Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
8
18 kvě 2006 21:22
Dnes nejak kolem poledne jsem videl 1560 s jednim vlekem na devitce do Komarova. Skoro jsem se leknul, jak jsem pres prazdniny odvyknul! Ale slusi jim to spolu 8-)


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Dnes oba vleky na zkušebních jízdách, otáčely se na Malinovského náměstí po 10.hod dopoledne, jely hned po sobě!!!! 8-[
na 80012 1531+1301+1569
a 80010 1560+1302
:lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
goldfinger píše:
Budou od září opět v provozu vleky, co 1303,případně další? Pořád si myslím, že z hlediska profilu trati je pro ně nejvhodnější d2.

Nejspíš ano. Před pár dny byly dodány nové plenty, které se nyní na vleky montují, pak by teoreticky nic nemělo bránit provozu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Budou od září opět v provozu vleky, co 1303,případně další? Pořád si myslím, že z hlediska profilu trati je pro ně nejvhodnější d2.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
Vratme se k vlekum ......


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
To není špatný nápad :-) Pro začátek navrhuji smyčky Zemědělská a Novolíšeňská...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Tak by to mohly být čtyři stacionární prodejny jízdenek (pro klouzavý tarif) vždy by byly na stálém místě v nepoužívaných nebo méně používaných smyčkách a až by se omrzely, tak by se daly odvléct někam jinam, napájení pro celý výdejní terminál by mohl být realizováno z troleje. Taková putovní téměř stálá prodejna, otevírání dveří uzpůsobeno na fotobuňku, vysunutá plošina pro bezbariérový přístup důchodců.............. :lol: :lol: :lol: :lol:


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
P. Haluza píše:
Pak je mi ovšem záhadou, proč když se s těma RT6 tak chlubili, je teď nepostaví místo do vozovny někam náměstí Svobody, ať je kolemjdoucí mají možnost stále obdivovat. :mrgreen: :d-:


Jestli by malicko nevadilo ze jsou ponekud stacionarni? :-D


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
manil píše:
T6 a RT6 v Brně jezdily zprvu na d-4, a sice hlavně proto, že projížděla centrem města, aby byly co nejvíce vidět.


Pak je mi ovšem záhadou, proč když se s těma RT6 tak chlubili, je teď nepostaví místo do vozovny někam náměstí Svobody, ať je kolemjdoucí mají možnost stále obdivovat. :mrgreen: :d-:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN: V Brně byly první výklopky na T6, postupně se kvůli nim musely opravit všechny ostrůvky nebo tratě (Bystrc)-tam, kde by docházelo ke kontaktu.

T6 a RT6 v Brně jezdily zprvu na d-4, a sice hlavně proto, že projížděla centrem města, aby byly co nejvíce vidět.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
SYN: máš-li na mysli první výklopky v ČR, tak myslím že první je dostala pražské T3 SUCS DVC v roce 1991 http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisl ... 2006040824


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
pd píše:
Ke dveřím bych doplnil ještě jeden typ, a sice otevírané dovnitř (na správný název si teď nemůžu vzpomenout), najdeme je třeba u trolejbusů nebo citybusu/lisu. V zahraničí se sem tam objevují i u tramvají.
A aby to bylo extra, tak předsuvné se můžou rozdělit na vně předsuvné (tj. klasicky předsuvné u tramvají) a posuvné do stěny vozu, ty jsou třebas u ruských souprav pražského metra, u tramvají ale nevím, že bych je někdy viděl.


Jo, o variantě zasouvané do stěny vozu styl metro samozřejmě vím, ale žádný z dopravních prostředků kromě metra a vlaku nemá dostatečnou tloušťku stěny skříně aby se tam mohly dveře vejít, tak jsem je neuváděl. S metrem v Brně asi ještě chvíli počítat nemůžeme...

PvvS:
Jo ty ramena výklopek vevnitř fakt dost zavazí, já si to potom uvědomil taky. A když jsem mluvil o T6, měl jsem na mysli T6A5, tam se tuším (aspoň u nás) objevily výklopky poprvé? A ten potenciální kontakt s nástupním ostrůvkem byl tehdy důvodem proč mohly jezdit jen na některých linkách...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pd píše:
Ke dveřím bych doplnil ještě jeden typ, a sice otevírané dovnitř (na správný název si teď nemůžu vzpomenout), najdeme je třeba u trolejbusů nebo citybusu/lisu. V zahraničí se sem tam objevují i u tramvají.
A aby to bylo extra, tak předsuvné se můžou rozdělit na vně předsuvné (tj. klasicky předsuvné u tramvají) a posuvné do stěny vozu, ty jsou třebas u ruských souprav pražského metra, u tramvají ale nevím, že bych je někdy viděl.

