Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 235    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3993
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS - no ono není moc jak to vymyslet, pokud nechceš postavit vozovnu novou někde za Brnem na zelené louce. Stávající vozovny, snad krom Medlánek, nijak prostorově nerozšíříš - viz pozemky, takže jedině na patro, anebo suterén :mrgreen:.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1502
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No postaví se to na patro, už se to osvědčilo na Zvonařce (prototyp stavby) i v Komíně (ověřovací kus) :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
Máte někdo info jak to bude ve Slatině vypadat?

Příloha:
474877901_893359722876233_5787178439868743356_n.jpg

Příloha:
474843447_1124402586088931_1772975465039520707_n.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
146
02 bře 2012 14:57
Dotaz pro znalé: Kdy dojdou poslední 32Tr?


Offline
1502
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To musíš zavítat na k-report do trolejbusové diskuse.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
Nemáte někdo fotky opravenýho 200Tr?


Offline
Uživatelský avatar

444
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Zato nepočítá s lanovkou :) Nebo na to má být extra smlouva, pečlivě tajená ...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
MtM: Tak tentýž plán taky počítá s tramvajovými tratěmi k novému nádraží. Takže asi tak.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
urbonaut píše:
Nicméně v dokumentech "Smluvně zavázané výkony 2025-2039" v tématu Výluky, aktuality se počítá do budoucna s oběma linkami (25 a 26) až na Jírovu (při zrušení linky 27).

Protože se tam počítá s tramvajemi až na Haškovu. Včetně přesměrování 9 tam, pak prodloužení 5 na ČR a myslím také 7. Ten plán asi pořád počítá s tím, že starosta Brna Sever změkne a povolí tramvaj. Jenže zatím tomu tak opravdu není.


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
MtM píše:
Předpokládám, že 26 bude v budoucnu prodloužená na Haškovu, tohle vypadá na 0.etapu připravovaného prodloužení (aby se zbytek sžil se spojením jen "25").

Nicméně v dokumentech "Smluvně zavázané výkony 2025-2039" v tématu Výluky, aktuality se počítá do budoucna s oběma linkami (25 a 26) až na Jírovu (při zrušení linky 27).


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Otázka je, co jsou vybrané spoje. Nemyslím si, že by to bylo na úkor osekání 25, a o posílení 27 dalšími spoji asi taky řeč být nemůže, Jírova není nafukovací. Takže dost možná půjde o pár přejezdových spojů nebo nějaká krátkodobá posila kolem 8. hodiny, kdy je největší nátřesk.


Offline
12
09 lis 2022 00:58
renek píše:

Ano, je to tak i v novém čísle časopisu Šalina.
Vybrané spoje t-25 pojedou až na Novolíšeňskou.


Nikoliv na Novolíšeňskou, až na Jírovu, je tam psáno.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
renek píše:
Ano, je to tak i v novém čísle časopisu Šalina.
Vybrané spoje t-25 pojedou až na Novolíšeňskou.


Předpokládám, že 26 bude v budoucnu prodloužená na Haškovu, tohle vypadá na 0.etapu připravovaného prodloužení (aby se zbytek sžil se spojením jen "25").


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Protože komunál pojede jen po Brně. Takže na Hanácké bude čekat Voloďa z BDSky, který jako 74 pojede do Sokolnic, tam se převleče za 612, která se v Žatčanech změní na 151. Nic jiného nevymyslíš, protože zlatý grál jménem dopravní plán...


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč tak složitě? Ono nešlo udělat přestup z 95 rovnou na 612? Počítám, že to bude převlíkačka, o které by se třeba dalo v jízdním řádu napsat, že jede přímý vůz, nebo jak se to dělá v autobusových neřádech.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Taková víkendová noční cesta z Brna do Újezdu kombinací 95+74+612+151 bude pro fajnšmekry.:D I když to bude jen na jeden přestup.


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No právě. Dokážu si představit, kolik paniky to vyvolá mezi čtenáři, protože už tam není napsáno, co bude náhrada.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Ono je spíš myšleno, že DP bude po nocích jezdit jen tam, kam jezdí i ve dne. Jen je to blbě zformulováno. Stejný případ jsou Modřice nebo Lelekovice.


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
V tom článku se ale autor střelil do vlastní nohy. :mrgreen:
Tvrzení "Noční autobusové linky ... budou obsluhovat pouze základní trasy na území města Brna ..." je lež. Odkdy jsou Šlapanice Brno? ](*,)


Offline
1208
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Janatak píše:
Zaslechl jsem cosi o variantě:

25 Osová - Pálavské náměstí
26 Kamenný vrch - Štefánikova čtvrť
27 Stará Osada - Líšeň, Jírova


Ano, je to tak i v novém čísle časopisu Šalina.
Vybrané spoje t-25 pojedou až na Novolíšeňskou.


Offline
Uživatelský avatar

3737
28 úno 2006 19:00
Jenom taková drobnost: Z Lukinovy aktuality vypadla "deponace" vozu 3687.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
TMB: souhlasím, ale asi to tak dopadne, jak naznačuje Janaťák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
832
25 led 2006 09:46
Z mého osobního pohledu bych raději prohodil linky 25 a 26, tedy na Pálavské náměstí dal linku 26. Z okolí Tomkova náměstí, resp. z Maloměřic a Obřan se na Osovou a ke Kampusu dostanu linkou 4 s přestupem na linku 8 u nádraží. Na Kamenný vrch by to odtud bylo stále se dvěma přestupy.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Předpokládám, že se dodrží sliby z tisku a že se ještě zavede nová expresní linka Královo Pole, nádraží - Vinohrady - Černovická terasa, ale za cenu zkrácení některých linek, tedy předpokládám třeba linku 57 na Tomkáč, 72 na Královo Pole, nádraží, zrušení linky E75 nebo zkrácení linky 75 atd. (ale uvidíme, nemám žádné informace, jen náznaky z tisku). Jsem právě zvědavý jak to poskládají, protože to asi ovlivní hodně linek. V dlouhodobých plánech se psalo dokonce o dvou expreskách, těžko říct. S tímto právě dává smysl nechat např. 26 na Štefánikovu čtvrť a ve špičce to nahradí ta expreska (mimo špičku stejně jedna z linek končila v Husovicích)


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
A ta t-25 bude bez závleku na SO? Na jednu stranu je to pravděpodoibně neschůdnější a nejlepší možné řešení; na stranu druhou, když už se před několika lety po mnoha pokusech tak obtížně propracovaly s dráty až na Jírovu, člověk by řekl, že tu smyčku „využijí“ a ne, že jim tam bude končit jedna linka, kdoví ještě i v jakém intervalu.
Teoreticky svítá naděje přívést tam pak trajf od Slatiny, když se má dělat ta trať kolem černovických teras a pak i potenciální prodloužení ze sídliště Slatina (více než logické). Procházím teď denně přes tu upravovanou „OK Slatina“, jak je tento projekt nazván, a ty trolejbusové sloupy jsou tam víc než výmluvné.
Když je je o této stavbě řeč (myslím OK Slatina, ne trať černovické terasy), nemáte ztama někdo fotky? Já, žel, kolem jenom chodím, tak to vidím naživo, ale něco jako srovnání před-v průběhu-po (až bude po dostavbě), aby si třeba člověk mohl udělat představu, jak to bylo předtím, a jak to bude pak?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5863 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 09:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]