Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 244 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
titlis píše:
Nasazení vozů o různé kapacitě na jedné lince neskutečným způsobem rozhazuje jízdní řád. Nejlépe je to vidět na troleji 26 (sólo, kloub) a d4 (T3, K2). Menší vůz téměř vždy dojede větší, někde se dokonce shluknou až čtyři. Na 26 asi není dost kloubáků, ale na d4 by se snad dost K2 našlo.


Přidám ještě jednu podobnou zkušenost - velice často dojede a-48 kloubovou a-40. Když z Tuřan odjede a-40 o čtyři minuty dřív, dojedou na Úzkou společně. Je to logické, před větším vozem je delší interval, tedy víc lidí, kteří déle nastupují (mají sice taky víc dveří, ale to zase tak moc nepomůže). Navíc větší vůz je přece jen více hendikepován pro manévrování v hustém provozu (myslím, že to platí i pro tramvaje, třeba při odbočování).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Ukončení autobusů v Komárově opravdu není na pořadu dne. Zastávka autobusové nádraží slouží i jako vazba mezi a-44/84 a autobusy na jih, navíc kde by v Komárově ty autobusy končily? Objezd přes Horní Heršpice značně prodlužuje jízdní dobu a jinde to nejde, protože by byly daleko zastávky. A ještě jedna drobnost : autobusy vozí cestující i z Komárova nebo Svatopetrské na Úzkou, takže i tuto kapacitu by musely šaliny nahradit. Nerušme věci, které fungují.


Ony moc nefungují, zvlášť ve směru z Úzké na jih to např. v odpoledních hodinách naráží na přeplněné komunikace, zejména co se týče Opuštěné. Některý autobus tam nabere zpoždění i deset a více minut. Samozřejmě, dalo by se to teoreticky řešit i samostatným jízdním pruhem pro autobusy. Jinak ovšem souhlasím, že ukončení v Komárově by znamenalo rekontrukci tamního přestupního uzlu a že to doopravdy není na pořadu dne, navíc vazba na a-44/84 je taky docela důležitá. (Do budoucna - až bude jednou podjezd nebo nadjezd v Heršpicích - by bylo možná zajímavé posunout a-44/84 přes Černovice, Komárov, Heršpice a Vídeňskou a dostat je tak na jihu do přibližně stejné polohy vůči centru, jako na severu).


Samozřejmě že našlo.Například z d-9 či d-5,pak by se sóla daly do souprav na d-5/9.To by ale znamenalo zvýšení vozokilometrů, tudíž je to zatím asi nereálné.


Nasazení vozů o různé kapacitě na jedné lince neskutečným způsobem rozhazuje jízdní řád. Nejlépe je to vidět na troleji 26 (sólo, kloub) a d4 (T3, K2). Menší vůz téměř vždy dojede větší, někde se dokonce shluknou až čtyři. Na 26 asi není dost kloubáků, ale na d4 by se snad dost K2 našlo.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ukončení autobusů v Komárově opravdu není na pořadu dne. Zastávka autobusové nádraží slouží i jako vazba mezi a-44/84 a autobusy na jih, navíc kde by v Komárově ty autobusy končily? Objezd přes Horní Heršpice značně prodlužuje jízdní dobu a jinde to nejde, protože by byly daleko zastávky. A ještě jedna drobnost : autobusy vozí cestující i z Komárova nebo Svatopetrské na Úzkou, takže i tuto kapacitu by musely šaliny nahradit. Nerušme věci, které fungují.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
VS píše:
Ách ty překlepy :oops:
d-9 s intervalem 4-6 min.? Kam? Do Komárova?


Klidně na Zvonařku, až otevřou Vaňkovku, stejně to bude potřeba. Jinak na d-9 bych si při tomto děleném intervalu dokázal představit kombinaci 1xT a K2. Totéž by šlo udělat i na d-4. Celkově by se měl DPMB konečně naučit používat dělené intervaly podle velikosti vozidla, na t-26 to dost dobře funguje (mimochodem, když se má šetřit, nechápu proč má tato linka o víkendu interval 5 minut !).


Myslím, že to zajíždění do Komárova by se mělo řídit poptávkou. V Komárově jsou koleje, takže např. v neděli večer by měly do Komárova jezdit všechny. Druhá věc ovšem je, jestli časem neukončit v Komárově linky 40. 48, 49 a 63 (u a-49 by se muselo vyřešit spojení Černovice - Komárov) a do Komárova to vést všechno a možná ještě posílit. To by ovšem chtělo víc tramvají, než je nyní, a taky by se tím zhoršila obsluha zastávky "Autobusové nádraží".


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
Ách ty překlepy :oops:
d-9 s intervalem 4-6 min.? Kam? Do Komárova?


Klidně na Zvonařku, až otevřou Vaňkovku, stejně to bude potřeba. Jinak na d-9 bych si při tomto děleném intervalu dokázal představit kombinaci 1xT a K2. Totéž by šlo udělat i na d-4. Celkově by se měl DPMB konečně naučit používat dělené intervaly podle velikosti vozidla, na t-26 to dost dobře funguje (mimochodem, když se má šetřit, nechápu proč má tato linka o víkendu interval 5 minut !).


