Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
520
03 dub 2006 14:42
Izidor píše:
...ale Lesná je pouze a jenom ZASTÁVKA. #-o ](*,)

Kdybyy se to jmenovalo "Lesná, zastávka", neřekl bych, že by to bylo lepší ...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ta dělba tržby by mě taky zajímala,nicméně jsem byl zaskočen hlásáním zastávky ve 44 kde se místo Marie Majerové objevilo Lesná nádraží :evil: , ale jakýpakto nádraží, to je v Königu,Židenicích ale Lesná je pouze a jenom ZASTÁVKA. #-o ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Slyšel jsem,že kraj přispívá dopravcům,podílejícím se na IDS, 26,- Kč na kilometr.A dopravci taky musí nakupovat nové vozy pro IDS.Bohužel u DP toto financuje město,takže ta dotace na kilometr je určitě diametrálně odlišná.Jinak by se mohlo nakupovat mnohem více vozidel.
Nevíte někdo,v jakém poměru se dělí tržby mezi DP x ČD x autobusoví dopravci?Je logické,že nelze dohledat každou jízdenku,jak a u koho byla použita.
Omlouvám se za tu utopickou vsuvku v příbuzném tématu,ale vznikla po debatě u nás doma...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pepola píše:
http://www.idsjmk.cz/jrady/S3.pdf
Podle tohoto jízdního řádu už ano.
Kolaudace by mela byt behem tohoto tydnu, nebo pristi tyden. Do te doby se bude zastavka projizdet.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
jzb píše:
Však tam ještě nic nezastavuje, ni?


http://www.idsjmk.cz/jrady/S3.pdf
Podle tohoto jízdního řádu už ano.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Ještě k té 730 - asi su guma, ale proč proboha, když už o víkendu může jezdit celý den po dvou hodinách, zrovna v době, kdy všichni jedou z víkendu, tj 16 - 19hod, nejede NIC?
Máte-li tak týden čas, IDS je zde pro vás... :-|


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Však tam ještě nic nezastavuje, ni?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Včera i dnes jsem se díval na okolí Nádraží Lesná a jednak je tam v noci úplná tma,nic tam nesvítilo...a druhak abyste si obuli holinky,pokud půjdete po novém chodníku od zastávky a-84,protože je na něm spousta bahna,které tam nanosili stavební dělníci.Nikomu to,jak vidět,nevadí!A to bylo řečí před volbami!


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Ještě zajímavé změny na Vyškovsku, linka 602 se bude o víkendech převlíkat za 730..
VYŠKOVSKO
autobus 107 Vyškov-Brno:
od 6:19 do 6:49 každých 10 min.
autobus 107 Brno-Vyškov:
od 14:10 do 16:10 každých 20 min.
autobus 602 Brno - Nemojany,
Luleč, Drnovice:
přímé spojení v 14:30, 15:30,
16:30 (ve všední dny)
autobus 602 Rousínov-Brno:
každou hodinu (víkendy)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Dnes v MF Dnes publikovány již známé změny od 10. prosince, nicméně mě zaujala pasáž o změnách v dopravě v rámci IDS v okolí Brna:

Změny v dopravě od 10. prosince

BRNO - OSLAVANY nové noční spojení: (noc pá - so a so - ne) 00:37 na trati od 7:00 do 19:00 pravidelný interval: z Ivančic xx:06, Mor. Krumlov xx:13, Mor. Bránice xx:28, Střelice xx:43 z Brna xx:46, Střelice xx:06, Mor. Bránice xx:25, Mor. Krumlov xx:37

BRNĚNSKO

Posílení linek 401, 402, 403 a 404: 401 a 402: z Říčan do Brna od 05:01 do 07:21 každých 10 min.; linka 402 některé autobusy prodlouženy z Říčan do Veverských Knínic a zpět; nově autobus v 6:38 z Brna až do Vev. Knínic a autobus v 7:25 z Vev. Knínic do Brna linka 403: nové spoje a úprava časů z Brna-St. Lískovce po 16:00; spoj linky 403: v 16:35 z Brna - St. Lískovce prodloužen až do Omic; linka 403 z Omic nové spoje 17:05 a 18:05

