Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 114 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Eda píše:
1) Takže po Veveří bude jezdit jenom d-3 a jěště k tomu v K2???

2) Co vůbec přinese to zrušení d-11? Posílení intervalu na Lesnou není pravda, akorát tam místo d-11 budou d-9 a interval bude pořád stejný!

3) V lískovci opět jen takové přeskupení kapacity, místo d-5 a d-7 v K2 tam pojedou jen 2xT3 - zbytečnost, takhle je aspoň větší nabídka směrů (i do KPN).

4) Otáčení na Mendlu ve všední den, by bylo velmi problematické - pořád je tam něco odstavené, projíždí tudy zatahující/vyjíždějící jedničky...

5) A celkem by mě zajímalo, jak bys všechny ty spoje provázal.


1) Ta d-3 ale by měla poloviční interval než současná a ve špičce od 5 do 8h a od 14.30 do 18.30h může jezdit až na Ečerovu, jinak ale jen do Komína. O víkendě od 8 do 20h Ečerova.

2) Je pravda, že zrušení d-11 by znamenalo přestup lidí z d-9 na d-3 na Jugoslávské, ale hlavně posílilo spojení na nádraží. Z Jugoslávské na Českou by jezdily d-3 a 5 ve vzájemném intervalu 2,5 min.

3) V případě jednotnýho 5 min.intervalu a jednotné trasy by na Vídeňské zůstala ta d-6, proto by se posílila d-5 do Lískovce 2xT.

4) Otáčení d-6 se plánuje od 10.12 na Mendláku ve večerních hodinách od 20 do 22.45h se sólo vozy 1xT, tak sem to tam jen zapojil. Jinak přes den normálně ke Hřbitovu.

Všechny linky s vyjímkou d-10 a 13 by měly 5 min.intervaly v soubězích takových linek 2,5 min. Co se týče d-13 ta by zůstala provázána na Křence s d-8 a 10 a do Kr.Pole s d-12.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1) Takže po Veveří bude jezdit jenom d-3 a jěště k tomu v K2???

2) Co vůbec přinese to zrušení d-11? Posílení intervalu na Lesnou není pravda, akorát tam místo d-11 budou d-9 a interval bude pořád stejný!

3) V lískovci opět jen takové přeskupení kapacity, místo d-5 a d-7 v K2 tam pojedou jen 2xT3 - zbytečnost, takhle je aspoň větší nabídka směrů (i do KPN).

4) Otáčení na Mendlu ve všední den, by bylo velmi problematické - pořád je tam něco odstavené, projíždí tudy zatahující/vyjíždějící jedničky...

5) A celkem by mě zajímalo, jak bys všechny ty spoje provázal.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Tak sem si promýšlel jeden návrh, kde by většina šalin měla interval 5 min. Jen nevím co s d-13, ta tam nějak nevychází a pak samozřejmě d-10.
d-1 Řečkovice-nádraží-Bystrc, Ečerova, 5min., 29x(2xT, KT8, K3N).

d-2 St.Osada-Nádraží-Ústř.Hřbitov(-Modřice), 5 min., 17x(K2, Anitra).

d-3 St.Osada-Česká-Voz.Komín(-Rakovecká ev.Ečerova), 5 min., 18x(K2, Anitra). Linka má poloviční interval, proto K2.

d-4 Mas.čt.-Česká-nádraží-Maloměřice, most(-Obřany), 5 min., 17 vozů(9 1xT a 8 K2P, Anitra).

d-5 Štefanik.čt-Česká-Mendlovo nám.-St.Lískovec, 5 min., 18-19 vozů(10 2xT, K3 a 8-9 K2).

d-6 Kr.pole, nádraží-Česká-Mendlovo nám.(-Ústř.Hřbitov), 5 min., 18 vozů(8 K2P-Medlánky a 10 K2, Anitra-Pisárky). Jak je v plánu od 10.12: o víkendě 10-11 1xT, v prac.dny večer přejezd 1xT z d-4,10 .

d-7 MIMO PROVOZ

d-8 Mifkova-nádraží-St.Lískovec, 5 min., 20 x(KT8, KT8N).

d-9 Lesná-nádraží-Zvonařka(-Komárov), 5 min.(do Komárova 10 min.), 14 vozů(K2, Anitra). Posílení spojení na Lesnou, nádraží-Komárov půlí interval d-12.

d-10 Stránská Skála-Nové sady, 10-30 min., 4 vozy(2 1xT a 2x K2).

d-11 MIMO PROVOZ

d-12 Komárov-Nádraží-Česká-Červínkova, 4-6 min, 14-16 vozů(2xT3, T6 z toho 6 kurzů z Pisárek). Po 18.30h interval kolem 10 min.

d-13 Kr.POle, Tech.Muzeum-Česká-nádraží-Juliánov, 10 min., 10 vozů(2xT-4 z Pisárek a 6 z Medlánek).

