Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 286 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
manil píše:
Současná smyčka zavazí plánovanému sjezdu z rychlostní komunikace, protop bude posunuta o jednu zastávku dál do pole. V plánu je i dvoukolejná manipulační spojka do vozovny Medlánky. Stavební prace by měly začít buď tento podzim nebo až na jaře 2007, zatím není rozhodnuto.


To je jako pravda? Tak to jsem zvědavej - ona ta propojka měla být už dávno - je celkem nelogický objíždět s d-13 celý Brno, když z konečné je vidět na vozovnu.:-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
bbf píše:
Kdy se tak dá očekávat prodloužení d-13?

Současná smyčka zavazí plánovanému sjezdu z rychlostní komunikace, protop bude posunuta o jednu zastávku dál do pole. V plánu je i dvoukolejná manipulační spojka do vozovny Medlánky. Stavební prace by měly začít buď tento podzim nebo až na jaře 2007, zatím není rozhodnuto.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
bbf píše:
Kdy se tak dá očekávat prodloužení d-13?


... no to je zajímavé, ale dopuručuji neřešit v bus tématu :wink:


Offline
29
17 led 2006 20:05
manil píše:
Jinak podoba linky se do prodloužení trasy d-13 měnit nebude.


Kdy se tak dá očekávat prodloužení d-13?


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Ony taky medlanky maji pponekud vic vozu nez potrebuji, takze nejni problem trosky odstavit. Slatina holt musi jezdit s tim co ma . Ony nektery 7xx uz maji najeto tolik ze je zakazana jejich pristavba do oprav, pokud by castka prekrocila urcitou hranici.
Na 7xx je v brne pokud vim konsignacni sklad Zlineru, na slint* se objednavaji primo.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
RIS: Taky trochu přemýšlej nad tím, co píšeš, když už tady peskuješ ostatní. Rychlost dodávky náhradních dílů se spokojeností řidičů nesouvisí vůbec! Záleží na kapacitách výrobce, dílen DP a na mnoha dalších faktorech. Ikdyž samotnému mě často připadá, že servis Irisbusu (karosy) by měl být kvalitnější.


dodání nesouvisí se spokojeností, ale zprovoznění ano, kolikrát se nějaká 700 opavuje jak dlouho, proč ? protože s tím nikdo nechce jezdit... v Medlánkách 740 vyřazují, ve Ślatině je opravují.... jo a abych nezapoměl- nikoho zde nepeskuji a jestli ano, tak se mu omlouvám- omlouvám se tedy Kubovi a LADovi :cry:


Já ti to řeknu po pravdě, proč dodávky ND trvají půl roku. Protože to skladový hospodářstvní je taková byrokracie, že to svět neviděl. My když vymontujem ruplej tyristor s řídící jednotokou a pošleme to na opravu do Prahy, tak asi týden to leží u nás ve skladě asi 100 metrů od dílny, protože se musej vyřídit papíry. Pak se to musí poslat přes hory a doly, ono je to do Prahy 2 hodiny autem, a snad proto to trvá další týden. V Praze to pak za jeden den spraví, a další týden trvá, než se to objeví u nás ve skladě a další týden než si tom můžeme vzít a za půl hodiny namontovat :evil: Čili demontáž vadného dílu půl hodiny, oprava ve fabrice dvě hodiny, montáž na vůz půl hodiny, celková doba opravy měsíc, během něhož se vůz stejně rozkrade, takže se čeká zase na jiné součástky. Tož tak...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS: Taky trochu přemýšlej nad tím, co píšeš, když už tady peskuješ ostatní. Rychlost dodávky náhradních dílů se spokojeností řidičů nesouvisí vůbec! Záleží na kapacitách výrobce, dílen DP a na mnoha dalších faktorech. Ikdyž samotnému mě často připadá, že servis Irisbusu (karosy) by měl být kvalitnější.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
mauricio píše:
proč trvá půl roku, než se dodají? to to jako Irisbus půl roku vyrábí, nebo si říká, že "tohle počká"?