Dovnitř kyvné dveře :wink:


Ke dveřím bych doplnil ještě jeden typ, a sice otevírané dovnitř (na správný název si teď nemůžu vzpomenout), najdeme je třeba u trolejbusů nebo citybusu/lisu. V zahraničí se sem tam objevují i u tramvají.
A aby to bylo extra, tak předsuvné se můžou rozdělit na vně předsuvné (tj. klasicky předsuvné u tramvají) a posuvné do stěny vozu, ty jsou třebas u ruských souprav pražského metra, u tramvají ale nevím, že bych je někdy viděl.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
SYN píše:
Opravdu odbíháme, ale jsou to tak zajímavý a užitečný informace že to snad tolik nevadí...

Takže bych se to pokusil shrnout, moc prosím opravte nebo doplňte mě kde to nebude spravně:

Především jsme si ujasnili potřebu rozlišovat provedení dveří od použitého pohonu, obojí má vliv na výsledné vlastnosti vzniklé kombinace.

1. Provedení zlamovací ("klasické") je tu s námi už dlouhou dobu, je dávno vypilované, funguje solidně, vůbec nevyčnívá z vozidla, obstojně rychlé, ovšem zabírá místo vevnitř a moc netěsní (nepříjemné v zimě)

2. Provedení výklopné - jestli se nepletu tak poprvé se masově objevuje v T6. Docela hezky vypadá, dobře těsní, zabírá minimum prostoru uvnitř vozu, asi je i výhodná dráha po které probíhá zavírání vzhledem k cestujícím uvnitř (když je plno:). S původními pohony byly velmi pomalé, ovšem se správným moderním pohonem je rychlost slušná. Principiálním problémem je ovšem přesah přes obrys vozidla v otevřeném stavu, což má za následek jednak zhoršený výhled a jednak možnost kolize s nástupním ostrůvkem. Druhý problém se musí řešit úpravou nástupních ostrůvků (všech na trati kde jezdí), první se dá pouze omezit (zrcátka, sekvence zavírání) ale ne úplně odstranit.

3. Provedení předsuvné - nejmladší varianta, zatím se vyskytuje jen na KT8 a Anitrách. Obstojně těsní, jsou rychlé, z obrysu vozidla vyčnívají minimálně a prostor uvnitř nezabírají žádný. Ovšem konstrukce karoserie vozu s nimi musí počítat, možná jsou taky dražší (ale to většina nových věcí bývá:). Pro nové konstrukce je považuji za konečné řešení problému, zabudování do rekonstruovaných vozů bude asi obtížné až nemožné.

Tak co - souhlasíte?


Existuji i netahnouci rozlamovaci (Duewag. Ik435)
Vyklopny zavazeji vcelku hodne i vevnitr. ramna co drzi dverni kridlo jsou vcelku prostorove narocny. Vcelku dobre je to videt tady :
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1801int:20060212
Jinak RT6 maji jine pohony a s dverima problem nebyval.

Dokazal bych si predstavit reko T3 se skrini ala T6A5 s predsuvkama a za ne takovyto NP vlek (NB4)
http://home.arcor.de/tbraeuti/Verkehr/b ... .html#typG


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN: Naprosto! Pěkné shrnutí :-)


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Izzy píše:
Trosku sice odbihame od tematu ale proc ne...predsuvne dvere jsou sice temer idealni ale pouzitekne jen u KT8 (velka kabina, uzke predni dvere)...u T6 tyto dvere stejne nepouzijete protoze sklopene predstavky stejne sou naprd kvuli vyhledu...trosku to resi pridani druheho zrcatka na hrazdu jak to maji vyreseny vozy T6 a to v Brne a predvsim vsech 150 vozu v Praze...neni to sice idealni ale videt na ostatni dvere je...co se tyce vleku a wany pouzite vyklopky jsou vrcholem urovne vyroby a rychlost po oznameni vystrazneho signalu az k odblokovani jizdy je cca 2-3s...ale cely ten humbuk se toci kolem toho ze dvere Bode s pohony od teto firmy sou proste pomale...dvere IFE i kdyz vypadaji na pohled stejne maji pohony mnohem silnejsi a rychlejsi...alternativou ke dverim Bode je vymena pohony za IGE ci Bahoza ale cenove by to vyslo asi dost draho...takze nikdy nejde o dvere (IFE, Bode ci jiny vyrobce) ale o pohony v nich pouzite...navic predsuvne dvere nenarvete do T3 diky tomu ze tento typ dveri potrebuje horni vedeni...takze pokud nahrada skladacek jedine vyklopky ale jak sem psal vyse s odpovidajicimi pohony...


Opravdu odbíháme, ale jsou to tak zajímavý a užitečný informace že to snad tolik nevadí...

