh a hlavně neoslňují řidiče. Myslím, že i esteticky je to lepší než obdélníkovité zářivky nebo "světelná roura".


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
LADA píše:
...vnitřní osvětlení vozu ala Vana.
No to snad ne :pray:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
LADA píše:
Dnes v 12:49 projel vlek na trajleru přes zastávku Židenice kasárna směr tomkovo nám a voz. medlánky.Nejspíš se jedna o vlek 1304 okna normal lepené ne,vývod na kameru jinak stejný jak ostatní.Jidiná změna jse mě zdá vnitřní osvětlení vozu ala Vana.

vývod na kameru? že by s ním počítali do trojčete?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Dnes v 12:49 projel vlek na trajleru přes zastávku Židenice kasárna směr tomkovo nám a voz. medlánky.Nejspíš se jedna o vlek 1304 okna normal lepené ne,vývod na kameru jinak stejný jak ostatní.Jidiná změna jse mě zdá vnitřní osvětlení vozu ala Vana.


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
No co, tak 1303 nebude jezdit s wanou, ale s 1562, ta jediná ještě zůstala sólo :-D


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No me bylo na dilne receno ze vleky byly objednany s tim ze jejich provedeni specifikovany nebylo a je plne v kompetenci KOSu...jinak vnitrni vybaveni samozrejme specifikovano bylo (jako ostatne u kazdeho jineho vozu)...ovsem vnejsi provedeni vozu nikoliv...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 06:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]