Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 97    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
Realisticky, jak daleko je hlavní vchod do úrazovky od zastávek Janáčkovo divadlo, Moravské náměstí nebo Malinovského náměstí, ve srovnání s tím, jak daleko jsou některé budovy bohunické nemocnice od zastávek MHD...


Offline
487
24 lis 2017 11:40
No, problém je, že pro přestupy směrem od centra a západní části Brna takovou linku moc nejde využít. Ta 38 či 39 by Koliště jen křížila, ne? To snad taková tragédie nebude. Já bych ji prodloužil přes Úrazovku až na Zvonařku (kde schází slibovaný záliv pořád). Ale zase tu je opačný problém, krom přestupu jedním směrem na 28.říjnu by lidi z východu museli přes Moravák/Maliňák, ale člověk se sádrou asi tak nespěchá a malá zajížďka bude-li pohodlný přestup snad nevadí

https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... 19777&z=16

Napadlo mě to ještě "nějak" provázat se 47 (co jezdí ke grandu) s tím, že by je mohla protáhnout i kolem Zvonařky alternativně, ale to už chybí troleje, takže je to spíš dalekovýhledová fantazie.


Offline
2914
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nová třífda. Tak určitě. sarcastic Víte přece, jaký je proti ní trvalý odpor.
Ano, 67 jezdívala po Kolišti a vybavuju si zážitek z přelomu století, řádově 2001, ještě jezdila hromada městských sedmikil, jak hezky ve špičce odbavil borec cestující v levém pruhu bez nástupiště, protože absolutně nebyla šance se zařadit k chodníku a zpátky pro odbočení na Křenku. Byla červená, lidi to stihli, ale předpisové to rozhodně nebylo.
Proto vznikl odklon skrz Maliňák, který celkem funguje.
Za sebe jsem pro malý autobus třeba 63 nebo nějaké podobné číslo, co by kroužil asi takhle nějak:
Start na Dětské nemocnici do centra, jízda na Milady Horákové a Příkop, zastávka někde u posledního vchodu finančáku, nebo u lázní. Po Vlhké na pracák, zastavit na boku, ne na šalině, abychom se vyhli Kolišti, pak doleva na Křenku a doleva na další ulici (Podnásepní? Nepamatuju název, ale taky podchází trať a ústí na Cejlu, proti zastavení u plynáren nemám nic, i když tam plynárny už dávno nesídlí a mají kontaktní centrum na Zámečnické, i tak je tam hromada jiných firem. Na Cejlu vpravo a na Tkalcovskou a po Jugoslávské zpět. Na zastávku trojky a sedmičky se to vejde a kroužíme znova, šmitec.
Ohledně 38/39 jsem proti, interval by byl dost v háji kvůli Kolišti, i kdyby trbus valil z České po kolejích jako pětka, navíc na Joštové jsou dle mého rádi, když trbus profičí a je honem pryč, aby se vešel celý chumel šalin.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

444
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
67 jezdila někdy do roku 2009 po Kolišti se zastávkou pod Maliňákem: https://content.idsjmk.cz/jrady09/067.pdf - pro úrazovku trochu blíž, ale taky žádný zázrak.
Ve vzdálené budoucnosti to možná vyřeší nějaký nástupce 67 (prodloužená 34, 36) zastávkou na nové brněnské třídě: https://kambrno.cz/brnenska-trida/

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
86
29 lis 2017 11:29
U té 38 si moc neumím představit jak by ze zastávky 28.října odbočovala doprava na Příkop...Jinak by to byl ale zajímavý nápad a zvětšení směrové nabídky od Žluťáku. Ta 67 bez Moraváku by znamenala přestup z linek 3 a 5 na 28.říjnu, což není zrovna to pravé ořechové, oproti dnešnímu hrana-hrana na Moraváku. Ale uznám, že to z mé strany je argument příliš "proseverský".