Takže bych se to pokusil shrnout, moc prosím opravte nebo doplňte mě kde to nebude spravně:

Především jsme si ujasnili potřebu rozlišovat provedení dveří od použitého pohonu, obojí má vliv na výsledné vlastnosti vzniklé kombinace.

1. Provedení zlamovací ("klasické") je tu s námi už dlouhou dobu, je dávno vypilované, funguje solidně, vůbec nevyčnívá z vozidla, obstojně rychlé, ovšem zabírá místo vevnitř a moc netěsní (nepříjemné v zimě)

2. Provedení výklopné - jestli se nepletu tak poprvé se masově objevuje v T6. Docela hezky vypadá, dobře těsní, zabírá minimum prostoru uvnitř vozu, asi je i výhodná dráha po které probíhá zavírání vzhledem k cestujícím uvnitř (když je plno:). S původními pohony byly velmi pomalé, ovšem se správným moderním pohonem je rychlost slušná. Principiálním problémem je ovšem přesah přes obrys vozidla v otevřeném stavu, což má za následek jednak zhoršený výhled a jednak možnost kolize s nástupním ostrůvkem. Druhý problém se musí řešit úpravou nástupních ostrůvků (všech na trati kde jezdí), první se dá pouze omezit (zrcátka, sekvence zavírání) ale ne úplně odstranit.

3. Provedení předsuvné - nejmladší varianta, zatím se vyskytuje jen na KT8 a Anitrách. Obstojně těsní, jsou rychlé, z obrysu vozidla vyčnívají minimálně a prostor uvnitř nezabírají žádný. Ovšem konstrukce karoserie vozu s nimi musí počítat, možná jsou taky dražší (ale to většina nových věcí bývá:). Pro nové konstrukce je považuji za konečné řešení problému, zabudování do rekonstruovaných vozů bude asi obtížné až nemožné.

Tak co - souhlasíte?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trosku sice odbihame od tematu ale proc ne...predsuvne dvere jsou sice temer idealni ale pouzitekne jen u KT8 (velka kabina, uzke predni dvere)...u T6 tyto dvere stejne nepouzijete protoze sklopene predstavky stejne sou naprd kvuli vyhledu...trosku to resi pridani druheho zrcatka na hrazdu jak to maji vyreseny vozy T6 a to v Brne a predvsim vsech 150 vozu v Praze...neni to sice idealni ale videt na ostatni dvere je...co se tyce vleku a wany pouzite vyklopky jsou vrcholem urovne vyroby a rychlost po oznameni vystrazneho signalu az k odblokovani jizdy je cca 2-3s...ale cely ten humbuk se toci kolem toho ze dvere Bode s pohony od teto firmy sou proste pomale...dvere IFE i kdyz vypadaji na pohled stejne maji pohony mnohem silnejsi a rychlejsi...alternativou ke dverim Bode je vymena pohony za IGE ci Bahoza ale cenove by to vyslo asi dost draho...takze nikdy nejde o dvere (IFE, Bode ci jiny vyrobce) ale o pohony v nich pouzite...navic predsuvne dvere nenarvete do T3 diky tomu ze tento typ dveri potrebuje horni vedeni...takze pokud nahrada skladacek jedine vyklopky ale jak sem psal vyse s odpovidajicimi pohony...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
stejny pohled do zrdcatka jak je z 1615 je i u busu rady 900.... neni videt nic kdyz jsou otevrene predni dvere...


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Stránky IGE mluví jasně, že mě to nenapadlo. #-o


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Datel: Ony to opravdu předsuvné dveře jsou. Na webu nejspíš o dveřích KT8D5N nic není, ale když se podíváš na nějaký prospěkt o Pendolinu (ř. 680) nebo třeba o Regionově (ř. 814), uvidíš, že se v něm o předsuvných dveřích píše. A pendolino nebo regionova má stejný způsob otevírání dveří jako KT8D5N.


Offline
Uživatelský avatar

9297
10 čer 2004 11:19
No prospekt po ruce nemam..
http://ige.cz/produkty.php


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Hm, to je zajímavé slovíčkaření, taky bych se přimlouval u KT8D5N za ten výraz předsuvné, ale nikde jsem ho nenašel (hledáno prostřednictvím internetového vyhledávače při zadání výrazu "KT8D5N dveře")... Zato dveře byly nazývány jako výklopné a nebo lépe vně výsuvné.
Nejlépe by bylo to zjistit z nějaké oficiální dokumentace ČKD...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN, MKzB: Ano, josu to předsuvné dveře.

Miky: Pokud to zdržuje, je lepší je zavírat všechny najednou. To pak záleží na uvážení řidiče, jestli je v čase apod.

Mám tu takový snímek demonstrující viditelnost na cestující v zrcátku při otevřených dveřích v 1615.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myslím, že předsuvné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 18:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]