Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Další
Autor Zpráva
Při internetovém surfování mě zaujala jedna oboustranná velkokapacitní tramvaj - http://www.villamosok.hu/nza/kurz/bpcombino1.jpg. A PROBLÉMY LINEK 1,8,12,13 JSOU PRYČ :-D


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
David Jaša píše:
Tipuju, že to bude tento vzor RT6. Za nějaký odkaz s podrobnostmi bych se ale stejně nezlobil. :-)
Presne to je to ono. Podle te stranky byly prvni vozy dodany do Grenoblu v roce 1987. Od druhe serie z roku 1989 se lisi usporadanim interieru. Vsechny Grenoblske vozy dodnes v provozu.

Nejake foto z Grenoblu a Parize mam na strankach: http://adam.nastole.cz/fotky

Citace:
Mimochodem Alstom dodnes vyrábí travmaje této koncepce - Citadis 301 a 401.b
To jo. Ale v posledni dobe davaji DP prednost variante s pevnymi podvozky. A to i pro provozy, kde variantu "ala RT6" provozuji (Grenoble, Montpelier, Paris).


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tipuju, že to bude tento vzor RT6. Za nějaký odkaz s podrobnostmi bych se ale stejně nezlobil. :-)

Mimochodem Alstom dodnes vyrábí travmaje této koncepce - Citadis 301 a 401.b


Oprava: slovo dovezena si nahraďte slovem zakoupena, nějaké cizí tramvaje tu jezdily, ale vždy jen ve zkušebním provozu a pak byly vráceny.


pepola: a co by potom dělali ve Vídni?

adam_r: nemáš k té tramvaji nějaký odkaz?

Jinak to RVHP a Tatra má jeden pozoruhodný důsledek: Česká republika je zřejmě jediný stát na světě, do kterého nebyla od roku 1945 dovezena jediná zahraniční tramvaj (když vynechám poválečné kořistní vozy). Samozřejmě myšleny pouze ty státy, ve kterých dnes tramvaje jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Jen mi trochu uniklo,že když ČKD přebral Siemens,proč se tam aspoň nemontují třeba ULFka?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
V minulém režimu to při RVHP to nebyl tak neobvyklý úkaz. Však taky tramvaje Tatra jezdí téměř výhradně v bývalém východním bloku...
Psala se polovina 80. let: Zatimco tatra prave predstavila moderni tramvaj KT8, tak Alstom predstavil svoji prvni 70% nizkopodlazni tramvaj.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Trammaniak píše:
Můžete mi někdo vysvětlit proč když češi byli tak úspěšní ve výrobě tramvají, teď neumí vyrobit normální 100% nízkopodlažní tramvaj, jako ostatní výrobci tramvají na světě?

V minulém režimu to při RVHP to nebyl tak neobvyklý úkaz. Však taky tramvaje Tatra jezdí téměř výhradně v bývalém východním bloku...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Protože se zatím nenašel žádný odběratel, který by to vyžadoval a objednal by dostatek kusů na zaplacení vývoje nebo licencí. Proč by si pak dodavatelé měli dobrovolně komplikovat život. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

41
15 zář 2007 19:52
Brno
Můžete mi někdo vysvětlit proč když češi byli tak úspěšní ve výrobě tramvají, teď neumí vyrobit normální 100% nízkopodlažní tramvaj, jako ostatní výrobci tramvají na světě?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pd píše:
Ono je to Bo'Bo' s apostrofama - a ty tam znamenají, že podvozek není pevně spojený s rámem. A asi by této definici vyhovalo i Trio (ale nevzpomínám si, že bych někde u Tria viděl označení s apostrofama, to by mě muselo bacit do očí..). Klouby na to nemají vliv, i když úplně správně by označení asi mělo být Bo'+0+Bo'.

Dik za osvetleni. U vozu z odkazu ale rozhodne plati, ze nemohou byt otocne o vic jak o jednotky stupnu, protoze by jinak takovat tramvaj vubec nemohla rozumne jezdit.


adam_r píše:
Ono to "Bo Bo" nejspis znamena, ze jsou tam 2 podvozky po 2 napravach otocne k sobe navzajem = je mezi nimi alespon jeden kloub. (snad doplni nekdo znalejsi)


Ono je to Bo'Bo' s apostrofama - a ty tam znamenají, že podvozek není pevně spojený s rámem. A asi by této definici vyhovalo i Trio (ale nevzpomínám si, že bych někde u Tria viděl označení s apostrofama, to by mě muselo bacit do očí..). Klouby na to nemají vliv, i když úplně správně by označení asi mělo být Bo'+0+Bo'.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
tr píše:
Ano, chapes to dobre. Otazkou je ovsem jak moc jsou otocne.