Zdroj: MF Dnes


Offline
488
07 úno 2006 10:26
RIS píše:
srry že odskakuji od tématu, ale v Horních Heršpicích jsou dva naleštěné vozy 054


Jsou to 054.236-5 a 054.248-0. VC. vas asi zas tak nezajimaji. Dnes darozily z Krnova. Nastesti ZOS Krnov odvadi podstatne lepsi a kvalitnejsi praci nez Pras. Az uvidite (pokud jste jiz nevideli na MSV) remeslne zracovani ridicich vozu rady 954, udela se vam dost mozna spatne :-(


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
srry že odskakuji od tématu, ale v Horních Heršpicích jsou dva naleštěné vozy 054


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Izzy píše:
Panove nezapominejte ze porad je v souvislosti s 671 je pripravovana prodlouzena jednotka 675 pro rychlikovou vozbu v usporadani MV+VV+VV+VV+VV+MV...to znamena ze nadeje ze tu 671 budou jezdit stale zije...


Kde jsou ty casy... Zel vedeni CD docela casto meni nazory a tento projekt byl pohrben uz pred dlouhou dobou. Nutnou podminkou k jeho oziveni by byla kompletni vymena vedeni jisteho odboru na GR CD. Coz ovsem neni nerealne :-)


Izzy píše:
musim uzna ze 471 CityElefant je opravdu spicka v primestske doprave...


Az na nekolik konstrukcnih vad, praskani ojnicek v pohonu a dosti caste vyhoreni prvku v silovych obvodech vyzbroje... Super vozidlo. Skodovka se to sice stale postupne snazi vychytavat, ale neverte oficialnim zdrojum informaci! Navic maji tu tragikou vlastnost, ze diky neustalym inovacim je kazda souprava uplne jina.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Panove nezapominejte ze porad je v souvislosti s 671 je pripravovana prodlouzena jednotka 675 pro rychlikovou vozbu v usporadani MV+VV+VV+VV+VV+MV...to znamena ze nadeje ze tu 671 budou jezdit stale zije...musim uzna ze 471 CityElefant je opravdu spicka v primestske doprave...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tr: Díky za osvětu a doplnění :-) .
Možná by stálo za úvahu jako dočasné řešení rekonstruovat (znízkopodlažnit) několik vozů 060, které by po jednom se dosadily do souprav jednotek 560 a garantovaly se na všem elektrifikovaných tratích IDS v okolí Brna. Příměstská doprava v okolí Brna zatím nemá žádné NP vozy, narozdíl např. od Prahy ("žabotlam" 451, 471) nebo Ostravy (City Elefant 471).


Offline
488
07 úno 2006 10:26
manil píše:
V čem vlastně tkví takový finanční rozdíl mezi stejnosměrnou 471 a střídavou, případně dvousystémovou jednotkou? Byly by nutné nějaké změny vozové skříně kvůli střídavé/dvousystémové výzboji?


Jak k temto cislum ve Skodovce dosli netusim. Pravdou je, ze stridava (dvousystemova) jednotka ma mnohem slozitejsi vyzbroj, v ktere musi byt pouzity bud IGBT prvky na vetsi napeti nebo jich musi byt v serii vice. Vzhledem k cene polovodicovych prvku techto vykonovych trid... Z toho plyne i slozitejsi ridici system, pantograf, chlazeni, narocnejsi izolace... A v neposledni rade je treba relativne velky a tezky transformator, ktery by si urcite vyzadal upravu konstrukce skrine.

manil píše:
Co se týče nových vozů, dle mého názoru by byly ideální jednotky 4023, případně 4024, které provozují ÖBB. Je to něco, jako elektrické Desiro.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb004.jpg


Ano. Snad uz jsme se shodli, ze rada 671 z provoznich i financnich duvodu neni realna. Tema nizkopodlaznich jednotek vhodnych pro IDS JMK se tu uz resilo pred nekolika mesici a vcera jsem tu psal, ze bych si predstavoval jako nejvhodnejsi trivozovou jednotku koncepce Desira, Talentu ci projekt univerzalich jednotek 144/244/344/844 od Skodovky.