ono se nespěchá, protože hodně řidičům se uleví, jsou řidiči, kteří mají Citybus/Citelis rádi, ale jsou řidiči, kteří raděj přejdou na 900 a mluvil jsem s jedním kolegou, který přešel raděj na generálku ze Zlineru, že prý už ho neba jezdit s takovou troskou jako je Citybus


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
LADA píše:
Milí uživateli RIS.Vozy 7603 7608 mají ty poruchy trochu odlišné.Vůz 7603 mel zadření jeden válec na proti tomu ma vůz 7608 obdobne jako vůz 7467 který uz je zpraven ma propalené písty,ale pravdou je že karosa jsi davá z dodaním dilů nacas.Na druhou stranu je pravda ze podnik z financnich důvodů spoustu dílů neobednava dopredu a z toho plyne ze pak vůz stoji půl roku nez jse dodají ND.Zdraví LADA


Milí kolego LADA, já nikde nepsal, že vozy mají stejné poruchy..., to jste mě asi špatně pochopil... jo jinak to máš uvedeno přesně- já to zde mám dle infa ze Slatiny stejné :wink:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
proč trvá půl roku, než se dodají? to to jako Irisbus půl roku vyrábí, nebo si říká, že "tohle počká"?


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
RIS píše:
jinak již 2,5 měsíce stojí ve Slatině částečně rozebraný Citybus evid.č. 7608 a ještě chvíli stát bude, neboť se zatím neplánuje jeho zprovoznění- když něco obdobného probíhalo u vozu 7603, tak Karosa po dvou měsících poslala díly,které na vůz nepasovaly, takže se s tím mechoši tam trápili, nakonec v červenci vyjel právě na úkor 7608 (+ 2 % pasujících nových dílů), takže to vypadá spíš tak, že co Citybus to kus, neboť mnoho dílů se v sériích značně liší


Citybusům zdar !!!



Milí uživateli RIS.Vozy 7603 7608 mají ty poruchy trochu odlišné.Vůz 7603 mel zadření jeden válec na proti tomu ma vůz 7608 obdobne jako vůz 7467 který uz je zpraven ma propalené písty,ale pravdou je že karosa jsi davá z dodaním dilů nacas.Na druhou stranu je pravda ze podnik z financnich důvodů spoustu dílů neobednava dopredu a z toho plyne ze pak vůz stoji půl roku nez jse dodají ND.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mně se nový podoba a-53 líbí, dle mého názoru jediná nevýhoda je, že studenti musí ve směru na Kolejní při přestupu z tramvaje přelízat poměrně frekventovanou silnici. Jinak pětiminutový interval je vítán, jedna z výhod je, že z Králova Pole nepojede (jako dříve) plná d-12 a prázdná d-13, ale obě pojedou "tak akorát".
Jinak podoba linky se do prodloužení trasy d-13 měnit nebude.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No samozřejmě to má i mouchy, s provázaným 5minutovým intervalem jsem počítal na Červinkově. Jinak další výhdou by bylo, že by z Kolejní jzdily 2 linky, tudíž studenti by měli možnost jet jak do technologickýho parku, tak i na šalinu. Ale jinak souhlasím, těch mínusů je opravdu hodně.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ives píše:
Co byste řekli, kdyby vznikly 2 okružní linky, třeba a-53 v součaném směru a v opačném okruhu třeba a-55, jezdily by po 10 minutách sóla, takže vozový počet km by byl zachován.
Radeji na to rovnou zampomen. Byl by problem s provazanosti - interval 5 minut na Skacelove neznamena 5 minut na Cervinkove a na Kolejni.
A hlavne by jezdily vozy na Skacelove/Cervinkove ze 2 ruznych zastavek navzajem oddelenych ulici, cimz by vznikalo mnoho nebezpecnych situaci pri prebihani silnice.

