Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 112 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
888
21 led 2006 12:26
Izidor píše:
Pokud vím je na Purkyňovu povoln vjezd pro dopravní obsluhu a tramvaje,....


NENE ... UŽ SE JEZDÍ NORMÁLNĚ!!!! :!: :idea:


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Izidor píše:
Pokud vím je na Purkyňovu povoln vjezd pro dopravní obsluhu a tramvaje,dodělávají tam chodníky a travnaty pásy mezi silnicí a chodníky,ale vypadá to,že to bude každým dnem hotový-67 předpokádám vrátí na původní trasu.Nicméně ta dvojkřižovatka je fakt humáč


NEVRÁTÍ...naštěstí!!!


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Linka a-67 by se nejspíš vrátit na púvodní trať asi neměla. Slyšel jsem, že DP by ji chtěl tak zanechat. I když už pár stížností bylo, to jo.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
pepola píše:
Toto sem tak stoprocentně nepatří,ale přece:Linka 67 zůstává i po skončení výluky Purkyňova na trase přes Slovanské náměstí!!!Je to super,protože průjezd dvojkřižovatkou TáborXChodskáXDomažlická byl OTŘESNÝ!Hlavně při jízdě do Jundrova, po tom,co se konečně podařilo projet křižovatku ChodskáXDomažlická, se hned za ní,v ulici Tábor(u shnilého akátu)autobus linky 67 "zadrhl" a čekal,až mu auta,stojící před křižovatkou v ulici Tábor,udělají milostivě místo na projetí(z důvodu malé šířky ulice),což se někdy ne zrovna dařilo!ZÁZRAKY SE DĚJÍ!V obou autobusových vozovnách zavládla úleva...

Pokud vím je na Purkyňovu povoln vjezd pro dopravní obsluhu a tramvaje,dodělávají tam chodníky a travnaty pásy mezi silnicí a chodníky,ale vypadá to,že to bude každým dnem hotový-67 předpokádám vrátí na původní trasu.Nicméně ta dvojkřižovatka je fakt humáč


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Skoda toho , ze neni krizeni u vozovny. Uz kdysi sem uvazoval o polookruzni lince 27, ktera by misto postavani na osade projela tenhle okruh posilila ostatni linky v useku tomkovo-kasarny-vinohrady.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS: židenice, kasárna je otázka několika hodin z dne, taky tam často jezdím. Vyřešil by to vyhrazený pruh a zákaz odbočení doleva u kasáren. Husovice by nic neřešily - kromě toho že by dostaly přímé spojení na Starou osadu. Ve špičkách totiž bývá úplně stejně ucpaná i Zábrdovická ulice, navíc je to o dost dál, takže jízdní doba by se spíš ještě prodloužila.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Toto sem tak stoprocentně nepatří,ale přece:Linka 67 zůstává i po skončení výluky Purkyňova na trase přes Slovanské náměstí!!!Je to super,protože průjezd dvojkřižovatkou TáborXChodskáXDomažlická byl OTŘESNÝ!Hlavně při jízdě do Jundrova, po tom,co se konečně podařilo projet křižovatku ChodskáXDomažlická, se hned za ní,v ulici Tábor(u shnilého akátu)autobus linky 67 "zadrhl" a čekal,až mu auta,stojící před křižovatkou v ulici Tábor,udělají milostivě místo na projetí(z důvodu malé šířky ulice),což se někdy ne zrovna dařilo!ZÁZRAKY SE DĚJÍ!V obou autobusových vozovnách zavládla úleva...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kapusta píše:
Možná, že až dodělají MUK Hlinky a kohoutovičtí zase začnou jezdit trajfama na Mendlák a ne na Osovou, tak se nám uleví :pray: Ale zase do několika let má stát Universitní kampus a to jsem opravdu zvědavý, jak tam budou akademici jezdit :?:


To by nemělo vést k obrovskému navýšení cestujících. Jak tady kdysi psal ds, přepravní proudy budou opačné, takže by neměl být až tak velký problém.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
PvvS: Není, když byly při BMUE Hvězdicový jízdy, taxi musel dispečer stoupnout na nárazník a zajistit bezpečny průjezd křižovatkou ve směru doleva, kde není stopa.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tam nejni prima stopa ?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
PvvS: A ty trajfy by se otáčely ve vozovně?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Kapusta píše:
Možná, že až dodělají MUK Hlinky a kohoutovičtí zase začnou jezdit trajfama na Mendlák a ne na Osovou, tak se nám uleví :pray: Ale zase do několika let má stát Universitní kampus a to jsem opravdu zvědavý, jak tam budou akademici jezdit :?:
Nevím, ale myslím si, že kohoutovičáci využívají spíš linky 52, 68 a x37 na Mendlák...


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Hafan007 píše:
Máš pravdu. Ale posílení Lískovce ve směrech
Česká - Lískovec, Lískovec - Česká a nádr - Lískovec, Lískovec - nádr je opravdu nutné. Fakt mě nebaví jezdit do školy napláclej na okně.

