Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 79    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Další
Autor Zpráva
Offline
12
09 lis 2022 00:58
Víkendový závlek Starých Černovic se dal pokrýt třeba víkendovou linkou 63 v sanitkách, které by jezdily Chrlice, nádraží - Prodloužená a dále ulicí Vinohradskou se zakončením v Komárově nebo na Zvonařce. Samozřejmě s nějakým prokladem s 64. Ale je otázka, jestli je ten závlek opravdu problém, protože mi přijde, že linka 49 jsou v podstatě dvě linky v jedné - úseky Modřice až Komárov a Černovice až Úzká. Kdo chce jet do centra, ten v Komárově přestoupí na šalinu a pak “se začíná na novo.” To samozřejmě myslím hlavně víkendový provoz, kdy se nejezdí do školy na Charbulce.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano, myslím závlek přes ulici Celní a pak Horní či Jílova. Protože na Horní jsou další paneláky, je tam základka, takže další potenciální cestující. Ono taky, když to jede jednou za hodinu, tak s tím opravdu pojedou jen ti, co se jim to hodí z té oblasti pro přestup, protože jinak je 4x rychleji i pěšky na zastávky Nemocnice Milosrdný bratří nebo Celní. Kdyby to jelo v klasické obslužnosti, třeba 20 min ve špičce a 30 minut v sedle, včetně té nové zastávky nebo toho závleku, tak se z toho vytříská daleko víc a na tohle se přece ty midibusy (a sanitky) pořizovaly, ne? Takhle tímto způsobem se to brzy zruší a zas budeme mít x velkou oblast, kam nejede ani bus a ve vozovnách se bude krčit x midibusů, které budeme přejezdama dávat na linky, kam vůbec nepatří.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
To jednoznačně. Jednou bude jezdit MHDa ulicí Vinohrady až do Bohunic. Závlek přes Celní jako po ulici Horní? Já 62 viděl vždycky víceméně prázdnou. Asi jak kdy. Pro procházku je to dobrý start, ale teď to jezdí jen v pracovních dnech, otázka, kdo by to platil o víkendech. Mě ještě napadlo protočit to polookružně přes kamenou kolonii, ale tam by SORka mohla mít problém, sanitky by to projeli líp.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Kdyby se tam udělala zastávka někde na úrovni mezi křižovatkami Vinohrady x Horní a Vinohrady x Jílová, nebo závlek přes Celní, tak si to cestujících najde mnohem víc, protože za prvé by to projíždělo okolo nedaleko SŠ a za druhé u těch křižovatek bydlí nejvíce lidí v okolí trasy. Tím by se to zeefektivnilo a SORky by tam nepřišly vniveč. I když ani teď to úplně prázdný nejezdí, posledně když to projíždělo kolem mě, tak ve voze bylo tak 7-8 lidí a to bylo kolem 9 hodiny dopolední sedlo. Kdyby DP víc propagoval tu linku, tak o víkendech by tím mohli jezdit třeba turisté, kterých v okolí Kamenné kolonie a ČP není málo.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
né že by se to tam neotočilo. Ale těch lidí tam asi moc nepojede. 82 vezla i jiný cestující. Na podobný linky se aspon pár dodávek mlže hodit. Já bych tuto kategorii zcela nezatracoval. A mimo pracovní dny zas může sloužit na vybraných linkách, kde je o víkendech je SORka moc..


Offline
Uživatelský avatar

3737
28 úno 2006 19:00
Na Červeném kopci se léta točila slatinská 82 ve standardní sólo délce.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MNadenicek: jo, 62 by se možná dala odjezdit i větším osobákem, ale co si město objedná, to tam podnik pošle. Zrovna tady by se bus na zavolání hodil.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
no třeba na 62 je SORka pořád moc velká bych řekl. Kolik vlastně žerou sanitky?