Podle obrazku je to stejna konstrukce, jako Anitra => pevne podvozky (maximalne otocne v radu jednotek stupnu jako ma Trio).
Ono to "Bo Bo" nejspis znamena, ze jsou tam 2 podvozky po 2 napravach otocne k sobe navzajem = je mezi nimi alespon jeden kloub. (snad doplni nekdo znalejsi)


To by mě taky zajímalo.. Něco jsem o tom ještě pohledal, jmenuje se to 121N a min. 1 kus by měl být v Elblagu, připravovaná pětičlánková 32 m dlouhá varianta je označená buď 120N pro Warzsawu nebo 122N pro Lodz. K té varšavské je tady článek o tamním výběrovém řízení na 15 nízkopodlažních tramvají. Zajímavé jsou údaje o cenách, po přepočtu vychází jeden ULF (krátký?) na 84 mil Kč, jiná polská tramvaj ála RT6 na 51 mil. Kč a 120N na 43 mil. Kč. Takže jestli má nějak rozumně natáčivé podvozky, tak taková nízká cena je dosažená buď dřevěnou konstrukcí nosných částí nebo bude brutálně odfláklá anebo ... ?

oprava: ta jiná polská tramvaj není ála RT6, ale to je celkem jedno..


Offline
488
07 úno 2006 10:26
pd píše:
http://www.pesa.pl/php/index_pl.php?id_artykul=1222&%20a=1&%20id_sesja=0

Chápu to dobře, že když je "Układ osi" Bo´Bo´, tak to má otočné podvozky?


Ano, chapes to dobre. Otazkou je ovsem jak moc jsou otocne.


http://www.pesa.pl/php/index_pl.php?id_ ... id_sesja=0

Chápu to dobře, že když je "Układ osi" Bo´Bo´, tak to má otočné podvozky?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Se na ty fotomontaze vykvaknu...
Néééé!! :pray:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Se na ty fotomontaze vykvaknu http://www.vukv.cz/V_Reference_tech_utvaru.htm
rt4sm (kratka rt6) , mela opravdu existovat :(


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
adam_r píše:
Bavime se o RT6N2 - tedy te kompletni prekopavce s PARSu 8-) Tam vazba na puvodni schvalovaci proces neni.
Jak je to ale opravdu s tou puvodni CKD variantou, by me taky hodne zajimalo.

No to já vim, ale shodné je to v tom, že Praha taky žádný provozní RT6N1 nemá a ani do budoucna s nimi nepočítá. Tady bude buď RT6N2 nebo nic (ale spíš to nic), tak proč by nemohlo mít Brno schválenou N1 ?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Demon píše:
No já jen že před časem mě tu někdo vehementně přesvědčoval o opaku, tedy že podmínkou schválení RT6N1 do provozu je splnění zkoušek i v Praze. Bohužel mi DÚ na dotaz dodnes neodpověděl.

Bavime se o RT6N2 - tedy te kompletni prekopavce s PARSu 8-) Tam vazba na puvodni schvalovaci proces neni.
Jak je to ale opravdu s tou puvodni CKD variantou, by me taky hodne zajimalo.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
adam_r píše:
Schvaluje se jako nove vozidlo bez vazeb na schvalovaci proces RT6N1 -> tim padem staci udelat predepsane zkousky s jednim vozem v kterekoliv kolejove siti.

No já jen že před časem mě tu někdo vehementně přesvědčoval o opaku, tedy že podmínkou schválení RT6N1 do provozu je splnění zkoušek i v Praze. Bohužel mi DÚ na dotaz dodnes neodpověděl.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
To já vím. V České republice je ale možný všechno, proto bych se nedivil, kdyby si DÚ nějaký důvod našel.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
A protože jsou úředníci na českých úřadech drážního nevyjímaje papežtější jak papež, nedivil bych se, kdyby pro schválení RT6N2 bylo třeba odjezdit km v Brně.
Schvaluje se jako nove vozidlo bez vazeb na schvalovaci proces RT6N1 -> tim padem staci udelat predepsane zkousky s jednim vozem v kterekoliv kolejove siti.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A protože jsou úředníci na českých úřadech drážního nevyjímaje papežtější jak papež, nedivil bych se, kdyby pro schválení RT6N2 bylo třeba odjezdit km v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Vyhled z prototypove RT6 byl total naprd pac RT6 i tak maji dost siroke sloupky a u prototypu tam byly jeste skla v gume...navic vyzbroj poskladana kdovi z ceho stala taky zaprd...ale pokud se vyrobce nemohl starat o radne uvedeni do provozu a DP Praha uspesne bojkotoval reko ve stylu 1801/3 a udelal si mega rekonstrukci ve stylu svych kachen neni se cemu divit ze RT6 hniji...okolnosti jim proste nepraly a proto nechapu lidi co si mysli ze to byly smejdy...pokud se o ne nema kdo starat a trosku jim ze zacatku pomoct tak proste nejezdi...napad dobry, konstrukce overena, servis CKD na prdlajs...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 15:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]