Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 273 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
mauricio píše:
není to tak dávno, co se říkalo, že autobusy do centra nepatří...a kvůli tomu se z tama odkláněli...
Ja myslel, ze to bylo kvuli soubehu s tramvaji.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
RH: Mno busy se z centra jednou dostaly tak nevim proc by se mely vracet (vyjimku tvori zminovama a-76...)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
mauricio píše:
není to tak dávno, co se říkalo, že autobusy do centra nepatří...a kvůli tomu se z tama odkláněli...takže toto by bylo mimo logiku. Jediná vyjímka je a-76 a a-67 tuším
No a-76 je tam, protože jezdí na letiště (a z Hlaváku to smysl má - kdo by chtěl přestupovat třeba s kuframa z d-8 nebo t-31, 33 na 76 někde dál, že) a a-67 si myslím, že není moc kudy jinudy vést a ta tam taky má smysl.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Radek Havlík píše:
a co takhle od Životského prodloužit k nádraží?
není to tak dávno, co se říkalo, že autobusy do centra nepatří...a kvůli tomu se z tama odkláněli...takže toto by bylo mimo logiku. Jediná vyjímka je a-76 a a-67 tuším


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
a co takhle od Životského prodloužit k nádraží?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M3 píše:
Ta a-58 tam byla zavedena kvůli výluce na lince 13 - tak proč po roce překládat zastávku? A co se týká otáčení na Životského - v Brně je mnoho ještě nebezpečnějších míst.


Protože se otáčet autobusem přes silnici skoro v křižovatce, kde hlavní jde do 90tistupňového oblouku, přes koleje a nakonec doufat, že z tej zátačky nevyjede nějaké rychle řítící se hovado, není zrovna legrace. Jo, v Brně jsou možná horší místa na otáčení autobusů, ale argumentovat tím a neřešit stávající stav je trochu zabedněnost :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
M3 píše:
Co je na tom nebezpečné? Když autobus vyjede tak, aby viděl za zatáčku, tak v tom není problém. Třeba odbočení u Bohunické nemocnice na Jihlavskou pro a-50 je podle mně horší. Pitváte se tady v nesmyslech.

dobře, tak jinak
nebylo by rozumější autobusy ukončit ve smyčce gaislerova? kolika cesujícím by to vadilo?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Miky píše:
Například?


Co je na tom nebezpečné? Když autobus vyjede tak, aby viděl za zatáčku, tak v tom není problém. Třeba odbočení u Bohunické nemocnice na Jihlavskou pro a-50 je podle mně horší. Pitváte se tady v nesmyslech.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
M3 píše:
Ta a-58 tam byla zavedena kvůli výluce na lince 13 - tak proč po roce překládat zastávku? A co se týká otáčení na Životského - v Brně je mnoho ještě nebezpečnějších míst.
Například?


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Ta a-58 tam byla zavedena kvůli výluce na lince 13 - tak proč po roce překládat zastávku? A co se týká otáčení na Životského - v Brně je mnoho ještě nebezpečnějších míst.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
nebylo by lepší linku 64 a 58 (nebo co to tam jezdí) ukončit už na gaislerové zajížděním do tramvajové smyčky? Přijde mi to tak odle oka jako lepší řešení než nebezpečný otáčení na životského.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Děkuju :-)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
LADO a Edo, velice se omlouvám za moje příspěvky. Já jsem se chtěl pouze bavit o autobusech a přehnal jsem to. Pokusim se neposílat takové příspěvky.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Souhlasím s LADOU, ICQ multichat je pro Vas (Ris, Jirik, Fixi...) jak delany.

LADA: příště prosím tolik nenadávat.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
a kde teda bude zítra? ta 2704


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Jirik a Ris nejenom ze tady z toho delate chat ale nechapu co tady resite.
je jasny že asi takova 2333 nebude v takovem stavu jak 2363 když je o nejakej ten rok starsi atd.Myslím že takový pi..vi.y tady zajimaji akorat vas mate snad ICQ tak tam to probírejte.Vase prispevky nemají vůbec zadnou hodnotu,akorat kdyz jsem clovek prijde tak jse musi napred divat na levou stranu s jmeny uzivatelu jesli to ma vubec cenu cist když je tam porad Jirik Ris a porad dokola.
Jinak Ris prestan tady psat ty tvy já myslim že vůz XXXX asi brzo poleti atd.Jsou to akorat uvahy ktery jse zrodi v tvym slepicim mozku a ted jsem asi urazil aji tu slepicu.Jsou to vymysly ve vozovne nikoho neznas a porad zasíras forum tvymy nesmyslnýmy prispevky.Sorry za oftopic.