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak si myslím, že by se pár dodávek dalo využít na bus na zavolání, až bude účinná novela zákona o silniční dopravě, kterou se uvolní stávající koncepci směrem k elektronickým/virtuálním zastávkám a licencím na vymezené území nejen trasu, jak je to dneska.
Myslím, že v některých okresech se na to rozvolnění vyloženě těší a nemluvím jen o Znojemsku.
Středočeši s tím v PID prý už počítají, akorát teda chtějí údajně nechat koncept, kdy i bus na zavolání staví pouze na existujících fyzických zastávkách označených sloupkem.
Snad půjde objednat jízda i přímo prostřednictvím PIDlítačky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nevím, jaký je koncept, ale z různých zpráv jsem měl za to, že Trabanti jsou čirá náhrada dodávek právě hlavně na stávající linky 62, 65, 68 a 80 právě proto, že tyhle linky vymetají prostory, kam se NS12 nebo Urban nehodí svou velikostí. Jestli je to jinak, uvidíme.
Co se týká 58, tak ve všední den určitě nebrat, klasický autobus se většinou postupně zaplní kromě několika málo jednotlivých kol, kdy prostě moc lidi nejedou, o víkendu možná, pokud by nebyl přejezd na 55.
Na 55 se malý bus hodí tak leda teď v zimě mezi svátkama, kdy jsou lidi pryč a není tam ani noha.
Když už budou k dispozici ICN9,5, tak bych je posílal vedle zmíněné čtveřice linek z úvodu mého komentáře ještě na 46 o víkendu, kdy je i na Lesné mrtvo, na víkendovou 58 a pak by se hodil nějaký okruh aspoň ve všední den po Žabinách od Rosničky po Burianovo náměstí, ty zastávky šalin jsou od některých uliček docela daleko, na rozdíl třeba od takového Komína.
Jo a ještě tu padla 64, tam bych se kratšímu busu taky nebránil, pochybuju, že se tam dvanáctimetr někdy pořádně zaplní.
Takže si to shrneme: 62, 65, 68 a 80 jsou podle mého jisté. O víkendech by se dalo přidat teda 46 a 58 (obě linky znám) a k nim bych si představoval nějaké kolo na vyžádání po Žabinách.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 31 pro 2024 12:34, celkově upraveno 1

Offline
344
21 dub 2009 20:30
2389 píše:
Ono všude po světě je zvykem mít nějaký byznys plán a až následně se objedná „materiál“ na jeho realizaci. U DPMB očividně ne. U nás se nasyslí materiál za stovky miliónů a až následně se dohaduje, co vlastně s tím.


Ehm, pokud se o něčem dohaduje šotouštvo, tak to ještě neznamená, že se to tomtéž dohadují i v DP (jakémkoliv):-)


Offline
190
21 kvě 2017 18:40
Já jsem teď zmaten docela. Ono všude po světě je zvykem mít nějaký byznys plán a až následně se objedná „materiál“ na jeho realizaci. U DPMB očividně ne. U nás se nasyslí materiál za stovky miliónů a až následně se dohaduje, co vlastně s tím. A když se nevymyslí nic, tak to víceméně stojí v garáži. Ale tak co už, však on to někdo vždy zaplatí, daňoví poplatníci. :mrgreen:
Já měl za to, že sanitky byly původně určené na efektivní rozšíření sítě MHD různými závleky do nově zastavěných lokalit apod., kde je zajíždění velkých vozidel krajně neekonomické a mnohdy i rozměrově nemožné. Místo toho se tyto nepohodlné bastly začaly rvát za každou cenu i na dlouhé linky a veškeré otravné závleky, které jen rozvrací jízdní řád a protahují jízdní dobu (Bednářova v PD, St.Černovice o víkendu), zůstaly v plné parádě nebo ještě i přibyly. Vlastně ani nevím, vynechám-li „takylinky“ jako a-80 a a-62, že by se tento typ vozidel kdy využil skutečně ku prospěchu zákazníka. Snad jen tehdá dávno při výluce Minské nějaká ta x81, jinak téměř nic.


