Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 29 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
manil píše:
Miky: 1053 a 1064 mají rychlé dveře s pohony IFE, ty by problémy dělat neměly. Ty "poklady" s BODE jsou 1018 a 1066.
Navíc na všech tramvajích s výklopnými dveřmi, minimálně v Brně, lze pro lepší viditelnost prvně zavřít přední dveře a potom teprve ostatní.


Když už tu probíráme dveře, chtěl bych se hloupě optat jak se správně nazývá provedení dveří které je v Anitrách a posledních KT8, podle mého laického pohledu bych tomu neříkal ani zlamovací ani výklopné, ale nějak jinak, žeby "odsouvací" nebo tak nějak?

Ty mi mimochodem připadají téměř ideální, těsní, z obrysu vyčnívají (v otevřeném stavu) jen minimálně a zdají se být vcelku rychlé. Taky obstojně vypadají, přecejen lépe než zlamovačky...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Právě to zavření předních dveří a pak zbytku zdržuje (ieda tady u těch)...
No dobře, plácl jsem příklad, on nenávidí všecky výklopky...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky: 1053 a 1064 mají rychlé dveře s pohony IFE, ty by problémy dělat neměly. Ty "poklady" s BODE jsou 1018 a 1066.
Navíc na všech tramvajích s výklopnými dveřmi, minimálně v Brně, lze pro lepší viditelnost prvně zavřít přední dveře a potom teprve ostatní.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
nj, ale zdrzuji pomale pohony Bode, ne neviditelnost v zrcatku... Nejsem sice řidič tramvaje, ale kdyby to s tím výhledem bylo tak tragické, nemohly by přece v Praze jezdit 2 stovky vozů T6....


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
Častý protiagrument výklopných dveří je velmi špatná viditelnost v zrcátku při otevřených dveřích.
Jo, to můžu potvrdit, můj kamarád na to hoodně nadává, třeba když vyfásne "poklady" - 1053/1064... A dost to zdržuje => zpoždění...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
VV60LF a VarioLF na Innotrans bude, vystaveni stoji nemale penize a pokud dilny DPO nestihnou vlek dokoncit ceka je dost velkej pruser...proste vlek na Innotransu musi byt...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy: Mám obavy, aby v Ostravě stihli pro Innotrans postavit i 302, ke které teprve před pár dny dorazila holá skříň. Jinak na lepených sklech na VV60LF není co zkoušet, jedná se akorát o použití jiných komponentů na "méně důležité" části tramvaje. V Ostravě by si spíš dříve měli vyřešit problémy s 301, která kvůli neustálému vykolejování přišla o povolení k provozu.

RIS: Pleteš sem věci, které s "wanou" vůbec nesouvisí. Výklopné dveře jsou spolehlivé, těsní a působí na tramvaji mnohem moderněji, než skládačky. Na T3R, T6 a dvou K2R v Brně, T3Mod v Košicích a bývalé T3Re 8205 v Praze jsou pohony BODE, které jsou prostě nespolehlivé, často se nedovírají, "pumpují" apod. Ostatní mají vesměs pohony IFE, které jsou prakticky bezproblémové.
Častý protiagrument výklopných dveří je velmi špatná viditelnost v zrcátku při otevřených dveřích.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Pry to vypada ze 1319 mozna Innotrans nestihne takze se s 302 zrejme pokud 1319 nebude kompletni vypravi 1317/18...jde o to ze Pragoimex urcite bude chtit ukazat to nejlepsi i kdyz popravde si myslim ze nikoho soupravou wana+wlek neoslovi...kazdopadne 302 tam bude a s nim i nektera z wan s upravenou Europulsni vyzbroji tzn. 1317/18/19...co se tyce brnenskych 1303/4 jejich dokonceni je zavisle na 302 nebot KOS na nem chtel overit funkcnost lepenych skel i kdyz si myslim ze neni moc co overovat...DPmB dal zakazku na dva vozy a provedeni je plne v kompetenci KOSu...ten ale vleky se sklama v gume jiz vyrabet nebude...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Kamil píše:
Tak to už ostraváci mají 8 wan a brzy budou mít devátou. To v Brně ještě nemáme ani tu první :cry:


nám se v dílnách rodí 3 wany a můžeme být rádi, že nebudou v provedení ala Liberec... (máme nejdražší variantu), akorát dveře SKD a ty jsou dobré (s výklopkama jsou neustále problémy, dnes např. neli zavírat v nějaké T3R a tak jsme stáli na Cejlu asi 2 minuty, za náma 5 tramvají..., k tomu -7 ..., ikdyž wana má jiný typ než T3R


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Kamil píše:
Tak to už ostraváci mají 8 wan a brzy budou mít devátou. To v Brně ještě nemáme ani tu první :cry:

třeba to bude tím, že ostrava ty wany začala dělat krapet dřív :)


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Tak to už ostraváci mají 8 wan a brzy budou mít devátou. To v Brně ještě nemáme ani tu první :cry:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Panove pote co bude zkompletovan ostravsky 302 coz bude velice brzy, vyrazi tusim ze s 1318 na Innotrans kde bude vystaven firmou Pragoimex...teprve pote se zacne neco delat na brnenskem vleku...je ale uz vicemene jiste ze i brneske 1303 a 1304 budou mit lepena skla...terminy dodani nejsou presne stanoveny ale vleky by mely dorazit jeste tento rok...