Naposledy upravil LADA dne 21 lis 2006 12:20, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Jirik píše:
Těch vozů je asi víc řady B941, které mají problémy rozjíždění v kopcích. Třeba taková 2363 ta podle mě pěkně maže a jede :-D .

Jednička má velký převodový poměr,na dvojku je to velký skok u tunýlku nemá šanci :-)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Těch vozů je asi víc řady B941, které mají problémy rozjíždění v kopcích. Třeba taková 2363 ta podle mě pěkně maže a jede :-D .


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
RIS píše:
nj, síla to je ve 2337, ve které když to nerozjedete, tak se plazíte...


No to je. S 2337 jsem taky jel a nevim jestli to ještě dělá, ale byla trošku rozklepaná.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
2342 není o moc lepší, myslel jsem dneska ráno že to kopec Macháčkova-Jírova nevyjede


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Jirik píše:
U toho Tunýlku to je opravdu síla. Zvlášť když se ten autobus naplní cestujícími. Jezdím tama pravidelně a musim říct, že ten kloub jede hrozně pomalu a vzadu ten motor hrozně řve.


nj, síla to je ve 2337, ve které když to nerozjedete, tak se plazíte...


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
U toho Tunýlku to je opravdu síla. Zvlášť když se ten autobus naplní cestujícími. Jezdím tama pravidelně a musim říct, že ten kloub jede hrozně pomalu a vzadu ten motor hrozně řve.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
M3 píše:
Vím o jednom případu z Brna - bohužel neznám evidenční číslo tohoto vozu - přišlo se na to, když chtěl řidič zavřít dveře a ty byly posunuté o nějakých 20 cm. Když oddělali podlahu, tak zjistili, že je prasklý rám a autobus byl hned odstaven. Ono se není čemu divit, že rámy praskají - když vezmu v úvahu jaké síly na celý vůz působí - např. když vyjíždí od Tunýlku - hnaná je zadní náprava (nevím proč - lepší by bylo i s ohledem na provoz v zimě, když je sníh aby byla hnaná druhá náprava) a v tom zlomu nahoře, když řidič přidá plyn, tak se nesou autobusem opravdu velmi zvláštní zvuky. A takových míst je celá řada. A vlastně i když se vůz rozjíždí na rovině, tak se kloub docela nadzvedává.

No problém pohonu zadní nápravy. Ideální by bylo pohon střední i zadní nápravy(takový 6x4),ale přenos momentu na střed by byl zřejmě komplikovaný,muselo by tam být několik kardanů.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Vím o jednom případu z Brna - bohužel neznám evidenční číslo tohoto vozu - přišlo se na to, když chtěl řidič zavřít dveře a ty byly posunuté o nějakých 20 cm. Když oddělali podlahu, tak zjistili, že je prasklý rám a autobus byl hned odstaven. Ono se není čemu divit, že rámy praskají - když vezmu v úvahu jaké síly na celý vůz působí - např. když vyjíždí od Tunýlku - hnaná je zadní náprava (nevím proč - lepší by bylo i s ohledem na provoz v zimě, když je sníh aby byla hnaná druhá náprava) a v tom zlomu nahoře, když řidič přidá plyn, tak se nesou autobusem opravdu velmi zvláštní zvuky. A takových míst je celá řada. A vlastně i když se vůz rozjíždí na rovině, tak se kloub docela nadzvedává.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
jzb píše:
Všechny příznaky prasklého rámu vleku má i 2333. Dá se to nějak kontrolovat, nebo se na to přijde jen při velkých opravách/rozsypání vozu na kousky?


.. ano i u 2333 je to problém, je možné, že vůz brzy poletí... ono se to poznat dá, ale většinou to poznáte až je rám prasklý (u 2323 řekl příznak pepola)... ono je to i o tom, jak se s vozy jezdí, minulý týden jsem viděl jednoho řidiče s poměrně novým vozem (B941E) přejíždět koleje u Ústředního hřbitova směr Bohunice- rozjel to na 30Km/h a ozvala se docela služná rána- zadním článkem praštil o koleje... a pak se nedivte, že to dopadá, jak to dopadá, další věc je např. solení, jak začne zima- je to pro vůz zátěž...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 04:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]