Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 124 z 152    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 152  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K2R03.P 1040 má novou celovozovou reklamu. Propaguje nějaký účetnický software, základní barva je bílá.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Eda píše:
1129 po nehode v Komine opravena a dnes na d-6
rozflakanej-opravenej bok je nastrikan ruzove bez puvodniho velkeho napisu Hornbach


jen doplním- ona již včera byla na d-9


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1129 po nehode v Komine opravena a dnes na d-6
rozflakanej-opravenej bok je nastrikan ruzove bez puvodniho velkeho napisu Hornbach


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RIS: 1113 je krátce po VP, bude jezdit ještě nejméně 3 roky, zatímco 1090 už má najeto své a brzy půjde do VP/šrotu.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
1113 má novou CVR na mobilního operátora O2. Je celá modrá.
1047 dnes na 00307.


a na "volnou" bílou 1090 je dát reklamu nenapadne :cry:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1113 má novou CVR na mobilního operátora O2. Je celá modrá.
1047 dnes na 00307.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dne 29.8. vyjela poprvé na zkušební jízdy K2P 1047 po VP (žlutý nátěr)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Filip Daněk píše:
Mno 1073 se ano moc dobře vyfotit nedá stojí na koleji u výstaviště až 3. v řadě a většinou stojí na 2. koleji od výst. nějaký tramvaje takže 1073 doporučuji vyfotit na poslední cestě na šrot.

úžasné doporučení... :roll:


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Filip Daněk píše:
Mno 1073 se ano moc dobře vyfotit nedá stojí na koleji u výstaviště až 3. v řadě a většinou stojí na 2. koleji od výst. nějaký tramvaje takže 1073 doporučuji vyfotit na poslední cestě na šrot.


Jo to bych rád, ale to asi těžko zjistím kdy bude ten "pohřební" průvod vypravený...


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Zdeněk píše:
Víte prosím někdo které K2 se mají ještě letos vyřazovat a taky jak bych se nejlépe mohl dostat v pisárecké vozovně k vyfocení 1073... díky


Mno 1073 se ano moc dobře vyfotit nedá stojí na koleji u výstaviště až 3. v řadě a většinou stojí na 2. koleji od výst. nějaký tramvaje takže 1073 doporučuji vyfotit na poslední cestě na šrot.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Víte prosím někdo které K2 se mají ještě letos vyřazovat a taky jak bych se nejlépe mohl dostat v pisárecké vozovně k vyfocení 1073... díky


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
v dílnách na VP je 1047


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Plechova deska je tam jak kvuli bezpecnosti tak predevsim k lepsimu usmerneni proudiciho vzduchu...jen je skoda ze CKD z bezpecnostnich duvodu zavrhlo u novejsich serii T3 predni dve klapky proti a posledni po smeru jizdy tzn. saci/saci/odvetravaci...u vozu K2 tedy jen u overovaci serie to bylo saci/saci/saci/odvetravaci...posledni vozy s toutou "vybavou" byly a jsou K2 1005 a T3 1581,1541 (ta ma ale puvodni velke oble vetraky nahrazene malymi dle SU)...u ostatnich vozu byly vetraky prekopany na prvni saci a ostatni odvetravaci...

mno, pro lepší usměrnění vzduchu je dobrá ta děrovaná velká deska, která je dosud v některých K2, ale ta, která se v současnosti montuje na krátké klapky neusměrní dle mého názoru nic, spíš znemožní vzduchu proudění do vozu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Plechova deska je tam jak kvuli bezpecnosti tak predevsim k lepsimu usmerneni proudiciho vzduchu...jen je skoda ze CKD z bezpecnostnich duvodu zavrhlo u novejsich serii T3 predni dve klapky proti a posledni po smeru jizdy tzn. saci/saci/odvetravaci...u vozu K2 tedy jen u overovaci serie to bylo saci/saci/saci/odvetravaci...posledni vozy s toutou "vybavou" byly a jsou K2 1005 a T3 1581,1541 (ta ma ale puvodni velke oble vetraky nahrazene malymi dle SU)...u ostatnich vozu byly vetraky prekopany na prvni saci a ostatni odvetravaci...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
SYN píše:
Nemáte taky někdy jako já dojem že ty výklopný okýnka by líp větraly kdyby byly otevřený "ob jedno" než všechny? Mně to připadá jako že tvoří takovou nějakou ucelenou řadu s celkem minimálními mezerami (fuky)...
Taktéž se mi opakovaně stalo že jsem i v nejteplejších dnech jel T3 na d1 a měla zavřený střešní klapky (velký), a nebylo možno je jako cestující otevřít jelikož byly na kličku (která tam pochopitelně není).

