Ách ty překlepy
d-9 s intervalem 4-6 min.? Kam? Do Komárova? To sna spíš z d-12 udělat linku s polovičním částečně děleným intervalem 4-6 min.,společně s d-13 interval do Kr.Pole 3,5min.To sem tady ale mockrát už zmiňoval. Linky d-9 a později i d-5 se (snad?) dočkají posílení jedině až bude 20 K3.N či nějaký Vektry.Samozřejmě,že byto šlo zavést takhle:
Bylo by to takhle:
d-1 beze změn
d-2 beze změn 17xK2
d-3 St:osada-Česká-Komín-Rakovecká.,18xK2,v době od 8-14(každý druhý) a po 20h všechny spoje jen do Komína.
d-4 přes Roosveltovu
d-5 nasazeny 2xT z d-3 a 9.
d-6,7,8 beze změn
d-9 Lesná-nádraží-Zvonařka(-Komárov),všechny spoje do Komárova jen ve špičce,jinak část na Zvonařku,interval 5 min. jen od 5 do 18h,pak dvojnásobný(tedy jako teď)=úspora vzkm
d-10 dát na ní pouze 1xT,spoje ve špičce(Zetor) řešit přejezdem K2 z d-9.
d-11 zrušit
d-12 interval 4-6min.,16 2xT,navíc část 2xT z d-13,k Tech.Muzeu
d-13 jen na Červínkovu 9xK2.
Uvolněný vozy 2xT z d-3(11x) a z d-9(4x) dát na d-5,kde by byla většina 2xT a za pár let pak přidat třeba i K3.N.De taky o to,že 3 linky s 5 min.intervalem d-2,4,9 by možná pro Cejl už bylo moc.
Je pravda,že by se to teď DP,zvlášť teď moc asi nehodilo do krámu,ale kromě d-3,9 to řeší i nejkrizovější d-12.Samozřejmě,že tam jiný posílení chybí(d-8 apod.)Když chce v Brně vzrůstat počet studentů(MU,VUT,MZLU) má se tomu přispůsobovat doprava.Mimochodem ke Kampusu mají jezdit autobusy nebo trolejbusy,zatím ještě neví rozhodnou se podle cen nafty,které stoupají.