Na fotce pod odkazem je jedna z verzi Talentu OBB. Jelikoz osobne povazuji ZelPage za "bulvarne amatersky" web, doporucil bych k prostudovani materialy od ponekud kompetentnejsich kolegu. Hlavne bych se doporucil zamyset nad prikladem pro nas srovnatelneho Slovinska, kde jiz temner zlikvidovali stare "Gomulky (viz rada En57 PKP)" a nakoupili ve velkem Desira. Take bych rad upozornil, ze vsechny mnou doporucovane jednotky vyrobci dodavaji (v pripade Skodovky chteji dodavat:-) v elektricke i motorove verzi, coz je celkem zrejma vyhoda pro provoz a v pripade Brna by se mohla velmi uplatnit!

Takze tady je neco o Talentech:
http://spz.logout.cz/novinky/2003/srpen03.html (1. aktualita)
http://spz.logout.cz/album/at/at_obb4023.html
http://spz.logout.cz/album/at/at_obb4024.html
http://spz.logout.cz/album/de/de_bobvt720.html (motorova verze)

Desira:
http://spz.logout.cz/album/si/si_sz312_1.html
http://spz.logout.cz/album/si/si_sz312_1_a.html
http://spz.logout.cz/album/at/at_obb5022.html (motorova verze)
http://spz.logout.cz/album/ro/ro_cfr96.html (motorova verze)
http://spz.logout.cz/album/de/de_lbgvt610.html (motorova verze)
http://spz.logout.cz/album/bg/bg_bdz10.html (motorova verze)

a priklad nove primestske jednotka DB:
http://spz.logout.cz/album/de/de_db425.html

Aby jsme ale jen nesnili kdo je na tom lepe, jako zcela opacny pripad bych jeste uvedl situaci v Polsku, kde provadi ve velkem dost tezko pochopitelne modernizace starych "Gomulek", kde na puvodni prorezly vysokopodlazni ram postavy novou skrin a ve voze nechaji puvoni odporovou vyzbroj!!!
Kdo nevidel, doporucuji treti aktualitu:
http://spz.logout.cz/novinky/2006/srpen06.html
a tady take treti aktualitu:
http://spz.logout.cz/novinky/2005/rijen05.html

Toto reseni asi nikdy nepochopim:-) Proti tomu zlata reko 560...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V čem vlastně tkví takový finanční rozdíl mezi stejnosměrnou 471 a střídavou, případně dvousystémovou jednotkou? Byly by nutné nějaké změny vozové skříně kvůli střídavé/dvousystémové výzboji?

Co se týče nových vozů, dle mého názoru by byly ideální jednotky 4023, případně 4024, které provozují ÖBB. Je to něco, jako elektrické Desiro.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/obb004.jpg


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Ja uz nemam cas na podrobne diskuse, ale proste to tak jednoduche neni. Z vetsi casti to objasnil PvvS. Taky zapominate na dost zasadni rozdil napeti. Ve vysledku z toho plyne znacny rozdil v porizovacich nakladech. Pred lety, kdyz se delal propocet, vysla 671 o nejakych cca 35 milionu draz nez 471! Pritom rozdil mzi 571 a 671 byl jen v jednotkach milionu. Daleko zasadnejsi otazka ale je k cemu by vozidlo teto koncepce a rozmeru bylo dobre!