Myslim si, ze soucasne reseni nijak nezhorsilo dopravu Skacelova - Kolejni. Prodlouzeni jizdni doby o 1-2 minuty je bohate vykompenzovano intervalem 5 minut.


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Ives píše:
Jsem si vědom, že by to byl trochu guláš, ale studenti by pak mohli jet přímo z Červinkovy na koleje.

Vsak to muzou i ted pres Technickou, ta jizdni doba neni zas o moc delsi.
Jinak nejlepsi z hlediska prestupu by asi bylo, kdyby a-53 "koncila" na Skacelove (d-12/13, a-44/84, t-30, a-67), ovsem tam je toho mista na odstaveni vozu jeste min nez na Cervinkove, takze to je prakticky nerealne.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
adam_r píše:
Muj typ je, ze poslouzi par mesicu v Moste, a pak budou sesrotovany. Vzdyt jsou to stare plecky ...


no, taková 7226 měla počátkem prázdnin "C"


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jo, něco podobnýho mě už taky napadlo


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Chtěl bych nachvíli pouvažovat o a-53..
Osobně nic proti jednosměrnému okruhu linky nemám, ale je zřejmé, že tato linka byla vždy vytížena ve směru Kolejní - Červinkova a naopak, to prodloužení na Paláček byl jen takový příjemný bonus. Nevím, jestli tuto okružní variantu ty masy studentů ocení.. Co byste řekli, kdyby vznikly 2 okružní linky, třeba a-53 v součaném směru a v opačném okruhu třeba a-55, jezdily by po 10 minutách sóla, takže vozový počet km by byl zachován. Jsem si vědom, že by to byl trochu guláš, ale studenti by pak mohli jet přímo z Červinkovy na koleje.
Jinak neukamenujte mě za tento nápad!! :-) :-)


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
LADA píše:
A kdy jse vratí?? ta 7225,7226 a 7287.Zdraví LADA
Ps:vcera nebo v tomto tydnu 7226 na 07501.

Muj typ je, ze poslouzi par mesicu v Moste, a pak budou sesrotovany. Vzdyt jsou to stare plecky ...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
RIS: Co přesněji v 7608 chybí, případně jaké má poruchy, že nemůže být tak snadno zprovozněna? Myslím, že když je Brno takový striktní zastánce Karosy, měl by i servis Karosy co nejvíce (a nejrychleji) vycházet vstříc.



pokoušel jsem se zde 5x vložit foto, ale nikdy se to se mnou nebavilo, měla 98kb a stejně ji nevzal....

no chybí cosi v motoru a elektronika.... snad se mi foto sem podaří vložit...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS: Co přesněji v 7608 chybí, případně jaké má poruchy, že nemůže být tak snadno zprovozněna? Myslím, že když je Brno takový striktní zastánce Karosy, měl by i servis Karosy co nejvíce (a nejrychleji) vycházet vstříc.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
jinak již 2,5 měsíce stojí ve Slatině částečně rozebraný Citybus evid.č. 7608 a ještě chvíli stát bude, neboť se zatím neplánuje jeho zprovoznění- když něco obdobného probíhalo u vozu 7603, tak Karosa po dvou měsících poslala díly,které na vůz nepasovaly, takže se s tím mechoši tam trápili, nakonec v červenci vyjel právě na úkor 7608 (+ 2 % pasujících nových dílů), takže to vypadá spíš tak, že co Citybus to kus, neboť mnoho dílů se v sériích značně liší


Citybusům zdar !!!


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
A kdy jse vratí?? ta 7225,7226 a 7287.Zdraví LADA
Ps:vcera nebo v tomto tydnu 7226 na 07501.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Jinak dnes mi jistý řidič od SEBUSu říkal něco v tom smyslu, že příští rok má přijít hromada nových autobusů KAROSA, které nahradí poslední autobusy řady 700 u této společnosti


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 13:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]