Nkdo zase může namítat, že 2xT cpu na d-5, ale na d-2, 3, 4, 6 a 9 nejsou potřeba, když všechny mají 5 min. intervaly ve špičce. Interval 4-6 min. se na d-12 dá považovat taky za poloviční než 10 min., je to kvůli provázanosti s d-13 se kterou si nevím rady.Stejně něco podobnýho plánuje DP s d-12 od 11.12, zatím aspoň ráno. Počet vozů mě překvapivě vychází podobně jako teď. Co vy nato?


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
pepola píše:
Linka 53 měla vždy tu smůlu,že byla velmi krátká:viz dávná trasa Bystrc,Zoo-Bystrc,Rakovec.To bylo snad ještě horší,než teď.A to ještě Kuba chtěl,aby na ní řidiči skákali z vozu na vůz!


No co jsem se bavil s řidičema, tak raději nějakou takovou krátkou linku, než třeba 50ku. Že u hřbitova nemají chvilku klidu, protože tam mají cca 3-4 minuty a hne djim tam lezou lidi. A v Bystrci mají akorát cc a1/4 hodiny. A než to objedou. Kdežto třeba na Aviounu si to vezmou tam a zpátky ani ne za 1/2 hodiny a mají těch 15 minut volna taky.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Linka 53 měla vždy tu smůlu,že byla velmi krátká:viz dávná trasa Bystrc,Zoo-Bystrc,Rakovec.To bylo snad ještě horší,než teď.A to ještě Kuba chtěl,aby na ní řidiči skákali z vozu na vůz!


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Kari píše:
Tak jsem si všiml, že z 53 se stala okružní linka. Bavil jsem se s kamarády studenty a pěkně na ní teď nadávají. Nejradši by byli, kdyby jezdila opačným směrem, že když jedou do školy, tak by to tak pro ně bylo rychlejší. Přecejenom, když člověk jede ze školy, tak tolik nechvátá...


Já jsem chodil v Břeclavi na SPŠ a NIKDY jsem nejel místní dopravou!A od vlaku je to rozhodně dál,než od smyčky tramvaje!Tak proč to řešíte?Navíc jezdit linku 53 v jakékoli podobě je za trest!!!


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Když má na 8mou a v 7:55 je na Červinkově, pak jo... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Kari píše:
Tak jsem si všiml, že z 53 se stala okružní linka. Bavil jsem se s kamarády studenty a pěkně na ní teď nadávají. Nejradši by byli, kdyby jezdila opačným směrem, že když jedou do školy, tak by to tak pro ně bylo rychlejší. Přecejenom, když člověk jede ze školy, tak tolik nechvátá...

Já teda chvátám abych byl doma a měl klid od školy... A do školy snad někdo chvátá? :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak jsem si všiml, že z 53 se stala okružní linka. Bavil jsem se s kamarády studenty a pěkně na ní teď nadávají. Nejradši by byli, kdyby jezdila opačným směrem, že když jedou do školy, tak by to tak pro ně bylo rychlejší. Přecejenom, když člověk jede ze školy, tak tolik nechvátá...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
pd píše:
Tak jsem to našel docela rychle, autor je opravdu Libor Nečas (mám dobrou paměť :-) )
Pekne tabulka, diky za nu :wink: .


Tak jsem to našel docela rychle, autor je opravdu Libor Nečas (mám dobrou paměť :-) )


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
pd píše:
Nějakou takovou evidenci dělal tuším Libor Nečas (???), kdysi byla ke stažení na stránkách OP. Byla to celkem obsáhlá excelovská tabulka. Jestli o ni máte někdo zájem, zkusil bych ji najít...
Mame... :wink:


Nějakou takovou evidenci dělal tuším Libor Nečas (???), kdysi byla ke stažení na stránkách OP. Byla to celkem obsáhlá excelovská tabulka. Jestli o ni máte někdo zájem, zkusil bych ji najít...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ano je to tak, evidence linek se momentalne prepracovava do takove podoby, kde zadate datum a zobrazi se linkove vedeni k tomuto datu. Potrebne udaje mam (mimo vyluky), akorat to dat nejak dohromady. Bohuzel se to nejak protahlo (holt toho casu neni tolik)