U tech modernizaci pantaku je to slozitejsi. 561 se smetla ze stolu rychle a koncepce "4 wana" je samozrejme ulet. 461 by mela mit jen jeden nizkopodlazni vuz + jeden hnaci a jeden ridici. Podrobnosti nechtejte. Osobne to povazuji (a nejen ja) za vyhozene penize nekoncepcnim smerem.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Izidor píše:
To bude ta 814+014+814? četl jsem v Parsmagazínu,že to bylo v úvaze kvůli jízdním vlastnostem v kopcovitějších tratích,kde to údajně nemělo stačit,ale teď nevím jestli výkonově nebo kvůli malé adhezi (pohon na jednu nápravu).


Jj, asi to bude ono. Aspoň to nebude původně navržený paskvil 814+014+914 s dvěma NP ze tří...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Stejne by to bylo, jak chtit predelat T3R.EV na stridavinu. Tam jsou taky motory asynchronni, a stridavina tomu nechutna.
Za trafem by se to muselo usmernovat a nevim jak by se tvarily stavajici stridace na zvlneny proud. Navic by se k tomu musel delat 4kvadrantovy usmernovac, pokud by byl pozadavek na rekuperaci.
To uz je jednodussi vzit nejaky vlozaky ze zabotlamu (450/451) a na oba konce dat upraveny laminatky na dvouclenny rizeni.
Konec koncu ale v ramci zajisteni interoperability budou moct vyuzivat vetsinu (ne-li vsechny) trate i zahranicni vozidla a nic pak nebrani nakupu cizich jednotek. Desira, S-bahny..
Siemens tusim neco takovyho nabizi i v ramci DISPOLOCKU.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Špatně jsem se vyjádřil:asynchronní jsou motory na střídavý proud,ale rozumíme si :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Izidor píše:
471 mají střídavé motory,takže i ss trakce musí mít taky trafa a střídače,nevím jak to funguje u lokomotiv,ale obecně platí transformace za vyšších frekvencí proudu umožnuje zmenšit rozměry trafa a tudíž i jeho hmotnost spolu s měniči se to pak celé nazývá invertor

Nemaji stridavy, ale asynchronni . Trochu rozdil.
471 ma vykonovy prvky reseny primo na 3KV, takze tam se hodne usetrilo. Dvousystemova vyzbroj by s tou stavajici mela spolecny pouze to ze je na elektrinu.
Pokud vim jednalo se (a snad se to i resi) , ze by v ramci modernizace jednotek 560 byly vlozaky 060 znizkopodlazneny. Tedy takova pantografova super 4wana. S motorovyma vozama by se nic nedelalo.

Druha varianta byl aze v ramci vyrovnani vykonu by tady cast IDS (breclavska vetev) obsluhovaly jednotky z videnskyho S-bahnu. Tam to skoncilo tusim na financnich nedostatcich.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
RIS píše:
JM kraj obdrží asi tříčlánkovou Regionovu (snad příští rok)- dle toho, jak se budou stíhat zakázky a vývoj vozu

To bude ta 814+014+814? četl jsem v Parsmagazínu,že to bylo v úvaze kvůli jízdním vlastnostem v kopcovitějších tratích,kde to údajně nemělo stačit,ale teď nevím jestli výkonově nebo kvůli malé adhezi (pohon na jednu nápravu).


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izidor píše:
Možná je jádro pudla přímo na začátku,proč se při vývoji 471 nepočítalo od počátku s ní jako dvousystémovou,aby šla nasadit kdekoliv v Česku
To RIS nízkopodlažní tu bude tak max Regionova :lol:


JM kraj obdrží asi tříčlánkovou Regionovu (snad příští rok)- dle toho, jak se budou stíhat zakázky a vývoj vozu


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Možná je jádro pudla přímo na začátku,proč se při vývoji 471 nepočítalo od počátku s ní jako dvousystémovou,aby šla nasadit kdekoliv v Česku
To RIS nízkopodlažní tu bude tak max Regionova :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]