Jistě, je to lepší. Sám někdy v největších vedrech některá okýnka pro lepší průvan zavírám (tak, aby byly "nastřídačku"), lidé se dívají dosti nechápavě. Jsou-li otevřeny všechny, průvan je minimální.

Horší věc, která mě ve vedrech štve je plechová deska pod přední větrací klapkou na většině T3/K2. Nechápu její určení, jestli kvůli zabránění proudění vzduchu nebo proti nečistotám... V Praze mají na T3R.P na střeše před klapkou mřížku proti nečistotám, přes kterou však vzduch může bez problémů proudit=ideální řešení.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
manil píše:
Zase na druhou stranu bychom měli ocenit přístup DP k cestujícím, že kvůli nim tyto tramvaje nevyjíždí. Ale druhou stranu, myslím, že větší vedro je ve zrychlovačích, než v takové K2R s determálními skly. Opravdu bych chtěl některé ty stížnosti vidět, co se v nich vlastně píše...


Nemáte taky někdy jako já dojem že ty výklopný okýnka by líp větraly kdyby byly otevřený "ob jedno" než všechny? Mně to připadá jako že tvoří takovou nějakou ucelenou řadu s celkem minimálními mezerami (fuky)...
Taktéž se mi opakovaně stalo že jsem i v nejteplejších dnech jel T3 na d1 a měla zavřený střešní klapky (velký), a nebylo možno je jako cestující otevřít jelikož byly na kličku (která tam pochopitelně není).


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
no a co by jezdilo do Líšně?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
DP uvazuje zcela zrejme necim jinym nez hlavou...odpadni teplo ze zrychlovacu je v lete totalni smrt a nehlede na to ze nektery pisoarecky skvosty foukaly teplo dovnitr ne ven...ale i kdyz teplo odchazi mimo vuz znacna cast se vraci zpatky...ale co se tyce K2R a podobnych vozitek s vetranim sou na tom o dost lip alespon z meho osobniho pohledu...kdyby DP opravdu vychazel vstric zakaznikum v lete by na trat nepustil ZADNOU kacenu nebot tam je opravdu na "chcipnuti"...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zase na druhou stranu bychom měli ocenit přístup DP k cestujícím, že kvůli nim tyto tramvaje nevyjíždí. Ale druhou stranu, myslím, že větší vedro je ve zrychlovačích, než v takové K2R s determálními skly. Opravdu bych chtěl některé ty stížnosti vidět, co se v nich vlastně píše...


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A na co by tady pak ty šaliny byly, že... :lol:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil píše:
Velké množství K2R to nebude, provozní jsou jen 4. K2R03 je víc, ale těch se odstavení ve vedrech nedotklo.

Pravý důvod, proč nebyly v minulých dnech vypravovány T3R, K2R, K3, T6 apod. není z důvodu horka v kabině, ale kvůli stížnostem cestujících, že výklopnými okénky se v horku nedá větrat... Ono by možná stačilo na konečné otevřít všechny dveře a používat i střešní klapky...

a pěšky by to kaštanstvo chodit nechtělo?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Velké množství K2R to nebude, provozní jsou jen 4. K2R03 je víc, ale těch se odstavení ve vedrech nedotklo.

Pravý důvod, proč nebyly v minulých dnech vypravovány T3R, K2R, K3, T6 apod. není z důvodu horka v kabině, ale kvůli stížnostem cestujících, že výklopnými okénky se v horku nedá větrat... Ono by možná stačilo na konečné otevřít všechny dveře a používat i střešní klapky...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
V poslední dva dny jsem viděl jezdit velké množství K2R v provedení Kotas, řekl bych že dohánějí co z důvodu horkého klimatu zanedbaly...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1040 uz jezdi nekolik dni... a jinak ten sberac je tak od vyrobeni...kombinace stribrna/zluta se pouzivala v Plzni u prvnich Aster a u nas takto nalakovany Lekov dostaly vozy 1018, 1066 a 1040...krom nateru spodni casti na stribrnou jsou sberace shodne s ostatnimi Lekovaky...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
1040, dnes na d-4, ma spodni cast pantografu nenatrenou zadnou barvou, tzn je kovove seda.....vypada to odporne!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3786 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 152  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 09:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]