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
pepola píše:
Napadlo mě,že když máme tak pěknou evidenci vozidel,tak jestli někdo má i evidenci linek.Jako kdy a kam která linka jezdila?Já jsem si třeba nevzpomněl,kam před rokem 1995 jezdila linka 85. Možná to sem nepatří,ale i tak díky za názory!
To mel driv na strankach b1. http://bus.xf.cz/ Ale uz jaxi bohuzel nema...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Napadlo mě,že když máme tak pěknou evidenci vozidel,tak jestli někdo má i evidenci linek.Jako kdy a kam která linka jezdila?Já jsem si třeba nevzpomněl,kam před rokem 1995 jezdila linka 85. Možná to sem nepatří,ale i tak díky za názory!


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Na územním plánu na ww.brno.cz je trať co nahrazuje hybešovu ukončena za rondem bez viditelného napojení kamkoli. to mě zmátlo
:wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To by mohla byt cast co docasne zbyde po stavbe diamatru. Tahle vetev je urcena k likvidaci, stejne jako pekarska a husova ..


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Emperror píše:
Tak jsem se díval na územní plán, jak jsou tam předkreslené tratě. Ale zdá se mi jako blbost zrušit trať Hybešovou a ukončit ji úvratí na křídlovické. Vzhledem k tunelu pod špilberkem by nebylo D-6 a D-7 kudy vést. Řešením by bylo ponechat spojení Hybešovou.
Jde o to, ze trat z Mendlova namesti by mela vest k novemu nadrazi - varianty jsou 2:
- soucasna trasa + spojka Nove sady - nadrazi.
- trasa Vaclavska - Rondo - Nadrazi (s tim zrusit puvodni trat na Hybesove)
Zajimalo by me, jak si prisel na uvrat na Kridlovicke :wink:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fathom píše:
Kdyby se už MUSELO něco omezovat, tak raději tu a-75 jen z Bílovic/sídl. Obřany do smyčky Babická.
Lepsi reklamu na IGK pro obyvatele sidliste Obrany a Bilovic bys nemohl udelat. 8-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Tak jsem se díval na územní plán, jak jsou tam předkreslené tratě. Ale zdá se mi jako blbost zrušit trať Hybešovou a ukončit ji úvratí na křídlovické. Vzhledem k tunelu pod špilberkem by nebylo D-6 a D-7 kudy vést. Řešením by bylo ponechat spojení Hybešovou.
PS- toto je opravdu dlouhodobý výhled :wink:


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Btw, na d-4 ve špičce sóla už teď nestačí ani v úseku Náměstí Republiky - Malinovského náměstí (ano, pokud uvážíme úsměvnou obsaditelnost dle dpmb - 7 os/m2, je tam rezerva ještě velká)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V celku souhlasím s Fantomem, souhlasím také s navrhovaným ukončením poloviny spojů na Maloměřickém mostě ve všechny doby, otáčení na Mostecké je nesmysl (nemožnost zavedení vyrovnávacích časů...), navíc skrz Husovice bývá linka poměrně dostatečně vytížená.
Aladin: K častému intervalu: Na d-4 jezdí převážně sóla, navíc v úseku centrum-Náměstí Míru je vytíženost vysoká. Prodloužení intervalu je nepřípustné.


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
V některých časech by bylo omezení jistě možné, ale ono je dáno už tím, že v méně frekventovaných časech tam jezdí sóla.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
No já nejsem schopen posoudit zda je Lada v případě d-4 zaujatý či nikoliv, ale podle mého názoru kdokoliv soudný si stoupne na Tomkovo náměstí a odsleduje si stav vytíženosti této linky směr Obřany, tak musí dojít k závěru, že interval a kapacita této linky zde nastavená je proti jiným lokalitám poznatelně komfortnější. Neříkám, jsou časová období, kdy ta vytíženost je OK, ale ta jsou jednoznačně v menšině proti těm nevytíženým spojům a to přesto že si uvědomuju, že se jedná o koncový úsek tratě. Zkus ale porovnat si vytíženost s jinými koncovámi úseky vpodstatě kterékoliv jiné linky... výrazný rozdíl. Názorově se tak spíše kloním k tomu co uvedl Laďa i když já bych určitě nerušil, ale omezoval (viz dřívější návrhy na častější krácení na Mosteckou a Maloměřice).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 18:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]