Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 247    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

444
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V pátek se změnil jízdní řád E56, v Králově poli jsou teď o 2 minuty delší obraty (což je rozumné).
Záludné je, že od kampusu se odjíždí ve špičce o 2 minuty dřív a v sedle o 4 minuty dřív, z Králova Pole v sedle o 2 minuty dřív. Napřed jsem si říkal, aha prázdninový jízdní řáda, a ona je to náhodně načasovaná změna.
Kdo s tím jezdíte, tak bacha ať vám neujede.
Taky by pomohlo inteligentnější stavební úprava u nádraží v Králově poli, protože oficiálně je potřeba objet budovu BIS, ale občas když někdo nestíhá, tak to holt švihne přes plnou z jedné nebo druhé strany toho ostrůvku před nástupní zastávkou, takže se pak nastupuje tak všelijak.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: díky za ujištění, že se nic nezměnilo. Stovku občas potkávám na tom stanovišti 7, občas i v Říčanech, když jede před čtvrtou odpoledne na Brno. Taky ji jezdí BDS Bus jako naši 401/402, by ji mohli dointegrovat, pěkně zastávku v Bíteši, zastávku v Domašově a Říčanech a šup na dálnici. :smile:
Na naší straně města ve čtyřstovkovém regionu byla teď asi největší změnou ta prohozená 405 za 401 v Bosonohách.
Když jsem se díval do CG Transitu, tak někdo, kdo tvořil jízdní řády, blbě opsal poznámky a 405 má stále, že projíždí zónu 410, což není pravda, protože třeba Kývalka, Vintrovna a kruháč na Veselce a kovopodnik jsou všechny 410. Je to detail.
A když už mluvím o 405, tak mě pobavilo, že večer odjíždí ze Zastávky na Brno v 20:47 těsně po vlaku S4, který jede taky na Brno. Ale tak může to být záměr, aby lidi od vlaku mohli zpátky do Zastávky a do Rosic na Kamínky, odkud je to daleko na vlak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Všechno do regionu jede ze strany, jak je OC Campus. Od šaliny nic.
Když to vezmu od zastávky nejblíže Jihlavské, tak z ní (č. 5) jede jen 502. Z prostřední (č. 6) jedou 161, 401, 402 a 404 a z poslední zastávky (č. 7) pak 405 a 406 plus VDV stovka na Jihlavu.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Chci se zeptat k JRBrno: opravdu čtyřstovky jezdí na terminálu v Bohunicích i na stranu k šalině? Není to reálně tak, že na stání č. 3 jede městská doprava a z regionálek jen 161 a 502, když jede směr Zoo?
Dosud jsem to měl vypozorované tak, že 401+2 jezdí ze stání č. 6, kam teď přibyla ještě 404 a 405+6 a vysočinská stovka výhradně ze stání č. 7. Něco se změnilo?
Na webu JRBrno je to totiž rozlišené jako Bohunice OC Campus vs. Bohunice, tramvaj.
Díky za odpověď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
ajo, to je dost brzo na úpravu, ale když je k lepšímu..


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Já tam tedy vidím vše v pořádku.


Offline
54
16 lis 2018 09:17
JŘ platné od 2.1.2025 jsou na webu dpmb. Linka č.5 má zřejmě zaměněny sloupce PD a PD prázdniny. Asi nebude jezdit více spojů v hodině o prázdninách?!


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Když se podíváš na platnost JŘ v odkazu, co jsem posílal, tak je od 1. 1. 2025, zatímco JŘ na JŘ Brno jsou z 15. 12. 2024. Zřejmě tedy došlo k jejich úpravě.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
takže na jrbrno je to špatně?


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 390506.pdf

O prázdninách ne.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
MtM píše:
Koukám, že 7 nově pojede do ČR i v odpolední špičce PD, takže v PD zlepšení obsluhy na Lesnou.
A také bude jezdit P6 z Krpole na Hlavas.


Kde je ta 7 odpo? Na jrbrno to nevypadá a v idosu mě to nachází přímo až zítřejší ráno.


Offline
20
19 srp 2013 15:04
100+101+575
Citace:
Trochu pak, mám takový pocit, ty tištěné zastávkové JŘ postrádají smysl.


Mě by hlavně zajímalo, jestli se vážně vyplatí sestavovat a vylepovat extra JŘ na 3 dny, případně ještě zvlášť na 1 den (23. 12.), místo aby se dal prostě běžný víkend nebo prázdniny, s tím že holt pár spojů pojede prázdnějších nebo plnějších. A třeba dneska ráno byla MHD tak poloprázdná, že asi klidně mohl být pořád ten režim "PD mezi svátky".


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk píše:
Takže ač jízdní řády na zastávkách ukazují interval tramvají na 2.+3.1. 10 minut, bude se jezdit dle standardních prázdnin 7/8.

Říkal jsem si ráno, že jsem ty vozy čekal plnější. A tak ono to bylo těmi intervaly, které jsem při vyhledávání spojení nevnímal.