Offline
Uživatelský avatar

7000
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ds: ta 67 není tak marný nápad (vzhledem k nákladům, a taky obsluhuje řádově větší část města, než 38 (zde by se alespoň využily parciály, které teď DP vysílá na klasické t-bus linky)). Přestupy na všechny linky na Moraváku nabízí i jinde, a takto by, alespoň v jednom směru, mohla být i rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

3224
14 čer 2004 18:56
blekfild
Do úrazovky by se nabízelo prodloužit linku 38, tak jak je to na obrázku, vznikla by tak pěkná spojení v širším centru.
Ale to kolečko od Komenského nám. má 2,68 km, pokud by se to jezdilo ve stávajících intervalech CD CT, tak to vychází přes 40.000 vozkm za rok navíc a to se bavíme odhaduju cca o 3 mil. Kč ročně....
Zdarma by to uměl řešit odklon linky 67, ale ta by minula Moravák, kde je velká výměna cestujících...

Příloha:
38.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
86
29 lis 2017 11:29
Ano, tohle už mě taky napadlo. Už mnohokrát, vždycky poté, co mě někdo z okolí prosil, zda bych jej nezavezl do ÚN autem, protože s tou sádrou na noze se tam fakt blbě dostává. Za mě by to mohly odjezdit sanitky (ty naše, ne zdravotnické) v trase:

Jugoslávská - nová zastávka ÚMČ Brno-sever - Úrazová nemocnice - Malinovského nám. - Körnerova - Tkalcovská a potom přes zastávku Trávníčkova a ulicí Sýpka zpět na Jugoslávskou, aby se tam nemotal v křižovatce.

A nebo ještě druhá delší varianta, z Maliňáku to vzít kolem Grandu na Vlhkou (Agenda ÚP pro zdrav.postižené), nová zastávka na Radlase blízko plynárny a přes Tkalcovskou totožně jako ve variatně první.


Offline
43
02 čer 2012 19:24
Je nějaký důvod, proč Úrazovou nemocnici neobsluhuje ani jedna linka MHD? Pokud tam pacient potřebuje jet MHD (což není úplně výjimka), tak to je od nejbližší zastávky několik stovek metrů. Chápu, že akutní úrazy řeší sanitka, ale přece jen to je nemocnice a jsou tam i specializované ambulance, probíhají kontroly po úrazech atd. Nemyslím si, že tam musí jezdit něco každých 5 minut, ale mít nemocnici bez obsluhy MHD (zřízenou městem!) mi přijde zvláštní.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
Nevíte někdo jak to bude s linkovým schématem v Brně. Na stránkách podniku je pořád ten z dubna. Nereagují na dlouhodobou výluku Údolní (jak začlo být zbykem) a změna JŘ zdá se také prošla bez povšimnutí.


Offline
2914
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, prosáklo: končí 51, nahrazena 161+502, zkrácení 57 na Tomkáč, pořád čekám, co ty trajfy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
88
15 črc 2021 23:22
"Novinkou bude trasování vybraných spojů autobusové linky 72 od Králova Pole z Lesné přes Vinohrady a Slatinu až na Černovickou terasu, čímž DPMB reálně ověří poptávku na této expresní trase."

Přišlo přes DPMB newsletter.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Prosákly už nějaké informace, jestli v prosinci už dojde k nějakému převedení městských linek zajíždějících mimo Brno pod linky regionální? ☺️

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1
16 črc 2023 10:10
Ahoj, nevím úplně, kam tento příspěvek zařadit, ale přijde mi nejvhodnější ho umístit sem. Chci se zeptat - nejde nějak zjistit, který kurz jezdí který spoj nějaké linky? Mám na mysli hlavně mimobrněnské linky. Chtěl bych zjistit, které linky a které spoje jezdí třeba kurz 81301 v pracovní dny nebo když si zobrazím jízdní řád, tak abych mohl kromě čísla spoje a dopravce vidět i kurz. Ano, u některých to funguje tak, že třeba ta 81301 jezdí hlavně linku 813, ale tady to není pravidlem a dost často se to míchá. Nezná na to nějakou fintu? Abych nemusel neustále sledovat web mapa.idsjmk.cz. Je tahle metoda sice funkční, ale bere čas. Nejsou někde k nalezení nějaké vozové jízdní řády nebo tak něco? Děkuji.