Ách ty překlepy :oops:
d-9 s intervalem 4-6 min.? Kam? Do Komárova? To sna spíš z d-12 udělat linku s polovičním částečně děleným intervalem 4-6 min.,společně s d-13 interval do Kr.Pole 3,5min.To sem tady ale mockrát už zmiňoval. Linky d-9 a později i d-5 se (snad?) dočkají posílení jedině až bude 20 K3.N či nějaký Vektry.Samozřejmě,že byto šlo zavést takhle:

Bylo by to takhle:
d-1 beze změn
d-2 beze změn 17xK2
d-3 St:osada-Česká-Komín-Rakovecká.,18xK2,v době od 8-14(každý druhý) a po 20h všechny spoje jen do Komína.
d-4 přes Roosveltovu
d-5 nasazeny 2xT z d-3 a 9.
d-6,7,8 beze změn
d-9 Lesná-nádraží-Zvonařka(-Komárov),všechny spoje do Komárova jen ve špičce,jinak část na Zvonařku,interval 5 min. jen od 5 do 18h,pak dvojnásobný(tedy jako teď)=úspora vzkm
d-10 dát na ní pouze 1xT,spoje ve špičce(Zetor) řešit přejezdem K2 z d-9.
d-11 zrušit
d-12 interval 4-6min.,16 2xT,navíc část 2xT z d-13,k Tech.Muzeu
d-13 jen na Červínkovu 9xK2.


Uvolněný vozy 2xT z d-3(11x) a z d-9(4x) dát na d-5,kde by byla většina 2xT a za pár let pak přidat třeba i K3.N.De taky o to,že 3 linky s 5 min.intervalem d-2,4,9 by možná pro Cejl už bylo moc.

Je pravda,že by se to teď DP,zvlášť teď moc asi nehodilo do krámu,ale kromě d-3,9 to řeší i nejkrizovější d-12.Samozřejmě,že tam jiný posílení chybí(d-8 apod.)Když chce v Brně vzrůstat počet studentů(MU,VUT,MZLU) má se tomu přispůsobovat doprava.Mimochodem ke Kampusu mají jezdit autobusy nebo trolejbusy,zatím ještě neví rozhodnou se podle cen nafty,které stoupají.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
snad zkušenosti, ne? :lol: Ale na té d-11 je to otázka jen pár hodin, večer jezdí úplně prázdná. Na d-3 je vytížení rovnoměrnější. Na d-11 bych K2 nechal, spíš by bylo třeba udělat z d-9 pilotní linku s intervalem 4-6 minut.


Na té Ečerove je kapacitní rezerva prakticky pořád, to je pravda. Klidně by mohly obě linky d-3 i 11 jezdit jen na Rakoveckou.Tady je to spíš otázka pohodlí pro lidi z Ečerovy,Ondrouškovy a Kubíčkovy.

A na d-11 bych dal 2xT6,protože ty spousty studentů MZLU jedoucí směr Česká se už do těch K2 na d-11 stěží vlezou a na d-3 směr St.Osada stačí K2.Ty 2xT tam jezdí poloprázdný,to vím z vlastní skutečnosti.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS: podle mě tady nejde jen o šetření vozkm, může jít i o snahu obsloužit smyčku Rakovecká celodenně, neboť z pár ulic v Bystrci je to tam blízko. Jinak v tomto případě se Kordisu musím zastat, dopoledne je v úseku Bystrc - Komín skutečně kapacitní rezerva.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
V pohodě, pokud si chceš o tom něco přečíst podrobně se to řešilo na http://www.k-report.net


Anonymous píše:
Kotopaxi píše:
Na internetu jsem narazil na záznam telefonátu na dispečink DPMB. To stojí za to slyšet. Pozor, jsou tam i neslušná slova.
Link je zde: http://sweb.cz/kotopaxi/DPMB.wav

a nechcete se na to uz vy*??? proslo to sand vsema forama i novimama...


Všem, kterých se to nějak dotklo se HLUBOCE OMLOUVÁM. Možná že to prošlo všema fórama a novinama, ale já jsem to ještě nikde neslyšel. Ruším tedy link, aby to někoho dalsího nerozčilovalo. Prosím za prominutí. Už to nikdy neudělám.


Kotopaxi píše:
Na internetu jsem narazil na záznam telefonátu na dispečink DPMB. To stojí za to slyšet. Pozor, jsou tam i neslušná slova.
Link je zde: http://sweb.cz/kotopaxi/DPMB.wav

a nechcete se na to uz vy*??? proslo to sand vsema forama i novimama...


A na d-9 se nadále počítá s 2xT? Nebo už ne?