Offline
344
21 dub 2009 20:30
Tak přejezdy nejsou slovo boží, že:-)
Ale vážněji, když DPMB midibusy či jak se to jmenuje objednával, tak měl určitě představu, kam je upíchnout. Co se doneslo ke mně, tak Dekstry by měly jít pryč při nejbližší možné příležitosti. Ale to JPP... A nezapomínejte na opci na dalších deset SORek do konce roku 2025.
Na nerudovské kam s nimi trochu šotofanzatie:
- v běžné pracovní dny jezdí ráno na 65 12 m busy (tuším 4 pořadí); možná se na tyto ranní špičky SORky budou hodit
- po ukončení výluky Údolní by SORky mohly být tak akorát na všechna pořadí 68
- 64 (případně v nějaké zkrácené trase)

V této souvislosti mě napadla ještě jedna věc. Do konce února by mělo být v provozu dalších 16 krátkých trolejbusů (3071-3076 a 3341-3350). A s nimi kam? Ke konci roku vyjíždělo max. do deseti jednadvacítek...


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Momentálně skoro ne, jen 1,5 kola pozdě večer. Ale jsou tam přejezdy na 84 a 95. Ehm. :-)


Offline
603
25 říj 2019 10:12
Robert píše:
O víkendu to může jezdit krom 64 i na 58 apod.

Není 58 oběhově propojená s 55? V případě hezkého počasí bys s 9,5m autobusem moc parády v Mariánským údolí neudělal.

Ono obecně, buď je linka příliš významná na tak krátké vozidlo nebo pokud jede někam na okraj Brna, tak se dá o víkendech právě při hezkém počasí očekávat větší vytížení a 9,5m je zase málo.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
xxx....tak já nepsal o vyřazení všech, ale předpokládám, I vzhledem k častým závadám u Dekster, že budou mít prioritní vypravenost SORky. A Dekstry někam hlavně na výluky nebo při větším výpadku SORek a tak.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Víkendy neřeším. Spíš by mě zajímalo, jestli ty vozy budou mít využití v PD. O víkendu to může jezdit krom 64 i na 58 apod.


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Víkendová 44/84 po 15 minutách je na to ideální.
A nebo -- a teď už vážně -- víkendová 46.


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Jestli dobře počítám, tak jsou 4 ks na 65 a po 1 ks na 62, 68 a 211. Což je 7 ks. S novými SORkami tedy bude výrazný nadstav. Ano, pokud se k tomu přidají výluky typu Stránská skála nebo Heršpice, tak se uživí. Ale i tak bych si uměl představit využití SORek i jinde. Třeba na 64 nebo na něčem novém.


Offline
Uživatelský avatar

950
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Dekstry se zatím vyřazovat nebudou!!!

Stratosy se naštěstí zlikvidovaly dřív, protože udržet je při životě byla naprostá utopie. Jebalo se to kde mohlo. S Dekstrama jsou též, zcela nečekaně problémy, ale menší, tudíž očekávám, že tak dva až tři roky tady s námi budou ;-).

Nejspíš dle najetých km. Již dnes je mezi některými vozy rozdíl i 100 tis. km.

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
No a ty si myslíš, že se dekstry budou vyřazovat kus za kus? Já si teda myslím, že malých vozů je podstav, takže spíš si myslím, že bude snaha je držet v provozu souběžně. A že dekstry se budou vyřazovat jenom tehdy, které už na tom budou hodně špatně. Ale možná se mýlím.


Offline
2913
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak záleží, jestli zařadí všechny Trabanty k jednomu termínu, podle toho se asi budou vyřazovat předchůdci.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
No ten motor mně přijde na takovou malou dodávečku a na město až moc silnej, no. Je tam 3litr. 2,3litrovej by za mě úplně bohatě stačil. (I když na ty jízdní doby...) Člověk ten plyn musí jenom lechtat, jinak mu popadá náklad. A navíc už nezdechají při předčasném uvolnění brzdy, jako to dělaly donedávna.

Já myslím, že po prvních zkušenostech se sorkama budeme na desktry ještě velice rádi vzpomínat. :D A taky si osobně myslím, že je nevyřadí hned všechny zaráz.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Už se ví prosím, kdy vyjedou ty nové SORky 9,5m? Ty sanitky se mi zdají pořád víc a víc rozhrkané a to nepočítám ten šílený rozjezd, kdy si nestihnete ani sednout a rázem letíte po raketovém rozjezdu přes půl vozu. :-?


Offline
7430
27 úno 2010 07:40
Ale jejich projevy budou jiné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1966 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 79  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 10:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]