Trochu pak, mám takový pocit, ty tištěné zastávkové JŘ postrádají smysl.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
P6 je náhrada za vlak, který bude v polovině případů končit v Kéniku.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Koukám, že 7 nově pojede do ČR i v odpolední špičce PD, takže v PD zlepšení obsluhy na Lesnou.
A také bude jezdit P6 z Krpole na Hlavas.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...a ještě koukám že budeme vozit pětkou o víkendech vzduch na hřbitov ne po dvaceti minutách, ale po deseti, jako tonu bývalo dříve. Zároveň několik málo spojů na sedmičce o víkendu už z Lesné, takže, že ráno na devítce budou méně kapacitní vozy

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Takže ač jízdní řády na zastávkách ukazují interval tramvají na 2.+3.1. 10 minut, bude se jezdit dle standardních prázdnin 7/8.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Ve veřejných článcích se psalo, že s E56 nebudou nic dělat, ale budou vyhodnocovat vytíženost. A jsou připraveni zkrátit interval na 10 minut, případně tam dají klouby. Obdobně budou vyhodnocovat linku 72.


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zklamaly mě proklamace DP před změnou JŘ, že:
"obsadíme E56 kloubovými vozidly" - zatím to je tak, jako před změnou, slibem nezarmoutíš,
"na linku 12 nasadíme díky novým Drakům více vysokokapacitních vozidel, to je priorita" - tak zase to asi taková priorita není. Zatím se denně vypravuje stejné množství Draků (min. v PD), navíc se mohlo pokračovat v 3×T6 na lince 1, ale to taky zařízli.

(zdroje, kde jsem to četl, teď nedohledám, ale bylo to na FB profilu/Brněnském deníku/zdopravy/atp.)


Offline
Uživatelský avatar

6630
21 pro 2005 17:01
Tisíc cestujících může být klidně stále ta stejná osoba. To je nic proti ničemu. Není podstatné, že jede stále na stejnou jízdenku.


Offline
152
07 říj 2009 23:14
ZGHK píše:
Nedalo mi to a porovnal jsem veřejně dostupné statistické údaje DPMB. Poslední data jsou za rok 2023 a v porovnání s průměrem za období 2012-2019 (tj. bez covidových let 2020-2022) vychází:
Počty přepravených osob v roce 2023: 101,7 % průměru let 2012-2019
Dopravní výkony v roce 2023: 95,9 % z průměru let 2012-2019
Přepravní výkony v roce 2023: 100,3 % z průměru let 2012-2019

Tak by mě zajímalo, kde je schován ten pokles o 13 %. Matej si ho s velkou pravděpodobností vycucal z prstu.


Mě by třeba zajímalo, jak se do doby sčítacích lišt ve dveřích určoval počet přepravených cestujících? Takže za mě jsou to celkem hausnumera, pokud tedy nemluvíme o tom, že mám roční šalinkartu, tudíž jsem 1 přepravený cestující, třebaže jsem za rok jel asi tisíckrát.
Jako řádově to odpovídat bude, ale +-10% žádná míra. Vím, jak to funguje na dráze. Tam je sčítání 6x ročně a jsou to jen hrubé odhady, víceméně k tomu, kolik autobusů potřebuji za daný vlak. Pochybuju, že DPMB má zcela přesnou sondu. Spíš si dokážu představit, že díky validátorům narostly tržby z jednorázového jízdného, a proto v jejich vzorcích roste (ne zcela přesně) počet přepravených cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
Ale tak mohly by aspoň fungovat návaznosti v radiálních směrech. Třeba 2->27, což o víkendu a v sedle PD nejde, protože 2 jezdí po 10 minutách a 27 po 15. Večer je tam 6 minut na přestup.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
Souhlas. Najít si spojení a podle toho dojít na zastávku kde cestu zahajuju takovej problém dnes není, ale ty přestupy! Kdyby aspoň fungovali líp návaznosti mimo špičky, když máme ten přestupní systém. Chápu, že vše chno na všechno vázat nejde, logicky. Ale někde mi to fakt hlava nebere. Docela bych chtěl vidět nějakej koncepční materiál pro tvorbu JŘ, kde najdu, s jakýma vzabama linka vědomě počítá.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Já vám nevím, možná to čísla nepotvrzují, ale pocitově je MHD podstatně horší. Daleko delší intervaly a daleko delší čekání na přestupy, protože všechno jede v jediný čas a pak tam člověk 15 minust stojí jak …, aby jel…8 minut.
Spíš by to chtělo nějaké srovnání délky cestování na nějakých trasách, co nejsou okraje ↔ centrum.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
344
21 dub 2009 20:30
Nedalo mi to a porovnal jsem veřejně dostupné statistické údaje DPMB. Poslední data jsou za rok 2023 a v porovnání s průměrem za období 2012-2019 (tj. bez covidových let 2020-2022) vychází:
Počty přepravených osob v roce 2023: 101,7 % průměru let 2012-2019
Dopravní výkony v roce 2023: 95,9 % z průměru let 2012-2019
Přepravní výkony v roce 2023: 100,3 % z průměru let 2012-2019

Tak by mě zajímalo, kde je schován ten pokles o 13 %. Matej si ho s velkou pravděpodobností vycucal z prstu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6157 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 247  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 09:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]