Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 243    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 243  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
Matej M. píše:
Tak schválne: ako sa po tejto zmene prejaví počet vypravených vozidiel? Budú služby pre vodičov atraktívnejšie?
Vopred ďakujem za odpoveď.

Služby jsou už teď tak atraktivní a pestré, až to hezké není (ironie). Na některých totiž vystřídáš i 5 linek.
Služby se stále natahují, protože stále chybí řidiči.


Online
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Miropiro: Šalinu jsem četl, ale jízdní řády v ní logicky nejsou, proto jsem zeptal, jestli náhodou ráno třeba některá 26 nepřeklopí na 25 a obráceně pouze ráno mezi 7:00 a 8:00. Nevím, co je na mém dotazu divného.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
79
29 lis 2017 11:29
mnadenicek píše:
Jako, že by pokračovalo někam dál za KPN?


Těch úvah, co mě nad tímto napadlo, je dost, to už by se spíš hodilo do tématu linkové vedení nebo ještě lépe do nějakého vizionářského okénka. Základem by bylo zkrátit interval, klidně E56 rozdělit třeba na dvě linky s různým zakončením atd. Hezké by třeba bylo ji jednou protáhnout k železniční zastávce Starý Lískovec, na druhé straně zase některé spoje nesměřovat na krpolské nádraží, ale rovnou před tunelem uhnout na Hradeckou a k VUT. Bylo by to celé na delší diskusi.


Offline
70
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Tak schválne: ako sa po tejto zmene prejaví počet vypravených vozidiel? Budú služby pre vodičov atraktívnejšie?
Vopred ďakujem za odpoveď.


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ta N96 je vůbec komická. Protože do Šlapanic to pojede a ten jeden spoj ve 23:30 od nádraží prodloužený až do Podolí, resp. až do Mariánského údolí, byl využívaný jako přejezd na N99. Já bych se vůbec nedivil, kdyby teď ten bus ze Šlapanic do toho Mariánskýho údolí jel režijně. Kocourkov hadra :mrgreen:


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
N96 ovšem mimo Brno pojede.


Offline
Uživatelský avatar

2577
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
Já vím, že průměr je v hrubém.
Zajímalo by mě, když už jsme v řádech, jestli bude v pracovní den začínat i několik 25/26 ráno mezi sedmou a osmou na Štefánikově čtvrti. Posilové převlíkačky z Lesné se asi neplánují, že ne?
Myslím něco takového, jako býval svého času nájezd ranních Crossů ze SO na Mendlák v nejšpičatější špičce školního dne.

V prosincové Šalině se jasně píše:
Linka 25 bude jezdit na Pálavák, vybrané spoje až na Jírovu (není jasné, jestli se závlekem přes Starou osadu). Linka 26 ukončena ve směru od Kamenného vrchu ukončena (těžko říct, jestli to znamená, že některé spoje linky 26 pojedou už z Vinohrad). Linka 27 zachována v dnešní podobě.

Linka 57 opět bude jezdit na Maloměřický most, některé spoje ráno pojedou už z Obřan. Mimo špičku a večer některé spoje pojedou jen do Štefánikovy čtvrti.

A ano, linka 72 pojede občas přes Vinohrady až do Slatiny.

A taky skončí noční spoje rozjezdů N89, N95 a N96 mimo Brno.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
457
24 lis 2017 11:40
Jako, že by pokračovalo někam dál za KPN?


Offline
79
29 lis 2017 11:29
MartinV píše:
Naopak žádná zmínka o chystaných nových expreskách, což bylo zmiňováno i v tisku. Jen to prodloužení 72, tak je to možná osekaná verze původních plánů.


Podle mě se čeká, až co s dopravou udělá otevření mostu Otakara Ševčíka, zatím to na Vinohradech není úplná hitparáda. Obyčejná 72 vypadá přece jen nenápadněji, expreska by přitáhla víc pozornosti a pak by se psalo o vyhozených penězích za postávání v kolonách. Naopak co je přímo mega hitparáda, tak Žabovřeská. 9 Minut autem v páteční odpolední špičce mezi Kampusem a Štefánikovou čtvrtí mě vedlo v myšlenkách k bláznovinám, že by z E56 mohlo být takové malé brněnské "metro"


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
Igor Mauricio píše:
Bude něco komunál dělat s věčně přeplněnou linkou x4 (třeba formou zkrácení intervalu) a nebo budou platící zákazníci i nadále snášet šaškárny typu vánoční šalina a do práce budou jezdit až třetím spojem, protože do prvních dvou se nevejdou?

Za rok dodělá Údolní.


Online
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já vím, že průměr je v hrubém.
Zajímalo by mě, když už jsme v řádech, jestli bude v pracovní den začínat i několik 25/26 ráno mezi sedmou a osmou na Štefánikově čtvrti. Posilové převlíkačky z Lesné se asi neplánují, že ne?
Myslím něco takového, jako býval svého času nájezd ranních Crossů ze SO na Mendlák v nejšpičatější špičce školního dne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Díval jsem se na popsané prosincové změny JŘ v Šalině. Zaujalo mě, pozitivně, že na Silvestra budou platit JŘ pro PD-P, což dřív nebývalo (nebo to není první rok? Každopádně pár let zpět mě to vypeklo, když jsem chtěl 31. 12. použít linku jezdící jen v PD). Takže za to palec.

Naopak žádná zmínka o chystaných nových expreskách, což bylo zmiňováno i v tisku. Jen to prodloužení 72, tak je to možná osekaná verze původních plánů.