Možná, že až dodělají MUK Hlinky a kohoutovičtí zase začnou jezdit trajfama na Mendlák a ne na Osovou, tak se nám uleví :pray: Ale zase do několika let má stát Universitní kampus a to jsem opravdu zvědavý, jak tam budou akademici jezdit :?:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No jelikoz sem byl nucen v posledni done jezdit v odpoleni spicce z osady na/pres tomkac a zpet, pokazdy sem uvazl v zacpe. A to je pokazdy na 10-15 minut.
Mozna by bylo lepsi v teto dobe odklonit linky pres bubenickovu, vranovskou a dukelskou zpatky. Trbusy tam maji i trolejovy vedeni, zacpe na bubenickove se da vyhnout pouzitim tramvajovyho pruhu.
Obsluha tomkova namesti by se presunula k abusovy zastavce.
Tim by se vyresil smer do mesta.
Jedina neobsluhovana zastavka u kasaren by se snad dala vyresit zavlekem a-75.
Druhej smer by asi musel trpet dal .


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Super návrh! :lol:

btw: Doufám, že to bylo od začátku myšleno jako sranda.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
nn., máš pravdu :-? . Je to blbost.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A myslis ze lidi v bystrci a reckovicich to ted bavi? Pak by je to jiste bavilo i vic a DPMB by si mnul ruk y, pac by prekonai i obsaditelnost 8 lidi na 1m2.
Kvuli jedne trase by si zrusil dalsi 4 ??


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
PvvS píše:
hmm d-1 nejvytitzenejsi linka s 3 minutovym intervalem a ty ji chces pak nacpat do k2+sem tam souprava v dvojnasobnym intervalu ?
kde je pak spojeni s nadrem ?
Co kapacita smycky v komine ? Je pocitana na 3-5 souprav ?
A pak se na modrice budev d-6 hodit hromada vozu ?

Jediny z toho co ma trochu smysl je ta d-10 , jinak nic..
§
Máš pravdu. Ale posílení Lískovce ve směrech
Česká - Lískovec, Lískovec - Česká a nádr - Lískovec, Lískovec - nádr je opravdu nutné. Fakt mě nebaví jezdit do školy napláclej na okně.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
hmm d-1 nejvytitzenejsi linka s 3 minutovym intervalem a ty ji chces pak nacpat do k2+sem tam souprava v dvojnasobnym intervalu ?
kde je pak spojeni s nadrem ?
Co kapacita smycky v komine ? Je pocitana na 3-5 souprav ?
A pak se na modrice budev d-6 hodit hromada vozu ?

Jediny z toho co ma trochu smysl je ta d-10 , jinak nic..


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
PvvS píše:
ranni obsluha modric ?????
oslabeni bystrce
co bude obsluhovat reckovice ???


Bóže já na to zapomněl :oops: .
d-2: Od 5.00 do 9.00 a od 16.00 do 20.00 beze změn, od 9.00 do 16.00 a od 20.00 do 23.00 by tam jezdila d-6.
d-1/3/11: návaznost na d-1 v Komíně
Řečkovice bych nějak vyřešil s d-6/7, ale teď mě nic nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ranni obsluha modric ?????
oslabeni bystrce
co bude obsluhovat reckovice ???


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Můj návrh linkového řešení tramvají:
d-1: v PD zkrátit na úsek KP, nádraží - nádraží - Pisárky - Komín
d-2: celodenně ukončit u ÚH
d-3: celodenně vést na Ečerovu
d-6: vedena pouze od 9.00 do 16.00
d-7: od 5.00 do 9.00 a od 16.00 do 20.00 zkrácen interval na 5 minut převedením vozů z linky č.6 (která v tuto dobu by nebyla v provozu) na linku č.7. Bydlím totiž v Lískovci a sám vím, že ráno jezdí d-5 nacpaná už od Osové a co teprv na Běloruské, kde se polovina lidí nenarve do pětky, která přijela za d-7.
d-9: od 20.00 pouze v trase Zemědělská - Zvonařka
d-10: ráno od 5.00 do 9.00 a od 16.00 do 20.00 vedena linka v intervalu 10 minut po lince č.8 až do Lískovce. Situace taktéž kritická jako u d-5
d-12: ráno zavést několik posilových spojů Zvonařka - Červnikova


Problém tam nikde není, jedině taková nepříjemnost ve formě několika zákazů míjení pro KT8 (Joštova, Konečného náměstí).


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Miky píše:
No tak problém by musel být leda v úseku z Dobrovskýho na TM, protože ve zbytku jezdily kačeny o prázdninách...
Vzdyt prece jednou v zari byla na d-13 vypravena 1735, tak by nikde nemel byt problem ne?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
adam_r píše:
Pak by asi nemel byt problem na lice 13 zavest garantovane poradi. Primarne by se tam davala K3N, ale jako zaloha by tam KT8N mohla. Je jeste nekde jinde na trase 13 problem? To by asi bylo i zajimavejsi, nez garant na 12, nebot to obslouzi i Julianov.
No tak problém by musel být leda v úseku z Dobrovskýho na TM, protože ve zbytku jezdily kačeny o prázdninách...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 18:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]