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, CTP Modřice je interně jako 502, Olympia jako 503 atd.


Offline
490
13 čer 2004 23:04
720004 Tourbus
https://www.hybemesvetem.cz/HybemeSvete ... ad_IMI.pdf

111502 Adosa
https://www.hrdinouvife.cz/jizdni_rad_2024.pdf


Offline
7431
27 úno 2010 07:40
V IDSce ty linky nejsou, 517 a 518 jsou poslední trojčíslí jejich licenčních čísel, což se zjevně propsalo do těch návazných spojů ve vlacích. Ale jak je linka do Modřic označena jako CTP (taky má nějaké své číslo dle licence), tak jsou tyto dvě označeny jako BL1 a BL2.
Na webu Tourbusu to opravdu kdysi bylo, ale vzhledem k tomu, že už pár let tu linku nejezdí, tak tam teď budou dost těžko. A na webu Adosy nejsou. Jedná se o zvláštní linkovou dopravu, která zveřejněna být nemusí.


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
JŘ CTP Modřice – Úzká jsou označeny jako linka „CTP“; tahle linka byla označena jako 518, což vypadá jako číslo integrované linky. CTP Modřice není integrované do systému (OK, linka Olympie taky ne, a přesto je na webu IDS JMK, to beru).
Ale třeba linka CTP Modřice se dá dohledat na webu Tourbusu (nebo se tehdy dala, už jsem se dlouho nedíval); kdežto linka 518 se na webu Adosy dohledat nedá (koukal jsem se).
Možná se dá vyhledat přes google, ale to by asi člověk musel znát její „pracovní číslo“ (myslím to šestimístné, nebo kolik cifer to má)…


Offline
7431
27 úno 2010 07:40
JŘ Úzká - CTP Modřice na webu IDSky taky není, tak proč by tam měly být i tyhle?


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Robert: Díky. A co tak „najednou“? A že to není zmíněno na idsjmk webu? Možná nějaký zkušební provoz a až podle toho, jestli se osvědčí? Jsou někde k dispozici jř těchto linek? Třeba na stránkách Adosy?


Offline
7431
27 úno 2010 07:40
BL1 Úzká-CTP Blučina a BL2 Pohořelice-HuB- Židlochovice-CTP Blučina. Jezdí to pár dní, analogie CTP Modřice. Dopravce Adosa.


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Dneska jsem jel v relaci Brno-Židlochovice a uvnitř jednotky Moravia při jízdě do zastávky Hrušovany u Brna svítila na table návaznost na linku 518 směr Blučina, CTP. Na stránkách idsjmk.cz o ní není ani zmínka; není ani explicitně zmíněna v jízdních řádech. Máte někdo tušení odkud kam, v jakém rozsahu, proč a odkdy/dokdy (datum) jezdí? Díky za info.


Offline
7431
27 úno 2010 07:40
Ano, v tomto případě asi nějaké velké sekery nehrozí, to uznávám.


Offline
487
24 lis 2017 11:40
Jaký zpoždění chytnu z KPN na NCKP? když budu rozšiřovat síť a neprodlužovat linky, tak budu muset přidávat linky a přestupy. Obecně bych se k tou jinak asi nevyjadřoval, to se musí posoudit konrétně u každého případu, ale myslím, že je logické linky protáhnout aspoń po nějaké kloudné přestupní body, zvlášť, když se bavíme o poslední 2, 3 zastávky


Offline
7431
27 úno 2010 07:40
Rozšiřování sítě přece není podmíněno prodlužováním linek.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2422 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 97  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 20:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]