Offline
Uživatelský avatar

6983
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: průměrná mzda se uvádí v hrubém, což s čistým příjmem též není zcela srovnatelné.


Online
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Řekl bych, že poslední tři příspěvky opravdu nesouvisí s tématem, ale jinak souhlas, že 35k čistého není žádný velký hit, k průměrné mzdě za rok 2023 to má pořád ještě kus cesty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
826
25 led 2006 09:46
A třeba při dvou dětech to bude kolem 35 tis. Proto je vždy vypovídající pro srovnání hrubá mzda. A i když nechci zlehčovat odpovědnost řidičů MHD, pro výkon tohoto povolání stačí klidně i základní vzdělání (vím, že jezdí třeba i vysokoškoláci) + auto, případně tramvajoškola. Programátor zase musí mít vzdělání ve svém oboru a určité analytické myšlení. Prostě každá práce chce svoje.
Je tedy otázka, zda lze snáze nalézt a zaměstnat řidiče MHD nebo programátora. Resp. jaké procento populace má na to, stát se řidičem MHD a jaké procento programátorem. V každém případě si oba zaslouží odpovídající plat, ale není to jen o míře odpovědnosti. Ta má spíš vliv na to, že toho řidiče nechce dělat každý, kdo by třeba mohl.


Offline
601
25 říj 2019 10:12
Citace:
Když si to spočítáš tak když bude brát 40 tis plat tak realně ten člověk bude mět na účte tak cca 28 tis (plus mínus)

40 hrubého je bez nějaké stokoruny se základní slevou na poplatníka 32 čistého. Neříkám jestli je to málo nebo moc, jen těch 28 čistého je podstřelené.


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Naxashi píše:
Teď jsem se koukal na stránky DPMB, co hledají za lidi. V jedné z nich je, že průměrná nástupní mzda je 39 200, takže v podstatě 40 000. A ptám se: je to málo? Nemám totiž představu, já momentálně hledám práci v IT a můj nástupní plat může být nějakých 47 000, což je za sezení u kompu a celodenní přemýšlení docela fajn, tak si jen říkám, že řidič, co má daleko větší zodpovědnost, co má dle mého náročnější práci, by si měl vydělat víc než já.


Řeknu to takjak to je - poprosím adminy ať to posunou jinam - budem mimo téma.

Ačkoliv už jsem pár let mimo podnik mám kontakty na lidi v podniku stále a nebudu nalhávat že slyším čím dál častěj o tom, že lidi zvažují odchod.....

Když si to spočítáš tak když bude brát 40 tis plat tak realně ten člověk bude mět na účte tak cca 28 tis (plus mínus) SORRY ale ať se nikdo nezlobí za zodpovědnost za desítky - v případě některých souprav stovky lidí je to žalostně málo ....

Podnik si stále neuvědomuje že pokud bude pod průměrnýma platama v oboru a nechce slyšet že je to málo má smůlu....

Ano chápu že málo kdo má štěstí aby mu zaměstnavatel zvedal plat třeba i 2x za rok ale pak se podnik nemůže divit že mu lidi utíkaj po pár měsících jinam .....


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Bude něco komunál dělat s věčně přeplněnou linkou x4 (třeba formou zkrácení intervalu) a nebo budou platící zákazníci i nadále snášet šaškárny typu vánoční šalina a do práce budou jezdit až třetím spojem, protože do prvních dvou se nevejdou?


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Moc.děkuji


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
dpmb @ dpmb.cz


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Existuje zde kontakt na DPMB?Děkuji.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
To v podstatě do žádného obvyklého auta.


Online
2870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: Hm, pokud dáš v pěti lidech 5x120 kilo živý váhy, tak už ani nemusíš dát do menšího auta bagáž, abys překročil limit užitečný váhy. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Když napíšeš, že v jednom voze bylo 70 lidí, což je zjevně považováno za maximum viděného, tak to pro mě rozhodně neznamená, že tam jsou potřeba klouby. Ale chápu, že jsi už nějakou dobu nepsal o potřebě kloubáků na 70, tak bylo nutno využít příležitost. :-P
Když pojedu v autě v 5 lidech a dám dozadu do 3 lidi po 120 kg, tak nejspíš překročím užitečnou hmotnost auta, to je blbý příklad.


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Robert píše:
70 lidí pobere pohodlně sólo. I v linkovém provedení.

Třeba městský Cross pobere klidně i 120 lidí, když lezou lidi i tam, kam se lézt nemá. Ale napsat k tomu pohodlně? Když jedeš autem, tak tam taky dostaneš 5 lidí, ale bude to pohodlné, když vzadu budou třeba 3 lidi s vahou 120kg (přesný porovnání, v MHD máš také lidi třeba s malými vozíčkami od nákupu, nebo co jsou více obézní nebo kočárky ...)? Nebo myslíš, že cílem MHD je dostávat vozy na kapacitu 90-100%? To bys akorát vedl k dalšímu odlivu cestujících, kteří by nasedali ve velkém do auta a ještě by ti zhoršili IAD, která je v Brně už takhle šílená. A nad 60 lidí v klasické SORce NS12 je to už značně znát, v tom voze je pak dost nehnutelno a navíc tím značně prodloužíš dobu odbavování na zastávkách (protože ti každou zastávku kolikrát kvůli jednomu cestujícímu vystoupí hora lidí, co se tam pak zas musí třeba natlačit zpět) a tak nastane další zvýšení zpoždění vozu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6072 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 243  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Cracatit a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2024 01:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]