Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 198 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
no mám dojem, že se v Praze nic neděje, ne?

Bohužel ne. V listopadu navíc končí povolení ke zkušebnímu provozu. Na RT6N2 se při posledních zkouškách odpálily brzdové kotouče a nastaly nějaké drobné závady na motorech. V Praze je ale bohužel k RT6 absolutní nevůle.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
no mám dojem, že se v Praze nic neděje, ne?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Kari píše:
Stejně těch vozů je škoda. Vždyť, alespoň podle mě, by byla rekonstrukce levnější než nějaký nový tramvaje, tak proč jí neudělaj?
To je otazka. Jedna (funkcni) anitra prijde na cca 35 milionu. Na kolik prijde oprava RT6 tak, aby ji bylo mozne schvalit si netroufam odhadovat. Do brnenskych vozu se uz vrazila hromada penez, prazska uprava stala 10 milionu a stale nic (rekneme, ze zde chybi i snaha s tim neco delat). Pokud bude nakonec prazska uprava schvalena (pokud tedy bude pak stat jen 10 mega), tak by se to vyplatilo. V opacnem pripade je nejlepsi volbou kovosrot.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Stejně těch vozů je škoda. Vždyť, alespoň podle mě, by byla rekonstrukce levnější než nějaký nový tramvaje, tak proč jí neudělaj?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Brzdy se nemenily. Jenom se upravoval pristup k rucnimu cerpadlua premostovacim ventilum. dal pristup k diagnostice.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Byly to jenom nějaký drobný úpravy původních brzd, nebo výměna za něco jinýho?
Byly ty původní od firmy H&K? (na krajních podvozcích)

Někde jsem četl, že tam byl problém s aretací v odbržděný poloze.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
bylo tam par dalsich uprav ohledne brzd, ale presnej popis tady nemam.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Dotaz:
V letech 1998-9 byly u 3 vozů rekonstruovány podvozky. Dělalo se s tam kromě úpravy krytů ještě něco jinýho?


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
To je asi z toho, že furt stojí. Není ten kompresor náhodou zalehlej?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS píše:
Tramvaje stály, výjmečně pak jezdily po vozovně.... :cry:

Ani po vozovně nejezdily, momentálně jsou nepojízdné všechny, třeba 1801 má poruchu kompresoru=>nemůže startovat apod.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
MKzB píše:
Viděl někdo z Vás 1801/3 v provozu, když už mají/měly zkušební jízdy povolený (do září)?


Tramvaje stály, výjmečně pak jezdily po vozovně.... :cry:


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Viděl někdo z Vás 1801/3 v provozu, když už mají/měly zkušební jízdy povolený (do září)?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zvykejte si na ten pohled .....


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Fixi píše:
Pěkné, že jezdí, ale teda ten pantec vpředu vypadá hrozně.

Řidiči aspoň nemají problémy s brnkátkem.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Pěkné, že jezdí, ale teda ten pantec vpředu vypadá hrozně.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Po delsi dobe se neco deje.

Pro ty, co nechodi na k-report nebo na prt-ky, tak doporucuji fotky z dnesniho dne na http://foto.prazsketramvaje.cz/


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Richard Sabela píše:
No co,zase se něco po...á a zase zgebne...

Viděl bych to trochu optimističtěji: Nemá co, všechny díly jsou osvědčené...


manil píše:
RT6N2 9101 již byla venku, ale má poruchu jednoho z motorů. Jako náhrada byl použit motor z 9104. Po oživení ji již nic nebrání k dalším zkušebním jízdám...

No co,zase se něco po...á a zase zgebne...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Richard Sabela píše:
Jinak jen tak po zajímavost-všechny 4 RT6 v Praze nejezdí,a to i ta slavná Parsácká RT6N2 9101,do kterévrazili love za reko.Jezdila jen na podzim,teď je pro poruchu odstavena

RT6N2 9101 již byla venku, ale má poruchu jednoho z motorů. Jako náhrada byl použit motor z 9104. Po oživení ji již nic nebrání k dalším zkušebním jízdám...


Jinak jen tak po zajímavost-všechny 4 RT6 v Praze nejezdí,a to i ta slavná Parsácká RT6N2 9101,do kterévrazili love za reko.Jezdila jen na podzim,teď je pro poruchu odstavena


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
pd píše:
To nebylo žádné odškodnění za neschopnost provozu, už jenom proto že T6 byly dodávány v letech 1995-1997 a tehdy se o neprovozuschopnosti RT6 ještě nevědělo (možná se to už dalo tušit, ale to by ještě nebyl důvod pro finanční odškodnění). DPP akorát dostal při nákupu posledních T6A5 slevu, aby si mohl koupit i RT6N1 (zjednodušeně řečeno).

Ale mě by se v Brně 8 RT6 taky líbilo...
Otákou zůstává, kdyby teoreticky k tomu přesunu došlo, jestli by Praha chtěla po Brnu těch 100 melónů. Každopádně by si Brno určitě také zasloužilo nějakou tu 100 milionovou slevu, ať už by to mělo být na cokoliv.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Richard Sabela píše:
Asi reagovala na mráz a zamrzla.No tak ertéšestko,toho lonošení za těch 9 let už bylo dost, tak ses mohla trochu projet ne? :evil:

Ve hale se teplota i ve velkých mrazech udržuje nad bodem mrazu, zamrznutí určitě nehrozí...


manil píše:
1801 a 1803 jsou "teoreticky jízdyschopné", ale asi před dvěma týdny se uvolnil kanál, kde RT6 stojí (zmizely odtud 1577, 1587, 1629 a 1530, teď tam stojí akorát 1731), a tak se technici chtěli projet s 1801 okolo vozovny, ale nešla nastartovat.

Asi reagovala na mráz a zamrzla.No tak ertéšestko,toho lonošení za těch 9 let už bylo dost, tak ses mohla trochu projet ne? :evil:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ono by to obcas chtelo nabit i baterky, ona rt6 si pri startu veme o dost vic jak odporak


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1801 a 1803 jsou "teoreticky jízdyschopné", ale asi před dvěma týdny se uvolnil kanál, kde RT6 stojí (zmizely odtud 1577, 1587, 1629 a 1530, teď tam stojí akorát 1731), a tak se technici chtěli projet s 1801 okolo vozovny, ale nešla nastartovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 14:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]