Pro Innotrans by měla být postavena 1319, která by měla být nejpreciznější ze všech. Stavby ostravského a brněnského vleku by na sobě neměly být přímo závislé.

1318 je první VarioLF na Křivé, zatím slouží pouze pro zácviky.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Panove pote co bude zkompletovan ostravsky 302 coz bude velice brzy, vyrazi tusim ze s 1318 na Innotrans kde bude vystaven firmou Pragoimex...teprve pote se zacne neco delat na brnenskem vleku...je ale uz vicemene jiste ze i brneske 1303 a 1304 budou mit lepena skla...terminy dodani nejsou presne stanoveny ale vleky by mely dorazit jeste tento rok...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
mauricio píše:
mno nedávno do ostravy dorazil druej vlek (jako polotovar) - nedorazí v nejbližší době do brna 1303?


v Ostravě se zkompletuje vlek s lepenými skly a až potom příjde náš brněnský


Offline
9986
15 led 2005 23:41
mno nedávno do ostravy dorazil druej vlek (jako polotovar) - nedorazí v nejbližší době do brna 1303?


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
PvvS píše:
co u toho dela Pars ?? Ze by obreslovali vykresy ?? Vlek i motor sou z krnova :-P

Uz vidim jak se rekonstruuji T3 na vlek ala Pars ..


Fotili si prave propojovaci kabel - mozna ze mirna uprava vozu 560


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
co u toho dela Pars ?? Ze by obreslovali vykresy ?? Vlek i motor sou z krnova :-P

Uz vidim jak se rekonstruuji T3 na vlek ala Pars ..


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Eda píše:
tak hlavni vec, proc nejezdi vleky je, ze se podelava "hadicove" spojeni mezi vlekem a motorem....vypada to na delsi odstavku, protoze je plan udelat pro to specialni nove zasuvky

Ano je to pravda, dulezitejsi ale je, ze dokonce zapojeni v techto rekneme propojkach je spatne, v nekterych propadech otoceno o 180° to am za nesledek spatny chod, v soucasne dobe jsou v Medlankach pracovnici z Krnova a resi problem. Stale nevyreseny problem vsak je se sjizdenim brzdovych desticek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
tak hlavni vec, proc nejezdi vleky je, ze se podelava "hadicove" spojeni mezi vlekem a motorem....vypada to na delsi odstavku, protoze je plan udelat pro to specialni nove zasuvky


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Panove konecny pocet vleku 4 urcite nebude...Brno planuje modernizovat vozy T3 na T3RN.EV s pouzitim skrine VarCB3LF a k nim zakoupit vleky a soupravou wana+wlek nahrazovat dnesni 2xT3/6...at se to nekomu libi nebo ne tam nahore si asi spocitali kolik vyjde novostavba dvou T3R.PV a kolik reko na wanu a k tomu koupe vleku...a hlavne tady musime mit neco extra ne?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Datel píše:
A hlavně nechápu, že při současných dvou kusech i s vidinou dalších dvou je to velice drahé a kontraproduktivní. Platit vývoj (teda dohromady s Ostravou) a pak zkoušení apod. nejsou zrovna nízké částky. Stejně podobně jak K3RN, dva kusy a zatím dost. Je to silně neekonomické. Čekal jsem od toho aspoň deseti či dvacetikusovou sérii...

Však K3 přijdou další dva kusy, navíc pars dělá podobné modernizace pro Kiev, Sarajevo nebo Plzeň, ať už za použití dvou T3.

S vlekem souhlasím, je to sice pěkné vozítko, ale poruchovost nadměrně vysoká, zvláště brzdičů.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
A hlavně nechápu, že při současných dvou kusech i s vidinou dalších dvou je to velice drahé a kontraproduktivní. Platit vývoj (teda dohromady s Ostravou) a pak zkoušení apod. nejsou zrovna nízké částky. Stejně podobně jak K3RN, dva kusy a zatím dost. Je to silně neekonomické. Čekal jsem od toho aspoň deseti či dvacetikusovou sérii...


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Taky si myslím, že vleky jsou krámy. Nechápu, když jsou tak poruchový, že se budou kupovat další kusy. Ale to my neovlivníme.
Jeden vlek má tuším jednu brzdu zadřenou.


Offline
Uživatelský avatar

361
27 pro 2005 18:05
Brno-Vinohrady
Izzy píše:
Nechci kazit zabavu ale zaskoleni na wlek je otazka 5ti minut kdy vam nekdo uciga vysvetli jak to rozbrzdit a se soupravou couvat...toz jinak sem zaslechl ze 1302 ma sjety brzdovy oblozeni ci co a 1301 nejakou banalitu...ale tipl bych to hlavne na to ze se v tom nebudou vrtat sami a pockaj na krnovaky...jinak 1302 toho najezdila pomerne hodne s RT6 bych moc nesrovnaval...az tu budou tak 10 let tak urcite :lol: Hlavne nezapominejte ze nam jeste tento rok prijdou dva wlecnaky 1303/4 s lepenymi skly...a tedy dorovnaji pocet 4 kusu s RT6 at je moznost srovnavat :-P
Tak to je super to už bude mít brno 4 ale pořád se mě zdá že by jich mohlo být víc ale VV60LF je sůper vleč. tak doufám že bude DPmB uvažovat o dalších


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Hehe a ja znam jednoho co ma papiry na wlek behem 20 minut = dve ciga :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 06:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]