Ta d-3 mě je jasná,proč by jinak zkracovali některý kurzy do Komína.Vždyť přece potřebujou šetřit vzkm :!:

----
Pokračování z tématu T3R (pozn. pd)


Na internetu jsem narazil na záznam telefonátu na dispečink DPMB. To stojí za to slyšet. Pozor, jsou tam i neslušná slova.

Link je zde: http://sweb.cz/kotopaxi/DPMB.wav


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dneska sem ráno viděl odtahový liaz 5273 jak táhne mezi Bělohorskou a Novolíšeňskou funkčně vypadající troli 3240. Že by nějaký zvláštní přesun mezi vozovnami? 3240 je přece slatinská... :?:


A s čím budou ty B vozy 1567 a 1552 jezdit?? Vždyť už není s čím.Jedině že by znovuoživili 1553.


1596 je sešrotována 1567 je na VP a 1552 je na GO-na dobry skelet


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenže d-3 pojede do Komína jen v 8-14 hod. A ve špičkách by K2 na Ečerovu dost nestíhaly. Takhle trochu posílíš d-5, ale místo toho budou zase narvaný šaliny jezdit jinde. Jinak myslím, že odklonem d-12 přes Rooseveltovu potěší obyvatele Komárova, kteří budou dočasně mrznout kratší dobu než obvykle.


No na d-1 zůstanou normálně 2xT,KT8 či K3.N, o víkendech K2,KT8.Tedy jako teď.

Spíš co bude na té P1 a v jakým intervalu bude jezdit? Jestli po 10 min. tak doufám s 2xT3.

Jinak to ukončení d-2 na Nových Sadech asi takle:Spoje na Nové Sady o víkendech sóla,spoje do Modřic 2xT,na d-10 celotýdenně 1xT.A taky bych dal na d-3 celotýdenně též K2,když bude jezdit jen do Komína a 2xT dal aspoň částečně na d-5(tam to bude stav před 1.1.2004,d-7 jen na Švermovu).Snad už by s tou měnírnou takovej problém nebyl,když už zůstanou do Lískovce jen d-5 a 8.Stejně to ale bude narvaný :!:

Jinak dost lidí asi naštvou d-12/13 přes Roosveltovu a ta d-P7(7) bude úplně na prd,spíš je potřeba interval 5 min. na nádraží.


VS píše:
V době od 27.11 do 5.12 se bude napojovat nová přeložka v Pisárkách a tak bude linka d-1 odkloněna přes Husovou a Veveří,do Pisárek má jezdit ze Zvonařky Linka P1.Zajímavé,ale je že 27 a 28.11 má jezdit jen po zast.Lipová.To bude po ty dva dny odříznutá vozovna v Pisárkách a budou nějaký přesuny K2 do Medlánek? Nebo nějak z těch Pisárek nějak vyjedou? Kromě toho bude d-12 obousměrně a d-13 ve směru do Kr.Pole odkloněny ul.Roosveltovou,údajně kvůli tomu,aby nedošlo k energetickému přetížení na Husové.Tam je nějaký omezení?


A taky jsem se dočetl v měsičníku BS, že bude nová linka P-7, která bude dělat zátah do zmíněných Pisárek. A jsem zvědavej, co bude jezdit na d-1. Jestli K2 nebo 2xT3.


Hal píše:
ds píše:
Co třeba přestupovat v zastávce Riviera ? :idea: :idea:

Ale tam neni myslim prechod a prejit jaksi 4 proudovou komunikaci se slilnym provozem bude jaksi problem, ze ?


Připouštím, že není úplně jednoduché přejít silnici u Riviéry, ale nemožné to taky není. V létě ji muselo přecházet dost lidí - k busu i na parkoviště a to tam byl troufám si říct větší provoz, protože MÚK Hlinky se ještě nestavěla. Pokud by se ale někdo opravdu moc bál, tak u velodromu lze přestoupit bezpečněji. Ztrátu odhaduju tak na 5 min. Jinak si myslím, že úkolem okružních linek není výhradně přípoj na Kameňák a přilehlé oblasti. Přepravní proudy ale v ruce nemám, přiznávám.


V době od 27.11 do 5.12 se bude napojovat nová přeložka v Pisárkách a tak bude linka d-1 odkloněna přes Husovou a Veveří,do Pisárek má jezdit ze Zvonařky Linka P1.Zajímavé,ale je že 27 a 28.11 má jezdit jen po zast.Lipová.To bude po ty dva dny odříznutá vozovna v Pisárkách a budou nějaký přesuny K2 do Medlánek? Nebo nějak z těch Pisárek nějak vyjedou? Kromě toho bude d-12 obousměrně a d-13 ve směru do Kr.Pole odkloněny ul.Roosveltovou,údajně kvůli tomu,aby nedošlo k energetickému přetížení na Husové.Tam je nějaký omezení?


Offline
489
13 čer 2004 23:04
ds píše:
Co třeba přestupovat v zastávce Riviera ? :idea: :idea:

Ale tam neni myslim prechod a prejit jaksi 4 proudovou komunikaci se slilnym provozem bude jaksi problem, ze ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 21:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]